Глава за М52Б28 vs M50B25
Модератор: bum_bum
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- shopaza
- младши ентусиаст
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Re: Глава за М52Б28 vs M50B25
само на без ванусовите глави са по дебели клапаните на ванусово м50 са като на м52 клапаните и са с единични пружини докато без ванусовите са с двойни
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Глава за М52Б28 vs M50B25
Това е ясно, ама тука нали всичко се сравнява с великия без ванусов мотор
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- shopaza
- младши ентусиаст
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Re: Глава за М52Б28 vs M50B25
като изключим великия мотор и 2-та модела си имат предимства и недостатъци за това сме отворили темата
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: Глава за М52Б28 vs M50B25
shopaza написа:само на без ванусовите глави са по дебели клапаните на ванусово м50 са като на м52 клапаните и са с единични пружини докато без ванусовите са с двойни
Те и карантиите надолу са същите на м52в25 и м 50 в25 ванус.Само на великия мотор са различни.
- rottweiler
- ентусиаст
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Глава за М52Б28 vs M50B25
Така и така говорим за глави - какво мислите за портване на смукателите и изпускателите на главата? До колко мм поемат?
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12075
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- rottweiler
- ентусиаст
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Глава за М52Б28 vs M50B25
имам една глава като швейцарско сирене. тя ще ми е за тренировъ4на. попадна ми една машинка на хита4и и диамантена глава. Та сърбят ме пръстите да опитам.
ПС: не ми работи бутона за буква 4ъ, затова ползвам цифрата
ПС: не ми работи бутона за буква 4ъ, затова ползвам цифрата
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Глава за М52Б28 vs M50B25
направи разрез напрачно през водачите на клапанити и снимай.
Най добре става със лентова ножовка,в бимер форума имасхе снимана м54 глава нарязана през всеки цилиндър.
Най добре става със лентова ножовка,в бимер форума имасхе снимана м54 глава нарязана през всеки цилиндър.
- u`F`o
- ентусиаст
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Глава за М52Б28 vs M50B25
А те тея глави взаимнозаменяеми ли са? Т.е. може ли да се сложи на М50 мотор (без ванос), глава от М52 ? И обратно, на М52 мотор глава от М50 без и с ванос ? Говорим за М50Б25 и М52Б28 глави, не за 20скови.
Re: Глава за М52Б28 vs M50B25
u`F`o написа:А те тея глави взаимнозаменяеми ли са? Т.е. може ли да се сложи на М50 мотор (без ванос), глава от М52 ? И обратно, на М52 мотор глава от М50 без и с ванос ? Говорим за М50Б25 и М52Б28 глави, не за 20скови.
да
на блок от м50б25 може да се сложи глава от м52б25/28(едни и същи са) важи и обратното
става и при м50б20 с м52б20...
гледаш диаметъра на бутала съвпадат ли става взаимозаменянето
дори мисля че и с м54 също стават
rottweiler написа:това с цел да се види до колко носи ли?
по скоро да се види как е флоу-а на портовете и да почоплим малко на тая тема как да портнем по снимка
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
- u`F`o
- ентусиаст
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Глава за М52Б28 vs M50B25
Добре, а аз къде да видя дължината на биелите на различните мотори и някакви характеристики на коляновите валове, за да мога да изчисля, как и колко може да се сгъсти мотора, преди да купя частите и да се окаже, че са несъвместими.
Благодаря за отговора
P.S.:
Eто в realoem- ми излизат разни диаметри на болтове, но не и самата биела колко е дълга.
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=20
Колянов вал
P.S.2: Даже и градусите на валовете, лифта и някакви други спецификации също биха били интересни.
Примерно аз намерих листа с кубиците на инжекорите в БМВ, обаче други спецификации не откривам.
Благодаря за отговора
P.S.:
Eто в realoem- ми излизат разни диаметри на болтове, но не и самата биела колко е дълга.
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=20
Колянов вал
P.S.2: Даже и градусите на валовете, лифта и някакви други спецификации също биха били интересни.
Примерно аз намерих листа с кубиците на инжекорите в БМВ, обаче други спецификации не откривам.
Последна промяна u`F`o на 26 Юни 2012, 13:10, променена общо 1 път
Re: Глава за М52Б28 vs M50B25
ето една таблица с биелите коя от какъв мотор е и с какъв диаметър лагери на вала са:
иначе за хода на валовете...имам един еxel, но в момента не ми е наличен ако по-късно се присетя ще го кача и него.
кажи за кой по-конкретно те инт? за какъв мотор, за да не откриваш тепърва топлата вода...
имай впредвид, че ще ти трябват и дължина и диаметри на бутала
П.П. ето направо нещо полезно...поне да са на едно място :
Бутала:
M44, 30.4mm CH, 84mm bore
M42, 31.65mm CH, 84mm bore
M43, 31.65mm CH, 84mm bore
M40, 31.65mm CH, 84mm bore
M20, 34.09mm CH, 84mm bore
M50B25 (VANOS), 32.55mm CH, 84mm bore
M50B25 (non VANOS), 38.2mm CH, 84mm bore
M52B28, 31.82mm CH, 84mm bore
M54B30, 28.32mm CH, 84mm bore
S50B30 (USA), 32.8mm CH, 86mm bore
S50B32 (USA), 31mm CH, 86.4mm bore
Колянови валове:
M20B25, 75mm
M20B27, 81mm
M50B25, 75mm
M52B28, 84mm
M54B30, 89.6mm
Биели:
M50B25 (non VANOS), 135mm
M50B25 (VANOS), 140mm
M20B27, 130mm
M20B20, 130mm
M20B25, 135mm
M52B28, 135mm
M54B30, 135mm(?)
иначе за хода на валовете...имам един еxel, но в момента не ми е наличен ако по-късно се присетя ще го кача и него.
кажи за кой по-конкретно те инт? за какъв мотор, за да не откриваш тепърва топлата вода...
имай впредвид, че ще ти трябват и дължина и диаметри на бутала
П.П. ето направо нещо полезно...поне да са на едно място :
Бутала:
M44, 30.4mm CH, 84mm bore
M42, 31.65mm CH, 84mm bore
M43, 31.65mm CH, 84mm bore
M40, 31.65mm CH, 84mm bore
M20, 34.09mm CH, 84mm bore
M50B25 (VANOS), 32.55mm CH, 84mm bore
M50B25 (non VANOS), 38.2mm CH, 84mm bore
M52B28, 31.82mm CH, 84mm bore
M54B30, 28.32mm CH, 84mm bore
S50B30 (USA), 32.8mm CH, 86mm bore
S50B32 (USA), 31mm CH, 86.4mm bore
Колянови валове:
M20B25, 75mm
M20B27, 81mm
M50B25, 75mm
M52B28, 84mm
M54B30, 89.6mm
Биели:
M50B25 (non VANOS), 135mm
M50B25 (VANOS), 140mm
M20B27, 130mm
M20B20, 130mm
M20B25, 135mm
M52B28, 135mm
M54B30, 135mm(?)
Последна промяна Louis на 14 Сеп 2012, 8:48, променена общо 2 пъти
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
- u`F`o
- ентусиаст
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Глава за М52Б28 vs M50B25
Еее страшен си евала за споделянето
Добре, следващ въпрос :
Обема на двигателя се изчислява по следната формула:
Обем = диаметъра на цилиндъра^2 х 0,7854 х хода на коляновия вал х брой на цилиндрите.
Въпросът ми е следният- за да изчисля недохода ми трябва степента на сгъстяване и обратно. Т.е. как мога да сметна едното или другото при положение, че няма да бъдат със заводските си стойности. Имам ясни диаметър, биели, ход на колянов вал и глава (като тип).
Въобще има ли начин да се изчисли, без мотора да е пред мен?
Добре, следващ въпрос :
Обема на двигателя се изчислява по следната формула:
Обем = диаметъра на цилиндъра^2 х 0,7854 х хода на коляновия вал х брой на цилиндрите.
Въпросът ми е следният- за да изчисля недохода ми трябва степента на сгъстяване и обратно. Т.е. как мога да сметна едното или другото при положение, че няма да бъдат със заводските си стойности. Имам ясни диаметър, биели, ход на колянов вал и глава (като тип).
Въобще има ли начин да се изчисли, без мотора да е пред мен?
- shopaza
- младши ентусиаст
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Re: Глава за М52Б28 vs M50B25
Само да вметна че нестава да се сложи глава от М52ТУ М54 (демек двоен ванус) на обикновенно М52 с един ванус.Но можеш да насадиш карантията от главата и да сложиш двойният ванус на глава с един ванус Вече е направено на една 28-ца в Е46 и по приказки на клиента се държи супер
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани