ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- ИВАКА
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 25.04.2011
- Местоположение: Бяла Слатина,врачанско...
- Пол: Мъж
- Кара: ...only BMW
- Мечтае да кара: ...карам го!
- Детайли за колата: ...перфектна!
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
vladi_a_i написа:ИВАКА написа:...здравейте колеги,баварката ми 318,модел 92 год.,класически.Появи се проблем в тихите обороти.Не е постоянен проблема,има го на някакви негови си интервали.Ниските обороти са променливи,понякога ги няма,щом махна крака от педала на газта-гасне.Понамерисва на бензин,а и разхода е променен,но поради ниските температури ми е трудно точно да локализирам симптомите и резултатите от тях,имам впредвид по-дългото работене на смукач,работата на място,буксуванено в снега ит.н.Но все пак оборотите на тихи са неравномерни-плават от 800/1100,в този дапазон варират,понякога ги няма,както писах погоре,а понякога всичко си е нормално.Молбата ми е-насочете ме ако някой е преживял това.Прочетох подобни теми,но не разполагам с свободно време и ми е трудно да обощя написаното.Благодаря ви.
Стъпков мотор..
...благодаря,почистих го и след малко ще има малък тест.Изкара прахообразно смрадна чернилка и после го промих,изсуших и го монтирах.
...за всяка врата има ключ.
- DRIFT MASHINA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 3.03.2011
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: гумите да пушът
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
да проблема е бил в пружината на оптегача сгъва се но не до краи вече всичко е добре мерси за помоща колеги
- ИВАКА
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 25.04.2011
- Местоположение: Бяла Слатина,врачанско...
- Пол: Мъж
- Кара: ...only BMW
- Мечтае да кара: ...карам го!
- Детайли за колата: ...перфектна!
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
ИВАКА написа:vladi_a_i написа:ИВАКА написа:...здравейте колеги,баварката ми 318,модел 92 год.,класически.Появи се проблем в тихите обороти.Не е постоянен проблема,има го на някакви негови си интервали.Ниските обороти са променливи,понякога ги няма,щом махна крака от педала на газта-гасне.Понамерисва на бензин,а и разхода е променен,но поради ниските температури ми е трудно точно да локализирам симптомите и резултатите от тях,имам впредвид по-дългото работене на смукач,работата на място,буксуванено в снега ит.н.Но все пак оборотите на тихи са неравномерни-плават от 800/1100,в този дапазон варират,понякога ги няма,както писах погоре,а понякога всичко си е нормално.Молбата ми е-насочете ме ако някой е преживял това.Прочетох подобни теми,но не разполагам с свободно време и ми е трудно да обощя написаното.Благодаря ви.
Стъпков мотор..
...благодаря,почистих го и след малко ще има малък тест.Изкара прахообразно смрадна чернилка и после го промих,изсуших и го монтирах.
...теста е сполучлив-1100 оборота студен,после закова на 800 и заспа!Отново благодаря,колега!!!
...за всяка врата има ключ.
- Mr2faces
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: e36 compact '97
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте колеги, за да не пускам тема, реших да питам тук.
Вчера сменям ролки ремаци, както и гарнитура на маслената кутия.Като свалих ремъците реших да запаля колата, за да чуя мотора без виенето на ролките.След като смених всичко измих мотора с обезмаслител, където беше изцапан от въпросната гарнитура.След всички тези интервенций ми светна лампата на Аербег-а и не мога да си го обясня защо, по никакъв начин не съм го закачал
.Възможно ли е да е дал грешка, когато съм запалил колата без алтернатора.Помагайте, че много ме дразни да ми свети така червено.Предложения махни крушката, няма да взема за адекватни.
Благодаря
Вчера сменям ролки ремаци, както и гарнитура на маслената кутия.Като свалих ремъците реших да запаля колата, за да чуя мотора без виенето на ролките.След като смених всичко измих мотора с обезмаслител, където беше изцапан от въпросната гарнитура.След всички тези интервенций ми светна лампата на Аербег-а и не мога да си го обясня защо, по никакъв начин не съм го закачал

Благодаря
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Адекватно решение ще е да закачиш колата на диагностика и да видиш причината за грешката.
Другите подходи не са адекватни
Другите подходи не са адекватни

- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Mr2faces написа:Здравейте колег..........
Колегата над мен е напълно прав по простата причина,че дори и да намериш логично обяснение за появата на грешката ,тя не може да се изчисти без колата да се закачи на комп. и лампата ще продължава да си свети. Та при всички положения това няма да ти се размине и за да си спестиш всички гадаения ... сещаш се какво трябва да направиш .

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Да попитам и аз за тези така прословути обороти на m43.
Ако не съм я палил няколко дни при първо палене вдига до1500 и гасне ако не и подам газ.
От там нататък няма проблеми с паленето,но на моменти стрелката ми играе от 800 до 900 оборота.
Знам че трябва да изчистя стъпковото, или да го сменя ама не искам да го бъзикам ако не се налага.
Това до тук не ми е голяма болка,проблема ми е когато свалям или вдигам прозорците ми пропадат
до 600 и след това се вдигат до около 1000-1200.Освен това и фаровете видимо намалят като ползвам
ел.стъклата.То и това не е голям проблем,ама съм автоматик и вчера на един светофар държах леко
спирачката и като се вдигнаха оборотите колата тръгна и щях да спра в един теглич.Като включвам
други консуматори на ток в колата подгряване и тн. го няма това пропадане на оборотите.
Някакви идеи къде да търся проблема,дали е нещо от комфорт модула,слаба връзка или да го изчистя
това стъпково.
Ако не съм я палил няколко дни при първо палене вдига до1500 и гасне ако не и подам газ.
От там нататък няма проблеми с паленето,но на моменти стрелката ми играе от 800 до 900 оборота.
Знам че трябва да изчистя стъпковото, или да го сменя ама не искам да го бъзикам ако не се налага.
Това до тук не ми е голяма болка,проблема ми е когато свалям или вдигам прозорците ми пропадат
до 600 и след това се вдигат до около 1000-1200.Освен това и фаровете видимо намалят като ползвам
ел.стъклата.То и това не е голям проблем,ама съм автоматик и вчера на един светофар държах леко
спирачката и като се вдигнаха оборотите колата тръгна и щях да спра в един теглич.Като включвам
други консуматори на ток в колата подгряване и тн. го няма това пропадане на оборотите.
Някакви идеи къде да търся проблема,дали е нещо от комфорт модула,слаба връзка или да го изчистя
това стъпково.
- lubchitu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
как се монтирват,само стъклата на страничните огледала,че някой ми ги открадна..../става дума за обикновени огледала.../
Или да ходя направо нови да си купувам със всичкото....?@!?
Или да ходя направо нови да си купувам със всичкото....?@!?
- Mr2faces
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: e36 compact '97
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Единствено на диагностика ли може да се чисти грешка при БМВ, няма ли някаква друга фатка, примерно, като някой други марки с комбинаций на различни копчета.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Да, единствено с някакъв вид диагностика на моторите с нормално ЕКУ.
На по-стари модели и други марки, може да се закачат 2 пина със светодиод някъде по буксите на колата (в зависимост от колата) и да броиш миганията. Като броя мигания отговаря на определена грешка. Както се сещаш, това е по-трудно и говорим за коли от 80те и ранните 90 години.
Идеята на записването на грешки не е да те дразни, а да е лесна диагностиката на проблемен модул.
Няма комбинации с копчета и други "фатки".
На по-стари модели и други марки, може да се закачат 2 пина със светодиод някъде по буксите на колата (в зависимост от колата) и да броиш миганията. Като броя мигания отговаря на определена грешка. Както се сещаш, това е по-трудно и говорим за коли от 80те и ранните 90 години.
Идеята на записването на грешки не е да те дразни, а да е лесна диагностиката на проблемен модул.
Няма комбинации с копчета и други "фатки".
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
lubchitu написа:как се монтирват,само стъклата на страничните огледала,че някой ми ги открадна..../става дума за обикновени огледала.../
Или да ходя направо нови да си купувам със всичкото....?@!?
Стъклата се "монтират" с натискане ,докато щракнат ... Давам толкова елементарно обяснение,защото и самия монтаж е елементарен... респективно и кражбата им .
Това горното при условие ,че не са почупили механизма на огледалото ...

- ИВАКА
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 25.04.2011
- Местоположение: Бяла Слатина,врачанско...
- Пол: Мъж
- Кара: ...only BMW
- Мечтае да кара: ...карам го!
- Детайли за колата: ...перфектна!
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
ИВАКА написа:ИВАКА написа:vladi_a_i написа:ИВАКА написа:...здравейте колеги,баварката ми 318,модел 92 год.,класически.Появи се проблем в тихите обороти.Не е постоянен проблема,има го на някакви негови си интервали.Ниските обороти са променливи,понякога ги няма,щом махна крака от педала на газта-гасне.Понамерисва на бензин,а и разхода е променен,но поради ниските температури ми е трудно точно да локализирам симптомите и резултатите от тях,имам впредвид по-дългото работене на смукач,работата на място,буксуванено в снега ит.н.Но все пак оборотите на тихи са неравномерни-плават от 800/1100,в този дапазон варират,понякога ги няма,както писах погоре,а понякога всичко си е нормално.Молбата ми е-насочете ме ако някой е преживял това.Прочетох подобни теми,но не разполагам с свободно време и ми е трудно да обощя написаното.Благодаря ви.
Стъпков мотор..
...благодаря,почистих го и след малко ще има малък тест.Изкара прахообразно смрадна чернилка и после го промих,изсуших и го монтирах.
...теста е сполучлив-1100 оборота студен,после закова на 800 и заспа!Отново благодаря,колега!!!
...прибързано се похвалих.Колата след почистването заработи както никога добре досега,обаче след като пренощува на минус 22 градуса на другия ден тццццццццц,никакви ниски обороти и пуши отзад като дизел при форсиране.Отново една серия от сваляне,почистване и проба,....така няколко пъти,уж заработи добре.През горното отворче се загледах и забелязах,че подобието на буталце има малък въртящ ход,пръсках го със спрей,за раздвижване и хода се увеличи,но ще бъда благодарен ако някой ми обясни точно принципа му на работа на това стъпково моторче?Успех колеги.
...за всяка врата има ключ.
- lubchitu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
мерси за отговора... 
И още един въпрос...за бмв компакт,
м-огледалата стават ли и от други модели.. ?!?!

И още един въпрос...за бмв компакт,
м-огледалата стават ли и от други модели.. ?!?!
- Challenger
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Пловдив
- Кара: atlantis blue
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
от седан и комби
- DRIFT MASHINA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 3.03.2011
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: гумите да пушът
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
добавката за задната броня става ли от седан на купе
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани