Къде отидоха сърцатите пилоти?
Модератор: Общи модератори
70 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4213
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Къде отидоха сърцатите пилоти?
Не си прав. Просто тогава пилота > колата. Сега е по скоро така пилота <= колата
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Къде отидоха сърцатите пилоти?
Ми то е същото
Ще го кажа по друг начин:
едно време колите бяха гадни и трудни и за да си бърз, трябваха свръх човешки възможности
сега колите са много по-съвършени и лесни, а от там и дори да не си голям карач си бърз на 90-99% да кажем, а същия свръх пилот споменат горе ще може да изтиска и оставащите няколко процента...
Т.е. големите пилоти пак си личат, но просто е оставено по-малко място, за да се разграничат...

Ще го кажа по друг начин:



Т.е. големите пилоти пак си личат, но просто е оставено по-малко място, за да се разграничат...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Къде отидоха сърцатите пилоти?
DrivinGGoD написа:Разликата идва от колите... онези опърничави, недодялани и агресивни коли трябваше да бъдат карани така. Съвремените коли са много по-добри, а от там и по-лесни и много по-бързиЗа това не се налага да я караш агресивно и да се бориш с нея, за да е бърза...
Да няма я магията, няма го онзи стремеж да се пребориш със звяраДнес тези зверове работят заедно с пилотите за постигане на максимални резултати...
Е така е, ама какво са тия максимални резултати? Да обиколиш празна писта сложен в карбонова коруба с 5 системи 0,002 сек по бързо от другия. И накрая резултатите ти да послужат за реклама на някоя компания?
Мерси много ми пука ,че Х се върти по завойте с 0,1 сек по бързо от Y във нещо дето повече прилича на самолет отколкото кола. Зрелището точно прави спорта, риска прави победата. И да не е нужно да се изтрепват, ама поне да се почустват на ръба, зрителите да ги почустват на ръба..
Последно като бяха в Арена армеец на фристайл мотокроса, беше истинско зрелище, и просто атмосферата е различна - 10К човека не издават нито звук докато ония ненормалници се засилваха към рампата, и после виковете и аплодисментите като се приземят -живи...
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4213
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Къде отидоха сърцатите пилоти?
DrivinGGoD написа:Ми то е същото![]()
Ще го кажа по друг начин:
едно време колите бяха гадни и трудни и за да си бърз, трябваха свръх човешки възможности
![]()
сега колите са много по-съвършени и лесни, а от там и дори да не си голям карач си бърз на 90-99% да кажем, а същия свръх пилот споменат горе ще може да изтиска и оставащите няколко процента...
Т.е. големите пилоти пак си личат, но просто е оставено по-малко място, за да се разграничат...

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Къде отидоха сърцатите пилоти?
BMW_RIDER написа:DrivinGGoD написа:Разликата идва от колите... онези опърничави, недодялани и агресивни коли трябваше да бъдат карани така. Съвремените коли са много по-добри, а от там и по-лесни и много по-бързиЗа това не се налага да я караш агресивно и да се бориш с нея, за да е бърза...
Да няма я магията, няма го онзи стремеж да се пребориш със звяраДнес тези зверове работят заедно с пилотите за постигане на максимални резултати...
Е така е, ама какво са тия максимални резултати? Да обиколиш празна писта сложен в карбонова коруба с 5 системи 0,002 сек по бързо от другия. И накрая резултатите ти да послужат за реклама на някоя компания?
Мерси много ми пука ,че Х се върти по завойте с 0,1 сек по бързо от Y във нещо дето повече прилича на самолет отколкото кола. Зрелището точно прави спорта, риска прави победата. И да не е нужно да се изтрепват, ама поне да се почустват на ръба, зрителите да ги почустват на ръба..
Последно като бяха в Арена армеец на фристайл мотокроса, беше истинско зрелище, и просто атмосферата е различна - 10К човека не издават нито звук докато ония ненормалници се засилваха към рампата, и после виковете и аплодисментите като се приземят -живи...
Имай предвид, че лимита днес е много по-далеч от едно време... и пилотите стоят доста по-често и по-дълго там... просто колите го показват по различен начин... и зрителите го чувстват по-трудно

Иначе рекламата е неизбежна, защото въпросните автомобилни компании дават парите и искат резултати... гадно, но такъв е света, от това най-много страда спорта, но е факт. Комерсиализацията убива всичко, защото масата не гледа кой как точно минава трасето, а кой побеждава - а победата продава



Такъв ни е света... за това наблегнете на гледане на клиентски/независими надпревари, там нещата все още са истински



------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- 6per40
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 7.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: "пъргава" 316-ка
- Мечтае да кара: IS-ka
Re: Къде отидоха сърцатите пилоти?
Днес колите са много по-напреднали. Пример за това е старата и новата ВРЦ генерация. Всички смятаха , че въшките няма да могат да достигнат времената на истинските ВРЦ-та и какво стана-абсолютно навсякъде биеха времената от миналите години. Просто колите са много добри, но и аз искам кола която да не седи на пъя, да се управлява единствено и само от ръцете и краката на Дедо Валтер и във всеки един момент да знам, че дава максимума от себе си. На планинския шампионат в България има няколко коли напомнящи онези времена и си заслужава за гледане.
п.с. можеше тези времена да се завърнат, ако простаците от БМВ не бяха объркали пускането на последната 3-та серия. Тя трябваше да е Е30, а не Ф30- малка грешка, ама от огромно значение. И тази година Е30-ката щеше да влезе в ДТМ-а и гледай какво става
.. ех мечтииии 
п.с. можеше тези времена да се завърнат, ако простаците от БМВ не бяха объркали пускането на последната 3-та серия. Тя трябваше да е Е30, а не Ф30- малка грешка, ама от огромно значение. И тази година Е30-ката щеше да влезе в ДТМ-а и гледай какво става


- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Къде отидоха сърцатите пилоти?
Мисля че драйвинг год е много прав относно колите, но пак ще кажа че все по- малко са пилотите които цедят възможностите на машината до край. 

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Къде отидоха сърцатите пилоти?
Напротив - в днешно време по-голям процент от пилотите имат възможност да изстискат повече от колите си, просто ние няма как да знаем кой работи на 99% и кой на 100%... за това можем да съдим само по резултатите
Иначе както казах по-рано съм виждал много уникално мъжки карания и в днешно време... дори и днес има такива, които изпъкват над другите със стил, постоянство и резултати, което е достойно за уважение
Има и един друг момент - тези, които привидно карат бавно, далеч от лимита в повечето случаи са най-бързи (типичен пример е Loeb - супер скучен за гледане, но адски резултатен), а сърцатите, тези които карат кръвта да закипи постигат по-слаби резултати (Gigi Galli например)...
Уви ние няма как като странични наблюдатели да кажем кой кара на 100% и кой не успява да извади всичко от колата
защото дори и резултатите да са най-добри в сравнение с другите може и да има място за още малко
та може и да си прав и всички да карат под границата на физически възможното, докато едно време всички се опитваха да карат над тази граница


Иначе както казах по-рано съм виждал много уникално мъжки карания и в днешно време... дори и днес има такива, които изпъкват над другите със стил, постоянство и резултати, което е достойно за уважение

Има и един друг момент - тези, които привидно карат бавно, далеч от лимита в повечето случаи са най-бързи (типичен пример е Loeb - супер скучен за гледане, но адски резултатен), а сърцатите, тези които карат кръвта да закипи постигат по-слаби резултати (Gigi Galli например)...
Уви ние няма как като странични наблюдатели да кажем кой кара на 100% и кой не успява да извади всичко от колата




------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Къде отидоха сърцатите пилоти?

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Къде отидоха сърцатите пилоти?
мен ми харесват себастиен льоб и маркус грьонхолм (вече не кара ако не се бъркам).
льоб чак скучен не знам, но наистина е почти безгрешен, въпреки че и той е имал зрелищни катастрофи.
льоб чак скучен не знам, но наистина е почти безгрешен, въпреки че и той е имал зрелищни катастрофи.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Къде отидоха сърцатите пилоти?
ifcho написа:нещо не гледате достатъчно май![]()
http://www.youtube.com/watch?v=WqNtQsIa2Nw
http://www.youtube.com/watch?v=gPCGnkApnDU
http://www.youtube.com/watch?v=tQKNRXogK-0
Колега тези клипове са от 08-09 ...
Плюс това подобни ситуации са рядкост... мисля, че не си схванал като цяло идеята ми.
Re: Къде отидоха сърцатите пилоти?
WRC е за момчета а Група Б беше за мъже ...
Ако говорим за провинция, питай Хемингуей ...
Re: Къде отидоха сърцатите пилоти?
много дълбоко търсите причината. а тя е много проста- като всичко останало свързано с нея.
пари.
ти бъди един фееричен пилот дето троши брони и окачвания на всяко състезание пък аз като ръководител на отбора ще се постарая да не караш повече...
да се състезаваш в наши дни е доста скъпо. на такова ниво- безумно скъпо. от друга страна да удариш състезателна кола в наши дни е също... доста скъпо. за колите за които говориме- безумно скъпо.
и така.
пари.
ти бъди един фееричен пилот дето троши брони и окачвания на всяко състезание пък аз като ръководител на отбора ще се постарая да не караш повече...
да се състезаваш в наши дни е доста скъпо. на такова ниво- безумно скъпо. от друга страна да удариш състезателна кола в наши дни е също... доста скъпо. за колите за които говориме- безумно скъпо.
и така.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
70 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани