най-накрая дизелов хибрид
Модератор: Общи модератори
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
най-накрая дизелов хибрид
Peugeot claims that the 508 HYbrid4 returns 65.5 miles per gallon in a mixed European cycle, which is very different from the way the EPA rates cars. It emits just 95 grams of CO2 per kilometer, an amount that is about on par with the emissions of the French automaker’s pint-sized 107 city-dweller.
ето това вече може да се каже, че е бъдещето. остава от фолксваген да направят такъв голф сега

на всичкото отгоре са го направили много хитро. не са натъпкали двата двигателя отпред.
http://www.leftlanenews.com/peugeot-508-hybrid4.html
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- sandini
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2004 530i, 6MT
- Мечтае да кара: all M cars
Re: най-накрая дизелов хибрид
Пежо, дизел, хибрид - май няма кола, която да искам по-малко от тая!
Продавам:
18" Джанти за Е46 и Е85 - viewtopic.php?f=132&t=293507
18" Джанти за Е46 и Е85 - viewtopic.php?f=132&t=293507
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: най-накрая дизелов хибрид
Докато не им паднат цените под тези на аналогичните в класа с конвенционални двигатели всичко си е една скъпа екзотика.На картинка изглежда много добре но напълно неприложимо за БГ .
Първия проблем е високата цена.Втория е нуждата от зареждане и как ще става ? Ще си пускам удължител от 5 етаж до паркинга да се зарежда ? Третия проблем е късия живот на батерията.Скапе ли се можеш спокойно да я изхвърлиш цялата кола на металекса или да си караш на бензин.
И накрая технология напълно неприложима за товарните автомобили а в действителност те и градския транспорт са основен консуматор на горива и отделят основното количество вредни емисии.
И още един немаловажен минус.Повреди ли се оставаш на пътя без кола.Такива автомобили не се ремонтират къде да е а си искат и сервизите които тука в БГ нещо липсват а и не само тука.Ниска цена на изминати км ? Може ..измерено за нуждите на някакъв тест и реклама но в действителност дали е така ? Всичко като цена над стандартното също се калкулира в разхода за км независимо дали ни се иска или не.Такъв автомобил трябва да навърти много ама наистина много км за да стане наистина икономичен и да оправдае високата си цена и скъпа подръжка.Въпреки всичко това е технологията на бъдещето /не тази конкретно де / и е радващо че излизат все повече нови неща та един ден да е достъпно и наистина икономично.
Първия проблем е високата цена.Втория е нуждата от зареждане и как ще става ? Ще си пускам удължител от 5 етаж до паркинга да се зарежда ? Третия проблем е късия живот на батерията.Скапе ли се можеш спокойно да я изхвърлиш цялата кола на металекса или да си караш на бензин.
И накрая технология напълно неприложима за товарните автомобили а в действителност те и градския транспорт са основен консуматор на горива и отделят основното количество вредни емисии.
И още един немаловажен минус.Повреди ли се оставаш на пътя без кола.Такива автомобили не се ремонтират къде да е а си искат и сервизите които тука в БГ нещо липсват а и не само тука.Ниска цена на изминати км ? Може ..измерено за нуждите на някакъв тест и реклама но в действителност дали е така ? Всичко като цена над стандартното също се калкулира в разхода за км независимо дали ни се иска или не.Такъв автомобил трябва да навърти много ама наистина много км за да стане наистина икономичен и да оправдае високата си цена и скъпа подръжка.Въпреки всичко това е технологията на бъдещето /не тази конкретно де / и е радващо че излизат все повече нови неща та един ден да е достъпно и наистина икономично.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: най-накрая дизелов хибрид
Вчера се возих в такова такси- тойота приус,и да ви кажа количката си бяга много добре,разхода й градско= на този извънградско поради простата причина,че на място раобти на ток...а когато се движи-батериите се зареждат..Не ми е ясно колко струват тези тойоти,но определено е в пъти по-добре от припукващите метанови таксита 

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: най-накрая дизелов хибрид
Jordana написа:Втория е нуждата от зареждане и как ще става ? Ще си пускам удължител от 5 етаж до паркинга да се зарежда ? Третия проблем е късия живот на батерията.Скапе ли се можеш спокойно да я изхвърлиш цялата кола на металекса или да си караш на бензин.
И накрая технология напълно неприложима за товарните автомобили а в действителност те и градския транспорт са основен консуматор на горива и отделят основното количество вредни емисии.
не си прав за някой неща... това е хибрид нищо не зареждаш, той сам се зарежда докато караш.
за автобусите... щатите има много дизелови хибриди автобуси за градския транспорт от има няма 2-3 години.
и в германия тряя да има, ама там не съм бил и не мога да кажа със сигурност.
иначе товарните автомобили ги гласят да се минава на метан/дизел или изцяло метан.
там няма смисъл от хибридна технология, защото те се движат много дълго време с
постоянна скорост и електродвигателя е безполезен. за сметка на това автобусите
от градския транспорт постоянно спират и тръгват. поради таз причина хибрид за
извънградско също е безсмислица. за цената е вярно, а поддръжка няма...
на електродвигателя няма какво да му се счупи.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4176
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: най-накрая дизелов хибрид
steeN написа:на електродвигателя няма какво да му се счупи.

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: най-накрая дизелов хибрид
е щом казваш, само дето аз тука само за няколко часа по магистралата
виждам повече приуси от колкото ти си виждал електродвигатели
един път ги броих стигнах до 150 за 1-2 часа и ми писна.
колкото и да мразя тойота, железни са...
а и статистики за надеждността из нета има достатъчно.
виждам повече приуси от колкото ти си виждал електродвигатели

един път ги броих стигнах до 150 за 1-2 часа и ми писна.
колкото и да мразя тойота, железни са...
а и статистики за надеждността из нета има достатъчно.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: най-накрая дизелов хибрид
Kroki написа:steeN написа:на електродвигателя няма какво да му се счупи.
Доста несериозно колега!
Образно казано, но не е несериозно! Електродвигателя е в пъти по-надежден от кой да е мотор с вътрешно горене.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: най-накрая дизелов хибрид
Не се притеснявай колега , голф 7 през 2013 ще има и хибриден и изцяло ел . мотор ! Ако ще е хибрид , по-добре да е немски !
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: най-накрая дизелов хибрид
Някои марки и модели хибриди са особено лакоми и напълно безсмислени. Като Бенц Ес 400 и 7 ма серия хибрид
- ср.разход от 11.5 лтр. 98 октана в реални условия в комплект със супер скъпите хибридни батерии и модул за 33 000 евро, които се подменят на 5 г. или 150 000 км. е кретения да вземеш такъв вместо 740д или 450цди със смесен 10- 10.5л. дизел без скъпи хибридни модули!
- ср.разход от 11.5 лтр. 98 октана в реални условия в комплект със супер скъпите хибридни батерии и модул за 33 000 евро, които се подменят на 5 г. или 150 000 км. е кретения да вземеш такъв вместо 740д или 450цди със смесен 10- 10.5л. дизел без скъпи хибридни модули!
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4176
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: най-накрая дизелов хибрид
Alexch написа:Kroki написа:steeN написа:на електродвигателя няма какво да му се счупи.
Доста несериозно колега!
Образно казано, но не е несериозно! Електродвигателя е в пъти по-надежден от кой да е мотор с вътрешно горене.
И по скъп! И пък ми е много интересно, ако да речем преминем към коли с изцяло електрически мотори, потреблението ще скочи до небесата. А то тоя ток не идва от небето..
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: най-накрая дизелов хибрид
Kroki написа:Alexch написа:Kroki написа:steeN написа:на електродвигателя няма какво да му се счупи.
Доста несериозно колега!
Образно казано, но не е несериозно! Електродвигателя е в пъти по-надежден от кой да е мотор с вътрешно горене.
И по скъп! И пък ми е много интересно, ако да речем преминем към коли с изцяло електрически мотори, потреблението ще скочи до небесата. А то тоя ток не идва от небето..
самия мотор не е скъп
скъпото при ел. нещата са батериите
в момента всички батерии са литиево йонни, а проблема с лития е, че е доста рядък и може би 90% от находищата се намират в китай
No bling at the Ring
Re: най-накрая дизелов хибрид
BadAngel написа:....
в момента всички батерии са литиево йонни, а проблема с лития е, че е доста рядък и може би 90% от находищата се намират в китай
много си се объркал, лития въобще не е рядък елемент-съдържа се в морската вода, която на планетата мисля никак не е малко

въпроса е, че технологията за извличане на литий от морска вода е скъпа и на тоя етап е по-рентабилно да се използват находищата на сушата...които пък от своя страна не са 90% намиращи се в Китай...най-големия производител на литий в момента е Боливия-около 60% от световния добив


Re: най-накрая дизелов хибрид
zazomazo написа:BadAngel написа:....
в момента всички батерии са литиево йонни, а проблема с лития е, че е доста рядък и може би 90% от находищата се намират в китай
много си се объркал, лития въобще не е рядък елемент-съдържа се в морската вода, която на планетата мисля никак не е малко![]()
въпроса е, че технологията за извличане на литий от морска вода е скъпа и на тоя етап е по-рентабилно да се използват находищата на сушата...които пък от своя страна не са 90% намиращи се в Китай...най-големия производител на литий в момента е Боливия-около 60% от световния добив
а ще позволят ли да се извлича литий от морската вода? еколозите могат да кажат, че след като морската вода промени състава си това ще афектира на теченията или биологичното разнобразие. не съм фен на грийнпийс, но всички знаем че теченията са фактор за климата и може да се окаже лоша идея.
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани