Тромава под 3000 r.pm.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от dbanchev » 13 Юли 2011, 15:01

LUBO 555 написа:
dbanchev написа:И на мен ми е много интерсно, при м52 има ли ги? Аз въобще за 1ви път чувам за такова нещо ДИСА клапа.......... При мен на леко изфорсиране се чува един гаден съскащ звук точко около дросела- възможно ли е да от тая клапа ако въобще я има при м52....... ? :conf:

Ти колега си контролирай разхода на масло,че тоя съскащ звук може би идва от филтъра на газовете(циклон).Когато не е наред,няма да го усетиш в поведението на мотора,но може да ти изпапка до 2л масълце на 1000км

Много си прав колега, от клапана на картерните ми беше съскането, смених го днес и звука изчезна, както се подобри и работата на мотора!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от LUBO 555 » 13 Юли 2011, 15:07

dbanchev написа:
LUBO 555 написа:
dbanchev написа:И на мен ми е много интерсно, при м52 има ли ги? Аз въобще за 1ви път чувам за такова нещо ДИСА клапа.......... При мен на леко изфорсиране се чува един гаден съскащ звук точко около дросела- възможно ли е да от тая клапа ако въобще я има при м52....... ? :conf:

Ти колега си контролирай разхода на масло,че тоя съскащ звук може би идва от филтъра на газовете(циклон).Когато не е наред,няма да го усетиш в поведението на мотора,но може да ти изпапка до 2л масълце на 1000км

Много си прав колега, от клапана на картерните ми беше съскането, смених го днес и звука изчезна, както се подобри и работата на мотора!

:yes: ;)
Да си го караш със здраве!
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 29.10.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520и

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от milenturboto » 13 Юли 2011, 21:11

колеги м52б20 си върви на 6 само трябва да си я газиш.какво се оплаквате .ако ви е тромава има и дизели ама не ви стиска с подражката нали.моита на газ дава до 14 и ме боли за друго

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от barty » 14 Юли 2011, 8:19

milenturboto написа:колеги м52б20 си върви на 6 само трябва да си я газиш.какво се оплаквате .ако ви е тромава има и дизели ама не ви стиска с подражката нали.моита на газ дава до 14 и ме боли за друго


Аз си признавам без бой че ме притеснява поддръжката на дизела и затова карам бензин :yes:

А пък и сметката показва следното:

Покупка на дизел Комънрейл струва поне 3000лв повече от бензиновата. При разход градско на дизела 10/100 а на бензин 14/100 и взимайки в предвид цената на горивата, излиза че трябва да минеш поне 45 000км за да избиеш разликата в цената при покупка.
А като сложиш и ГИ излиза че дизела е много скъп.....

Поради тази причина аз предпочитам бензинова и по-невървяща Е39 :yes:
:yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от bmw_n00b » 14 Юли 2011, 18:23

И аз съм свирил на акордеон с две копчета едно време, но не ви занимавам с глупости... :winky: Едва ли има какво да се каже по темата вече...
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от NAPSTERS » 14 Юли 2011, 21:40

bmw_n00b написа:И аз съм свирил на акордеон с две копчета едно време, но не ви занимавам с глупости... :winky: Едва ли има какво да се каже по темата вече...

:mhihi: колега, добре,че не си кривоглед и не си пял в хора на гимназията :mhihi:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3351
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от spacepl » 02 Фев 2012, 12:16

Някой случайно да разполага в наличност със уплътнения за единичен ванос от беисън?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 24 Апр 2012, 10:21

Дойдоха и мойте пръстенчета за ваноса , но да попитам някой да му се намира планка за зацепване на двойния ванос за една вечер да помогне?
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 14.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: карам бавно 'щот ме кефи
Детайли за колата: 520i touring 04/1999
M52b20TU - 20 6S 3/4

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от Vik » 24 Апр 2012, 12:34

Колега "JIKI_RACER",
за двойния ванос не ти трябват никакви скоби, а само търпение.
Процедурата е по-лесна за двойния от колкото за единичния ванос.

Поздрави и безсмъртие!
Изображение Изображение Изображение Изображение

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 24 Апр 2012, 12:43

Vik написа:Колега "JIKI_RACER",
за двойния ванос не ти трябват никакви скоби, а само търпение.
Процедурата е по-лесна за двойния от колкото за единичния ванос.

Поздрави и безсмъртие!


Искам да проверя дали са зацепени правилно ваносите , за О пръстените знам че не трябва планка.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от nikolae » 05 Юни 2012, 20:33

всички ли започнаха да вървят преди 3000, че никой не пише :-)

нещо като заключение може ли да се направи ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 519
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от twake » 05 Юни 2012, 21:30

може... не пак са си толкова тромави. Разликата е минимална и не си заслужава парите!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3351
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от spacepl » 06 Юни 2012, 0:27

Това е доста субективно, на мен вече 28-цата ми се вижда като 20-ка. Да не дава господ да се кача на М5, че ще искам нещо на метанол след това.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от nikolae » 06 Юни 2012, 9:32

В смисъл ?
Няма голям ефект от освежаването на ваносите ли?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от Sesko » 06 Юни 2012, 9:36

В смисъл разлика има , но после като свикнеш и ти се струва , че е същата , обаче и разхода пада с половин литър - поне при мен така беше :roll:
Изображение
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook