Хюндай Галопер и Паджеро
Модератор: Общи модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Хюндай Галопер и Паджеро
ukelichko написа:Добре, отказах се от Галопера. Дайте сега мнение за Паджерците след 2000-та година. Или някаква друга алтернатива на Паджерто, но дълга база и ако може с опция за седем места(понякога водя и племенниците за риба). Тойота, Гранд Чероки, нещо такова.
Това мнение не съм го видял, всички джипки и сувове си имат някакви недостатъци след 2000ната година, корозията не е сред тях. Ако преоритет е здравината и да не е много скъпа бих заложил на тойота ленд крузер 90 независимо с кой двигател, купето дългата база е огромно, може да имаш проблеми с рейката, но е поправимо, също така частите са скъпички и това трябва да се знае, откъм спирачки не очаквай чудеса, но като изключим това е добра машина, за паджерото не знам. Черокитата ми харесва концепцията на шаси с цели мостове, но много лоша слава имат относно здравината, иначе като изключим това са много приятни жипчета със страхотни бензинови мотори

ако си намислил гранд няма да е лошо да прочетеш офф форума, че при тия машини не е лесна, имат няколко раздатки, 4х4 системи и т.н. мостове и прочие, не е лесно да знаеш

Трябва да знаеш, че колкото повече системи и електроники в джип с който ще газиш из калища и блата толкова по голям шанс да се сбози или затлачи нещо и да го правиш после.
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- bmw318is4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 18.08.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36
- Мечтае да кара: E38 Alpina B12
Re: Хюндай Галопер и Паджеро
Преди наще имаха служебно паджеро дълга база 96-7 година и както се изказаха всички по-горе наистина е здрав джип
От друга страна като говорим за здравина е с такова http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=155310899&pageNumber=6&__lp=53&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=14800&makeModelVariant1.modelId=2&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=1998-01-01&negativeFeatures=EXPORT&tabNumber=1 се обърнахме на асфалта
, запалихме и си тръгнахме
, точно с такова дълга база и със същите джанти като от обявата даже
. нито таван се изкриви нито конструкция , нито проблеми с кормилната уредба , гумите или окачването.... егати джипа , само хубавото е че си дойде отново на гумите , ако беше седял с главата надолу сигурно щеше да протече нещо от някъде 
От друга страна като говорим за здравина е с такова http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=155310899&pageNumber=6&__lp=53&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=14800&makeModelVariant1.modelId=2&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=1998-01-01&negativeFeatures=EXPORT&tabNumber=1 се обърнахме на асфалта





- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Хюндай Галопер и Паджеро
Имаше една много хубава картинка, жалко че не мога да я намеря, с горе доло такъв надпис -
Поздрави на Тойота Ленд Крузер от 12 кратния победител в Рали Дакар
п.с. колегата Витанов да не се убиди нещо, забелязвам че е привърженик на Тойота, пък аз съм много голям фен на Паджеро
Поздрави на Тойота Ленд Крузер от 12 кратния победител в Рали Дакар

п.с. колегата Витанов да не се убиди нещо, забелязвам че е привърженик на Тойота, пък аз съм много голям фен на Паджеро

Re: Хюндай Галопер и Паджеро
Bavarcho написа:Имаше една много хубава картинка, жалко че не мога да я намеря, с горе доло такъв надпис -
Поздрави на Тойота Ленд Крузер от 12 кратния победител в Рали Дакар
п.с. колегата Витанов да не се убиди нещо, забелязвам че е привърженик на Тойота, пък аз съм много голям фен на Паджеро
Колега да не обръщаме темата на левски и цска. Нито на паджеро съм фен нито на ленд крузер, просто едното е малко по-здраво от другото, но това е друга тема. Това с Дакар в нищо не може да ме убеди, защото и камаза е известен там с титлите си, но в реалния живот хвърля мотора на 50к. километра или в най-добрия случай на 70к. Никъде не съм писал че паджерото не става, напротив, точно паджеро2(бензин) ми е един от вариянтите за "джип" който мислим с бащата, но не излизат читави машини.. и това е друга тема

Каквото и Японско да вземе няма да сбърка колегата, само да внимава, че много джамбази се навъдиха да си пробутват боклуците.
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
Re: Хюндай Галопер и Паджеро
патролче си вземи
все още се намират някой доста запазени
2.8 дизела е 6 цилиндров
все още се намират някой доста запазени
2.8 дизела е 6 цилиндров
No bling at the Ring
Re: Хюндай Галопер и Паджеро
Без умишлено да фаворизирам която и да е марка, ми се струва, че комбинацията от дълга база, 6+1, желязна ходова част и трансмисия (буквално и преносно), абсолютно непретенциозна поддръжка и нормални ходови качества, на нормална цена, ще намериш в Патрол Y61 TD6 (2,8 предкамерен турбодизел с интеркулер и електронно-управляема роторна помпа). Стига да не те притеснява, че е парт тайм...
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Хюндай Галопер и Паджеро
Postman написа:Без умишлено да фавонризирам която и да е марка, ми се струва, че комбинацията от дълга база, 6+1, желязна ходова част и трансмисия (буквално и преносно), абсолютно непретенциозна поддръжка и нормали ходови качества, на нормална цена, ще намериш в Патрол Y61 TD6 (2,8 предкамерен турбодизел с интеркулер и електронно-управляема роторна помпа). Стига да не те притеснява, че е парт тайм...
както сам си написал парт тайма е много голям минус (според мен де)
пък и патрола не е евтин (по-скъп е от паджеро 2)
иначе наистина е много желязна машина


Re: Хюндай Галопер и Паджеро
Не съм писал, че парт тайма е минус и няма как да го напиша, защото не го смятам за минус, но тази дискусия е излишна в случая...
Мисълта ми беше друга - ако ukelichko иска да си ремонтира наличното Паджеро до приемливо състояние, мисля че това е най-безболезненият вариант - намира подходящ майстор (те не са малко) и така...
Ако обаче непременно иска да го смени - дългите Патроли Y61 2,8 (преди 2000 г.) много често са 6+1, т.е. има достатъчно много в продажба, така че има голям избор между отделни машини, пък като съм разглеждал обявите така, неангажиращо, не ми е правило впечатление всички други марки да са 6+1 толкова често, колкото Патрола. За мен лично би било проблем да тръгна да избирам конкретен джип по зададени критерии и да има примерно 2 в София и 1 във Варна - затова не е без значение в какъв брой возила се срещат зададените критерии... това по принцип, а инак конкретно този Патрол е чук отвсякъде... като виждам моя Y60 какво може, колко е здрав и колко му струват частите, мисля че покупката на Патрол никога не е грешка... пък че цените били по-високи да кажем от други марки - мисля че има защо...
Разбира се по-важното в случая е, че всеки запазен джип от доказана марка от този период (преди 2000) е добра покупка.
Мисълта ми беше друга - ако ukelichko иска да си ремонтира наличното Паджеро до приемливо състояние, мисля че това е най-безболезненият вариант - намира подходящ майстор (те не са малко) и така...
Ако обаче непременно иска да го смени - дългите Патроли Y61 2,8 (преди 2000 г.) много често са 6+1, т.е. има достатъчно много в продажба, така че има голям избор между отделни машини, пък като съм разглеждал обявите така, неангажиращо, не ми е правило впечатление всички други марки да са 6+1 толкова често, колкото Патрола. За мен лично би било проблем да тръгна да избирам конкретен джип по зададени критерии и да има примерно 2 в София и 1 във Варна - затова не е без значение в какъв брой возила се срещат зададените критерии... това по принцип, а инак конкретно този Патрол е чук отвсякъде... като виждам моя Y60 какво може, колко е здрав и колко му струват частите, мисля че покупката на Патрол никога не е грешка... пък че цените били по-високи да кажем от други марки - мисля че има защо...
Разбира се по-важното в случая е, че всеки запазен джип от доказана марка от този период (преди 2000) е добра покупка.
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: Хюндай Галопер и Паджеро
Намерих решение на въпроса. Паджерото ми, което е Суперселект (фул тайм) си го карам за риба а на жената купувам едно симпатично джипче Чероки(не гранд) 2002 някъде и тя си джитка с него. Ако не и го конфискувам
Какво ще кажете за дизелово Чероки около 2002-ра година. Гледах че има много слънчеви, с кожа и други екстри в Мобилето. Сто четиридесет и няколко коня май бяха с малкия двигател. Ако някой има впечатления от тези машини да сподели. Иначе на Паджереца освен няколко ръжди нищо му няма, просто е с много лош външен и вътршен вид и съпругата не иска да го кара.

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Хюндай Галопер и Паджеро
щом си влязъл в тия джипове
по-добре РАВ4 вместо тая тояга Черокито
по-добре РАВ4 вместо тая тояга Черокито

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Хюндай Галопер и Паджеро
Недейте с тоя Патрул 2.8, щото всички които познавам с такова са сменяли глава.
Моторът е малък за този камион, има и по-големи кубатури, но в Европа са масово с тази малолитражка.
ЛендКрузър 90 пък са много скъпи, иначе е за предпочитане. По-слаб от Патрула и е предния мост, понеже е на носачи, рейката, и е по-тесничка от патрула. Има и мотор 3.4 бензин, който е интересен с газ. Някои имат ръчни блокажи на задния диференциал, други пък имат шпер, а има и с отворен.
Паджерото си е добър компромис като цена/качество, шороко купе и е стабилно, и е по-евтино от Тойота.
П.С. доколкото знам, този мотор 3.2дид май не е комън рейл, поне при първите си версии. Освен това помпата му била на някаква весела цена.
Моторът е малък за този камион, има и по-големи кубатури, но в Европа са масово с тази малолитражка.
ЛендКрузър 90 пък са много скъпи, иначе е за предпочитане. По-слаб от Патрула и е предния мост, понеже е на носачи, рейката, и е по-тесничка от патрула. Има и мотор 3.4 бензин, който е интересен с газ. Някои имат ръчни блокажи на задния диференциал, други пък имат шпер, а има и с отворен.
Паджерото си е добър компромис като цена/качество, шороко купе и е стабилно, и е по-евтино от Тойота.
П.С. доколкото знам, този мотор 3.2дид май не е комън рейл, поне при първите си версии. Освен това помпата му била на някаква весела цена.
I love the sound of V8 in the morning...
Re: Хюндай Галопер и Паджеро
msi200 написа:Недейте с тоя Патрул 2.8, щото всички които познавам с такова са сменяли глава.
Моторът е малък за този камион, има и по-големи кубатури, но в Европа са масово с тази малолитражка.
2.8 мотора е оптималния вариянт
има и 4.2 чист дизел, но поради обясними причини е много тежък в предницата
и не става за меки терени
колкото до сменените глави.. километри, подръжка..

No bling at the Ring
- BAHKATA_TDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: Sofia, BG
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring/Е46 Coupe/ X3
- Мечтае да кара: new BMW
Re: Хюндай Галопер и Паджеро
Що не се огледаш за дякой "десняк", щом е за лов и риболов кво значение е волана в гората или на реката.
Като започнеш от 4-5 бона нагоре, доста приличен джип ще си намериш.
Като започнеш от 4-5 бона нагоре, доста приличен джип ще си намериш.
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани