Crysler Stratus - ко ще ми кажете за него
Модератор: Общи модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Manoff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 5.07.2005
- Местоположение: над чертежите...
Crysler Stratus - ко ще ми кажете за него
PLS ми даите някъкво мнение за Crysler Stratus 95-97 г.
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Lok-Na-Rok!
Не е ли Dodge Stratus. Това като Dodge Neon дет тука го водят Crysler
Не е ли Dodge Stratus. Това като Dodge Neon дет тука го водят Crysler

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
Може ли да се включа ако обичате
Аз като небезизвестен доскорошен собственик
на такъв автомобил бих казал, че това е
един страхотен американец...
В Европа названието е Крайслер Стратус,
US модела е Додж Струс или Плимут Брийз
Колата се произвежда от 1995 до 2001, като
през 1998 има лек фейслифт...
Въпросния автомобил беше закупен от
баща ми през 1996г. чисто нов, и той
изкара с него около 150 000км без сериозни
проблеми. Останалите 50-60 000км направих
аз също без каквито и да е било ремонти.
Колата е много широка със страхотен обем
вътре и много добро остакляване респективно
видимост отвътре.
Нашия беше с 2.0 двигател 16Vолта
с механична
скоростна кутия. Не беше особенно пъргав но разхода
беше около 6-7 на вън и не повече от 10 в града.
Возията също беше страхотна, багажното отделение повече
от 500л.
Интересното беше че колкото и да я настъшваш
колата си харчеше все толкова.
Частите не са чак толкова фрапиращи като цени,
но за сметка на това първата инспекция на колата
беше на 100 000км
тогава сменихме накладки
свещи и ремъци и други такива консумативи.
Следващата такава смяна беше на 200 000!!!
Маслото се сменя на 10 000 с всички филтри.
Единствения проблем през това време беше
от семерингите на разпределителните валове,
доколкото разбрах били някакви дефеткни за модела
и си има ремонтни такива.
Хубави екземпляри рядко се намират на старо
но попадне ли се на добре поддържан такъв
ще те слуша много години!
Другия двигател 2.5 литра с автоматична скоростна кутия
е доста по-вървежен, но разхода изобщо не е този
за който споменах по-горе!
Дизелови версии няма
Това е което аз мога да кажа за колата
надявам се да съм бил полезен!
П.С. За да не съм голословен искам само
да спомена че от въпросния автомобил
имаше 2 екземпляра, които бяха закупени
по-едно и също време и бяха карани почти
заедно до към 200 000км. и двата се държаха
по гореописания начин!

Аз като небезизвестен доскорошен собственик
на такъв автомобил бих казал, че това е
един страхотен американец...
В Европа названието е Крайслер Стратус,
US модела е Додж Струс или Плимут Брийз
Колата се произвежда от 1995 до 2001, като
през 1998 има лек фейслифт...
Въпросния автомобил беше закупен от
баща ми през 1996г. чисто нов, и той
изкара с него около 150 000км без сериозни
проблеми. Останалите 50-60 000км направих
аз също без каквито и да е било ремонти.
Колата е много широка със страхотен обем
вътре и много добро остакляване респективно
видимост отвътре.
Нашия беше с 2.0 двигател 16Vолта

скоростна кутия. Не беше особенно пъргав но разхода
беше около 6-7 на вън и не повече от 10 в града.
Возията също беше страхотна, багажното отделение повече
от 500л.
Интересното беше че колкото и да я настъшваш
колата си харчеше все толкова.
Частите не са чак толкова фрапиращи като цени,
но за сметка на това първата инспекция на колата
беше на 100 000км

свещи и ремъци и други такива консумативи.
Следващата такава смяна беше на 200 000!!!
Маслото се сменя на 10 000 с всички филтри.
Единствения проблем през това време беше
от семерингите на разпределителните валове,
доколкото разбрах били някакви дефеткни за модела
и си има ремонтни такива.
Хубави екземпляри рядко се намират на старо
но попадне ли се на добре поддържан такъв
ще те слуша много години!
Другия двигател 2.5 литра с автоматична скоростна кутия
е доста по-вървежен, но разхода изобщо не е този
за който споменах по-горе!
Дизелови версии няма

Това е което аз мога да кажа за колата
надявам се да съм бил полезен!
П.С. За да не съм голословен искам само
да спомена че от въпросния автомобил
имаше 2 екземпляра, които бяха закупени
по-едно и също време и бяха карани почти
заедно до към 200 000км. и двата се държаха
по гореописания начин!
а защо трябва да ти гръмне главата
На 4 цилиндров мотор и особено този
на крайслера /всъщност е разработка на
митсубиши/ е доста дуракоустойчив с ниска
компресия и сравнително дефорсиран,
единствения начин за мен да му праснеш
тиквата е или адски гадна поддръжка или
каране в кетчупа 25 часа в денонощието!
за частите както споменах не са чак толкова
страшни като цени... това че модела е излезнал
от производство нищо не значи, Крайслер прозвеждат
части за модели 25г. след пускането им в производство.
така че това не е проблем, а в София има фирма
която доставя американски части и работят доста
коректно с 2 седмици доставка

На 4 цилиндров мотор и особено този
на крайслера /всъщност е разработка на
митсубиши/ е доста дуракоустойчив с ниска
компресия и сравнително дефорсиран,
единствения начин за мен да му праснеш
тиквата е или адски гадна поддръжка или
каране в кетчупа 25 часа в денонощието!
за частите както споменах не са чак толкова
страшни като цени... това че модела е излезнал
от производство нищо не значи, Крайслер прозвеждат
части за модели 25г. след пускането им в производство.
така че това не е проблем, а в София има фирма
която доставя американски части и работят доста
коректно с 2 седмици доставка

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани