Рали Дакар
Модератор: Общи модератори
57 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Рали Дакар
абе, не съм сигурен, че телгото е определящо в толкова дълги преходи
No bling at the Ring
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Рали Дакар
Тук мисля е най-добрата информация, относно всичко случващо се около нашия отбор на Дакар 2012. Успех и здраве им желая!
http://www.offroad-bulgaria.com/showthr ... 271&page=7


"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Рали Дакар
Ами определящо е, едно е върху окачването да се друсат n кг, друго е да се друсат n+300 кг.
Роби и Насер имат система за промяна на налягането в колелата. Право на това имат само камиони и автомобили с по един двигателен мост. Освен това имат и хидравлични крикове, монтирани в шаситата. Плюс това както може да се досетите, това не са стандартни Хамъри. Двигателят и скоростната кутия са най-отзад.
Ето една нагледна снимка на криковете:

А ето една на разположението на двигателя и трансмисията:

Снимките са авторски от Central Europe Rally.

Ето една нагледна снимка на криковете:

А ето една на разположението на двигателя и трансмисията:

Снимките са авторски от Central Europe Rally.


Re: Рали Дакар
^ Също при 4х4 машините има ограничения за хода на окачването(10инча) и размера на гумите(31инча).
Приликите със стандартния Хамър Н3 са само визуални.
Този на Гордън е бъги с тръбна рама и задно разположен В8.
Ако не се лъжа с това с цели разпределение на тежеста 25%/75% преден/заден мост за по-лесно преодоляване на дюните.
Дино на бъгито без панели: http://www.youtube.com/watch?v=E-NUKGfw3YA
Приликите със стандартния Хамър Н3 са само визуални.
Този на Гордън е бъги с тръбна рама и задно разположен В8.
Ако не се лъжа с това с цели разпределение на тежеста 25%/75% преден/заден мост за по-лесно преодоляване на дюните.
Дино на бъгито без панели: http://www.youtube.com/watch?v=E-NUKGfw3YA
...
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Рали Дакар
А като цяло концепцията на Годрън идва от многогодишния му опит в Баха 1000 сериите. Там говорим за дълги и високи скокове със скорост 100++ мили в час. 


Re: Рали Дакар
^ А можеш ли да дадеш инфо за двигателя?
Някъде бях чел че е къстъм 6.2L двигател на GM, разработен за NASCAR, с 9000 оборота червена линия.
Някъде бях чел че е къстъм 6.2L двигател на GM, разработен за NASCAR, с 9000 оборота червена линия.
...
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Рали Дакар
Инфо за тазгодишната машина не успях да открия.
Нашите момчета са на 2 часа от първия брат Патронели. Тази надморска височина ги съсипва... по-скоро двигателите на четириколките им.
Нашите момчета са на 2 часа от първия брат Патронели. Тази надморска височина ги съсипва... по-скоро двигателите на четириколките им.

Re: Рали Дакар
А имаш ли представа защо нашите отново са заложили на 4x4 АТВ-та, при условие че в ДАКАР доминират по-леките 4х2 ?
Разбрах че досегашният им опит е почти само от 4х4 машини ,но това ли е единствената причина да ги предпочетат?
Разбрах че досегашният им опит е почти само от 4х4 машини ,но това ли е единствената причина да ги предпочетат?
...
- emiliqn.gqurov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 8.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 М52B20 coupe
- Мечтае да кара: Bmw Е36 M3
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Рали Дакар
azotos написа:А имаш ли представа защо нашите отново са заложили на 4x4 АТВ-та, при условие че в ДАКАР доминират по-леките 4х2 ?
Разбрах че досегашният им опит е почти само от 4х4 машини ,но това ли е единствената причина да ги предпочетат?
Ами това е защото на всичките състезания, на които участваха през годината, Младен и Пепи карат тези си машини. Т.е. познават ги най-добре. А АТВ-тата са спонсорски, съответно нямаш много право на избор, защото спонсорството не е като това извън България.

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Рали Дакар
А друг определящ фактор е, че Пепи и Младен не са тръгнали да побеждават. Целта им е константно придвижване по трасето, сигурно преминаване на препятствията и финал на състезанието. Защото, колкото и клиширано да звучи, всеки участник, успял да завърши, е победител. 


- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4213
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Рали Дакар
С малко драматизъм завърши вчерашният етап за българските участници в рали “Дакар” 2012 Петър Ценков и Младен Вачков. След като още вчера двамата имаха оплаквания с инжекционната система на двигателите си заради голямата надморска височина, днес тези неприятности продължиха.
Българите сериозно намалиха темпото на 270-километровия специален етап от Сан Хуан до Сан Рафаел, като причината отново се оказа недоброто функциониране на инжекциона и лоша горивовъздушна смес.
В крайна сметка Ценков и Вачков успяха да финишират като на етапа бяха съответно 18-и и 19-и. В генералното класиране Младен е 14-и, Петър 15-и.
За БНТ2 механикът Димитър Ортаков – Омбрето сподели, че ще се опита да фиксира проблемите с гориво-въздушната смес, а други проблеми с четириколките няма (изключая протеклия амортисьор на Вачков).
След телефонен разговор с пилота на журналистическия автомобил Руси Русев, стана ясно, че в лиезона на днешния 4-и етап Петър Ценков е спукал гума, но продължава участието си.
Голяма неприятност за нашия тим се оказа кражбата на личен багаж от прес автомобила. “За щастие от колата липсват само дрехи, дребни инструменти и други маловажни неща”, заяви Руси Русев пред списание OFF-road.BG. Иначе всичко е нормално, българите се сблъскват с обичайните проблеми и цяла нощ са ремонтирали машините. Жегата ги тормози, бензина в резервоара на Тойотата направо кипи, мъчат ги и дългите преходи но търпят и се борят.
Като цяло етапът може да се обобщи с много технически грешки в навигацията, породена от разделянето на трасетата за мотори/АТВ и коли/камиони, жестоки падания при мотоциклетите и размествания в генералното класиране на всички класове.
При мотоциклетите, Марк Кома (KTM)бе една от жертвите на объркване по трасето и след като пое по трака на автомобилите, загуби около 15 минути и логично бе задминат от 6 пилота. Така неговият основен противник Сирил Депре се възползва, спечели отсечката и излезе начело в генералното. Кома остава втори, на 10 минути от Депре. Трети в общата подредба е Давид Кастьо (Yamaha), който завърши 6-и на етапа.
Няколко тежки падания имаше при мотоциклетите. Най-тежкото бе на Куин Коди (Honda), който се преби жестоко и бе откаран в болница, за щастие без опасност за живото. Така участието на звездата от Baja 1000 в “Дакар” приключи рано.
Още на прехода преди етапа, френският пилот Брюно Да Коста блъсна крава и бе откаран в болница в тежко състояние.
При автомобилите етапната победа бе за Нани Рома (Mini X-Raid), който се изкачи на 4-то място в генералното класиране. Не толкова добре се представи неговия съотборник Стефан Петерханзел, който спука 2 гуми и изостана с 6 минути от Рома, свличайки се до 5-о място в генералното.
Хубав ден за Кшищоф Холовчик, който завърши етапа на 2-ро място и излезе начело в генералното класиране. Поредно добро представяне за Хамърите на Ал Атия и Гордън – съответно 3-то и 5-о място за деня. В генералното Гордън е втори на по-малко от минута след Холовчик, Ал Атия е 6-и.
Отново интересен етап и при камионите. Мики Биазион с Iveco спечели вчерашната отсечка, само на минута след него завърши Артур Ардавкус (Камаз). Казахстанецът оглави по този начин генералното класиране, следван от Жерар Де Рой (Iveco), който завърши деня на 7-мо място. С победата си Биазион излезе на трето място във временната подредба.
oт: http://www.off-road.bg/
Българите сериозно намалиха темпото на 270-километровия специален етап от Сан Хуан до Сан Рафаел, като причината отново се оказа недоброто функциониране на инжекциона и лоша горивовъздушна смес.
В крайна сметка Ценков и Вачков успяха да финишират като на етапа бяха съответно 18-и и 19-и. В генералното класиране Младен е 14-и, Петър 15-и.
За БНТ2 механикът Димитър Ортаков – Омбрето сподели, че ще се опита да фиксира проблемите с гориво-въздушната смес, а други проблеми с четириколките няма (изключая протеклия амортисьор на Вачков).
След телефонен разговор с пилота на журналистическия автомобил Руси Русев, стана ясно, че в лиезона на днешния 4-и етап Петър Ценков е спукал гума, но продължава участието си.
Голяма неприятност за нашия тим се оказа кражбата на личен багаж от прес автомобила. “За щастие от колата липсват само дрехи, дребни инструменти и други маловажни неща”, заяви Руси Русев пред списание OFF-road.BG. Иначе всичко е нормално, българите се сблъскват с обичайните проблеми и цяла нощ са ремонтирали машините. Жегата ги тормози, бензина в резервоара на Тойотата направо кипи, мъчат ги и дългите преходи но търпят и се борят.
Като цяло етапът може да се обобщи с много технически грешки в навигацията, породена от разделянето на трасетата за мотори/АТВ и коли/камиони, жестоки падания при мотоциклетите и размествания в генералното класиране на всички класове.
При мотоциклетите, Марк Кома (KTM)бе една от жертвите на объркване по трасето и след като пое по трака на автомобилите, загуби около 15 минути и логично бе задминат от 6 пилота. Така неговият основен противник Сирил Депре се възползва, спечели отсечката и излезе начело в генералното. Кома остава втори, на 10 минути от Депре. Трети в общата подредба е Давид Кастьо (Yamaha), който завърши 6-и на етапа.
Няколко тежки падания имаше при мотоциклетите. Най-тежкото бе на Куин Коди (Honda), който се преби жестоко и бе откаран в болница, за щастие без опасност за живото. Така участието на звездата от Baja 1000 в “Дакар” приключи рано.
Още на прехода преди етапа, френският пилот Брюно Да Коста блъсна крава и бе откаран в болница в тежко състояние.
При автомобилите етапната победа бе за Нани Рома (Mini X-Raid), който се изкачи на 4-то място в генералното класиране. Не толкова добре се представи неговия съотборник Стефан Петерханзел, който спука 2 гуми и изостана с 6 минути от Рома, свличайки се до 5-о място в генералното.
Хубав ден за Кшищоф Холовчик, който завърши етапа на 2-ро място и излезе начело в генералното класиране. Поредно добро представяне за Хамърите на Ал Атия и Гордън – съответно 3-то и 5-о място за деня. В генералното Гордън е втори на по-малко от минута след Холовчик, Ал Атия е 6-и.
Отново интересен етап и при камионите. Мики Биазион с Iveco спечели вчерашната отсечка, само на минута след него завърши Артур Ардавкус (Камаз). Казахстанецът оглави по този начин генералното класиране, следван от Жерар Де Рой (Iveco), който завърши деня на 7-мо място. С победата си Биазион излезе на трето място във временната подредба.
oт: http://www.off-road.bg/
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: Рали Дакар
Не знаех че са спонсорски машините -мерси за разяснението.

err0r написа:... Защото, колкото и клиширано да звучи, всеки участник, успял да завърши, е победител.

...
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4213
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Рали Дакар
Рали “Дакар” 2012: репортаж от етап 4
Вчерашният 4-ти етап от рали “Дакар” 2012, правилно бе определен от много хора като “ситото” на състезанието. Доста невралгична отсечка за всички класове, много размествания по класирането и неудачи за някои от пилотите. Въпреки че организаторите обещаха пресичания на сухи реки, явно наскоро паднали дъждове ги бяха напълнили и отсечката се характеризираше с много кал и вода.
Петър Ценков завърши успешно етапa. Българският ATV-пилот финишира на фаталното 13-то място, докато в генералното класиране е 14-и. За дневника на рали “Дакар” по БНТ2, Пепи заяви че и в тази отсечка е имал известни технически проблеми, породени от грешно свързани кабели на бензинова помпа, спукал е гума, но все пак се е добрал до финала.
Не толкова добре вървяха нещата при Младен Вачков. Много проблеми е имал нашият пилот, който стартира с добро темпо отсечката. Грешна навигация, скъсан резервоар, счупен ауспух и счупено колело на четириколката са несполуките, които една след друга застигат нашия пилот в трасето.
Младен е останал без бензин на 14 км от старта, а Руси Русев е тръгнал да му помогне с журналистическия автомобил. За лош късмет, местната жандармерия е завардила всички проходи към трасето и Руси не е бил допуснат. Друг участник е дал литър бензин на Вачков и той е успял да мине още няколко километра към края на отсечката. Как се е добрал до финала не успяхме да разберем, но след цяла нощ работа от страна на Димитър Ортаков – Омбрето, машината на Младен е възстановена и той ще стартира днешния етап.
Според Руси, Младен е изглеждал учудващо свеж когато се е прибрал в бивака. Ценков все още има проблеми с електрониката и Омбрето се консултира с други механици, за да го отстрани.
Иначе в клас ATV победител за деня стана Томас Мафей (Аржентина) следван от братята Алехандро и Маркос Патронели. Тримата пилоти на Yamaha оглавяват и генералното класиране. След уникален трети етап, на който стартира последен и грабна етапната победа, Пабло Копети не успя да завърши вчерашната отсечка и е вън от ралито.
Драми имаше и при мотоциклетите. 20 състеззатели бяха наказани след етап 3, след като пропуснаха 2 чекпойнта в планините. Те не минаха на минимално-допустимите 200 метра и получиха наказания от по 40 минути за всеки. Сред тях беше и ветеранът Улевалсетер (KTM). Хуан Бареда пък падна на етап 4 и изгуби 40 минути, което го свлече до 35-о място. И в тази категория имаше объркване в навигацията от доста пилоти.
Силен ден за Марк Кома, който изпревари Сирил Депре с 2:02 минути. В генералното двамата се откъснаха доста от другите пилоти, като все още лидер е Депре.
При автомобилите, Стефан Петерханзел (Mini X-Raid) записа първата си етапна победа в “Дакар” 2012. Французинът оглави и генералното класиране, пред Жиниел Де Вилиерс (Toyota, трети на етапа).
Много добро темпо на Орландо Теранова (Toyota), който завърши на второ място за деня. За съжаление аржентинската звезда има наказание от един час след етап 2 и е назад в генералното.
Доскорошните лидери Нани Рома и Крищоф Холовчик от тима на X-Raid загубиха ценни минути и се смъкнаха в класирането.
Денят не беше от най-добрите за пилотите на Hummer. Насър ал Атия поведе в етапа с уникално каране, но загуби близо 20 минути след като се заби в кална дълбока локва и финишира едва 16-и. Роби Гордън също имаше проблеми, спря да помогне на Насър, трябваше после да намали темпото и завърши 14-и. В генералното Гордън и Ал Атия са съответно 5- и 7-и.
Жерар Де Рой (Iveco) си възвърна лидерството при камионите след етапна победа вчера. Нещо повече, на второ и трето място бяха неговите съотборници Ханс Стейси и Мики Биазион. Същото трио оглавява генералното класиране, следвани от Алес Лопрайс (Tatra) и Артур Ардавикус (Kamaz).
Повече новини за българското участие в рали “Дакар” и състезанието като цяло очаквайте довечера от 22:30 часа по БНТ 2 и повторението по БНт1 точно в полунощ.
от: www.off-road.bg/
Вчерашният 4-ти етап от рали “Дакар” 2012, правилно бе определен от много хора като “ситото” на състезанието. Доста невралгична отсечка за всички класове, много размествания по класирането и неудачи за някои от пилотите. Въпреки че организаторите обещаха пресичания на сухи реки, явно наскоро паднали дъждове ги бяха напълнили и отсечката се характеризираше с много кал и вода.
Петър Ценков завърши успешно етапa. Българският ATV-пилот финишира на фаталното 13-то място, докато в генералното класиране е 14-и. За дневника на рали “Дакар” по БНТ2, Пепи заяви че и в тази отсечка е имал известни технически проблеми, породени от грешно свързани кабели на бензинова помпа, спукал е гума, но все пак се е добрал до финала.
Не толкова добре вървяха нещата при Младен Вачков. Много проблеми е имал нашият пилот, който стартира с добро темпо отсечката. Грешна навигация, скъсан резервоар, счупен ауспух и счупено колело на четириколката са несполуките, които една след друга застигат нашия пилот в трасето.
Младен е останал без бензин на 14 км от старта, а Руси Русев е тръгнал да му помогне с журналистическия автомобил. За лош късмет, местната жандармерия е завардила всички проходи към трасето и Руси не е бил допуснат. Друг участник е дал литър бензин на Вачков и той е успял да мине още няколко километра към края на отсечката. Как се е добрал до финала не успяхме да разберем, но след цяла нощ работа от страна на Димитър Ортаков – Омбрето, машината на Младен е възстановена и той ще стартира днешния етап.
Според Руси, Младен е изглеждал учудващо свеж когато се е прибрал в бивака. Ценков все още има проблеми с електрониката и Омбрето се консултира с други механици, за да го отстрани.
Иначе в клас ATV победител за деня стана Томас Мафей (Аржентина) следван от братята Алехандро и Маркос Патронели. Тримата пилоти на Yamaha оглавяват и генералното класиране. След уникален трети етап, на който стартира последен и грабна етапната победа, Пабло Копети не успя да завърши вчерашната отсечка и е вън от ралито.
Драми имаше и при мотоциклетите. 20 състеззатели бяха наказани след етап 3, след като пропуснаха 2 чекпойнта в планините. Те не минаха на минимално-допустимите 200 метра и получиха наказания от по 40 минути за всеки. Сред тях беше и ветеранът Улевалсетер (KTM). Хуан Бареда пък падна на етап 4 и изгуби 40 минути, което го свлече до 35-о място. И в тази категория имаше объркване в навигацията от доста пилоти.
Силен ден за Марк Кома, който изпревари Сирил Депре с 2:02 минути. В генералното двамата се откъснаха доста от другите пилоти, като все още лидер е Депре.
При автомобилите, Стефан Петерханзел (Mini X-Raid) записа първата си етапна победа в “Дакар” 2012. Французинът оглави и генералното класиране, пред Жиниел Де Вилиерс (Toyota, трети на етапа).
Много добро темпо на Орландо Теранова (Toyota), който завърши на второ място за деня. За съжаление аржентинската звезда има наказание от един час след етап 2 и е назад в генералното.
Доскорошните лидери Нани Рома и Крищоф Холовчик от тима на X-Raid загубиха ценни минути и се смъкнаха в класирането.
Денят не беше от най-добрите за пилотите на Hummer. Насър ал Атия поведе в етапа с уникално каране, но загуби близо 20 минути след като се заби в кална дълбока локва и финишира едва 16-и. Роби Гордън също имаше проблеми, спря да помогне на Насър, трябваше после да намали темпото и завърши 14-и. В генералното Гордън и Ал Атия са съответно 5- и 7-и.
Жерар Де Рой (Iveco) си възвърна лидерството при камионите след етапна победа вчера. Нещо повече, на второ и трето място бяха неговите съотборници Ханс Стейси и Мики Биазион. Същото трио оглавява генералното класиране, следвани от Алес Лопрайс (Tatra) и Артур Ардавикус (Kamaz).
Повече новини за българското участие в рали “Дакар” и състезанието като цяло очаквайте довечера от 22:30 часа по БНТ 2 и повторението по БНт1 точно в полунощ.
от: www.off-road.bg/
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4213
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Рали Дакар
Ценков и Вачков завършиха етап 5 на рали “Дакар” 2012
Българските участници в рали “Дакар” успяха да се справят с поредния ден на тежко предизвикателство. Етап 5 на надпреварата от Чилесито до Фиамбала предложи много изпитания за всички участници.
След като етап 4 бе кошмарен за Младен Вачков, който едва се добра финала, днес малшансът бе за Петър Ценков. По телефона за БНТ Ценков заяви, че технически проблем го мъчи вече трети ден и ATV-то му работи много зле. “Ужасно е – двигателят работи няколко секунди, след това няколко секунди изгасва. Не мога да карам така, въобще и не мисля за темпо”, каза Пепи. На края на етапа се наложи Вачков да го тегли до финала и от тук нататък нещата са в ръцете на Димитър Ортаков – Омбрето.
В момента българите се опитват да получат техническа помощ от другите отбори с машини Can Am в бивака и да получат ценни съвети от свои колеги.
Иначе и двамата ни пилоти са в добра форма и въпреки умората не се предават психически. Етап 6 ще е доста сериозно предизвикателство, тъй като влизането в Чили е белязано с преход, достигащ 5700 метра надморска височина, където е навалял сняг.
Между другото, всички следящи класирането на българите през сайта на рали “Дакар” могат с чиста съвест да не вярват на данните там, тъй като явно има проблеми със сателитните устройства на пилотите. За етап 5, например, нямаше данни за Ценков. Факт е, обаче, че той завърши отсечката!
oт: http://www.off-road.bg/
Българските участници в рали “Дакар” успяха да се справят с поредния ден на тежко предизвикателство. Етап 5 на надпреварата от Чилесито до Фиамбала предложи много изпитания за всички участници.
След като етап 4 бе кошмарен за Младен Вачков, който едва се добра финала, днес малшансът бе за Петър Ценков. По телефона за БНТ Ценков заяви, че технически проблем го мъчи вече трети ден и ATV-то му работи много зле. “Ужасно е – двигателят работи няколко секунди, след това няколко секунди изгасва. Не мога да карам така, въобще и не мисля за темпо”, каза Пепи. На края на етапа се наложи Вачков да го тегли до финала и от тук нататък нещата са в ръцете на Димитър Ортаков – Омбрето.
В момента българите се опитват да получат техническа помощ от другите отбори с машини Can Am в бивака и да получат ценни съвети от свои колеги.
Иначе и двамата ни пилоти са в добра форма и въпреки умората не се предават психически. Етап 6 ще е доста сериозно предизвикателство, тъй като влизането в Чили е белязано с преход, достигащ 5700 метра надморска височина, където е навалял сняг.
Между другото, всички следящи класирането на българите през сайта на рали “Дакар” могат с чиста съвест да не вярват на данните там, тъй като явно има проблеми със сателитните устройства на пилотите. За етап 5, например, нямаше данни за Ценков. Факт е, обаче, че той завърши отсечката!
oт: http://www.off-road.bg/
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
57 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани