На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
Модератор: bum_bum
48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
Пускам темата защото искам най-после да разберем защо "не става" М52Б28 с турбо или компресор. Има много спецове даващи мнение из различни теми, че, М52Б28 "не ставал" да се надува, "кекав"бил, "чупел се" и т.н. Моля знаещите, изпитали на собствен гръб нещастието да турбинираш М52Б28, да пишат и да пуснат снимки тук в тази тема. Да видим как и защо се чупи М52.....Не будалкам който и да било, просто искам да се внесе яснота по този въпрос !!!
е21 345 0-402м 12.18
- БаЯн
- ентусиаст
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 24.08.2005
- Местоположение: Sofia - Mladost
- Кара: Е30 340!!!
- Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
Имаш в предвид за турбиниране на сток вариянта или турбиниране на мотор на базата на М52 В28 ?
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- БаЯн
- ентусиаст
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 24.08.2005
- Местоположение: Sofia - Mladost
- Кара: Е30 340!!!
- Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
Аз мисля че Том има предвид за сток варианта на м52б28 ама нека все пак той каже
- Smoocki
- старши ентусиаст
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
В бимер форума има тема ,на 0.2 сток мотор ама нещо свършва в нищото тая тема до дино теста .Ето линк
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1482280
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1482280
- doko
- младши ентусиаст
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
Его още еднин полезен материял със разликите между м50 и м52
http://www.beemasport.com/tag/%D0%B0%D0 ... %B8%D0%BB/
И не всички м52 са със никасил и затова има противоречиви мнения- не е лошо да се уточни темата точно за никасиловите ли блокове става дума
@bmw_n00b - Алусил се ползва в М54, ти си първия човек който казва че го слагат на M52TU. Прочетено тук: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M54
Информацията е че моторите М52 произведени от март 1998 са със стоманени ризи/втулки и мотори с код 206S4 и последните 206S3 са така. 206S4 е кода на M52TU. Не ми беше ясно дали това е само за Англия и някои страни или всичките са така, защото ТУК пише че със стоманените ризи се води TU-3.
Моето мнение е че м52 б28 е много капризен за турбиниране поради факта че част от детаилите му са с намалена маса с цел икономия на гориво и подобрени динамични показатели и отделно не понася гориво със голямо съдържание на сяра която нарушава никасиловото покритие и затова съм за м52б28 турбо
http://www.beemasport.com/tag/%D0%B0%D0 ... %B8%D0%BB/
И не всички м52 са със никасил и затова има противоречиви мнения- не е лошо да се уточни темата точно за никасиловите ли блокове става дума
@bmw_n00b - Алусил се ползва в М54, ти си първия човек който казва че го слагат на M52TU. Прочетено тук: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M54
Информацията е че моторите М52 произведени от март 1998 са със стоманени ризи/втулки и мотори с код 206S4 и последните 206S3 са така. 206S4 е кода на M52TU. Не ми беше ясно дали това е само за Англия и някои страни или всичките са така, защото ТУК пише че със стоманените ризи се води TU-3.
Моето мнение е че м52 б28 е много капризен за турбиниране поради факта че част от детаилите му са с намалена маса с цел икономия на гориво и подобрени динамични показатели и отделно не понася гориво със голямо съдържание на сяра която нарушава никасиловото покритие и затова съм за м52б28 турбо
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
М54Б30 също май го дават, че е с ковани вал и биели... из чуждите форуми гледам им слагат компресори на по 0.5 - 0.6 бара и си перкат без грижи...
Si non confectus, non reficiat.
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
doko написа:Моето мнение е че м52 б28 е много капризен за турбиниране поради факта че част от детаилите му са с намалена маса с цел икономия на гориво и подобрени динамични показатели и отделно не понася гориво със голямо съдържание на сяра която нарушава никасиловото покритие и затова съм за м52б28 турбо
Пак на мнения отидохме, дай реални примери, тук в БГ! А че са по-олекотени чарковете не означава че са много по-слаби. Сто кончета отгоре малко ли са? Няма да са 200 както на по-старите двигатели, ама трябва ли винаги максималното да гоним? Аз имам едно хубаво купе е36 с М52Б20, и ако сваря да го направя преди да го продам, ще имаме нагледно колко ще издържи М52 с турбо. И като стана въпрос за мнения, моето мнение е, че М52 ще издържи разумно натоварване без никакви проблеми. Което хората в чужбина вече са доказали!
е21 345 0-402м 12.18
- doko
- младши ентусиаст
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
Колега според теб колко е границата на РАЗУМЕН надув за мен е от порядъка на 0.5-0.6бара на това налягане незнам дали съществува мотор който не би издържал.
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
а кое му се предава на м52то?
коляновия вал? биелите? буталата?
блока? главата?
коляновия вал? биелите? буталата?
блока? главата?
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
- doko
- младши ентусиаст
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
Том точно това пита кое няма да издържи на м52 турбо но въобще има ли някой такъв м52 турбо в бг и май трябва да се направи и да се види но надали някой му се намират средства за проба-проба 123.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
В България няма или поне не се е чуло за такъв, щото сме много учени. Но поляци и немци си карат от години на 0,6-0,8 с компресори и турбини.
Друг е въпроса, че и тука като се извадят частите от скрапа с тия налягания ще вдигне 20 коня сигурно
Друг е въпроса, че и тука като се извадят частите от скрапа с тия налягания ще вдигне 20 коня сигурно
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
Убеден съм че М52 спокойно може да си кара на 0,5 и при определени условия и на 1 бар. И смятам да го докажа!
е21 345 0-402м 12.18
48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани