Труден избор !
Модератор: Общи модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Труден избор !
За тая скапана държава и 600лв за сликове са много
П.П.А пък тоя с Х5-ца е дал два апартамента за нея или просто тати му я подарил за да спре да друса

П.П.А пък тоя с Х5-ца е дал два апартамента за нея или просто тати му я подарил за да спре да друса

- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: Труден избор !
Ари оставете Х5-цата. Никой нищо не казва за мадамата с 328-цата, къде даде време като на М3 


- Alex_GT3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 31.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: `04 M3 CSL, Audi TT 1.8T
Re: Труден избор !
xpl0d написа:Ари оставете Х5-цата. Никой нищо не казва за мадамата с 328-цата, къде даде време като на М3
Я разкажете повече за нея, че ми стана интересно

А иначе колегата му предлагам да не се занимава с глупости, а да спести някой друг лев и да си вземе готова кола.
- p0wEr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 425
- Регистриран на: 6.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 90" Е30 316i
- Мечтае да кара: Е30 3??
Re: Труден избор !
А мадамата с 328-цата кара с гадно китайско окачване 
http://dcb.bg/Gallery/1st%20Round%20Tim ... G_5452.JPG
http://dcb.bg/Gallery/2nd%20Round%20Tim ... G_7797.JPG

http://dcb.bg/Gallery/1st%20Round%20Tim ... G_5452.JPG
http://dcb.bg/Gallery/2nd%20Round%20Tim ... G_7797.JPG

Пичове, Е30 не е за хора със слаби сърца, лекари или юристи...
Първите могат да умрат от страх, вторите ще си представят кървави гледки, а третите ще броят наум актовете и наказателните постановления, които биха получили...
Не случайно още през 80-те години Е30 е водело класацията за най-много смъртни случаи, като е било изпреварено единствено от Порше 911.
При Е30 е или любов от пръв поглед, или нищо. Първото каране е като секс за първи път - не знаеш какво да мислиш, ама знаеш че ти е харесало и че ще го направиш пак... След това идва зависимостта, по силна от наркотик...
Няма "бивш" Е30-каджия, който поне веднъж е бил наистина такъв, си остава рецидивист до живот...
Първите могат да умрат от страх, вторите ще си представят кървави гледки, а третите ще броят наум актовете и наказателните постановления, които биха получили...

Не случайно още през 80-те години Е30 е водело класацията за най-много смъртни случаи, като е било изпреварено единствено от Порше 911.
При Е30 е или любов от пръв поглед, или нищо. Първото каране е като секс за първи път - не знаеш какво да мислиш, ама знаеш че ти е харесало и че ще го направиш пак... След това идва зависимостта, по силна от наркотик...
Няма "бивш" Е30-каджия, който поне веднъж е бил наистина такъв, си остава рецидивист до живот...
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4213
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Труден избор !
Не бе, всичко тря да е за $$$$$$ лева, и докато не го купиш да седиш и да гледаш отстрани 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Труден избор !
Alex_GT3 написа:А иначе колегата му предлагам да не се занимава с глупости, а да спести някой друг лев и да си вземе готова кола.
Сподели по кои твои разбирания подготвянето на автомобил за даден спорт е глупост

Изобщо не е глупост колегата да има ентусиазъм да си направи колата сам така, както на него му харесва. Друг е въпроса, че от нищо иска да направи нещо

Към автора - Колега, окачването е жизненоважен елемент в една дрифт кола (по нашите ширини дрифт кола е силно казано, но все пак..) . Не се залъгвай, че с един полиуретан ще постигнеш колосален ефект. Да, огромно предимство са, но не са в основата. Едно окачване не се оценява само по твърдост и височина, а по едни малко по-дълбоки критерии, за които само съм чел и далеч нямам нужните познания да коментирам. Неслучайно това е първото нещо, което се доработва в подобен автомобил. Освен това е желателно да имаш разпънки, малко корекция по стабилизиращите щанги, което има своя ефект и т.н. И сам разбираш, че нещата вече стават сериозни. Ти си преценяваш дали ти се стига толкова далеч, или просто искаш да имаш кола за някои друг завой.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Труден избор !
Една 28-ца, ако е ревизирана с М валове и М50 всмукател дава много близки коне до неревизирана М-ка.
Отделно има фактора "шофьор". Ако човека не си е свикнал с колата е напълно нормално да дава по-ниски времена от по-силни коли.
И да, аз смятам че ако нямаш пари не трябва да се буташ в шамарите, щото не се получава просто. Освен ако не си някой втори Сена.
Тук не говорим да си взима истинско пистово окачване, а просто някаква ниска серия на някаква реномирана марка. А не "Цун Кай Хуй".
Отделно има фактора "шофьор". Ако човека не си е свикнал с колата е напълно нормално да дава по-ниски времена от по-силни коли.
И да, аз смятам че ако нямаш пари не трябва да се буташ в шамарите, щото не се получава просто. Освен ако не си някой втори Сена.
Тук не говорим да си взима истинско пистово окачване, а просто някаква ниска серия на някаква реномирана марка. А не "Цун Кай Хуй".
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Труден избор !
p0wEr написа:А мадамата с 328-цата кара с гадно китайско окачване
http://dcb.bg/Gallery/1st%20Round%20Tim ... G_5452.JPG
http://dcb.bg/Gallery/2nd%20Round%20Tim ... G_7797.JPG
и със чисто нови сликове за няколко бона...ама тя прекрати кариерата си вече

- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Труден избор !
martin_g60 написа:За тая скапана държава и 600лв за сликове са много![]()
П.П.А пък тоя с Х5-ца е дал два апартамента за нея или просто тати му я подарил за да спре да друса
Защо се изказваш неподготвен,като не познаваш човека?!?
Не бъдете хейтъри

- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: Труден избор !
Alex_GT3 написа:xpl0d написа:Ари оставете Х5-цата. Никой нищо не казва за мадамата с 328-цата, къде даде време като на М3
Я разкажете повече за нея, че ми стана интересно.
Ми то няма кой знае колко за разказване. Стегната 28-ца с яките сликове, както вече казаха.
Да, самата ситуация, че 328-ца "бие" М-ка и Х5 М-ка "помита всички бегачки от пистата" може и да е малко комична. Но тва въобще не означава, че който няма пари за нови сликове, Х5 М-ка или амнайсе точково окачване с регулиране по амнайсе начина за ХХХХлв. не трябва да се занимава любителско/аматьорско/за кеф с дрифтинг, тайм атак или какъвто и да е друг вид спорт, па ако ще и само по-агресивно каране в полеви условия от време на време.
Гледам всички съветват автора да си вземе хубаво и скъпо окачване, а никой не пита за каква кола е. Пише ИС, но все пак не се знае. Според мен ако не е поне 328-ца не си заслужава супер якото окачване и тези за 400-500 комплекта биха свършили работа на първо време.

- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Труден избор !
///ivanE30 написа:колега бум-бум гледаи по позитивно на нещата ,че си доста черноглед ми се струва![]()
тои човека ще си закара "бегачката" на репатрак ще си покара как си му е кеф ще се посмее, тоя с х5тицата ще го бие ,а ти ще го гледаш отстрани и ще му се смееш на китаиското окачване и на сликовете 6-та употреба и ще разказваш на сички как не си се пуснал щото не си си взел чисто новите сликове за 2 бона...съгласен съм че може би не е кои знае какво но кои колкото пари има това е



Е това е истината!!!Колко са жалки тея които седят и люпят семки и се чудят на кой да се подиграват,че не може да кара или има гадна кола,а те самите...
Re: Труден избор !
ама тя прекрати кариерата си вече
Се тая, важното е че ще се помни още дълго, все пак жена с 28-ца 150 и нещо коня на колелата правеше мармалад що М-ки и турбалани, с време 58+, а най-доброто време на колата беше 56+, като я караше Искрен Иванов(ако не ме лъже паметта

- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Труден избор !
xpl0d написа:Alex_GT3 написа:xpl0d написа:Ари оставете Х5-цата. Никой нищо не казва за мадамата с 328-цата, къде даде време като на М3
Я разкажете повече за нея, че ми стана интересно.
Ми то няма кой знае колко за разказване. Стегната 28-ца с яките сликове, както вече казаха.
Да, самата ситуация, че 328-ца "бие" М-ка и Х5 М-ка "помита всички бегачки от пистата" може и да е малко комична. Но тва въобще не означава, че който няма пари за нови сликове, Х5 М-ка или амнайсе точково окачване с регулиране по амнайсе начина за ХХХХлв. не трябва да се занимава любителско/аматьорско/за кеф с дрифтинг, тайм атак или какъвто и да е друг вид спорт, па ако ще и само по-агресивно каране в полеви условия от време на време.
Гледам всички съветват автора да си вземе хубаво и скъпо окачване, а никой не пита за каква кола е. Пише ИС, но все пак не се знае. Според мен ако не е поне 328-ца не си заслужава супер якото окачване и тези за 400-500 комплекта биха свършили работа на първо време.
Що бе какво им е на ИС-ките?Видя се на събора как ис-ки и 20-ки дават по-добри времена от 28-ци,а и от някои модифицирани


- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Труден избор !
xpl0d написа:Според мен ако не е поне 328-ца не си заслужава супер якото окачване и тези за 400-500 комплекта биха свършили работа на първо време.
Викаш с ИС-а не може да се влиза с по 150-160 в завоите

Да, за мен също на първо място са ентусиазма и уменията на феновете. Но от нищо нещо не става. За пързаляне на 1-2 завоя да, но за нещо повече не. Но аз и затова казах - човека си преценява за какво му е колата, и ако смята че тия 2 завоя го задоволяват си купува въпросното окачване. Ако иска да се развива и да има някаква минимална база за това - влага повечко средства. Скъп спорт е това, и е факт, че желаещите да го практикуват са много повече от имащите възможност, но...
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани