Равносметката xd/d
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Равносметката xd/d
Gqbriel написа:но нямаше нито една бензинова..
трябваше да дойда с моята хубустница с летни галоши, да си буксувам долу до спирката

Re: Равносметката xd/d
Ами може ако пак падне снега да направим още малко клипчета.
А аз искам да кажа, че наклона реално изглежда мааалко по-голям от на видеото.
Някак си като си там е друга работа. Като слязохме от колите в първия момент си помислих, че никой със задно няма да се пробва, защото думите на колегите отначало бяха - няма начин
Просто на място нещата изглеждат мааалко по-различно.
А аз искам да кажа, че наклона реално изглежда мааалко по-голям от на видеото.
Някак си като си там е друга работа. Като слязохме от колите в първия момент си помислих, че никой със задно няма да се пробва, защото думите на колегите отначало бяха - няма начин

Просто на място нещата изглеждат мааалко по-различно.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Равносметката xd/d
На мен не ми се вижда голям наклона. Преди няколко дни бях в София найстина много сняг имаше. Ходихме в драгалевци на някакво манастирче качих се до горе без проблеми имаше една Х6 беше влезнала в сняг до праговете и неможа да излезе 

- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Равносметката xd/d
мястото беше добро за тест, но може би може да се намери такова и с по-малко бабуни, където да можем да се засилваме без страх от последствия.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Равносметката xd/d
Next написа:На мен не ми се вижда голям наклона. Преди няколко дни бях в София найстина много сняг имаше. Ходихме в драгалевци на някакво манастирче качих се до горе без проблеми имаше една Х6 беше влезнала в сняг до праговете и неможа да излезе
Наклона изобщо не е малък...на снимка незнам как ще се разбере,но това което виждаш няма нищо общо

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- ivo098
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 600
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 330d
- Мечтае да кара: F80 M3
Re: Равносметката xd/d
Ако не намери по-равно място (като настилка, не като наклон) и аз бих тествал и Сеата и BMW-то. Така или иначе в тези условия предимствата на 4х4 са безспорни.
По интересен тест може да се организира лятото на равно и сухо обаче. Бях преди няколко месеца в Камор на промоцията на новата 1-ва серия, и имаше организиран интересен тест драйв с избягване на препятсвие с рязка промяна на посоката на движение при около 60 км/ч
Там според мене ще се прояви склонноста на 4х4 да недозавива подобно на предно предаване и съответно ще се видят предимствата на задното при сух асфалт.
По интересен тест може да се организира лятото на равно и сухо обаче. Бях преди няколко месеца в Камор на промоцията на новата 1-ва серия, и имаше организиран интересен тест драйв с избягване на препятсвие с рязка промяна на посоката на движение при около 60 км/ч
Там според мене ще се прояви склонноста на 4х4 да недозавива подобно на предно предаване и съответно ще се видят предимствата на задното при сух асфалт.
Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.
Your Sh!ttiness may vary.
- slavyan5
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 14.02.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xi
- Мечтае да кара: F25 X3 35i
Re: Равносметката xd/d
ivo098 написа:Ако не намери по-равно място (като настилка, не като наклон) и аз бих тествал и Сеата и BMW-то. Така или иначе в тези условия предимствата на 4х4 са безспорни.
По интересен тест може да се организира лятото на равно и сухо обаче. Бях преди няколко месеца в Камор на промоцията на новата 1-ва серия, и имаше организиран интересен тест драйв с избягване на препятсвие с рязка промяна на посоката на движение при около 60 км/ч
Там според мене ще се прояви склонноста на 4х4 да недозавива подобно на предно предаване и съответно ще се видят предимствата на задното при сух асфалт.
Това, което казваш принципно е така, но аз на Х-а, съм сменял доста рязко посоката и според мен колата е доста стабилна. Може би наистина по-лекото и само задно ще си каже думата, но смятам, че е ще е на доста повече от 60 км/ч.

- ivo098
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 600
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 330d
- Мечтае да кара: F80 M3
Re: Равносметката xd/d
Не става дума за стабилност, по-скоро за прецизност според мен.
Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.
Your Sh!ttiness may vary.
Re: Равносметката xd/d
ivo098 написа:Не става дума за стабилност, по-скоро за прецизност според мен.
Абсолютно грешна теория.
Ето ти примерно един клип на чисто задно и чисто предно предаване за теста, който ти е интересен:
http://www.youtube.com/watch?v=zON4bWsl2Ek
Ако се разровиш ще видиш, че в този случай Алфата е на първо място по стабилността.
Но всичко вече идва от технологиите и системите, които се слагат в един автомобил.
И точно в тази връзка искам да кажа, че всички Х БМВ-та са с ДСЦ за разлика от останалите, които са на задно.
А ДСЦ-то ще те държи в един такъв момент, а не задното или 4х4 предаване.
При Х ДСЦ-то софтуерно се води с малко повече екстри и теоретично би се държало по-добре от това само на задно.
Но вече допираме до някакви теоретични разсъждения. Практично няма да има никаква разлика.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- ivo098
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 600
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 330d
- Мечтае да кара: F80 M3
Re: Равносметката xd/d
Е клипчета в интернет много....
http://www.youtube.com/watch?v=jV18ZBXwwYM
Ако се надцакваме с клипчета темата може и 100 страници да стане
http://www.youtube.com/watch?v=jV18ZBXwwYM
Ако се надцакваме с клипчета темата може и 100 страници да стане

Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.
Your Sh!ttiness may vary.
Re: Равносметката xd/d
ivo098 написа:Е клипчета в интернет много....
http://www.youtube.com/watch?v=jV18ZBXwwYM
Ако се надцакваме с клипчета темата може и 100 страници да стане
Колега, обсъждано е малко по-рано в тази тема това клипче. Прочети първо цялата тема, за да не се дублират излишно нещата.
А точно пак ще го повторя, не е коректно да се сравнява кола с тракшън контрол и такава без. Просто не е уместно.
А и както се вижда главно недозавиването идва не толкова от предно или задно предаване, а от разликата от масите на предна и задна ос.
п.п. С клипа, който поставих имам за цел да ти покажа, че кола на предно предаване може и да бъде по-добра, или равна с такава със задно предаване. Както казах не всичко е предаване, особено в днешните времена. Не чувствай БМВ фанатизма ти застрашен. Спокойно, не е това целта.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- ivo098
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 600
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 330d
- Мечтае да кара: F80 M3
Re: Равносметката xd/d
Споко и аз карам 4х4, просто имам определени виждания за нещата.
Щом М3-ките все още са на задно, значи съм прав
Щом М3-ките все още са на задно, значи съм прав

Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.
Your Sh!ttiness may vary.
- Transporter 1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 6.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 330 xd
Re: Равносметката xd/d
добре се е получило но настилката е слаба според мен трябвало е повечко сняг 

В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Равносметката xd/d
Transporter 1 написа:добре се е получило но настилката е слаба според мен трябвало е повечко сняг
На повечко сняг,нямаше да се види разликата - гарантирам ти,не и когато гумите с които бяхме не 4х4 екземплярите работят доста по-добре отколкото точно в този момент ,където киша+лед е просто отврат - поне аз така си мисля - разбира се не сравнявам възможностите - просто казвам ,че снега е по-добър избор да се кара от колкто киша и лед
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Равносметката xd/d
Ако обстановката беше като миналата събота, то гарантирам, че тогава щеше да е още по-зле положението за задното предаване.
Една малка разлика, която ще кажа, пък вие си правете сметката:
1. Тази събота можеше колата да спре на едно място. Вижда се на клиповете, че това е възможно. Миналата събота (където имаше 10 пъти повече сняг) това не беше възможно.
2. Там където спрях и тръгнах почти без буксуване, миналата събота за да тръгне от малко по-добро положение (долу на пряката, където като се изкачваш и свиваш наляво) имаше дооста повече проблеми.
3. Положението беше такова, че просто нямаше БМВ със задно от къде да се засили. Беше равнопоставено все едно да тръгваш от там, където задното спираше
Демек ако положението беше като на снимката, която пуснах 2-3 страници назад, то щеше тогава да се гледа мега шоу
Последното качване беше по желание - "Ама без никакви засилки, едвам едвам". Ами направих и това и по време на изкачването колата не превъртя дори и за миг. При предишната ситуация рових като изоглавен, за да се кача и предните гуми ми мятаха сняг на страничните огледала и бавно бавно нагоре. Такава беше разликата. Аз лично чакам пак да дойдем до такова положение, за да се направи още по-готините клипчета.
Една малка разлика, която ще кажа, пък вие си правете сметката:
1. Тази събота можеше колата да спре на едно място. Вижда се на клиповете, че това е възможно. Миналата събота (където имаше 10 пъти повече сняг) това не беше възможно.
2. Там където спрях и тръгнах почти без буксуване, миналата събота за да тръгне от малко по-добро положение (долу на пряката, където като се изкачваш и свиваш наляво) имаше дооста повече проблеми.
3. Положението беше такова, че просто нямаше БМВ със задно от къде да се засили. Беше равнопоставено все едно да тръгваш от там, където задното спираше

Демек ако положението беше като на снимката, която пуснах 2-3 страници назад, то щеше тогава да се гледа мега шоу

Последното качване беше по желание - "Ама без никакви засилки, едвам едвам". Ами направих и това и по време на изкачването колата не превъртя дори и за миг. При предишната ситуация рових като изоглавен, за да се кача и предните гуми ми мятаха сняг на страничните огледала и бавно бавно нагоре. Такава беше разликата. Аз лично чакам пак да дойдем до такова положение, за да се направи още по-готините клипчета.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани