чукане отдолу
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- el cho
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София, от как се знам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E28 M20B20 '84
чукане отдолу
Здравейте,
вече съм шах по проблема и за това пускам тема. Чукането е отдолу. До колкото мога да локализирам, висейки през вратата е в предната част м/у скоростите и карадана. Предварително да кажа, че гуменото каре и висящия лагер ги смених. Първоначално след смяната, колата заспа, но отново се появи това чукане. Чукането е при ускорение, когато има натоварване, както се очаква, разбира се и при отпускане на газта на предавка. При клатене на колата на място, нищо не се чува. Има и придърпване, като от небалансиран кардан. Сега някой да не каже, че съм измъкнал шлиците, без да бележа От някъде дава усукване и въпросното чукане. Разглобих отново всичко и не виждам белези от удари. Много ме съмнява, че болтовете на гуменото каре, минават много близо до корпуса на скоростите на едно място от нея, на около 3-4 милиметра!?
Ще ходя на сервиз да я вдигнат и огледат. Ще помоля, да ми дадете насоки, че да им кажа на тия малоумници от сервиза, че ми писнаха коментари от сорта: да сменя половината кола или цялата!
Аз лично се съмнявам в тампони на скоростната кутия и тампоните на задния мост. Основателни ли са подозренията ми?
Благодаря предварително!
вече съм шах по проблема и за това пускам тема. Чукането е отдолу. До колкото мога да локализирам, висейки през вратата е в предната част м/у скоростите и карадана. Предварително да кажа, че гуменото каре и висящия лагер ги смених. Първоначално след смяната, колата заспа, но отново се появи това чукане. Чукането е при ускорение, когато има натоварване, както се очаква, разбира се и при отпускане на газта на предавка. При клатене на колата на място, нищо не се чува. Има и придърпване, като от небалансиран кардан. Сега някой да не каже, че съм измъкнал шлиците, без да бележа От някъде дава усукване и въпросното чукане. Разглобих отново всичко и не виждам белези от удари. Много ме съмнява, че болтовете на гуменото каре, минават много близо до корпуса на скоростите на едно място от нея, на около 3-4 милиметра!?
Ще ходя на сервиз да я вдигнат и огледат. Ще помоля, да ми дадете насоки, че да им кажа на тия малоумници от сервиза, че ми писнаха коментари от сорта: да сменя половината кола или цялата!
Аз лично се съмнявам в тампони на скоростната кутия и тампоните на задния мост. Основателни ли са подозренията ми?
Благодаря предварително!
Re: чукане отдолу
виж тампоните на двигателя, че наскоро и аз попаднах на такъв случай и се оказаха точно те, като дигнах мотора на крик и направо се отлепи, а иначе всичко се вижда здраво
- el cho
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София, от как се знам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E28 M20B20 '84
Re: чукане отдолу
Колега, тампоните на двигателя изглеждат(поне) здрави. При клатене на колата на ръчна, на първа и съответно задна мотора не мърда, скотостния лост, също е стабилен. Добре, да предположим, че в тях е проблема. Но къде чука тогава, не може да ми го роди акъла. Коя е точката, в която се получава усукването?
- M.Velichkov
- ентусиаст
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: чукане отдолу
При мен също прилопва от време на време, ама проблема е следния...има една ламаринка дето държи тръбите на генерацията и се хваща с 2 болта към скоростите. При мен е махната и тръбите опират в купето. Звънти точно като на разбито нещо, виж си и тампони заден мост, при подаване на гас пак тропат....
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- el cho
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София, от как се знам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E28 M20B20 '84
Re: чукане отдолу
Забравих да доуточня, при ускорение чукането е ритмично т.е. дрън-дрън-дрън, което се учестява със увеличаване на скоростта. Като натисна съединителя, да превключа на по-горна предавка изчезва. като превключа и пусна съединителя и подам газ, пак започва. Демек при натискането на съединителя, товара в/у предаването намалява и биенето изчезва. Колега moksika, не е от кюнците, те да хлопат при минаване през неравност или нещо си. Ламаринката си е на място, даже и тръбите държи. То толкова лежане напоследък под тази кола, че нежният пол се вкара в ревност
- M.Velichkov
- ентусиаст
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: чукане отдолу
Ами прегледай тампоните в такъв случай а това за половинките
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
Re: чукане отдолу
Брат, идвал си при мен за части, драсни едно лично, да ти кажа къде да дойдеш да я видим тая драма, вместо да даваш пари по сервизи, на хора не виждали е28.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това
- lunatikbmwfen
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 247
- Регистриран на: 19.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е28 520 Xi
- Мечтае да кара: с бензин по 1 лев!!!
- el cho
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София, от как се знам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E28 M20B20 '84
Re: чукане отдолу
Tano, знам приятелю. Просто се вкарах в голяма главоблъсканица. Мира не ми дава, едно на ръка, че сам не мога да открия проблема и второ, че не ми се разправя със "специалисти"! Следващата седмица, взимам лев и ще мога да си позволя, каквото и да било по колата. Още ли си там до картинг пистата в студентски ли е, Дианабад ли е. Телефона ти го пазя, така че имам връзка. Най- вече разчитам на адекватна диагностика, преди всичко!
Интересно ми е, дали хората тук са се сблъсквали с подобен проблем. Все пак караме коли на неизвестни години и километри. Сакън да съм първия, на когото се случва. Това е, че не е като кола с предно задвижване- сменяш полуоската и мааш гащи, така да се каже. Тук работата е обвързана с повече точки, които могат да бъдат проблемни.
Не става въпрос, да хвърляме боб леща и фасул, а да локализираме износените детайли, като разполагаме със симптомите.
Да взема да пия един аналгин, може и да ми мине!
Интересно ми е, дали хората тук са се сблъсквали с подобен проблем. Все пак караме коли на неизвестни години и километри. Сакън да съм първия, на когото се случва. Това е, че не е като кола с предно задвижване- сменяш полуоската и мааш гащи, така да се каже. Тук работата е обвързана с повече точки, които могат да бъдат проблемни.
Не става въпрос, да хвърляме боб леща и фасул, а да локализираме износените детайли, като разполагаме със симптомите.
Да взема да пия един аналгин, може и да ми мине!
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: чукане отдолу
Като сменя гуменото каре провери ли дали кръстачката към която се завива от към кутията дали е добре стегната? Случвало ми се е няколко пъти на различните кутии да се разхлаби и да има страни шумове от там.
- BRAAT
- младши ентусиаст
- Мнения: 406
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: мноого черно Е28
Re: чукане отдолу
Лично при мен , подобен проблем но не съвсем, беше тампона на деференциала , с който се захваща за купето. Беше се скъсал. В последствие започна генерацията да опира в задния мост и при ускорение стържеше мн. Провери и това, макар да ме съмнява , че е това, но нищо не пречи
SHARK-а му е майката!!!
- el cho
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София, от как се знам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E28 M20B20 '84
Re: чукане отдолу
Благодаря за коментарите! Приемам още такива. Тампона на диференциала изглежда здрав. Перчатката на скоростната я пораздрусах при смяната на карето(гайката не би ли трябвало да е с обратна резба, против саморазвиване ), няма луфтове и изглежда стабилна. Явно трябва колата да се вдигне и да се напънат всичкото там тампони и да се види къде поддава. До този извод стигам. Тампоните на задния мост съм почти сигурен, че са за смяна, защото единия скърца и усещам лека нестабилност отзад-не е от гумите, наскоро са балансирани. Много ме съмняват тампоните на скоростите, ама много.
Предлагам, да не пълня повече темата с подозрения и гадателства от моя страна. Като направя прегледа и открия проблема, ще споделя! Всичко, което казвате подлежи на съмнение и ще бъде проверено!
Предлагам, да не пълня повече темата с подозрения и гадателства от моя страна. Като направя прегледа и открия проблема, ще споделя! Всичко, което казвате подлежи на съмнение и ще бъде проверено!
- M.Velichkov
- ентусиаст
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: чукане отдолу
Брат драсни на Тано лс да ти каже къде сме в събота, и докарай колата да я видиме. Ние така или иначе ще спиме под мойта
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- el cho
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София, от как се знам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E28 M20B20 '84
Re: чукане отдолу
Здравейте,
мина вече доста време, от както пуснах темата и въпроса си, но поради финансови и други причини, последната ми грижа беше Грета(колата). Достатъчно с оправданията. Та, оказа се, че тампоните на скоростната кутия бяха много зле, както и тампоните на задния мост също. То за тях беше ясно, защото като я качвах на бордюр на задна и тропаше здраво. Смених ги всичките и О, чудо- чукането изчезна
Благодаря Ви за съдействието момчета!
Малко в страни от темата, но не бях я карал от доста време, като междувременно карах различни коли- на този, на онзои, на сестра ми, стари, нови....., абе сякакви и за пореден път се убеждавам че БМВ Е28 е истинският автомобил, поне за мен де
Поздрави!
мина вече доста време, от както пуснах темата и въпроса си, но поради финансови и други причини, последната ми грижа беше Грета(колата). Достатъчно с оправданията. Та, оказа се, че тампоните на скоростната кутия бяха много зле, както и тампоните на задния мост също. То за тях беше ясно, защото като я качвах на бордюр на задна и тропаше здраво. Смених ги всичките и О, чудо- чукането изчезна
Благодаря Ви за съдействието момчета!
Малко в страни от темата, но не бях я карал от доста време, като междувременно карах различни коли- на този, на онзои, на сестра ми, стари, нови....., абе сякакви и за пореден път се убеждавам че БМВ Е28 е истинският автомобил, поне за мен де
Поздрави!
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани