Къде отидоха сърцатите пилоти?
Модератор: Общи модератори
70 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Къде отидоха сърцатите пилоти?
alx написа:много дълбоко търсите причината. а тя е много проста- като всичко останало свързано с нея.
пари.
ти бъди един фееричен пилот дето троши брони и окачвания на всяко състезание пък аз като ръководител на отбора ще се постарая да не караш повече...
да се състезаваш в наши дни е доста скъпо. на такова ниво- безумно скъпо. от друга страна да удариш състезателна кола в наши дни е също... доста скъпо. за колите за които говориме- безумно скъпо.
и така.
Може би това е разковничето...

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Къде отидоха сърцатите пилоти?
този клип предполагам всички сте го гледали - http://www.dailymotion.com/video/x12j02 ... lying_auto
Любим ми е момента на 06:25 като дават онборд видеото



Любим ми е момента на 06:25 като дават онборд видеото


Re: Къде отидоха сърцатите пилоти?
Koz написа:WRC е за момчета а Група Б беше за мъже ...
блондинките са за момчета, брюнетките - за мъже

No bling at the Ring
- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
Re: Къде отидоха сърцатите пилоти?
аз искам да пробвам доказаните наши пилоти с голямо самучувствие визирам тези с евотата с тези коли от снимките с някои ветеран от онези години които вече сигурно има внуци...голям смях ще е


аз лично бих се замислил преди да се кача на тези коли

аз лично бих се замислил преди да се кача на тези коли

bedrock city racing
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Къде отидоха сърцатите пилоти?
Bavarcho написа:...Любим ми е момента на 06:25 като дават онборд видеото
Ей ти го целия етап онборд- момента е около 1:50-55 някъде, слушай веднага след това



По темата- имам чувството, че сегашните пилоти нямат толкова големи топки... умения имат сигурно, ама топки не... Пускаш ги със сегашната им кола, но в старите условия с публика буквално на трасето и тея ще откажат да карат 100%...
Re: Къде отидоха сърцатите пилоти?
alx написа:много дълбоко търсите причината. а тя е много проста- като всичко останало свързано с нея.
пари.
ти бъди един фееричен пилот дето троши брони и окачвания на всяко състезание пък аз като ръководител на отбора ще се постарая да не караш повече...
да се състезаваш в наши дни е доста скъпо. на такова ниво- безумно скъпо. от друга страна да удариш състезателна кола в наши дни е също... доста скъпо. за колите за които говориме- безумно скъпо.
и така.
Точно така, парите са най-голямата причина и не само в този спорт... лично аз смятам, че апогея на спорта като цяло беше през 80те до началото на 90те.
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
Re: Къде отидоха сърцатите пилоти?
и имат право донякаде , защото човешкия живот е по важен от всичко....от куража до безрасъдството трябва да има граница която да не се преминава....
всички помнят инцидента на рали България с кола струваща колкото половината форум , та луди си е имало винаги и в момента са много но истинските карачи са малко
http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=375958
всички помнят инцидента на рали България с кола струваща колкото половината форум , та луди си е имало винаги и в момента са много но истинските карачи са малко
http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=375958
bedrock city racing
- joreto007
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 392
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 4,4 е39
- Мечтае да кара: M5 E39
Re: Къде отидоха сърцатите пилоти?
Парите убиха спорта, без значение дали говорим за истинско шофиране или ритане на топка(футбол)
Уж се развива, а сякаш се отдалечава от идеята, а именно да е зрелище и тръпка за зрителя, а не технически параметри и цифри...

Уж се развива, а сякаш се отдалечава от идеята, а именно да е зрелище и тръпка за зрителя, а не технически параметри и цифри...
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
Re: Къде отидоха сърцатите пилоти?
Разбирам какво не ви харесва, но не съм съгласен, че днешните пилоти са по-слаби или по-страхливи от тези, да кажем, преди 20 години. За времената на Фанджо, Аскари, Карачиола, Стърлинг Мос мисля, че няма смисъл да говорим - в сравнение със сегашната, техниката им е едва в началото на развитието си и много велики пилоти са загубили живота си на пистата.
Вижте само списъка с отпаднали технологии за сезон 1994 във Ф1.
Цитатът е от уикипедия http://en.wikipedia.org/wiki/History_of ... ves_costly
На практика оттогава започна бурното развитие на аеродинамиката, защото отборите се опитват да компенсират това, което загубиха. Само че никой не твърди, че Сена, Менсъл, Прост и останалите са слаби пилоти защото имаха маса електроника в колите. И все пак както казват моряците - преди корабите бяха дървени, а мъжете железни, сега корабите са железни, а мъжете дървени
В ралишампионата мощностите бяха ограничени, за да се повиши безопасността за пилотите и публиката и смятам, че размяната си заслужава. Проблемът е в малкото заводски отбори, а не в това, че пилотите са слаби и не се раздават до край. А заводските отбори са малко защото разходите станаха огромни, а възвращаемостта ниска. А тя е ниска защото за много хора днес моторните спортове не са толкова привлекателни. Типичен пример е Порше по времето на Видекинг т.е. от началото на 90-те до преди 2 години. След 911 GT1 не направиха друга кола за GT шампионат (не броя заводски подготвените 911-ки за едномаркови шампионати и GT3 категории), чак допреди 5-6 години, когато пуснаха RS Spyder, който беше GT2, но на по-спънати писти биеше GT1 на Audi. Само че колата се оказа твърде скъпа за частните отбори и животът и беше кратък. Обяснението на Видекинг за отсъствието на Порше от пистите (мисля, че беше някъде около 2000-та) беше просто - "Рекламата в различни медии ни излиза по-евтино от моторните спортове, а ефектът и не е по-малък." Доколко това е правилно за марка изградила имиджа си на пистата е друг въпрос, но е факт, че BMW, Honda и Toyota се отказаха от F1 заради огромните разходи, които в общия случай не носят директен пренос на технологии към масовото производство, а и с нищо не спомагат за имиджа на компанията. След 8 титли на Льоб все още не съм чул някой да е тръгнал да си купува С4, заради ралиславата му.
Иначе и на мен ми липсват колите от Group B, Group C (прототипите в Льо Ман), прототипите на Мицубиши и Пежо/Ситроен в Дакар, Porsche 917 и много други.
И две клипчета и от мен демонстриращи разликата във времената и технологиите.
http://www.youtube.com/watch?v=9nY_oOgdERo Ари Ватанен на Пайкс Пийк
vs.
http://www.youtube.com/watch?v=TIpKtwvafto&feature=fvst Porsche 911 (997) GT2 поставя нов рекорд за серийни автомобили пак там
Голям почитател съм на Porsche и GT2 далеч не е от най-лесните за управление съвременни автомобили, но с него изкачването изглежда като разходка в парка. Това, че по-голямата част от трасето вече е асфалтирана също не допринася за драматизма.
Вижте само списъка с отпаднали технологии за сезон 1994 във Ф1.
Ban on electronic driver aids such as active suspension,[30] traction control,[32] launch control, ABS, 4 wheel steering[39] at the beginning of the season
Цитатът е от уикипедия http://en.wikipedia.org/wiki/History_of ... ves_costly
На практика оттогава започна бурното развитие на аеродинамиката, защото отборите се опитват да компенсират това, което загубиха. Само че никой не твърди, че Сена, Менсъл, Прост и останалите са слаби пилоти защото имаха маса електроника в колите. И все пак както казват моряците - преди корабите бяха дървени, а мъжете железни, сега корабите са железни, а мъжете дървени

В ралишампионата мощностите бяха ограничени, за да се повиши безопасността за пилотите и публиката и смятам, че размяната си заслужава. Проблемът е в малкото заводски отбори, а не в това, че пилотите са слаби и не се раздават до край. А заводските отбори са малко защото разходите станаха огромни, а възвращаемостта ниска. А тя е ниска защото за много хора днес моторните спортове не са толкова привлекателни. Типичен пример е Порше по времето на Видекинг т.е. от началото на 90-те до преди 2 години. След 911 GT1 не направиха друга кола за GT шампионат (не броя заводски подготвените 911-ки за едномаркови шампионати и GT3 категории), чак допреди 5-6 години, когато пуснаха RS Spyder, който беше GT2, но на по-спънати писти биеше GT1 на Audi. Само че колата се оказа твърде скъпа за частните отбори и животът и беше кратък. Обяснението на Видекинг за отсъствието на Порше от пистите (мисля, че беше някъде около 2000-та) беше просто - "Рекламата в различни медии ни излиза по-евтино от моторните спортове, а ефектът и не е по-малък." Доколко това е правилно за марка изградила имиджа си на пистата е друг въпрос, но е факт, че BMW, Honda и Toyota се отказаха от F1 заради огромните разходи, които в общия случай не носят директен пренос на технологии към масовото производство, а и с нищо не спомагат за имиджа на компанията. След 8 титли на Льоб все още не съм чул някой да е тръгнал да си купува С4, заради ралиславата му.
Иначе и на мен ми липсват колите от Group B, Group C (прототипите в Льо Ман), прототипите на Мицубиши и Пежо/Ситроен в Дакар, Porsche 917 и много други.
И две клипчета и от мен демонстриращи разликата във времената и технологиите.
http://www.youtube.com/watch?v=9nY_oOgdERo Ари Ватанен на Пайкс Пийк
vs.
http://www.youtube.com/watch?v=TIpKtwvafto&feature=fvst Porsche 911 (997) GT2 поставя нов рекорд за серийни автомобили пак там
Голям почитател съм на Porsche и GT2 далеч не е от най-лесните за управление съвременни автомобили, но с него изкачването изглежда като разходка в парка. Това, че по-голямата част от трасето вече е асфалтирана също не допринася за драматизма.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
- MatriX_Fucked
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 29.06.2006
Re: Къде отидоха сърцатите пилоти?
http://www.youtube.com/watch?v=gpFdHFQEY8s
Много силен клип на Топ Гиър, но борбата между вектрата и Е36-цата от 5:20 до 5:50 е в моя топ 10 на най-зверски рейсинг сцени евър!
Иначе - не може да се отрече, че са намалели малко наистина откачените пилоти напоследък, но не са залязваща порода!
Валентино Роси/Хорхе Лоренцо
http://www.youtube.com/watch?v=Z-qE46FPQas
Как да не му дойде на шеф-екипа да ги уволни и двамата след края на състезанието, просто?
Засега е на 1-воя място в моя топ 10...Живот и здраве някои по-големи дебили ще го изместят! 
Много силен клип на Топ Гиър, но борбата между вектрата и Е36-цата от 5:20 до 5:50 е в моя топ 10 на най-зверски рейсинг сцени евър!
Иначе - не може да се отрече, че са намалели малко наистина откачените пилоти напоследък, но не са залязваща порода!

Валентино Роси/Хорхе Лоренцо
http://www.youtube.com/watch?v=Z-qE46FPQas
Как да не му дойде на шеф-екипа да ги уволни и двамата след края на състезанието, просто?


Без страх, без спирачка!
- Торук Макто
-
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: 3.10.2011
Re: Къде отидоха сърцатите пилоти?
Валентино Роси е явление в мотоциклетния спорт, нещо като Касиус Клей и Майк Тайсън, събрани в едно в бокса. Според мен няма да има друг Роси през следващите 50 години, независимо от технологиите.
Още малко красота от Роси:
http://www.youtube.com/watch?v=sfPM77TsGaA
Още малко красота от Роси:
http://www.youtube.com/watch?v=sfPM77TsGaA
Срещнали веднъж Методий някакви люде във Великоморавско, целият облян в пот. Запитали го: "Що си тъй потен, брате?"
Той отговорил: "Спорих с глупци!"
Той отговорил: "Спорих с глупци!"
- Petrolhead
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 2.11.2009
Re: Къде отидоха сърцатите пилоти?
z
Последна промяна Petrolhead на 11 Юли 2022, 10:41, променена общо 1 път
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: Къде отидоха сърцатите пилоти?
Карат и сега хората...
Само се заслушайте в 997-цата... Това са първите 2 минути на 24часово състезание... Дирк Адорф с ГТ-то караше още по-диво. Първите 30 минути бяха, все едно е спринт, а не за издържливост...
http://www.youtube.com/watch?v=EkpxA6ezgCc&feature=youtube_gdata_player
Колите в наши дни са по-скучни. Пилотите и досега се раздават. Дори и ние аматьорите. Иначе за какво сме там?
Само се заслушайте в 997-цата... Това са първите 2 минути на 24часово състезание... Дирк Адорф с ГТ-то караше още по-диво. Първите 30 минути бяха, все едно е спринт, а не за издържливост...
http://www.youtube.com/watch?v=EkpxA6ezgCc&feature=youtube_gdata_player
Колите в наши дни са по-скучни. Пилотите и досега се раздават. Дори и ние аматьорите. Иначе за какво сме там?
Power is Nothing Without Insanity
Re: Къде отидоха сърцатите пилоти?
Alex 320i Cabrio написа:Пилотите и досега се раздават. Дори и ние аматьорите. Иначе за какво сме там?
така е, ама въпреки това моторните спортове с всяка изминала година стават все по-скучни и накрая човек губи интерес
а и не само те, а спорта като цяло
та.. в този дух на мисли.. отговорихте ли си на въпроса защо днешната младеж взима наркотици и си татуира сълзи на лицата?
No bling at the Ring
70 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5