Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?
Модератор: Общи модератори
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
Chapai написа:vld написа:Гледам много хора от време на време плюят по монбат, аз до сега проблем с тегхен акумолатор не съм имал.
Извинявам се, че не е точно по темата. Чудя се какъв да си купя - необслужваем (Премиум, Формула) или обслужваем (Динамика). Иначе залитам към Монбат (трудно за обяснение) 75- 80 Ah за М40. Моля за коментар.
Взимай Монбат Формула 62 ампера и си свиркай

Миналия ми беше пак монбат и се предаде след 6 години вярна служба

Този който купих вчера ми излезе 89лв за 62 ампера е мнооого добре и си има 2 години гаранция

- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
ms написа:boksioraE39 написа:15-16 годишно BMW е в пъти по-модерно от 2-годишна шкода,дачия или фиат!
че тея кой ги брои за кола:
Кой ги брои ама само в тоя форум има толкова много теми от рода "как да опазим акумулатора", "запалихте ли на 15", "желира ми се нафтата"...




8.32
- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
Имало едно устройство. Като джъмпер. Закачаш му двете клеми към акумулатора и палиш. Помагало при палене, било като малък акумулатор, но с голям пусков ток. Някой знае ли как се нарича тва устройство, колко пари и откъде може да се купи?

- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?
В сервиза ползваме бустери, но те са колкото куфарче !
Иначе са така - с кабели, и само ги слагаш и въртиш !
Иначе са така - с кабели, и само ги слагаш и въртиш !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?
Ето примерна такава енергиина станция. Прожектор, компресор и осигурява пусков ток 400А ако се използва за старт на двигател. Виждал съм ги и в практикер около 70лв. бяха.


- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
xpl0d написа:Имало едно устройство. Като джъмпер. Закачаш му двете клеми към акумулатора и палиш. Помагало при палене, било като малък акумулатор, но с голям пусков ток. Някой знае ли как се нарича тва устройство, колко пари и откъде може да се купи?
Бустер се казва.
Истинските са скъпи. (големи трицифрени суми)
Пали коли без никакъв ток в тях.
Пиши в гугъл battery booster ще ти излезнат разни.

- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?
Едно време на тия бустери им викахме "бичета" ,ма сега явно така е по-модерно
Иначе наистина истинските са доволно скъпи ,но вършат страхотна работа ,особено ако потдържаш някакъв по-сериозен автопарк. Да дадеш пари колкото струват няколко акумулатора ,за лични нужди не е никак оправдано.


- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
Bavarcho написа:xpl0d написа:Имало едно устройство. Като джъмпер. Закачаш му двете клеми към акумулатора и палиш. Помагало при палене, било като малък акумулатор, но с голям пусков ток. Някой знае ли как се нарича тва устройство, колко пари и откъде може да се купи?
Бустер се казва.
Истинските са скъпи. (големи трицифрени суми)
Пали коли без никакъв ток в тях.
Пиши в гугъл battery booster ще ти излезнат разни.
Mда, потърсих, намерих, но цената грам не ме устройва


- Totogada
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 763
- Регистриран на: 13.02.2006
- Местоположение: Сливен
- Кара: ше E36 320 Coupe
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?
Като е стояла 2 дена колата (Събота и Неделя примерно)
Запалвам малко фаровете за 10 сек. Натискам съединителя(дори и като е освободена от скорост) , давам на контакт, изчаквам 5 сек. завъртам .
Преди да тръгна от работа я оставям 5 мин. да поработи на празен ход, след като я прибирам пак я оставям 5 мин. да поработи.
Запалвам малко фаровете за 10 сек. Натискам съединителя(дори и като е освободена от скорост) , давам на контакт, изчаквам 5 сек. завъртам .
Преди да тръгна от работа я оставям 5 мин. да поработи на празен ход, след като я прибирам пак я оставям 5 мин. да поработи.

R.I.P. Champion 1968 – 2007 Colin McRae
- NIKMAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 23.11.2010
- Местоположение: Ел Марконе
- Пол: Мъж
- Кара: E46i
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?
Пичове от миналата събота не съм я палил, защото беше затрупана и неможах да я изкарам. Утре ще я пробвам, акумулатора е на 1 год. и дали ще запали
не ми се мисли. Разчитам че е бензин. Запали деа.



- BMW_TEAM_SH
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 10.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 520-170ps
- Мечтае да кара: М5
- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?
няма значение къв е акумулатора. моя е купен нов преди 2 години и върти като нов ! просто на тия късите разстояния от 1-2-3 км. като запалиш е хубаво да стигнеш до там без фарове,парно,чистачки. естествено ако е възможно. ако не караш колата през определен ден и ще седи на студа запали я да поработи 1 час на място няма да изгори 2 тона бензин. Като казвам без парно ,чистачки и т.н. нямам впредвит никакво парно и да умреш от студ а просто на по малка степен. а не да се качиш и газ на парното газ на фаровете газ на всичко ... аз всеки ден пътувам около 1 км до работа и 1 до нас ... до ся проблеми с паленето не съм имал
за 1 километър не съм се и разболял





Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- Apassionata
- РазБОЙниКА
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 10.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: го на тройки
- Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
- Детайли за колата: Черна
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?
biem_w написа:няма значение къв е акумулатора. моя е купен нов преди 2 години и върти като нов ! просто на тия късите разстояния от 1-2-3 км. като запалиш е хубаво да стигнеш до там без фарове,парно,чистачки. естествено ако е възможно. ако не караш колата през определен ден и ще седи на студа запали я да поработи 1 час на място няма да изгори 2 тона бензин. Като казвам без парно ,чистачки и т.н. нямам впредвит никакво парно и да умреш от студ а просто на по малка степен. а не да се качиш и газ на парното газ на фаровете газ на всичко ... аз всеки ден пътувам около 1 км до работа и 1 до нас ... до ся проблеми с паленето не съм ималза 1 километър не съм се и разболял
![]()
![]()
Ти... сериозно ли...




Друго, в упътването на Е36 пишеше точно обратното, не е хубаво колата да се пали и да работи на място, палиш, 1 мин. престой макс и тръгваш... Що?
Трето, акумулатора ми е Бош, 2006-а, отказа два пъти да запали, миналата седмица, след 15 мин. на аварийни загасена и при минус 18, обаче си пали тия дни на 6 волта /измерено/, а трябвало да бъдат 12... И пича дет го мери и продава акумуратори вика, ся няма да можеш да запалиш, викам айде бе, хахаха Как става тая работа


- pistata9889
- ентусиаст
-
- Мнения: 1288
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
- Пол: Мъж
- Кара: Камион колкото читалището...
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?
Бойче мисълта на човека е,че на къси разстояния акумулатора не може да се зареди нормално от алтернатора.
И така постоянно се разрежда,а за работата на място е пълна глупост всичко е за екология.
И така постоянно се разрежда,а за работата на място е пълна глупост всичко е за екология.
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?
biem_w написа::



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани