Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Модератор: Технически модератори
75 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- kespanok
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 86
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Както трябва !
- Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera
Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Здравейте,
Искам да махна катализаторите на автомобила, но ме притесняват следните неща:
1.Ламбда сондите влизат преди катализаторите, както се виджда и от снимката - http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=GB81&mospid=47352&btnr=18_0144&hg=18&fg=05
След като се сложат резонаторни гърнета и се направят нови дупки за сондите, дали няма да окаже влияние на работата на двигателя.
2.Мисля си дали не завъхря по специфичен начин въздуха още в самото начало на катализаторите ?
3.Ако някой е правил такава интервенция, ако може да сподели опита си ?
4.Посъветваха ме да не слагам прави тръби, а да си сложа резонатори ?
Мерси предварително за отделеното време,
Васил
Искам да махна катализаторите на автомобила, но ме притесняват следните неща:
1.Ламбда сондите влизат преди катализаторите, както се виджда и от снимката - http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=GB81&mospid=47352&btnr=18_0144&hg=18&fg=05
След като се сложат резонаторни гърнета и се направят нови дупки за сондите, дали няма да окаже влияние на работата на двигателя.
2.Мисля си дали не завъхря по специфичен начин въздуха още в самото начало на катализаторите ?
3.Ако някой е правил такава интервенция, ако може да сподели опита си ?
4.Посъветваха ме да не слагам прави тръби, а да си сложа резонатори ?
Мерси предварително за отделеното време,
Васил
Последна промяна kespanok на 20 Фев 2012, 17:34, променена общо 1 път
- kespanok
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 86
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Както трябва !
- Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera
Re: Катализатори на BMW 750i V12
Просто за информация:
Махнах катализаторите, но се появи дразнещия теникиен звук над 2000 оборота..... следователно ще сложа отворени резонатори и ще пиша отново.
Като вървене според мен е еднакво.
С поздрави,
Васил
Махнах катализаторите, но се появи дразнещия теникиен звук над 2000 оборота..... следователно ще сложа отворени резонатори и ще пиша отново.
Като вървене според мен е еднакво.
С поздрави,
Васил
- Торук Макто
- Мнения: 197
- Регистриран на: 3.10.2011
Re: Катализатори на BMW 750i V12
С резонатори няма никакъв проблем.
Срещнали веднъж Методий някакви люде във Великоморавско, целият облян в пот. Запитали го: "Що си тъй потен, брате?"
Той отговорил: "Спорих с глупци!"
Той отговорил: "Спорих с глупци!"
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Катализатори на BMW 750i V12
Нямаш проблем с ламбда сондите по принцип, стига да ги пазиш от сериозни удари и механични проблеми.
Иначе потърси малко повече полезна информация за катализаторите, особено в Е39 форума имаше доста интересна дискусия.
Моето лично мнение е че ако работят добре е хубаво една промивка да им се направи, стига да не са тотално запушени, и да се слагат на колата. Краен вариант е изкормването им, и обратно на колата, макар и празни. Евентуално една тръба вътре, оребрена смятам че също би направила подобрение.
С тях е доста по-тихо и звука е много приятен.
Иначе потърси малко повече полезна информация за катализаторите, особено в Е39 форума имаше доста интересна дискусия.
Моето лично мнение е че ако работят добре е хубаво една промивка да им се направи, стига да не са тотално запушени, и да се слагат на колата. Краен вариант е изкормването им, и обратно на колата, макар и празни. Евентуално една тръба вътре, оребрена смятам че също би направила подобрение.
С тях е доста по-тихо и звука е много приятен.
- kespanok
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 86
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Както трябва !
- Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera
Re: Катализатори на BMW 750i V12
cod-cdbp написа:Нямаш проблем с ламбда сондите по принцип, стига да ги пазиш от сериозни удари и механични проблеми.
Иначе потърси малко повече полезна информация за катализаторите, особено в Е39 форума имаше доста интересна дискусия.
Моето лично мнение е че ако работят добре е хубаво една промивка да им се направи, стига да не са тотално запушени, и да се слагат на колата. Краен вариант е изкормването им, и обратно на колата, макар и празни. Евентуално една тръба вътре, оребрена смятам че също би направила подобрение.
С тях е доста по-тихо и звука е много приятен.
Здравейте,
Звъка в движение е много добър и не се чува дрънкането, то е само на място при форсиране. Предполагам ще сложа отворени резонатори само за да махна дразнещия звук.
Засега имам по-важен проблем свързан с EML проблема и търся възможната причина. Предполагам ще пусна тема в най-скоро време.
С поздрави,
Васил
ПП: Също много искам да се свържа с хората от България с такива коли ( V12 ) Ако е възможно да ми помогнете? Засега имам контакт с една бяла от Варна.... предполагам че са 4-5 коли в България такива....
- Peter Angelov
- ентусиаст
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Катализатори на BMW 750i V12
EML кога ти светна? Какви проблеми ти
прави? Такива мотори има повече в Bg.
прави? Такива мотори има повече в Bg.
- kespanok
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 86
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Както трябва !
- Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera
Re: Катализатори на BMW 750i V12
Peter Angelov написа:EML кога ти светна? Какви проблеми ти
прави? Такива мотори има повече в Bg.
Здравей,
Отново за информация:
Намерих какъв е проблема на колата с EML---->
Единият дросел не действа както трябва ( явно е замърсен ) и това кара колата да влиза в авариен режим.
Като се пооправи времето ще го отремонтирам и ще пиша отново.
Поздрави.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Катализатори на BMW 750i V12
kespanok написа:Peter Angelov написа:EML кога ти светна? Какви проблеми ти
прави? Такива мотори има повече в Bg.
Здравей,
Отново за информация:
Намерих какъв е проблема на колата с EML---->
Единият дросел не действа както трябва ( явно е замърсен ) и това кара колата да влиза в авариен режим.
Като се пооправи времето ще го отремонтирам и ще пиша отново.
Поздрави.
Мисля че като си бяхме писали ти казах да ги погледнеш и тях.
Демонтирай ги и двата и на маста у вас ги разкости, почисти и гресирай с хубава термоустойчива грес. После нови вакуумни маркучета и гарнитурки (може да си отрежеш и сам от клингерит, смятам че знаеш как става) и тестваш.
Погледни и гумените маркучи пътьом за напуквания.
- kespanok
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 86
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Както трябва !
- Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera
Re: Катализатори на BMW 750i V12
Здравей,
Найстина се оказа както ти ми каза
Имам следният въпрос :
Прегледах над 20 снимки на различни 12 цилиндрови двигатели и всички имат една разлика с моят:
Вакумните маркучи над дроселите при мен отиват отдолу на дроселите и се свързват, а на другите двигатели просто са запушени, но незнам къде отиват долните вакуми?
Прилагам снимки:
Другите двигатели:
При мен:
Найстина се оказа както ти ми каза
Имам следният въпрос :
Прегледах над 20 снимки на различни 12 цилиндрови двигатели и всички имат една разлика с моят:
Вакумните маркучи над дроселите при мен отиват отдолу на дроселите и се свързват, а на другите двигатели просто са запушени, но незнам къде отиват долните вакуми?
Прилагам снимки:
Другите двигатели:
При мен:
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Катализатори на BMW 750i V12
Едното е преди а другото след "фейслифта"
Не се притеснявай от разликите, просто проследявай всяко маркуче и го подменяй с ново (маслоустойчиво)
Не се притеснявай от разликите, просто проследявай всяко маркуче и го подменяй с ново (маслоустойчиво)
- kespanok
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 86
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Както трябва !
- Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera
Re: Катализатори на BMW 750i V12
cod-cdbp написа:Едното е преди а другото след "фейслифта"
Не се притеснявай от разликите, просто проследявай всяко маркуче и го подменяй с ново (маслоустойчиво)
Аз мислих да го правя както е на снимката на другият двигател.... Явно си оставям всичко така
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Катализатори на BMW 750i V12
kespanok написа:cod-cdbp написа:Едното е преди а другото след "фейслифта"
Не се притеснявай от разликите, просто проследявай всяко маркуче и го подменяй с ново (маслоустойчиво)
Аз мислих да го правя както е на снимката на другият двигател.... Явно си оставям всичко така
Нямам време да ровя, иначе да съм ти описал всичко подробно, кое за какво е там.
Конкретно твоята кола, имаше някаква "екология", която мисле беше изкормена, от нея останаха два вакуума които можеш да затапиш с тапи.
Оглеждай внимателно и ако трябва си пиши или маркирай
- kespanok
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 86
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Както трябва !
- Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Здравейте,
Днеска имах млако свободно време и се заех с разглобяването на проблемният дросел:
Останах учуден, защото като го отворих беше изключително чист и без никакви видими проблеми. Все пак изчистих всичко, намазах с тънка грес и го сглобих. Колата запали без проблеми, сега остана да изчистя и другият и после да ги синхронизирам ( като се оправи времето, че не мога да я изкарам от двора ).
Не съм правил снимки, защото има много снимков материал в интернет.Ако някой иска да ми каже и ще дам сайтове.
Ще ви пиша отново след всеки ремонт, за да може да има поне малко повече информация за тези автомобили в България.
С поздрави.
Ето и едно клипче :
http://www.youtube.com/watch?v=KtAh3Lp5b7Q&context=C390ee98ADOEgsToPDskJcuKiz_a_Ts4dbm8IPfQrO
Днеска имах млако свободно време и се заех с разглобяването на проблемният дросел:
Останах учуден, защото като го отворих беше изключително чист и без никакви видими проблеми. Все пак изчистих всичко, намазах с тънка грес и го сглобих. Колата запали без проблеми, сега остана да изчистя и другият и после да ги синхронизирам ( като се оправи времето, че не мога да я изкарам от двора ).
Не съм правил снимки, защото има много снимков материал в интернет.Ако някой иска да ми каже и ще дам сайтове.
Ще ви пиша отново след всеки ремонт, за да може да има поне малко повече информация за тези автомобили в България.
С поздрави.
Ето и едно клипче :
http://www.youtube.com/watch?v=KtAh3Lp5b7Q&context=C390ee98ADOEgsToPDskJcuKiz_a_Ts4dbm8IPfQrO
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Стигна ли до самия стъпков мотор или само механиката успя да смажеш ?
- kespanok
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 86
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Както трябва !
- Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
cod-cdbp написа:Стигна ли до самия стъпков мотор или само механиката успя да смажеш ?
Здравей,
То няма стъпков мотор?
Дроселите са с ротор и четки - демек разглобих ги напълно, смазах ги, почистих ел.пистите и ги сглобих наново.
75 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани