BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Модератор: bum_bum
63 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- street_force
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 143
- Регистриран на: 24.10.2005
- Местоположение: софия Гео Милев , Люлин
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
а като я угъваш не се ли намачка принцино колената като се напаснат перфекно ръб и стеснение няма
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Моята я намачкаха само на едно място и то защото тъкмо им беше пристигнала машината и се учиха. После съм правил още една две генерации и станаха идеялни. Пък аз неотдавна така или иначе си я отнесох половината генерация та ще се наложи да я сменя и като е готова ще пусна снимки в перформанса да видиш има ли гънка А иначе колкото и да ги напасваш пак ще остане ръбче макар и малко. А провара пък изобщо не можеш да го избегнеш ако ще заваряш тръбите както трябва. Пък минуса на двете тръби вместо една цяла няма да го коментираме.street_force написа:а като я угъваш не се ли намачка принцино колената като се напаснат перфекно ръб и стеснение няма
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Защо тогава и истинските performance генерации за BMW ги правят от две тръби, дори и на турбо колите? Независимо дали говорим за Eisenmann, Supersprint или Akrapovic все са 2 тръби
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Отделно, че двете тръби стоят много по-прибрани към купето отколкото един голям кюнец, а тая кола както е тръшната това има голямо значение
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Че стоят по прибрано съм съгласен въпреки че пак зависи от колата. На Е34-ката примерно има толкова много място че мога да сложа и 90мм тръба и пак ще е прибрана. Пък отностно това защо ги правят 2 има доста причини. Но съм сигурен че ти е ясно че с една тръба има много по малко съпротивление. Ако целта е единственно и само по висока мощност това е по правилният вариянт. Иначе и на мен по ми харесва с две от чисто естетична гледна точка обачеSuPeR_FLY написа:Отделно, че двете тръби стоят много по-прибрани към купето отколкото един голям кюнец, а тая кола както е тръшната това има голямо значение
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Все си мисля, че дали ще разделиш цилиндрите 3 на 3 или ще ги вкараш 6 в едно с правилните размери каквото е съпротивлението на 2те тръби, такова ще е и на единичната Въпрос на сметки...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Колата ще се кара 1-во в атмосферен режим известно време.
Клонират се ... гадини долни
Клонират се ... гадини долни
1,79/190/11,52
- shopaza
- младши ентусиаст
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
добре де то и оригинално мисля че от хедърите излизат 3 по 3 после в 2 после в една има гарне и после пак две излизат или се лъжа ? Аз си мисля че с правилните изчисления може да си се сложи една траба
Иначе брави за проекта много е добър и ще е доста пикантен
Иначе брави за проекта много е добър и ще е доста пикантен
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
tam kydeto se obedinqvat 2 v 1 e za izravnqvaniqta na nalqganiqta ot dvete grupi cilindri kakto X-sa pri v8cite.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Ами те оригинално както съм сигурен че знаеш отиват в едно и пак се разделят на две. Да не говоря че там където са събрани в едно е супер рестриктнато но това е при оригиналните и не за това е темата. А за сметките е въпрос на сметки да. Обиколката на на две тръби по 60мм и обиколката на една от 76мм според теб дали нямат разлика Тук не става въпрос за диаметър на трабите а за обиколката им. Само помисли колко повече стени среща въздуха с двете тръби. Че то самото тегло на две такива генерации подсказва за товаDrivinGGoD написа:Все си мисля, че дали ще разделиш цилиндрите 3 на 3 или ще ги вкараш 6 в едно с правилните размери каквото е съпротивлението на 2те тръби, такова ще е и на единичната Въпрос на сметки...
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Както написа колегата по-горе, Х-а е за изравняване на наляганията и сечението не е намалено Приеми го като все едно са допряни двете тръби, но за да не се получават нежелани вихрови течения е направено с определена форма
Иначе двете тръби на истинските генерации ако се събират на едно е само в крайното гърне, което е сметнато за целта...
Иначе що се отнася до обиколките на тръбите, пропускате едно основно нещо - когато тръбите са две във всяка една от тях върви поток с количество/обем на половина на този в едната, макар и по-голяма... Та както казах по-горе, въпрос на сметки и не съм сигурен, че една тръба е по-ефективна от две Даже съм почти сигурен, че не е
Тук трябва обаче да направим едно уточнение - говорим за атмосферни и компресорни коли или такива с повече от едно турбо, където е възможно отделянето на цилиндрите
Иначе двете тръби на истинските генерации ако се събират на едно е само в крайното гърне, което е сметнато за целта...
Иначе що се отнася до обиколките на тръбите, пропускате едно основно нещо - когато тръбите са две във всяка една от тях върви поток с количество/обем на половина на този в едната, макар и по-голяма... Та както казах по-горе, въпрос на сметки и не съм сигурен, че една тръба е по-ефективна от две Даже съм почти сигурен, че не е
Тук трябва обаче да направим едно уточнение - говорим за атмосферни и компресорни коли или такива с повече от едно турбо, където е възможно отделянето на цилиндрите
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Излишно е да спорим че взехме да разводняваме на човека темата Отиди на дино с едната и с другата и ще видиш разликата.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- b2
- старши ентусиаст
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
В първоначалния атмосферен вариант пак ли с ProEFI-то ще я палите?
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Към настоящия момент колата работи със stock ecu-то.
Поради липса на оригиналната инсталация на мотора се наложи да направим нова.
Поради липса на оригиналната инсталация на мотора се наложи да направим нова.
1,79/190/11,52
63 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани