най-накрая дизелов хибрид

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: най-накрая дизелов хибрид

Мнение от acho.rs » 25 Юни 2012, 23:08

Аз тях визирах под влиятелни и грозно богати ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: най-накрая дизелов хибрид

Мнение от steeN » 25 Юни 2012, 23:56

ми те всички горива идват от едно място. петролните компании дори притежават и бизнеси с възобновяема енергия.
не е тва проблема. просто газта и метана са кофти горива. да не го обсъждаме тва. метан, газ, бензин, дизел все тая.
двигателя е един и същ. генералното решение е да се вдигне кпд-то не да се замени вида гориво. за тва не се занимават
производителите. щото не е крачка напред, а крачка настрани. да не говорим за очевидните неудобства на "нетечните" горива.
като ти свърши горивото на пътя примерно ко прайш ? носиш си шишенче с метан ли :) зимата няма запалване с тях и т.н.
освен тва ако бяхте прочели статията, щяхте да видите че не петролните компании го спъват това а природозащитниците.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: най-накрая дизелов хибрид

Мнение от Jordana » 26 Юни 2012, 8:49

В тоя изроден свят където всичко се движи от парата не виждам как ще случат такива глобални промени в тая област без да стои зад тях здрав икономически интерес подплатен с много пари.Та интереса клати феса.Докато тия с парите не решат че искат и имат интерес да ползват пропан и метан няма да има и нужната технология.За сведение има и други технологии освен тия с батериите за задвижване на електромобили.Зелените ако ги питаш ще трябва да си светим с газени лампи ама и срещу тях ще протестират че много пушат и миришат.Та в случая са маша в ръцете на тия дето дърпат конците в тая област.
За сметка на чистите и екологични горива се набляга на най вредното и канцерогенно гориво дизела.Не случайно от тази година СЗО го премести в един клас със най големите отрови за човека .
И ако се направи една трезва преценка колко природни ресурси са похабени за направата на един такъв електромобил да не се окаже че са по големи замърсители и от най злия дизелов агрегат.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: най-накрая дизелов хибрид

Мнение от Е.Димитров » 26 Юни 2012, 9:45

В момента не мога да го намеря точният епизод от "Топ Гиър" ,където демонстрираха един автомобил в луксозният клас,не си спомням дали не беше "Ягуар" ,но харчеше точно литър на 100 километра,движеше се само с електромотори на 4 те колела и дизела зареждаше батериите,самият дизайн вътре също беше отличителен,имаше вградено изсъхнало листо,един вид да покаже колко е ефективен...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: най-накрая дизелов хибрид

Мнение от Boyadjiev » 26 Юни 2012, 10:09

Е.Димитров написа:В момента не мога да го намеря точният епизод от "Топ Гиър" ,където демонстрираха един автомобил в луксозният клас,не си спомням дали не беше "Ягуар" ,но харчеше точно литър на 100 километра,движеше се само с електромотори на 4 те колела и дизела зареждаше батериите,самият дизайн вътре също беше отличителен,имаше вградено изсъхнало листо,един вид да покаже колко е ефективен...

Fisker -> http://vbox7.com/play:3a9e8e54ce
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.


ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: най-накрая дизелов хибрид

Мнение от nightdriver » 26 Юни 2012, 11:28

Американците от миналата година тестват хидропневматично решение - няма скъпи батерии , няма скъпи електромотори ! Има две бутилки пълни с азот в газообразно състояние , едната с високо налягане другата с ниско и между тях има хидравлична течност , която преминава през помпа свързана с трансмисията . При спиране , помпата задвижвана от колелата изпраща течността към бутилката с високо налягане като налягането се повишава още и при потегляне , бутилката с високо налягане избутва течността към бутилката с ниско налягане като преминавайки през помпата , хидравличната течност я завърта и движението се предава по трансмисията , като резултата е яки ускорения без да се пали термичния мотор , но тази с-ма е приложима само градско и само при големи коли , в каквито могат да бъдата монтирани две големи бутилки за азот . Цената на всичко това 500 евро !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: най-накрая дизелов хибрид

Мнение от acho.rs » 26 Юни 2012, 22:27

Хибридите са ефкетивни , точно толкова колкото твърдят производителите , но при опредлени условия .
Ако нуждите ти отговарят на тези условия хибдрида е перфектно решение .
Поради това че "електричките" все още нямат място на магистралите , всяка медия иска да блесне със - М3 по-икономично от Приус ,1 Приус замърсява повече от всички Икаруси в градския и тн и тн .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Re: най-накрая дизелов хибрид

Мнение от swh_bmw » 27 Юни 2012, 7:42

преди 4-5 години доста се бях впечатлил от този автомобил
ако изключим факта че е невероятно грозен автомобил, идеята не е никак лоша.
Вместо (ток)гориво имаме въздух. По същия начин може да се монтира двигател който да произвежда сгъстен въздух. По същия начин автомобила регенерира въздух и т.н.
Изображение
http://www.youtube.com/watch?v=uVIwropRMME&feature=fvwrel
http://www.youtube.com/watch?v=uRpxhlX4Ga0&feature=endscreen&NR=1

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: най-накрая дизелов хибрид

Мнение от acho.rs » 03 Юли 2012, 21:14

Така , няколко думи за хибридите и реалния им разход .
Тест на Ауто Билд и АМС . (Може да има и други медии, ако някой е гледал да пише)
Като цяло ме мързи да преразказвам 6 страници информация за Ампера , нито пък имам скенер . За тва накратко . Опела е със някаква доста сложна система като ДВГто освен като генератор се зацепва и като задвижващ агрегат като едновременно с това си произвежда и ток :conf: Когато акумулаторите са изтощени средния разход е 9,7/100 :shock:
Максималния пробег на ток според АМС е 60 км . Ако се извади това от 100км получава се разход от 3,4/100 .
Според главния тест на АМС - 280км смесено разхода е 5,7/100 при старт с зареден акумулатор .

Ауто билд казват :
- среден разход при тестов маршрут на АБ - 5,2/100 км .
Теста се състои - 155км отсечка - градско/извънградско/магистрала 40км/61км/54км . Кара се пъргаво но според ограниченията а на магистрала - пълна газ , каквото и да означава това :lol: .

Интересно тогава защо Ампера дава 300-400% по-висок от тестовия разход от 1,2/100 . В това отношение Приус Плъг ин е по-добре - от обявения 2,6/100 колата при този тест гори 4,,1/100 .
Разбира се причината за огромните отклонения е голямата част от извънградския разход а ние знаем че мястото на електричките е в града в трафика , където са ефективни и за където са създадени .
Директивата за измерване на разход на хибриди се нарича UN ECE R101 и е базирана на стандарта NEFZ , за който няколко пъти съм писал колко е "достоверен" .
Та хибрида минава теста 2 пъти - един път с напълно зареден акумулатор (А) и веднъж с изтощен(Б) . След това разхода се усреднява според това колко километра може да измине автомобила само на електричество . Колкото по-голям е пробега , толкова по-голяма тежест има пробег А при усредняването . Това е най-лесния начин по който мога да го обясня , че както е обяснено четох 4 пъти докато го разбера :lol:
И след толкова много писане - какво . Ами Опел АМпера и Приус Плъг Ин са ефективни в градски условия и на къси пасове около града в който се живее - около 50-80км радиус . В БГ това не е много приложимо , но в едни мегаполиси си действа . Та ако караш под 100 км на ден наистина може да се доближиш до обявените разходи .
Ампера се зарежда от 230 волата за 5,5 часа . Това е пълно зареждане . До колкото знам имаше и варианти със зареждане за 2 часа от 3фазен ток , както и възможност за 30-40 минутно рифрешване на 60-70% . АКо някой се интересува утре може да потърся инфо и да пиша как се променя сметката за ток и как се представят ел. автмобилите зимата , като им падне силата с 40% :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: най-накрая дизелов хибрид

Мнение от steeN » 04 Юли 2012, 4:00

що да не може да се кара в софия ;) няма да го зареждаш толкова често, което си е плюс.
като гледам как ги смятат тия разходи... трябвало им е да дадат някво число за идиоти :) изобщо не показва нищо.
къде остана доброто старо градско и извънградско. хич не ми трябват малоумните им смесени разходи :)

иначе интересно, че казваш че се зацепва двигателя, начи съвсем са ме излъгали тия от гм.
сега се порових... излиза, че над 70 мили в час тва нещо ще харчи като разпрано. имало 4 режима на работа.
2 електродвигателя, 1 бензинов... не се очудвам, че е толкова скъпо.

1. (с ток в батерията) ниска скорост(под 70 мили начи някъде 110 км/ч) бавен електродвигател
2. (с ток в батерията) висока скорост(под 70 мили начи накъде 110 км/ч) бавен и бърз електродвигател едновременно
3. (без ток в батерията) ниска скорост бензина генерира ток за бавния ел. двигател.

4. (без ток в батерията) висока скорост бензина генерира ток за бавния двигател и движи колата <---- тука определено не искаш да си, щото на двигателя му се разкатава фамилията направо :)

начи изобщо скорости на 70 мили в час може да се забравят. на всичкото отгоре вървяло с 100 октанов бензин или там колкото е американския примиум... поне да беше турбо. идеята им е добра, обаче този бензинов двигател обезсмисля цялото упражнение.
поне е 10 пъти по-приятно от гадния приус, в тва нещо ме гнус дори да се кача.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: най-накрая дизелов хибрид

Мнение от acho.rs » 04 Юли 2012, 9:21

Абе в София пуснаха таксита Приус 3ка , не е толкова зле .В трафика си горят 3-4л макс. което е перфектно за автоматик бензин.
Нормирания разход и на мен ми се стори тъп , но всъщност показва до колко може да си свалиш разхода ако караш автомобила по начина за който е предназначен ;) Иначе е все едно да съпоставим градския разход на еС6 5,2 с този на Амперата - едно ще гори 28/100 другото 3/100 ако изобщо гори бензин а не си му напълнил акумулатора с ток :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: най-накрая дизелов хибрид

Мнение от Jordana » 04 Юли 2012, 11:12

Мен ми се вижда доста стъкмена тая работа с параметрите и разхода на тия хибриди.Другото което не е ясно колко пада капацитета на батерията след 4 години примерно ? Тя нова я дават за приуса пробег 25 км на ток а като остарее 15км или ? Да не стане така след няколко години тия приуси да си влачат едни 200 кила батерия за баласт .От всичко казано досега си правя следния извод : хибрида е подходящ само за градско каране на къси разстояния. Всяко смесено или извънградско бърка дълбоко в джоба.За да е ефективен трябва да има достъп до ел мрежа за да стартира сутрин със заредена батерия.Ползването на хибрида извън условията за които е предвиден го прави една скъпа играчка със съмнителен икономически и екологичен ефект.
Тия неща силно свиват местата за приложение на тия автомобили и като технология е преходен момент към напълно електрифицираните електрокарчета.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: най-накрая дизелов хибрид

Мнение от steeN » 04 Юли 2012, 11:40

имаше тест на приус, че след 10 години капацитета не е мръднал. производителите се презастраховат. батерията на волт специално е с 2 пъти по-голям капацитет или нещо такова, но се ползва само част от нея. като всеки път се въртят различни елементи за да се износват равномерно и по-бавно. не това проблема на хибридите, а цената на батериите и ниската им плътност. което в пъти повече важи за изцяло електрическите автомобили.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Предишна

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook