Комфортен кабриолет -15000 лв.
Модератор: Общи модератори
64 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Комфортен кабриолет -15000 лв.
СЛа е страхотен - комфортен , на 5 градуса си караш спокойно с отворен "покрив" защото вътре не духа, малък мотор няма - всички боботят яко , седалките са супер комфортни а регулирането им несравнимо по удобство, на задните места се събират 2 девойки , но ... колата е МНОГО тежка и почти всичко е автоматик - това означава мудност за 6 цилиндровите модели и висок разход , много висок разход . Един адекватен Ве8 ще го съсипе от бензин.
След това - интериора е праисторически - направо ретро . Воалана е супер мек , което някак си убива спортните мераци . Подръжката
Според мен това е кола за ценители , да не кажа колекционери , които имат поне още 3 коли .
След това - интериора е праисторически - направо ретро . Воалана е супер мек , което някак си убива спортните мераци . Подръжката

Според мен това е кола за ценители , да не кажа колекционери , които имат поне още 3 коли .
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Комфортен кабриолет -15000 лв.
acho.rs написа:СЛа е страхотен - комфортен , на 5 градуса си караш спокойно с отворен "покрив" защото вътре не духа, малък мотор няма - всички боботят яко , седалките са супер комфортни а регулирането им несравнимо по удобство, на задните места се събират 2 девойки , но ...


А с това, което си написал - съмнява ме да си имал в предвид CLK...
Re: Комфортен кабриолет -15000 лв.
абе две деца.. не,
ама има някакво място, където човек може да си остави квото има
по нета даже се продават некви седалки, дето се слагат там и може да слагаш джуджета
за мудността.. може да се поспори
карал съм такъв 320, от последните години, но най-малкия мотор, върви си добре (субективно усещане и с хардтоп, който тежи)
подръжката.. не е нещо особено, като цяло е здрав този бенц и вече си зависи от конкретната кола
но ако трябва да бъдем искрени за 15 бона не може да се спретне читав такъв, така че отпада от тази тема (като не бройм разни 2.8 "уникати" и "поръчкови"
)
в мерцедес музея се продаваше един такъв.. адската лъскачка, 320 мотор от фейслифта
с оригинален хардтоп в топ състояние, искаха му 36 000 евра
толкова струваше и Е500 чочоне, широката лайстна, както му викат джамбазите
в тоя ред на мисли, аз бих си взел е-класата..
ама има някакво място, където човек може да си остави квото има
по нета даже се продават некви седалки, дето се слагат там и може да слагаш джуджета
за мудността.. може да се поспори
карал съм такъв 320, от последните години, но най-малкия мотор, върви си добре (субективно усещане и с хардтоп, който тежи)
подръжката.. не е нещо особено, като цяло е здрав този бенц и вече си зависи от конкретната кола
но ако трябва да бъдем искрени за 15 бона не може да се спретне читав такъв, така че отпада от тази тема (като не бройм разни 2.8 "уникати" и "поръчкови"

в мерцедес музея се продаваше един такъв.. адската лъскачка, 320 мотор от фейслифта
с оригинален хардтоп в топ състояние, искаха му 36 000 евра
толкова струваше и Е500 чочоне, широката лайстна, както му викат джамбазите
в тоя ред на мисли, аз бих си взел е-класата..

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна BadAngel на 17 Апр 2012, 20:29, променена общо 1 път
No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Комфортен кабриолет -15000 лв.
The7omahawk написа:acho.rs написа:СЛа е страхотен - комфортен , на 5 градуса си караш спокойно с отворен "покрив" защото вътре не духа, малък мотор няма - всички боботят яко , седалките са супер комфортни а регулирането им несравнимо по удобство, на задните места се събират 2 девойки , но ...
А с това, което си написал - съмнява ме да си имал в предвид CLK...
Ами като ми контрираш остро - даааамн - ти виждал ли си СЛ ? А че на заданите седалки има нещо средно между пейка и отдел за багаж . По-горе също го казаха - 2 момичета се събират , колкото за возене до кафето

карал съм такъв 320, от последните години, но най-малкия мотор, върви си добре (субективно усещане и с хардтоп, който тежи)
То е ясно че закъсва по баирите , но едно 330ци е светлинни години напред и като ускорение,разход пътно поведение ... което е нормално предвид възрастта на СЛа .
За цената - много хора предвиждат че цената на 129 ще върви само нагоре . Така че ако е 3та кола си заслужава като инвестиция.
- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: Комфортен кабриолет -15000 лв.
Мисля, че автора едва ли би се насочил към подобен вид кола като SL....! Направо някой да вземе да предложи и Z8 и да започва новия сезон на ''Размисли и страсти'' 


- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Комфортен кабриолет -15000 лв.
т'ва па мерцедес и удоволствие от шофирането са толкова далечни неща, особено пред БМВ (т'ва си е лично впечатление де).
Единствения стар мерцедес дето е близо до поведението на БМВ е 190 от онея с големите мотори и 1-ва назад. Другите мерцедеси са за возене... ама тука повечето искаме като караме да караме.
карал съм цлк спорт с компресор, е вярно че купе и като го сравня пак с е46 купе 328 и нямат нищо общо.
Единствения стар мерцедес дето е близо до поведението на БМВ е 190 от онея с големите мотори и 1-ва назад. Другите мерцедеси са за возене... ама тука повечето искаме като караме да караме.
карал съм цлк спорт с компресор, е вярно че купе и като го сравня пак с е46 купе 328 и нямат нищо общо.

Re: Комфортен кабриолет -15000 лв.
The7omahawk написа:tokata2 написа:Странно защо 307 ЦЦ да не е комфортен кабриолет , а Е 46 да е ? Дали с твърдия таван не ми е по-добре , отколкото с гюрука ? Или червената кожа с подгрев е лоша ? Или телефона и 7 инчовата мултимедия са зле ? Или хладилната жабка и парктроника ? Нека гледаме обективно на нещата . А и цените за части са доста добри - шарнир - 20 лв , биалетка 16 лв , съединител 260 лв . Успех на колегата , дано вземе хубав екземпляр
Защото просто е френска кола от по-нисък клас. В BMW-то е вложена много повече мисъл при направата на колата, прави далеч по-голям гъдел на шофьора, изработката е на светлинни години пред тази на Пежо. Карам предшественика на твоето и ще те попитам - къде ти е разположена резервната гума? Отдолу, нали? А налагало ли ти се е да я вадиш в дъжд и да станеш на гъз целия? Е за такива дребни, но важни неща, които малко по малко създават цялостта на колата ти говорим. Да, вероятно твоята кола вози по-меко от едно Е46, но много ме съмнява да се усеща толкова добре на пътя , за запас от мощност да не говорим.
Нищо лично към френските коли, просто са по-евтини с причина. Всички екстри, които си изброил се предлагат и за Е46. Но да, поне поддръжката е доста по-евтина
Резервната ми гума си е в багажника . Не се сваля от долу

- ivan83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 28.01.2008
- Кара: на цигари
- Мечтае да кара: само на пури
- Детайли за колата: и тя пуши
Re: Комфортен кабриолет -15000 лв.
приятелче то за всеки неговото е най-хубаво, но ти си превъртел 

Re: Комфортен кабриолет -15000 лв.
В много голяма грешка си
Аз тази кола я взех на пияно
Следващия път ще е 6-та серия . Стига съм спамил в темата на човека .


- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: Комфортен кабриолет -15000 лв.
Колегиии... темата е забила към на майната си ...
така по ред на номерата:
На рена и пежа съм се нагледал и нарочно не съм ги споменал. За мен не са вариант нарочно написах двата модела с мерака да видя някой който има или е имал мерца / е46-цата .
Пак се почна дървеното философстване.
Благодаря на колегата Явор ,за който знаем всички че е светило в този форум. До твоите услуги ще прибегна в момента в който имам достатъчно заделени пари за Е30 което няма да бъде евридейка!
Кабриото се взима с цел да бъде кола за возене и за кеф комплексно затова от към возене -мерцедеса а от към кеф и предпочитания лични - Е46-цата.
Евридей кола имам. Комби също тамън две.
Имам C-класа 2001 270 cdi знам че има и такъв мотор в ЦЛК-то , знам за комфорта в колата затова откъм комфорт коня към нея.
За СЛ-а няма какво да отварям уста , возил съм се в 500 , не му е дошло времето като ударя 60-ка тогава на спокойни старини.
За това и пуснах темата защото колата някакси в моите представи се вписва тотално в графата ми кабрио като 50/50 съотношение между 209-ката и е46-цата.
Благодаря на колегата с линк-а към Cabriolet club форума ще се регистрирам и ще се поровя и там преди покупката!
Благодаря на всички ,някой ако има мерак да сподели ЛИЧНИ мнения от една от двете коли може да го направи на Л.С. много бих се радвал , но нека някой от модераторите да изтрие темата - да не се пълни с дървени разсъждения!
А- да и да допълня в отговор на колегата с линка от мобиле.де - Porsche ако се купува Boxter няма да е !!!!
така по ред на номерата:
На рена и пежа съм се нагледал и нарочно не съм ги споменал. За мен не са вариант нарочно написах двата модела с мерака да видя някой който има или е имал мерца / е46-цата .
Пак се почна дървеното философстване.
Благодаря на колегата Явор ,за който знаем всички че е светило в този форум. До твоите услуги ще прибегна в момента в който имам достатъчно заделени пари за Е30 което няма да бъде евридейка!
Кабриото се взима с цел да бъде кола за возене и за кеф комплексно затова от към возене -мерцедеса а от към кеф и предпочитания лични - Е46-цата.
Евридей кола имам. Комби също тамън две.
Имам C-класа 2001 270 cdi знам че има и такъв мотор в ЦЛК-то , знам за комфорта в колата затова откъм комфорт коня към нея.
За СЛ-а няма какво да отварям уста , возил съм се в 500 , не му е дошло времето като ударя 60-ка тогава на спокойни старини.
За това и пуснах темата защото колата някакси в моите представи се вписва тотално в графата ми кабрио като 50/50 съотношение между 209-ката и е46-цата.
Благодаря на колегата с линк-а към Cabriolet club форума ще се регистрирам и ще се поровя и там преди покупката!
Благодаря на всички ,някой ако има мерак да сподели ЛИЧНИ мнения от една от двете коли може да го направи на Л.С. много бих се радвал , но нека някой от модераторите да изтрие темата - да не се пълни с дървени разсъждения!
А- да и да допълня в отговор на колегата с линка от мобиле.де - Porsche ако се купува Boxter няма да е !!!!
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
Re: Комфортен кабриолет -15000 лв.
Bavarcho написа:т'ва па мерцедес и удоволствие от шофирането са толкова далечни неща, особено пред БМВ (т'ва си е лично впечатление де).
Единствения стар мерцедес дето е близо до поведението на БМВ е 190 от онея с големите мотори и 1-ва назад. Другите мерцедеси са за возене... ама тука повечето искаме като караме да караме.
карал съм цлк спорт с компресор, е вярно че купе и като го сравня пак с е46 купе 328 и нямат нищо общо.
не ги мисли така нещата
човек си купува кабрио за да круйзва с него или да си вее косата от вятъра
при кабриолетите хендлинга е традиционно слаб и няма място за тия лафове как едното било пенсионерско, другото моторшпорт
всяко кабрио е тежко, купето му се суче по завойте и всеки ентусиаст може да го усети съвсем ясно това
няма удоволствие да се мяташ по завойте с кабриолет
колегата беше писал, че търси фактора практичност - точно тук рената и пежата бият мерца и бмв-то, за това и тръгна приказката за тях
да не говорим, че едно пежо или рено кабрио много по-малко би му бъркало в джоба.. особено като 2ра и 3та кола
кабрио дизел? защо, какви километри смяташ да му въртиш на това кабрио, че да ти се избие неудобството от това, че караш печка
No bling at the Ring
- masimo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: София - Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Комфортен кабриолет -15000 лв.
Porsche Boxter ?
Казват, чее много здраво и невероятно за шофиране. Направи един тест драйв и прецени ... Говоря за първия бокстер 1998-2000
2.5 редови 6-так с 200коня ... На звук го докарва мноого
Пък и това е порше, мойте уважения, но мисля че ще държи цената си по добре от е46.
Казват, чее много здраво и невероятно за шофиране. Направи един тест драйв и прецени ... Говоря за първия бокстер 1998-2000
2.5 редови 6-так с 200коня ... На звук го докарва мноого

Пък и това е порше, мойте уважения, но мисля че ще държи цената си по добре от е46.
Re: Комфортен кабриолет -15000 лв.
masimo написа:2.5 редови 6-так с 200коня ... На звук го докарва мноого![]()
мотора е боксер, средноразположен
това порше е ташак работа според мен, няма излъчване, винаги си по-малкото 911
пък и не държат високи цени
No bling at the Ring
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Комфортен кабриолет -15000 лв.
BadAngel написа:...
няма удоволствие да се мяташ по завойте с кабриолет
Незнам за 3-та серия, но очаквам drivingGod да се включи с мнение за мятането по завойте, вярно че говориме за Z-ка, преди дооста време как караше на някой мероприятия на Дунев с нея...
То че не е като купето не е, но Мерца както каза някой нагоре е с "мек волан" и поне според мене много лоша връзка между него и пътя


Re: Комфортен кабриолет -15000 лв.
за з4 не знам как е, може да е кораво
но като цяло кабриолетите, особено тези с твърд покрив
когато им е свален покрива и си качил 1то колело на тротоара е съвсем нормално да не можеш да си затвориш вратата
но като цяло кабриолетите, особено тези с твърд покрив
когато им е свален покрива и си качил 1то колело на тротоара е съвсем нормално да не можеш да си затвориш вратата

No bling at the Ring
64 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Моджо