Кога трябва да отлепя съеденителя......
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кога трябва да отлепя съеденителя......
Може да ви е смешна темата , но аз нямам голям опит в шофирането и в момента ме вълнува тоя въпрос.
По стечение на обстоятелствата съм се нагласял към съответния съединител на съответната кола , но сега е по-важно да знам как точно трябва.Има ли зна4ение също така (защото сам убеден че има) как ще бъде карана колата,в смисъл спорт или туризъм.Ще се радвам да ме посъветвате с повече подробности за спорта
П.С. Карах Golf GTI 2.0 наскоро на който му се отлепяше съединитела още преди да съм си помислил да си вдигам крака и ми беше малко напрегнато.....
По стечение на обстоятелствата съм се нагласял към съответния съединител на съответната кола , но сега е по-важно да знам как точно трябва.Има ли зна4ение също така (защото сам убеден че има) как ще бъде карана колата,в смисъл спорт или туризъм.Ще се радвам да ме посъветвате с повече подробности за спорта
П.С. Карах Golf GTI 2.0 наскоро на който му се отлепяше съединитела още преди да съм си помислил да си вдигам крака и ми беше малко напрегнато.....
Най-мразя да съм прав!!!
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
по принцип трябва да е по средата на работния ход (горе долу, иначе за всеки модел си има регулировъчни данни)...
друго което съм чувал е че отпуснат съединителя трябва да е на нивото на спирачката
иначе и на мен ми се е случвало съединител да отлепя само с помисляне за отпускане, но мен това ме кефеше:) друг е въпроса че като махнах стелките и почна да отлепя една идея преди средата
друго което съм чувал е че отпуснат съединителя трябва да е на нивото на спирачката
иначе и на мен ми се е случвало съединител да отлепя само с помисляне за отпускане, но мен това ме кефеше:) друг е въпроса че като махнах стелките и почна да отлепя една идея преди средата
<br>
br
br
- BMW323i
- младши ентусиаст
- Мнения: 396
- Регистриран на: 23.10.2002
- Местоположение: Samokov
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Аз моя сам го направил да отделя съвсем ниско ( около 4см. от пода ) и так сам му свикнал ,а и така по барзо трагвам и сменям предавките ,ама всеки които седне да я кара парвите пати я гаси. Има малак косур че докато вкарва " паразитното" колело за задна по някои пат харка малко ама тва е само за задна.
- ATM racing team
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 117
- Регистриран на: 3.12.2002
ех господаааааа.........съединителя, този долен ляв педал не се прави да ти отделя дето ти си искаш......той си има точно място.....педала /не става дума за Евгени Минчев/ при ненатиснато положение трябва да има свободен ход не повече, ама не повече от 25мм. Като го направите така, ако въобще е възможна регулацията му съединителя имли амбреаЖа отдела според неговата износеност. реглаж састо ми е удобно се прави на състезателните коли, но там и става дума за други.....ама много други части.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани