ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- amadeusbg
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 26.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте, издирвам едни джанти, със солидно голям борд бяха, на е39-ка. Имате ли някаква идея какви може да са, бяха подобни на тези май, но с много по - голям борд:) - или съответно да ми предложите някакви модели с голям борд:)
Поздрави
Поздрави
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- player123
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 12.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
amadeusbg написа:Здравейте, издирвам едни джанти, със солидно голям борд бяха, на е39-ка. Имате ли някаква идея какви може да са, бяха подобни на тези май, но с много по - голям борд:) - или съответно да ми предложите някакви модели с голям борд:)
Поздрави
Джантите колега са били с 10 J борд

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- В.Стефанов
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 2.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е36,е36,е39
- Мечтае да кара: колело турбо
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Моля някой да ми каже каква друга по здрава гарнитура може да сложа на 1,8иС турбо освен тая кингиритовата?Мерси предварително.
- SpiritLegion
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 28.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Чипната 16-ка
- Мечтае да кара: ///M3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Момчета и момичета, да ви попитам, има ли смисъл да се тряска турбо в М43Б16 и какво още трябва да се смени за да стане работата? Най-вероятно е по-добре да сменя колата, но както и да е. 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
SpiritLegion написа:Момчета и момичета, да ви попитам, има ли смисъл да се тряска турбо в М43Б16 и какво още трябва да се смени за да стане работата? Най-вероятно е по-добре да сменя колата, но както и да е.
Чети в тунинг радела колега.

- Slu4ainiK
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d '03
- Мечтае да кара: E39 S62B50
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте,
Трябва да долея хидравлична течност, намира ми се Mannol ATF DEXRON II върши ли ми работа ?
Също така на студена кола ли трябва да долея ? Като отворя до къде да сипвам или си има нивомер ?
Благодаря
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Slu4ainiK написа:
Здравейте,
Трябва да долея хидравлична течност, намира ми се Mannol ATF DEXRON II върши ли ми работа ?
Също така на студена кола ли трябва да долея ? Като отворя до къде да сипвам или си има нивомер ?
Благодаря
АТФа ти върши работа,поне на загасена кола го сипи/долей/,нивомера ти е самата капачка отдолу на нея има една пръчица за нивомер-мисля,че до втората чертичка е добре/демек сипваш затвараш,отвараш гледаш до къдее и ако се наложи доливаш,пак затвараш и отново отвараш да видиш пак до къдее/.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
vladi_a_i написа:Slu4ainiK написа:
Здравейте,
Трябва да долея хидравлична течност, намира ми се Mannol ATF DEXRON II върши ли ми работа ?
Също така на студена кола ли трябва да долея ? Като отворя до къде да сипвам или си има нивомер ?
Благодаря
АТФа ти върши работа,поне на загасена кола го сипи/долей/,нивомера ти е самата капачка отдолу на нея има една пръчица за нивомер-мисля,че до втората чертичка е добре/демек сипваш затвараш,отвараш гледаш до къдее и ако се наложи доливаш,пак затвараш и отново отвараш да видиш пак до къдее/.
Нивото се проверява на запален мотор.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Войводата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 28.12.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: на дядо си е30ската
- Мечтае да кара: подводница с шпер
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги има ли разлика в инсталацията на мотора на е46 м52б25ту и е39 м52б25ту за тази инсталация става на въпрос това е от е46




Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
едно бързо въпросче предния капак на компакт и седан един и същ ли е
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
elmaza91 написа:едно бързо въпросче предния капак на компакт и седан един и същ ли е
Да..и от Тоуринг

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
И аз едно бързо въпросче отнасящо се за всички автомобили, но не знам за друга тема
* Стартирайте автомобила и веднага потеглете! Оптималната работна температура на двигателя се постига най-бързо в движение. Работата му на празни обороти с цел “да загрее” е абсолютно ненужно и вредно за околната среда.
Това правилно или неправилно е ? Става въпрос за зимния период. Не е ли по-добре да запалиш колата и да я оставиш да поработи, за да се разнесе маслото по двигателя ?

* Стартирайте автомобила и веднага потеглете! Оптималната работна температура на двигателя се постига най-бързо в движение. Работата му на празни обороти с цел “да загрее” е абсолютно ненужно и вредно за околната среда.
Това правилно или неправилно е ? Става въпрос за зимния период. Не е ли по-добре да запалиш колата и да я оставиш да поработи, за да се разнесе маслото по двигателя ?
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Правилно е това болднатото. Не забравяй, че имаш и масло на скоростната кутия, дифа и хидравликата, което също трябва да се разнесе, а това става в движение
докато маслото в двигателя се разнася много бързо. Само първите 2-3 оборота са на сухо и има триене метал в метал. Затова се казва, че мотора не се плаши от много километри, а много на брой студени стартове 


bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- Challenger
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Пловдив
- Кара: atlantis blue
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
въпросчета : има ли смисъл да слагам предни вентилирани дискове + апарати (от 20ка направимер ) като отзад съм с барабани (използвам колата нормално, не за състезания )
Има ли смисъл да слагам по-дебела предна стабилизираща щанга(ще усетя ли някаква разлика) и възможно ли е да се сложи и задна .. (гледам в реалоем-а излиза като номер дори и на 16ката, но аз нямам и където съм чел 16ките нямат .. за 18ката компакт знам че има )
Като цяло идеята е, че ще я обслужвам тия дни и дали да се занимавам да "подобря" някои неща.
Има ли смисъл да слагам по-дебела предна стабилизираща щанга(ще усетя ли някаква разлика) и възможно ли е да се сложи и задна .. (гледам в реалоем-а излиза като номер дори и на 16ката, но аз нямам и където съм чел 16ките нямат .. за 18ката компакт знам че има )
Като цяло идеята е, че ще я обслужвам тия дни и дали да се занимавам да "подобря" някои неща.
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Alexch написа:Правилно е това болднатото. Не забравяй, че имаш и масло на скоростната кутия, дифа и хидравликата, което също трябва да се разнесе, а това става в движениедокато маслото в двигателя се разнася много бързо. Само първите 2-3 оборота са на сухо и има триене метал в метал. Затова се казва, че мотора не се плаши от много километри, а много на брой студени стартове
това не е така, проблемът се състои в околната среда, не в кое е полезно за двг и кое не...
@Войводата, същите са, само може на генератора да дойде една малка разлика, но не е проблем. Само преди това виж буксите, към които моторът се връзва с купето.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани