ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги имам едно питане - преди да дойде зимата си смених антифриза , беше почти до най-горния маркер(това беше при топла и запалена кола) след това не му обърнах внимание колко ще падне.И всичко наред когато онзи ден карах по магистралата , беше адски студ и много гъста мъгла, като спрях за малка почивка,не загасих колата - гледам цялата броня се беше обледила в скреж.Изчистих си я и влизам в колата гледам стрелката за температурата започна да се вдига над средата.Перката много странно , но не се включи , загасих колата и изчаках да се нормализира за 1-2 минутки.След това тръгнах и като спрях пред блока вече докато сваля багажите(колата пак си работеше) пак започна да вдига температура
Паркирах си я пред блока и не съм я карал все още. Вчера слезнах да проверя водата и гледам беше паднала под минимума
Споделете мнение от какво може да се е получило и какъв ще да е проблема


Споделете мнение от какво може да се е получило и какъв ще да е проблема

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
мога да ти дам само като съвет , когато проверяваш нивото на водата в радиатора да отваряш капачката и да проверяваш само на студен двигател.то затова на белязаното на казанчето пише КАЛТ или КОЛД , щото на студен мотор трябва да е до там.
твърде е възможно да не си я обезвъздушил както трябва
твърде е възможно да не си я обезвъздушил както трябва
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
От както я обезвъздуших като сменях антифриза не съм я отварял капачката и нямаше никакви ядове с температурата до онзи ден.Иначе ако доливам течност или проверявам за нивото го правя на студен мотор -сутрин преди да е работила
Интересно ми е от къде може да е загубила толкова течност и дали загряването на място се дължи от това ,че водата е под минимума и защо перката не се включи
Странно


- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Dpy написа:Моста и полуоските не ти трябват. Само носачи с главини, дискове апарати и жила.Можеш и от е46 да ги вземеш.
ама , на моя мост и полуоски , после мога ли да сложа по голямо прасе ? (евентуално шпер от 2,5 или 2,8 )
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Можеш на твоят мост, но освен голямото прасе ти трябват и големите полуоски+задната част на кардана.
- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
е тя реално 20-ката с малко прасе като 18-ка и 16-ка ли е ?
щото на тоя мост дето ще го вземам й го няма само прасето , ама незнам какво е било.
всичко друго й е там , полусоки едно друго
щото на тоя мост дето ще го вземам й го няма само прасето , ама незнам какво е било.
всичко друго й е там , полусоки едно друго
- Войводата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 28.12.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: на дядо си е30ската
- Мечтае да кара: подводница с шпер
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
svilgg написа:е тя реално 20-ката с малко прасе като 18-ка и 16-ка ли е ?
щото на тоя мост дето ще го вземам й го няма само прасето , ама незнам какво е било.
всичко друго й е там , полусоки едно друго
Ами щом всичко и е там провери с дебелите или тънките полуоски ли е и ще си направиш сметка с кое прасе е била


- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
дебелите колко мм са и тънките колко , поне да взема един шублер и на място да измеря
то откъде идва разликата че едните немогат да се закачат на еди кое си прасе ? има разлика в захващането или в дължината на полуоската ?
то откъде идва разликата че едните немогат да се закачат на еди кое си прасе ? има разлика в захващането или в дължината на полуоската ?
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Да, на 20-ките си е малко прасе, като твойто. И освен в дебелината, както и ти предположи е и в захващането. Някои казват, че сменяли само чашките, други че не ставало, аз не съм ги сменял и не мога да кажа от личен опит. Но аз бих си взел дифа с големи полуски, както си е изчислено.
Диаметърът на малките полуски е 26мм , а на чашките е 80мм
На големите диаметърът е 38мм, а на чашките 86мм.
Диаметърът на малките полуски е 26мм , а на чашките е 80мм
На големите диаметърът е 38мм, а на чашките 86мм.
- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
благодаря за изчерпателното инфо
после ще споделя какво е станало
после ще споделя какво е станало
- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Как се маха алуминиевото-пластмасово капаче от долу на топката
Залепено или е набито само и по какъв начин мога да го извадя без да го повредя

Залепено или е набито само и по какъв начин мога да го извадя без да го повредя

- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
BT9028BA написа:Как се маха алуминиевото-пластмасово капаче от долу на топката
Залепено или е набито само и по какъв начин мога да го извадя без да го повредя
Набита и залепена е тая втулка. С някакъв здрав нож внимателно се работи ми обясниха ,как става не знам ,аз си я взех претапицирана мойта ,не съм следил процеса


- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
По въпроса за дифовете има много изписано ,но не ми се изясно съвсем.Карам Е36 седан М43б18 с отворен диф 3.43(ако не се лъжа).Ако сложа шпер 3.15 предавателно число какво ще се промени в оборотите и скоростите?
Аз не искам да има промяна.Бих го направил само зареди булкажа.И дали ще трябва да сменям полуоските ако слагам шпер?
Аз не искам да има промяна.Бих го направил само зареди булкажа.И дали ще трябва да сменям полуоските ако слагам шпер?
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
3.43 няма. Има 3.45.
3.15 не е за тебе. Ще ти дойде много дълъг. Тоест ще ти се увеличи максималната скорост за сметка на набирането. Търси си шпер 3.45 или 3.38 (рядко се уцелва тоя).
ПП. Освен тва 3.15 е голямо прасе. Ще трябва да се заиграваш с полуоските също.
3.15 не е за тебе. Ще ти дойде много дълъг. Тоест ще ти се увеличи максималната скорост за сметка на набирането. Търси си шпер 3.45 или 3.38 (рядко се уцелва тоя).
ПП. Освен тва 3.15 е голямо прасе. Ще трябва да се заиграваш с полуоските също.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани