Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

Мнение от (bubsa) » 02 Фев 2012, 15:47

Chapai написа:
vld написа:Гледам много хора от време на време плюят по монбат, аз до сега проблем с тегхен акумолатор не съм имал. :roll:


Извинявам се, че не е точно по темата. Чудя се какъв да си купя - необслужваем (Премиум, Формула) или обслужваем (Динамика). Иначе залитам към Монбат (трудно за обяснение) 75- 80 Ah за М40. Моля за коментар.

Взимай Монбат Формула 62 ампера и си свиркай ;) (аз вчера си го купих същия)
Миналия ми беше пак монбат и се предаде след 6 години вярна служба :bowdown:
Този който купих вчера ми излезе 89лв за 62 ампера е мнооого добре и си има 2 години гаранция :lalala:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1047
Регистриран на: 2.03.2004
Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

Мнение от PIONEER » 02 Фев 2012, 16:19

ms написа:
boksioraE39 написа:15-16 годишно BMW е в пъти по-модерно от 2-годишна шкода,дачия или фиат! :yes:

че тея кой ги брои за кола :dunno: :

Кой ги брои ама само в тоя форум има толкова много теми от рода "как да опазим акумулатора", "запалихте ли на 15", "желира ми се нафтата"... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
8.32


Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.09.2007
Местоположение: по света и у вас
Кара: на изпарения
Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

Мнение от xpl0d » 02 Фев 2012, 16:25

Имало едно устройство. Като джъмпер. Закачаш му двете клеми към акумулатора и палиш. Помагало при палене, било като малък акумулатор, но с голям пусков ток. Някой знае ли как се нарича тва устройство, колко пари и откъде може да се купи?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1821
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?

Мнение от ивчо » 02 Фев 2012, 17:37

В сервиза ползваме бустери, но те са колкото куфарче !
Иначе са така - с кабели, и само ги слагаш и въртиш !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?

Мнение от gentata » 02 Фев 2012, 21:50

Ето примерна такава енергиина станция. Прожектор, компресор и осигурява пусков ток 400А ако се използва за старт на двигател. Виждал съм ги и в практикер около 70лв. бяха.
:driving:

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

Мнение от Bavarcho » 03 Фев 2012, 12:23

xpl0d написа:Имало едно устройство. Като джъмпер. Закачаш му двете клеми към акумулатора и палиш. Помагало при палене, било като малък акумулатор, но с голям пусков ток. Някой знае ли как се нарича тва устройство, колко пари и откъде може да се купи?


Бустер се казва.
Истинските са скъпи. (големи трицифрени суми)
Пали коли без никакъв ток в тях.
Пиши в гугъл battery booster ще ти излезнат разни.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?

Мнение от plradev » 03 Фев 2012, 14:33

Едно време на тия бустери им викахме "бичета" ,ма сега явно така е по-модерно :mhihi: Иначе наистина истинските са доволно скъпи ,но вършат страхотна работа ,особено ако потдържаш някакъв по-сериозен автопарк. Да дадеш пари колкото струват няколко акумулатора ,за лични нужди не е никак оправдано.
Изображение


Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.09.2007
Местоположение: по света и у вас
Кара: на изпарения
Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

Мнение от xpl0d » 03 Фев 2012, 14:38

Bavarcho написа:
xpl0d написа:Имало едно устройство. Като джъмпер. Закачаш му двете клеми към акумулатора и палиш. Помагало при палене, било като малък акумулатор, но с голям пусков ток. Някой знае ли как се нарича тва устройство, колко пари и откъде може да се купи?


Бустер се казва.
Истинските са скъпи. (големи трицифрени суми)
Пали коли без никакъв ток в тях.
Пиши в гугъл battery booster ще ти излезнат разни.


Mда, потърсих, намерих, но цената грам не ме устройва :mhihi: На български се води стартерно устройство.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 763
Регистриран на: 13.02.2006
Местоположение: Сливен
Кара: ше E36 320 Coupe

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?

Мнение от Totogada » 03 Фев 2012, 16:52

Като е стояла 2 дена колата (Събота и Неделя примерно)
Запалвам малко фаровете за 10 сек. Натискам съединителя(дори и като е освободена от скорост) , давам на контакт, изчаквам 5 сек. завъртам .
Преди да тръгна от работа я оставям 5 мин. да поработи на празен ход, след като я прибирам пак я оставям 5 мин. да поработи.
Изображение
R.I.P. Champion 1968 – 2007 Colin McRae

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 23.11.2010
Местоположение: Ел Марконе
Пол: Мъж
Кара: E46i

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?

Мнение от NIKMAN » 03 Фев 2012, 21:02

Пичове от миналата събота не съм я палил, защото беше затрупана и неможах да я изкарам. Утре ще я пробвам, акумулатора е на 1 год. и дали ще запали :dunno: не ми се мисли. Разчитам че е бензин. Запали деа.
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 10.01.2010
Пол: Мъж
Кара: БМВ 520-170ps
Мечтае да кара: М5

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?

Мнение от BMW_TEAM_SH » 04 Фев 2012, 22:20

:driving: :driving: :driving: :driving: :driving: :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на 15''ки
Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?

Мнение от biem_w » 05 Фев 2012, 8:53

няма значение къв е акумулатора. моя е купен нов преди 2 години и върти като нов ! просто на тия късите разстояния от 1-2-3 км. като запалиш е хубаво да стигнеш до там без фарове,парно,чистачки. естествено ако е възможно. ако не караш колата през определен ден и ще седи на студа запали я да поработи 1 час на място няма да изгори 2 тона бензин. Като казвам без парно ,чистачки и т.н. нямам впредвит никакво парно и да умреш от студ а просто на по малка степен. а не да се качиш и газ на парното газ на фаровете газ на всичко ... аз всеки ден пътувам около 1 км до работа и 1 до нас ... до ся проблеми с паленето не съм имал :yes: за 1 километър не съм се и разболял :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!

РазБОЙниКА
Аватар
Мнения: 2070
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: София
Пол: Жена
Кара: го на тройки
Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
Детайли за колата: Черна

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?

Мнение от Apassionata » 06 Фев 2012, 19:16

biem_w написа:няма значение къв е акумулатора. моя е купен нов преди 2 години и върти като нов ! просто на тия късите разстояния от 1-2-3 км. като запалиш е хубаво да стигнеш до там без фарове,парно,чистачки. естествено ако е възможно. ако не караш колата през определен ден и ще седи на студа запали я да поработи 1 час на място няма да изгори 2 тона бензин. Като казвам без парно ,чистачки и т.н. нямам впредвит никакво парно и да умреш от студ а просто на по малка степен. а не да се качиш и газ на парното газ на фаровете газ на всичко ... аз всеки ден пътувам около 1 км до работа и 1 до нас ... до ся проблеми с паленето не съм имал :yes: за 1 километър не съм се и разболял :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Ти... сериозно ли... :shock: Я са кажете, кат на жена в автофорум :mhihi: ... след като запали колата и тръгнеш, токовете вече не се взимат от акумулатора, а от алтернатора и пр. там жици и истории... И няма никъв смисъл от това което си написал...Или пак нещо не съм разбрала... Как пък ще карам без парно, фарове :kuku: или чистачки..., а даа, кастофона ще го спра, щот там усилвател, колони..., мноо тоци :mhihi:
Друго, в упътването на Е36 пишеше точно обратното, не е хубаво колата да се пали и да работи на място, палиш, 1 мин. престой макс и тръгваш... Що?
Трето, акумулатора ми е Бош, 2006-а, отказа два пъти да запали, миналата седмица, след 15 мин. на аварийни загасена и при минус 18, обаче си пали тия дни на 6 волта /измерено/, а трябвало да бъдат 12... И пича дет го мери и продава акумуратори вика, ся няма да можеш да запалиш, викам айде бе, хахаха Как става тая работа :mhihi: :roll:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
Пол: Мъж
Кара: Камион колкото читалището...

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?

Мнение от pistata9889 » 06 Фев 2012, 19:30

Бойче мисълта на човека е,че на къси разстояния акумулатора не може да се зареди нормално от алтернатора.
И така постоянно се разрежда,а за работата на място е пълна глупост всичко е за екология.
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?

Мнение от kiko » 06 Фев 2012, 22:19

biem_w написа::

:OT: добре де за 1км. не те ли мързи да чистиш,стържеш и тн. ами не си ходиш пеша на работа :lol: ти докато тръгнеш и те хванат 1-2 светофара 100 пъти пеша ще си стигнал :kuku:

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook