Комфортен кабриолет -15000 лв.
Модератор: Общи модератори
64 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Комфортен кабриолет -15000 лв.
Аз съм притежавал лично доста време Е30 кабрио и Z3ка... карал съм доста Е36 кабрио и почти всички други кабриолети на BMW и удоволствието е несравнимо
Имал съм бегъл допир с CLK и смятам, че не може и да се доближи до Е46 като управление, поведение и емоция... Това по въпроса за избора на колегата - не смятам, че би могло да има по-добър избор за тези пари и според тези изисквания от Е46 Cabrio с хубав 23+ мотор
Да... освен при Z колите я няма тази устойчива на усукване конструкция, но според думите на BadAngel всички сега ще започнат да си мислят, че кабриолетите са кашкавалени бангии дето стават само за движение по краибрежната с 30км/ч, а това далеч не е така - напротив. Освен ако не искате да му давате газ здраво на пистата въобще няма да страдате от липсата на тази торсионна устойчивост, която дава твърдия таван. Дори Е30, което е далеч от перфектното оякчаване на конструкцията се кара супер приятно и без таван, усуква се, но в никакъв случай не дразни, а благодарение на липсата на тавана центъра на тежестта е много ниско и колата се усеща супер
При Е36 това усукване е много намалено, а при Е46 трудно ще забележите недостатъци освен по-високото тегло
И освен ако не гоните десетите по някоя писта никога няма и да си помислите, че кабриото е по-лош вариант от купето особено когато свалите гюрука и се наслаждавате на усещанията които ви дава управлението, звука от превъзходния 6-цилиндров мотор и ароматния вятър от горския или краибрежен път
Предложенията за разни Пежа и темподобни алтернативки пред Е46 въобще няма и да ги коментирам
Порше за 15 000лв. също не бих си взел... сами се сетете защо.
SL-а адски много ми харесва, но определено ще е по-труден за "отглеждане"...
Та за мен избора на тези пари е Е46 323,325,328,330
Това може да важи за френски, италиански и т.н. алтернативни кабриолети, но при BMW надали някога ще видиш такова нещо


Имал съм бегъл допир с CLK и смятам, че не може и да се доближи до Е46 като управление, поведение и емоция... Това по въпроса за избора на колегата - не смятам, че би могло да има по-добър избор за тези пари и според тези изисквания от Е46 Cabrio с хубав 23+ мотор

Да... освен при Z колите я няма тази устойчива на усукване конструкция, но според думите на BadAngel всички сега ще започнат да си мислят, че кабриолетите са кашкавалени бангии дето стават само за движение по краибрежната с 30км/ч, а това далеч не е така - напротив. Освен ако не искате да му давате газ здраво на пистата въобще няма да страдате от липсата на тази торсионна устойчивост, която дава твърдия таван. Дори Е30, което е далеч от перфектното оякчаване на конструкцията се кара супер приятно и без таван, усуква се, но в никакъв случай не дразни, а благодарение на липсата на тавана центъра на тежестта е много ниско и колата се усеща супер



Предложенията за разни Пежа и темподобни алтернативки пред Е46 въобще няма и да ги коментирам

Порше за 15 000лв. също не бих си взел... сами се сетете защо.
SL-а адски много ми харесва, но определено ще е по-труден за "отглеждане"...
Та за мен избора на тези пари е Е46 323,325,328,330

BadAngel написа:но като цяло кабриолетите, особено тези с твърд покрив
когато им е свален покрива и си качил 1то колело на тротоара е съвсем нормално да не можеш да си затвориш вратата
Това може да важи за френски, италиански и т.н. алтернативни кабриолети, но при BMW надали някога ще видиш такова нещо

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Комфортен кабриолет -15000 лв.
ама ако мислите да я настъпвате е46ката,си пригответе дифове 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Re: Комфортен кабриолет -15000 лв.
DrivinGGoD написа:BadAngel написа:но като цяло кабриолетите, особено тези с твърд покрив
когато им е свален покрива и си качил 1то колело на тротоара е съвсем нормално да не можеш да си затвориш вратата
Това може да важи за френски, италиански и т.н. алтернативни кабриолети, но при BMW надали някога ще видиш такова нещо
нито при френските, нито при които и да е било други кабриолети може да го видиш това, написах го фигуративно
тези с твърд таван до голяма степен се "заключват", когато са с вдигнат покрив и не им се суче купето осезаемо
но пък те са много по-податливи на усуквания със свален покрив
мекия таван.. се суче по всяко време, но пък феновете на кабриолетите казват, че в това им бил чара

както и да е, кабриото не е кола за мен
No bling at the Ring
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Комфортен кабриолет -15000 лв.
Конструкцията на мекия таван също дава не малко устойчивост когато е затворен гюрука...
За колите с мек таван също има хардтопи
Z колите, като създавани като роудстъри още от самото начало, са много по-устойчиви на усукване, но и при кабриолетите базирани на някое от купетата BMW полагат доста усилия за повишаване на торсионната устойчивост и мисля, че резултата е повече от задоволителен... а в крайна сметка удоволствието от такава кола е несравнимо

За колите с мек таван също има хардтопи

Z колите, като създавани като роудстъри още от самото начало, са много по-устойчиви на усукване, но и при кабриолетите базирани на някое от купетата BMW полагат доста усилия за повишаване на торсионната устойчивост и мисля, че резултата е повече от задоволителен... а в крайна сметка удоволствието от такава кола е несравнимо


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Комфортен кабриолет -15000 лв.
DrivinGGoD написа:Z колите, като създавани като роудстъри още от самото начало, са много по-устойчиви на усукване, но и при кабриолетите базирани на някое от купетата BMW полагат доста усилия за повишаване на торсионната устойчивост и мисля, че резултата е повече от задоволителен... а в крайна сметка удоволствието от такава кола е несравнимо![]()
кабриолетите се правят от специализирани фирми като КАРМАН под една или друга форма (дали само инженеринг, дали цялостно производство, дали нещо друго, никоя от големите фирми не може да си позволи сама да развие кабриолет)
защо? защото са сравнително нискосерийни и се продават на сравнително евтина цена
кабрио с мек таван не съм карал, така че не мога да се изкажа, но хардтопа някак си скопява нещата,
защото първо е хамалогия да го сваляш и махаш, второ си тежи допълнително
No bling at the Ring
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Комфортен кабриолет -15000 лв.
BadAngel написа:DrivinGGoD написа:Z колите, като създавани като роудстъри още от самото начало, са много по-устойчиви на усукване, но и при кабриолетите базирани на някое от купетата BMW полагат доста усилия за повишаване на торсионната устойчивост и мисля, че резултата е повече от задоволителен... а в крайна сметка удоволствието от такава кола е несравнимо![]()
кабриолетите се правят от специализирани фирми като КАРМАН под една или друга форма (дали само инженеринг, дали цялостно производство, дали нещо друго, никоя от големите фирми не може да си позволи сама да развие кабриолет)
Самите гюруци, механизмите и т.н. до някъде може да се развиват от подизпълнители, но купето, оякчаването и сигурността са си изцяло дело на BMW

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Комфортен кабриолет -15000 лв.
DrivinGGoD написа:Самите гюруци, механизмите и т.н. до някъде може да се развиват от подизпълнители, но купето, оякчаването и сигурността са си изцяло дело на BMW
смело изказване
нека не продължаваме темата в тази посока, да се върнем на кабриолетите
колега, защо не погледнеш и някой японец
за 15 бона не знам дали ще можеш да вземеш нисан 350з, но все пак можеш да погледнеш
колата е с 6 цилиндров мотор, 300 коня, задно предаване
багажник и задни места няма, но при гореописаната конфигурация мисля, че е разбираемо

No bling at the Ring
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Комфортен кабриолет -15000 лв.
Къде ги тия Нисани за 15к 
Не стига, че по нищо не отговарят на изискванията на колегата, ами са и два пъти по-скъпи

Не стига, че по нищо не отговарят на изискванията на колегата, ами са и два пъти по-скъпи

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Комфортен кабриолет -15000 лв.
DrivinGGoD написа:Къде ги тия Нисани за 15к
лошото е, че ги няма.. поне из бг
иначе е интересна алтернатива, жалко че си държат стойността

No bling at the Ring
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Комфортен кабриолет -15000 лв.
Идеалният автомобил по принцип за изискванията на колегата, но при друг бюджет е 6 серия. Голям, комфортен, достатъчно мощен, 4 местен и тн. и тн. ...
Но тъй като читава шеста серия е поне двойно - мисля, че Е46 е най-удачния избор. Достатъчно разпространена, здрава, добре моторизирана и комфортна кола
CLK също предполагам е добър избор, но все пак тук е BMW форум, а и малко или много човека вече си има Мерцедес, а при колите не е нужно да си моногамен
Отностно това дали подизпълнители правят кабриолетите - лично аз по-скоро съм на мнение, че BMW биха могли сами да подсилят едно шаси до необходимите за кабриолет характеристики. Разбира се, нямам факти с които да го докажа - просто така си мисля. Не изключвам аутсорсинг, разбира се
Отностно усукванията - при стара и смотана френска бангия като мойто, при доста смело каране по завои се усеща нуждата от по-добър баланс между предна и задна ос, както и цялостните минуси на предното отколкото някакво усукване по шасито. А онова за вратата доста стабилно ме разсмя, признавам
На база толкова време, в което съм си свикнал на колата - при смъкнат покрив тежестта отива надолу и назад и усещам колата без покрив по-добре. Може и да си внушавам, разбира се.
Но тъй като читава шеста серия е поне двойно - мисля, че Е46 е най-удачния избор. Достатъчно разпространена, здрава, добре моторизирана и комфортна кола


Отностно това дали подизпълнители правят кабриолетите - лично аз по-скоро съм на мнение, че BMW биха могли сами да подсилят едно шаси до необходимите за кабриолет характеристики. Разбира се, нямам факти с които да го докажа - просто така си мисля. Не изключвам аутсорсинг, разбира се

Отностно усукванията - при стара и смотана френска бангия като мойто, при доста смело каране по завои се усеща нуждата от по-добър баланс между предна и задна ос, както и цялостните минуси на предното отколкото някакво усукване по шасито. А онова за вратата доста стабилно ме разсмя, признавам

На база толкова време, в което съм си свикнал на колата - при смъкнат покрив тежестта отива надолу и назад и усещам колата без покрив по-добре. Може и да си внушавам, разбира се.
Re: Комфортен кабриолет -15000 лв.
intention написа:Здравейте колеги !
Изпаднал съм в едни мисли за Кабриолет.
Ето и критериите:
Да е 4 местен ( в момента в който се заговори за двуврата кола е ясно колко е мястото отзад , но държа да има " пейчица" / "седалка" за още две моми)
Искам да е максимално комфортен за цената, която се дава и да е възможно най-широк за шофьора и пасажера до него.
Ценовия диапазон е 12-15000лв.
Мислил съм си главно за Е46-ца и Мерцедес CLK W209. Други марки и модели не съм се змаислял , на и малко съм скептичен към различно от Bmw и Mercedes...
Кажете мнение вие!
Търся отзиви от хора който притежават/са притежавали единия или другия автомобил ...
Колега мерца е от периода когато имаха сериозен проблем с качеството, да имаш едно на ум. Аз бих предпочел бавареца, но предния модел Е36, лачена с голям мотор / и много екстри съответно/ .. ако пък отпадне задната седалка като критерий то z3/4 са чудесен избор. Покарай мерца, защото може и да не ти допадне пътното поведение. Това е, няма кой знае какво и двата автомобила са доста добри.. кабриото е голям кеф

I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Комфортен кабриолет -15000 лв.
BadAngel е такъв спамер като теб няма, мислех да ти го спестя последното, но не се издържа вече!
Нужно ли е да изпишеш един тон глупости, офтопици и разсъждения... И не само в тази тема и този раздел?!
Стегни се малко. И не ми отговаряй за да не "досъсипем" темата.
А на DrivingGod евала, синтезирал е всичко както трябва.


Стегни се малко. И не ми отговаряй за да не "досъсипем" темата.
А на DrivingGod евала, синтезирал е всичко както трябва.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Комфортен кабриолет -15000 лв.
кабрио за тия пари само z-ка или SL, въпреки че второто ще си трябва да го искаш наистина
от друга страна може да съм bmw фен ама купе като CL и кабрио кат SL - нема. пред блока ми спираше R129 черен, лятото както си ходих като го видях top down спрях и забравих на къде бях тръгнал

от друга страна може да съм bmw фен ама купе като CL и кабрио кат SL - нема. пред блока ми спираше R129 черен, лятото както си ходих като го видях top down спрях и забравих на къде бях тръгнал

- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Комфортен кабриолет -15000 лв.
А е36 M3 cabrio не е ли най-оферта за тия пари
Кабиолет,задно предаване,m-power.... какво му трябва на човек 


/// 6>4




- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: Комфортен кабриолет -15000 лв.
Аз бих заложил на е30 или на Голф 1 кабрио. Има доста читави модели, а и на външен вид ми харесва много. За тия пари със сигурност ще го направиш слънце 

.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


64 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana