Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Модератор: Технически модератори
75 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
kespanok написа:cod-cdbp написа:Стигна ли до самия стъпков мотор или само механиката успя да смажеш ?
Здравей,
То няма стъпков мотор?
Дроселите са с ротор и четки - демек разглобих ги напълно, смазах ги, почистих ел.пистите и ги сглобих наново.
Mда и за сега си припомних че е с обикновен ел мотор и тример който отчита позицията. Щом си стигнал до там, разглоби и другия и тогава синхронизирай
- kespanok
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 86
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Както трябва !
- Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Здравейте,
Малко информация от днеска ( 04.03.2012г ):
Разглобих и почистих и другият дросел, после отидох да ги синхронизирам. Честно казано не видях разлика преди и след тази процедура.
Засега всичко е на 6 и машината не прави грешката с EML.
За синхронизирането на дроселите трябва да се вдигнат около 5000 оборота на 1ва предавка няколко пъти. За жалост след тези действия отпред започна да пуши - оказа се дупчица в радиатора, която изпуска по-малко само във многоо високите обороти.
Бях чел че може да се преправи радиатор от 740 за 750 - дали това е така?
С позрави,
Васил
ПП: Не бях карал машината 2 месеца и днеска си направих такова удоволствие, че просто незнам с какво да го сравня ( струваше ми 40лв за 30км )
Ето и една интересно получила се снимка :
Малко информация от днеска ( 04.03.2012г ):
Разглобих и почистих и другият дросел, после отидох да ги синхронизирам. Честно казано не видях разлика преди и след тази процедура.
Засега всичко е на 6 и машината не прави грешката с EML.
За синхронизирането на дроселите трябва да се вдигнат около 5000 оборота на 1ва предавка няколко пъти. За жалост след тези действия отпред започна да пуши - оказа се дупчица в радиатора, която изпуска по-малко само във многоо високите обороти.
Бях чел че може да се преправи радиатор от 740 за 750 - дали това е така?
С позрави,
Васил
ПП: Не бях карал машината 2 месеца и днеска си направих такова удоволствие, че просто незнам с какво да го сравня ( струваше ми 40лв за 30км )
Ето и една интересно получила се снимка :
- kespanok
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 86
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Както трябва !
- Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Интересното е че и 2те коли които притежавам явно са много редки в нашата страна, за да не може никой да ми помогне
* Другата кола : E36 316i Автоматик
* Другата кола : E36 316i Автоматик
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Радиатора на 750 конкретно, до колкото съм чел е подложен на голямо натоварване и износване.
По западните форуми и сайтове има често срещани проблеми с него.
Честно казано съм си мислил, че при този мотор е подходящо да се изработи метално тяло за радиатора, даже има фирма в България, която прави радиатори по поръчка.
Смятам че подобна инвестиция е разумна с случая.
Ето малко четиво по темата:
http://bmwe32.masscom.net/sean750/radiator/RadiatorReplacement.htm
По западните форуми и сайтове има често срещани проблеми с него.
Честно казано съм си мислил, че при този мотор е подходящо да се изработи метално тяло за радиатора, даже има фирма в България, която прави радиатори по поръчка.
Смятам че подобна инвестиция е разумна с случая.
Ето малко четиво по темата:
http://bmwe32.masscom.net/sean750/radiator/RadiatorReplacement.htm
- Peter Angelov
- ентусиаст
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Колега kespanok това с разхода не е добре! Или бъркаш км. които си минал или парите за които си налял гориво. Моето Е31 с много динамично каране не ми прави
повече от 24/100. а двете коли нямат нищо общо. Стояне това са глупости да вземи си купи един нов радиатор и няма да има проблеми поне 5-6 г.
Успех
повече от 24/100. а двете коли нямат нищо общо. Стояне това са глупости да вземи си купи един нов радиатор и няма да има проблеми поне 5-6 г.
Успех
- kespanok
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 86
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Както трябва !
- Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Peter Angelov написа:Колега kespanok това с разхода не е добре! Или бъркаш км. които си минал или парите за които си налял гориво. Моето Е31 с много динамично каране не ми прави
повече от 24/100. а двете коли нямат нищо общо. Стояне това са глупости да вземи си купи един нов радиатор и няма да има проблеми поне 5-6 г.
Успех
Здравей,
Колата харчи около 25/100 при нормално каране. Ако е интензивно със сигурност ще е над 30/100. Имам Grand Cherokee 5.2 V8 - той по-малко от 28/100 без да го настъпвам грам, не дава. И двете коли нямат проблеми със сигурност
Важното е какво да направя с радиатора - може ли да ме посъветвате от къде в България мога да намеря такъв и за какви пари ?
Намерих това засега - http://www.ebay.de/itm/KUHLER-WASSERKUHLER-BMW-5-7-8-5ER-7ER-8ER-524-750-850-/370593829804?_trksid=p4340.m185&_trkparms=algo%3DDLSL%252BSIC.NPJS%26its%3DI%26itu%3DUCI%252BUA%26otn%3D10%26pmod%3D390390052006%252B390390052006%26po%3D%26ps%3D63%26clkid%3D6989566163092417916
Мерси предварително
- Peter Angelov
- ентусиаст
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Здрасти, това с разхода не смятам да споря но пак ти казвам че не е нормално! Моя нормален разход е града е между 19-21/ 100.
Виж си най малко сондите, не са скъпи от тях ми свали разхода с 2-3 л./100 км., разбирасе и много други неща които съм направил.
Този радиатор има добра цена, не можах да видя обаче къде е произведен да не се окаже някое жестоко менте. Мисля че преди време в Ауто Плюс имаше радиатор на добра цена, мога ако желаеш да попитам мои познати.
Поздрави
Виж си най малко сондите, не са скъпи от тях ми свали разхода с 2-3 л./100 км., разбирасе и много други неща които съм направил.
Този радиатор има добра цена, не можах да видя обаче къде е произведен да не се окаже някое жестоко менте. Мисля че преди време в Ауто Плюс имаше радиатор на добра цена, мога ако желаеш да попитам мои познати.
Поздрави
- kespanok
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 86
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Както трябва !
- Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Peter Angelov написа:Здрасти, това с разхода не смятам да споря но пак ти казвам че не е нормално! Моя нормален разход е града е между 19-21/ 100.
Виж си най малко сондите, не са скъпи от тях ми свали разхода с 2-3 л./100 км., разбирасе и много други неща които съм направил.
Този радиатор има добра цена, не можах да видя обаче къде е произведен да не се окаже някое жестоко менте. Мисля че преди време в Ауто Плюс имаше радиатор на добра цена, мога ако желаеш да попитам мои познати.
Поздрави
Здравей отново, отностно разхода може да има значение гуми и тн.Отделно 7-цата не е ли по-тежка от 8-цата ?
За радиатора ако имаш възможност попитай, но не искам сериозно да се ангажираш, защото в момента имам по-важни неща от него
Мерси предварително и ще се радвам някой път да се съберем такива коли и да си поговорим, че и без това сме много, ама многоооо малко
- bace_martu
- ентусиаст
- Мнения: 1035
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: Mladost Мнения: 1111
- Кара: колело
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
kespanok написа:Peter Angelov написа:Здрасти, това с разхода не смятам да споря но пак ти казвам че не е нормално! Моя нормален разход е града е между 19-21/ 100.
Виж си най малко сондите, не са скъпи от тях ми свали разхода с 2-3 л./100 км., разбирасе и много други неща които съм направил.
Този радиатор има добра цена, не можах да видя обаче къде е произведен да не се окаже някое жестоко менте. Мисля че преди време в Ауто Плюс имаше радиатор на добра цена, мога ако желаеш да попитам мои познати.
Поздрави
Здравей отново, отностно разхода може да има значение гуми и тн.Отделно 7-цата не е ли по-тежка от 8-цата ?
За радиатора ако имаш възможност попитай, но не искам сериозно да се ангажираш, защото в момента имам по-важни неща от него
Мерси предварително и ще се радвам някой път да се съберем такива коли и да си поговорим, че и без това сме много, ама многоооо малко
Мога да помогна с радиатора, но нека не става в темата, че ще излезе като купува/продава.
Пиши ми на ЛС рама или оригинален номер на радиатора
ПС. Наистина виж си сондите, може да се окажат разковничето...
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Не мисля,че разхода е ненормално висок може и да се свали с 1-2 литра при икономично каране и 3 макс на заварка.
Те м30-ките харчат 18-20 при нормално каране.
Те м30-ките харчат 18-20 при нормално каране.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
AcOrP написа:Не мисля,че разхода е ненормално висок може и да се свали с 1-2 литра при икономично каране и 3 макс на заварка.
Те м30-ките харчат 18-20 при нормално каране.
Всъщност моля те конкретизирай твоята М30-ка, аз лично от разхода съм доволен
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
cod-cdbp написа:AcOrP написа:Не мисля,че разхода е ненормално висок може и да се свали с 1-2 литра при икономично каране и 3 макс на заварка.
Те м30-ките харчат 18-20 при нормално каране.
Всъщност моля те конкретизирай твоята М30-ка, аз лично от разхода съм доволен
да бе занем твойта харчи 12. Нищо,че според БМВ по данни от завода дават градски разход 16.3. за м30б30 ръчка.
- bace_martu
- ентусиаст
- Мнения: 1035
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: Mladost Мнения: 1111
- Кара: колело
- dobromir
- младши ентусиаст
- Мнения: 648
- Регистриран на: 21.09.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв
- Мечтае да кара: Памела Андерсен
- Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
КОлеги знам че тук не е мястото на моят проблем но да не пускам друга тема .. Става въпрос за Е32 м30 мотора преди 1 месец смених четките на динамото и нямаше пролбеми, докато днес не ми светна лампата за акумулатора и чудно и тази на ръчната и тоците ми зеха да намаляват и като вдигна 50 60 и си идват откачих акумулатора за 1 час закачих го лампите не светнаха повече, но колата зе да работи на 500 оборота но видимо и по слух си работи както преди .. Някой ако може да даде съвет с нещо ще съм благодарен че ме чака пътуване извън града и да не стане някой гаф .
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Ако си сменил само четките без блока на изправителя може това да е причината
Друга възможност са износени гривни на колекторите.
Пробва ли колко V е напрежението при зареждане и има ли разлика при включени консуматори
Това е при положение, че няма механична повреда (задържане) в алтернатора или ремъка и ролките които го задвижват
Друга възможност са износени гривни на колекторите.
Пробва ли колко V е напрежението при зареждане и има ли разлика при включени консуматори
Това е при положение, че няма механична повреда (задържане) в алтернатора или ремъка и ролките които го задвижват
75 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани