Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46 (2) - (архив)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 11.08.2009

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от S.Kostov » 26 Яну 2012, 15:56

Gqbriel написа:Никой ли не чете тази и предната тема :dunno: - това не е Xdrive!
Е46 с Xdrive - няма ,колега хубаво си се насочил - специално тази обява - единственото,което ми се набива на очи - е цената - до преди месец два подобен екземпляр било и комби вървеше 16+..
Екстрите са пре достатъчно - да не кажа - доста а и ако можеш да вземеш вин и се окаже Exclusive - :yes: с този салон + екстри + фабричен М пакет комбито се променя и моя съвет ако имаш финансите - отивай гледай я както трябва,диагностика (но от някой който разбира),ходова част абе от до - и ако няма проблеми - отнасяй - това ще е мноого дорба сделка..
Разхода - има тема за разхода има и доста писано,както и за двигателя и т.н - поразрови се малко,определено ще ти е от полза и ще добиеш реална представа за колата.
Отделно има тема xd/d където сме снимали и клипчета и сме коментирали на широко какво точно представлява 4х4 при Е46 - може би по-слабото на тази кола са раздатката и автоматика - :yes:


Мерси за отговора. Значи предната тема я знам, даже едно време съм писал в нея, но гледам е станала 184 страници...по принцип не ме мързи но толкова страници няма как да изчета, за да намеря точно това което ме интересува.
xd/d тема не излиза в търсачката. Ако имаш някакъв линк или можеш с 2 думи да ми кажеш 2-3 плюса/минуса на колата ме устройва. Решил съм следващата ми кола да е 4х4 и ще е или Субару или някой баварец 4х4.
А и друго, на Е46 само 330д има вариант 4х4 нали, доколкото знам май няма друг двигател с двойно задвижване?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 20.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: бензинояд

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от sapio » 26 Яну 2012, 16:00

Gqbriel написа: ...единственото,което ми се набива на очи - е цената - до преди месец два подобен екземпляр било и комби вървеше 16+..


:OT: А на мен това, което ми се е набило на очи е, че в Пазарджик по принцип продават много БМВ-та и по принцип много тънко... Не само 46-ци.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от RaHzElChO » 26 Яну 2012, 16:07

sapio написа:
Gqbriel написа: ...единственото,което ми се набива на очи - е цената - до преди месец два подобен екземпляр било и комби вървеше 16+..


:OT: А на мен това, което ми се е набило на очи е, че в Пазарджик по принцип продават много БМВ-та и по принцип много тънко... Не само 46-ци.

Може човека да е на зор и да иска бързо да я продаде, а може и да има скрити разходи за още 3 000 лева. Трябва да се гледа с някой, който разбира в комплект с диагностика.
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Gqbriel » 26 Яну 2012, 16:25

sapio написа:
Gqbriel написа: ...единственото,което ми се набива на очи - е цената - до преди месец два подобен екземпляр било и комби вървеше 16+..


:OT: А на мен това, което ми се е набило на очи е, че в Пазарджик по принцип продават много БМВ-та и по принцип много тънко... Не само 46-ци.


Не ме разбирайте погрешно - не казвам ,че е лошо - напротив - споделя впечатлението си :dunno: ...дано всичко и е наред - и някой да си има наистина красива и най-вече читава 46-ца с доста екстри :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 20.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: бензинояд

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от sapio » 26 Яну 2012, 17:06

Gqbriel написа:
sapio написа:
Gqbriel написа: ...единственото,което ми се набива на очи - е цената - до преди месец два подобен екземпляр било и комби вървеше 16+..


:OT: А на мен това, което ми се е набило на очи е, че в Пазарджик по принцип продават много БМВ-та и по принцип много тънко... Не само 46-ци.


Не ме разбирайте погрешно - не казвам ,че е лошо - напротив - споделя впечатлението си :dunno: ...дано всичко и е наред - и някой да си има наистина красива и най-вече читава 46-ца с доста екстри :yes:


Последно мнение по оффтопика, преди да са ми набили канчето. Не твърдя, че са лоши. Дори напротив, изглеждат почти всички много добре. Може пазарът там да е такъв, а и като има толкова БМВ-та може да е по-наситено - не знам, но това ми е направило впечатление. Чак си мисля да ида в някой не толкова снежен ден да поразгледам.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 890
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от sub_eleven » 26 Яну 2012, 17:55

sapio написа:Конкретно за 204 к.с. е твърдението. За 184 к.с. не я натоварва толкова.

и 184к.с. си я натоварва над нормата абсолютно достатъчно - кутията е max 340 Nm. Плюс това разликата между 204кс и 184кс е само 20Nm - (410-390Nm), така че не е чак толкова голяма. Имайте предвид, че повече се срещат 204к.с автомат, 184к.с. повечето са с ръчка и от там се разсъждава, че виждаш ли само на 204 коньовите се чупели.

Първите X5-ци са и те с този двигател(184к.с.) и автомат. И те се водят чупливи, но изкарват 180-200хил километра, така че не виждам какво не им е читаво. Дори да не е сметнато както трябва, това са си 200000км, колко искате да изкара 500000 ли? Плюс това x5 и е39 са си бая по-тежки и щом те раждат на 200хил най-късно, е46 ражда след това при всички случаи. Но както написа един колега, всичко си е до култура на каране и експлоатация от теб и този/тези преди теб.

ето и за кутията, който иска да чете.

http://en.wikipedia.org/wiki/GM_5L50_transmission

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от RaHzElChO » 26 Яну 2012, 18:29

sub_eleven написа:
sapio написа:Конкретно за 204 к.с. е твърдението. За 184 к.с. не я натоварва толкова.

и 184к.с. си я натоварва над нормата абсолютно достатъчно - кутията е max 340 Nm. Плюс това разликата между 204кс и 184кс е само 20Nm - (410-390Nm), така че не е чак толкова голяма. Имайте предвид, че повече се срещат 204к.с автомат, 184к.с. повечето са с ръчка и от там се разсъждава, че виждаш ли само на 204 коньовите се чупели.

Първите X5-ци са и те с този двигател(184к.с.) и автомат. И те се водят чупливи, но изкарват 180-200хил километра, така че не виждам какво не им е читаво. Дори да не е сметнато както трябва, това са си 200000км, колко искате да изкара 500000 ли? Плюс това x5 и е39 са си бая по-тежки и щом те раждат на 200хил най-късно, е46 ражда след това при всички случаи. Но както написа един колега, всичко си е до култура на каране и експлоатация от теб и този/тези преди теб.

ето и за кутията, който иска да чете.

http://en.wikipedia.org/wiki/GM_5L50_transmission


Не е точно така, ето какво са написали.

"The 5L40-E is designed for 1.8–3.6 L engines with a maximum of 250 ft·lbf (340 N·m) of torque. This transmission is very known for failing between 150,000km and 200,000km in the 5 series E39 and X5 BMW'S and BMW will not repair this type of transmission, only offering replacement at a high price."

Ето и един цитат от друга тема от нашия форум.


""Hello from Germany,

here in Germany the GM 5L40-E stands for:

- does brick under 75.000 miles
- bad design
- not able to handle the power from a 330d, 530d, 330xi
- no chiptuning
- oil change is required after 60.000 miles
- no rev-limiter change ""

https://bmwpower-bg.net/forums/viewtopi ... 0393c84cbd
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 890
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от sub_eleven » 26 Яну 2012, 20:06

RaHzElChO написа:Не е точно така, ето какво са написали.

кое не е точно така, че се обърках вече... Кое от това, което съм написал?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от RaHzElChO » 26 Яну 2012, 21:04

sub_eleven написа:
RaHzElChO написа:Не е точно така, ето какво са написали.

кое не е точно така, че се обърках вече... Кое от това, което съм написал?

В линка пише, че тази скростна кутия е предвидена за натоварване до 340nm, а 184 и 204 коньовите дизели, както и 231 бензинови e46 са с много по-голямо натоварване и от там идват проблемите. Но си прав, че дали ще е 184 коня или 204 е все тая, кутията отнася повече при по-големия мотор, но при малкия шанса да се скапе е същия.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от vicho » 26 Яну 2012, 21:12

не знам какво толкова го мислите? скапва се = ремонт, не се скапва = даваш газ!

баси зора и тормоза за една кутия! па в крайна сметка ECU и ръчни скорости са 500лв! карайте си колите и не се занимавайте с глупости :yes:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 890
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Re: Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от sub_eleven » 26 Яну 2012, 21:15

RaHzElChO написа:В линка пише, че тази скростна кутия е предвидена за натоварване до 340nm, а 184 и 204 коньовите дизели, както и 231

е аз какво по-различно съм написал?

А между другото 330i не е с GM(ZF по спомен) и е далеч под 340Nm въртящият момент така или иначе.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Dimitroff » 26 Яну 2012, 21:33

Прекалявате ! :confused:

Надолу по темата, момчета!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 604
Регистриран на: 24.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е46
Детайли за колата: N42B20

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от pimpo » 27 Яну 2012, 11:43

pimpo написа:Привет на всички от един нов ентусиаст. Насочил съм се към е46 бензин 143 коня 2001-2003г. Дават го много икономичен на книга (5,5 извънградско), което много ме блазни, но малко ме съмнява. Изчетох цялата тема, но само въпроси видях за този мотор, без отговор.
Ето конкретните оферти на които съм се спрял засега:

http://www.mobile.bg/11318682072111895
http://www.mobile.bg/11327432623346393

Кажете едно мнение за тях.
Относно мотора имам само 2 конкретни въпроса
1. Реален/постижим ли е разход 5.5/100. Не съм състезател, рядко карам над 120.
2. Надежден ли е мотора, има ли типични проблеми и какви?


Глас в пустиня...
Кога се пише "И" и кога "Й"

1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ

2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 2.03.2009

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от latrel » 27 Яну 2012, 11:51

pimpo написа:
pimpo написа:Привет на всички от един нов ентусиаст. Насочил съм се към е46 бензин 143 коня 2001-2003г. Дават го много икономичен на книга (5,5 извънградско), което много ме блазни, но малко ме съмнява. Изчетох цялата тема, но само въпроси видях за този мотор, без отговор.
Ето конкретните оферти на които съм се спрял засега:

http://www.mobile.bg/11318682072111895
http://www.mobile.bg/11327432623346393

Кажете едно мнение за тях.
Относно мотора имам само 2 конкретни въпроса
1. Реален/постижим ли е разход 5.5/100. Не съм състезател, рядко карам над 120.
2. Надежден ли е мотора, има ли типични проблеми и какви?


Глас в пустиня...

Има си тема за разхода на Е46 и ще видиш дооооста мнения и данни,
а относно мотора ползвай търсачката и чети

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1120
Регистриран на: 4.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от UBAH5 » 27 Яну 2012, 11:52

Аз не бих заложил на този мотор. С тази валветроник система... Трудно ще намериш кой да го ремонтира. Не е толкова разпространен и забравяш за втора ръка. Ако държиш да е 4 цилиндров, по-добре 115 коньовия :yes:
Изображение
When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook