Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?
Модератор: Общи модератори
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4213
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
не, както казах и по горе... пускаш фаровете за 10-на секунди един два пъти. Гасиш ги пак, въртиш, палиш и тогава пускаш всичко
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
Всичко, което е написано може и да върши работа, но аз се озъбих преди половин час. По принцип паля колата през ден два, а когато паднат температурите под нулата я паля всеки ден и я оставям дработи на място поне половин час. Акумулаторът ми е Варта 95Ah и няма и една година от както е купен - още е в гаранция. Преди половин час отивам да запаля колата - греда. Стартерът върти, вярно по-мудно и колата се мъчи да запали но припалва и гасне. Така поне 3 пъти и се отказах, за да не изтощя напълно акумулатора. Започвам да се съмнявам дали не е станала нафтата на желе. Та утре ще пробвам с някой познат да закачим и едни кабели за ток и да видя какво ще стане.
Една година се гъзих да изгребвам резервоара, защото нафтата беше се желирала. Дано сега да не се наложи същата операция
Една година се гъзих да изгребвам резервоара, защото нафтата беше се желирала. Дано сега да не се наложи същата операция

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- trance4life
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 3.08.2010
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
xpl0d написа:trance4life написа:С нов акумулатор съм но в тези студове и той не върти като през топло време....
Какво правя аз: преди да запаля колата светвам фаровете за по 5-10 секунди да се възбуди малко и после паля като давам 2 пъти на контакт![]()
![]()
Днес карах на дълго и след това прибрах акумулаторчето на топло понеже няма да пипам колата няколко дена
Светваш фаровете, даваш контакт един път, даваш втори път и тогава ли въртиш да запали?
Да но не палиш на запалени фарове


:)
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
модерната кола в момента в които я отключите й тръгват тоците. няма нужда да й палиш фаровете за да загряваш киселината- това може само да намали резерва на акумулатора.
сядаш, слагаш на контакт и чакаш 2-3 секунди да се качи налягането в инжекциона и палиш.
последното нещо което трябва да направиш като палиш на студено е да я товариш предварително. особено ако е слаб акумулатора и има точно душа за едно финално завъртане.
сядаш, слагаш на контакт и чакаш 2-3 секунди да се качи налягането в инжекциона и палиш.
последното нещо което трябва да направиш като палиш на студено е да я товариш предварително. особено ако е слаб акумулатора и има точно душа за едно финално завъртане.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
Акумулатора треба да е качествен. Какво е това, пазене на акумулатор? И печка пускам и толкоз не карам, какъв тормоз вижда тоя акумулатор зимата, само той си знае. За сефте чувам за тия техники.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
alx написа:модерната кола в момента в които я отключите й тръгват тоците. няма нужда да й палиш фаровете за да загряваш киселината- това може само да намали резерва на акумулатора.
сядаш, слагаш на контакт и чакаш 2-3 секунди да се качи налягането в инжекциона и палиш.
последното нещо което трябва да направиш като палиш на студено е да я товариш предварително. особено ако е слаб акумулатора и има точно душа за едно финално завъртане.




https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
alx написа:модерната кола



- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
xpl0d написа:alx написа:модерната кола
На 15-16 годишна кола кое да ѝ е модерно бре
15-16 годишно BMW е в пъти по-модерно от 2-годишна шкода,дачия или фиат!


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
На работа ходя с една умряла Фиеста, та в момента съм с акумулатор Бош на 16 години. Баща ми го беше купил на времето за един Копач. Тази сутрин очаквах на -20 да се е узъбил, но запали
Вече 2 коли погребах с него, на път е и третата. Никога не е зареждан на зарядно и се ползва всеки ден

Вече 2 коли погребах с него, на път е и третата. Никога не е зареждан на зарядно и се ползва всеки ден

Последна промяна sobiss на 31 Яну 2012, 22:52, променена общо 1 път
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
boksioraE39 написа:15-16 годишно BMW е в пъти по-модерно от 2-годишна шкода,дачия или фиат!
че тея кой ги брои за кола

по темата... запалих без грижи, пак дадох ток на 2-ма- като всеки път при такъв студ, чудя се ще доживея ли да не давам ток

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
оная вечер го слагах на зарядното малко да подбуди .. утре сутрин като стана ще си кажа честно какво е станало 

- em1l
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Го на Ракйя
- Мечтае да кара: на ракия и да си разреждам с вода или бърза HONDA
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
Акумулатора ми е на една година , че на днескашния ден си взех и колицата. Та върти на -17 без проблеми както си върти лятото, паля от раз.Но налях скапана нафта от ОМВ и се желира та днес въртях около 10-15 пъти върти си нормално без да се забавя но на 15-тия път почна все по бавно и по-бавно.Та реших да не я карам с тая скапана нафта. И ко качих да го заредя и да го прибера на топло.Закачих го и за 40 мин почна да врът всички клетки.Та смятам да го по-прибера сега през зимния период и да си карам колата на бензин
. Въпроса ми е правилно ли е че сега го зареждам и го прибирам или трябва да го прибера и като ще го ползвам тогава да го заредя?


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
em1l написа:Акумулатора ми е на една година , че на днескашния ден си взех и колицата. Та върти на -17 без проблеми както си върти лятото, паля от раз.Но налях скапана нафта от ОМВ и се желира та днес въртях около 10-15 пъти върти си нормално без да се забавя но на 15-тия път почна все по бавно и по-бавно.Та реших да не я карам с тая скапана нафта. И ко качих да го заредя и да го прибера на топло.Закачих го и за 40 мин почна да врът всички клетки.Та смятам да го по-прибера сега през зимния период и да си карам колата на бензин. Въпроса ми е правилно ли е че сега го зареждам и го прибирам или трябва да го прибера и като ще го ползвам тогава да го заредя?
От OMW не зарежда от доста врема, защото веднъж изгребвах резарвоара, но тази вечер разбрах, че и от Лукойл няма да зареждам повече. Имам чувството, че не нафта ами желатин продават.
В този ред на мисли, може ли някой да каже дали има присадка против замръзване на горивото (в случая нафта)?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
em1l написа:Акумулатора ми е на една година , че на днескашния ден си взех и колицата. Та върти на -17 без проблеми както си върти лятото, паля от раз.Но налях скапана нафта от ОМВ и се желира та днес въртях около 10-15 пъти върти си нормално без да се забавя но на 15-тия път почна все по бавно и по-бавно.Та реших да не я карам с тая скапана нафта. И ко качих да го заредя и да го прибера на топло.Закачих го и за 40 мин почна да врът всички клетки.Та смятам да го по-прибера сега през зимния период и да си карам колата на бензин. Въпроса ми е правилно ли е че сега го зареждам и го прибирам или трябва да го прибера и като ще го ползвам тогава да го заредя?
най-лесния начин да убиеш акумулатор е ако го държиш разреден продължително време. настъпват необратими процеси в него (отлагане) (sulfation) и после няма да държи заряд. има интелигентни зареждала които "четат" акумулатора и могат до някъде да оправят дребни проблеми, но веднъж изпуснеш ли го... шансовете да го върнеш са малки.
аз имам 6 ето такива зареждала и през зимата когато не ги карам повечето возила за "закачени" на това:
http://www.amazon.com/dp/B000FRLO9Y/ref ... B000FRLO9Y
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
По-добре е да се направи един лечебен цикъл на акумулатора. По принцип е добре да се прави на всеки 6 месеца. Така правим на акумулаторите в службата и държат по 15 години - не се шегувам. Смятам да почна да поддържам и моя по същия начин и да видя колко ще ме изкара.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани