Е60 530d / E39 530d
Модератор: Общи модератори
Re: Е60 530d / E39 530d
Alexi написа:е крайно време беше да се спомене Е34 в тая тема ,и то в топ състояние и с голям бензинов мотор .. примерно първата на горубляне ще е ок .. остава да си намаца лицето с въглен за да не се отличава от масовия шофьор на е34
Е що да е от горубляне



- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Е60 530d / E39 530d
Колеги не смятате ли,че темата тръгна в посока Спамоландия?Не знам модераторите до кога ще ви траят!
Аз писах и в предишното си мнение щом не става дума за пари взимай Е60-то и няма да съжеляваш!То сравнението едното със другото е малко шантава история.
Аз писах и в предишното си мнение щом не става дума за пари взимай Е60-то и няма да съжеляваш!То сравнението едното със другото е малко шантава история.

Re: Е60 530d / E39 530d
BadAngel написа:K_Ilkov написа:викаш данъка на голям бенз мотор е 10 лв![]()
не знам колко е данъка на петица на 20 години, но със сигурност е по-малко от колкото е60 на 5..
аз скоро заведох една кола в данъчното, регистрирана е май месец и доплатих до края на годината , т.е. 7 месеца и данъка и за тези 7 месеца беше 560 лв... което означава, че годишния и данък е 900 кинта, за 200 киловата става дума
колите над 15 години имат 50% редукция, а и коефициента за смятане на основата е по-нисък
та, така на око.. 300 коня 20+ годишна кола трябва да има данък около 200 кинта
Само да те поправя, че годишният данък е от април до април, или разделен на две части, от април до септември и от септември до април. Т.е. ти си платил данък от май до април, кажи речи за 1 година, малко по-малко, а ако си платил половинка, то той ти е до септември.
- mishoval
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 4.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i M52B20TU
Re: Е60 530d / E39 530d
iceblast написа:BadAngel написа:K_Ilkov написа:викаш данъка на голям бенз мотор е 10 лв![]()
не знам колко е данъка на петица на 20 години, но със сигурност е по-малко от колкото е60 на 5..
аз скоро заведох една кола в данъчното, регистрирана е май месец и доплатих до края на годината , т.е. 7 месеца и данъка и за тези 7 месеца беше 560 лв... което означава, че годишния и данък е 900 кинта, за 200 киловата става дума
колите над 15 години имат 50% редукция, а и коефициента за смятане на основата е по-нисък
та, така на око.. 300 коня 20+ годишна кола трябва да има данък около 200 кинта
Само да те поправя, че годишният данък е от април до април, или разделен на две части, от април до септември и от септември до април. Т.е. ти си платил данък от май до април, кажи речи за 1 година, малко по-малко, а ако си платил половинка, то той ти е до септември.
Тука аз ще те поправя! Когато купуваш колата, плащат данъка от мес. на покупката до края на КАЛЕНДАРНАТА година. Като я купих моята м. март 2011, стария собственик си плати до март, а аз от март до края на годината - по спомен около 180 лв.
За тази година/цялата/ данъка ми е 207 лв./с 5% отстъпка/.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е60 530d / E39 530d
Е60 естествено, щом парите не са проблем.
Читава кола е, имам наблюдения, че като цяло доста пробег минава преди да почне да дава ядове.
По безшумна е и по леко се пътува на дълги разтояния с нея( това последното е малко субективно, щото с Е39 лично впечатление с дълги дистанции от по 2000+км. за два дни например).
Като цяло е малко безмислено да инвестираш в Е39 макар и много натупана от последните години, щото така или иначе след 3 години цената и ще е с 70% надолу, докато при Е60 ще е надолу с 40-50%, но както каза сам в началото на темата парите не са фактор за теб и следователно това не те интересува.
Читава кола е, имам наблюдения, че като цяло доста пробег минава преди да почне да дава ядове.
По безшумна е и по леко се пътува на дълги разтояния с нея( това последното е малко субективно, щото с Е39 лично впечатление с дълги дистанции от по 2000+км. за два дни например).
Като цяло е малко безмислено да инвестираш в Е39 макар и много натупана от последните години, щото така или иначе след 3 години цената и ще е с 70% надолу, докато при Е60 ще е надолу с 40-50%, но както каза сам в началото на темата парите не са фактор за теб и следователно това не те интересува.

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Е60 530d / E39 530d
vld написа:Е60 естествено, щом парите не са проблем.
Читава кола е, имам наблюдения, че като цяло доста пробег минава преди да почне да дава ядове.
По безшумна е и по леко се пътува на дълги разтояния с нея( това последното е малко субективно, щото с Е39 лично впечатление с дълги дистанции от по 2000+км. за два дни например).
Като цяло е малко безмислено да инвестираш в Е39 макар и много натупана от последните години, щото така или иначе след 3 години цената и ще е с 70% надолу, докато при Е60 ще е надолу с 40-50%, но както каза сам в началото на темата парите не са фактор за теб и следователно това не те интересува.
всичко е ОК ама на тия проценти реалното изражение е друго като пари
освен ако не си говорим за е39 и е60 на подобна цена което ще рече изпърдяна е60-ка
а и автора не е казвал, че парите не са проблем а да не се говори за пари

темата е аут още от първото мнение ...

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: Е60 530d / E39 530d
mishoval написа:iceblast написа:BadAngel написа:K_Ilkov написа:викаш данъка на голям бенз мотор е 10 лв![]()
не знам колко е данъка на петица на 20 години, но със сигурност е по-малко от колкото е60 на 5..
аз скоро заведох една кола в данъчното, регистрирана е май месец и доплатих до края на годината , т.е. 7 месеца и данъка и за тези 7 месеца беше 560 лв... което означава, че годишния и данък е 900 кинта, за 200 киловата става дума
колите над 15 години имат 50% редукция, а и коефициента за смятане на основата е по-нисък
та, така на око.. 300 коня 20+ годишна кола трябва да има данък около 200 кинта
Само да те поправя, че годишният данък е от април до април, или разделен на две части, от април до септември и от септември до април. Т.е. ти си платил данък от май до април, кажи речи за 1 година, малко по-малко, а ако си платил половинка, то той ти е до септември.
Тука аз ще те поправя! Когато купуваш колата, плащат данъка от мес. на покупката до края на КАЛЕНДАРНАТА година. Като я купих моята м. март 2011, стария собственик си плати до март, а аз от март до края на годината - по спомен около 180 лв.
За тази година/цялата/ данъка ми е 207 лв./с 5% отстъпка/.
Прав си колега, грешката е моя

- lowlevel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 4.06.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D
Е60 530d / E39 530d
Аз ще пиша от гледната точка на човек имал и двата автомобила, за които става дума:
E39 525D 2003 купена премиум селекшън от Германия с почти всички екстри за модела, карал съм я около 150000км и в момента съм с E60 530D 2008 с подобно ниво на оборудването, купих я на 20000 в гаранция, и с нея до момента съм минал около 100к.
За мен лично, което е твърде субективно мнение, новата кола си е нова и по-добра във всяко едно отношение - комфорт, кеф, возия. Като разходи са едни и същи според мен, като на E39-ката като за по-сериозен разход приемам само смяна на турбината. Всичко останало е консумативи, които за този клас автомобил са си цифра, според стандарта за другите автомобили.
Така че в случая моя глас отива за e60-ката
E39 525D 2003 купена премиум селекшън от Германия с почти всички екстри за модела, карал съм я около 150000км и в момента съм с E60 530D 2008 с подобно ниво на оборудването, купих я на 20000 в гаранция, и с нея до момента съм минал около 100к.
За мен лично, което е твърде субективно мнение, новата кола си е нова и по-добра във всяко едно отношение - комфорт, кеф, возия. Като разходи са едни и същи според мен, като на E39-ката като за по-сериозен разход приемам само смяна на турбината. Всичко останало е консумативи, които за този клас автомобил са си цифра, според стандарта за другите автомобили.
Така че в случая моя глас отива за e60-ката

- iani qnkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 5.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
- Мечтае да кара: M-POWER
- Детайли за колата: бяга яко
Re: Е60 530d / E39 530d
смени си изпусналите амортисьори и омекналите пружини с нови и пак сравни возията ...[/quote]
Сменил съм ги бате не се притеснявай миналата година пффф...за това един приятел с бързото ГСИ с спортно окачване по пътя между Тетевен и Български Извор се чуди от каде му е дошло като се сгонихме,щото е39тката разбираш ли се люлее и не може да влиза с висока скорост в завойте...
Сменил съм ги бате не се притеснявай миналата година пффф...за това един приятел с бързото ГСИ с спортно окачване по пътя между Тетевен и Български Извор се чуди от каде му е дошло като се сгонихме,щото е39тката разбираш ли се люлее и не може да влиза с висока скорост в завойте...
БМВ доставя душевни оргазми..

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Е60 530d / E39 530d

Аз пък бих взел е34 тдс за 3000лв, като си търсиш супер запазено купе. Още 4000-6000лв за ремонт като с тези пари ще смениш почти всичко по нея. Окачване,мотор, скорости каквото се сетиш. Получаваш ретро кола, но по-висок клас от e30 (големия брат


А и ще си имаш същия салон като на е30 и все едно не си слизал от нея.
On-topic.
Аз не бих набил една торба пари в нито една от двете коли нито е39, нито е60 (говорим за 3.0д) 1 дюза 300лв ако не и повече да беше. Не знам какви отстъпки ползваш, ама ще й падне цената на 200лв макс. Хайде сега х6 = 1200лв дюзи. Веднага трябва да премахнеш пеперудките. А недай си боже да се строши нещо по мотора, защото вече е смазааан от каране и ще се върнеш още поне 2000лв назад и то в най-добрия случай. Това са на пръв поглед само цените за частите. Окачването хич и не искам да го почвам. А кутията ако строши ремонта е олеле. Като цяло не знам дали може да се намери е39/е60 на под 600К км освен от собственик. И цената ще е безумна.
Сори, че се изтропах ама ако аз бях сега с 20К в джоба взимам си бензинова кола, слагам ГИ и си се возя до смърт по нашите и чужди пътища. Ще си спестиш мнооого пари за гориво

Задължително ръчни скорости си търси кола ако е 3.0д. Автопилота пак си работи и с тях. Той си е най-голямата екстра за дълъг път.
А и да добавя:
Е60<е39<е34


Аре сега почвайте да ме ядете

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Е60 530d / E39 530d
Zubcho написа: ...
То и аз съм с твоето виждане, и аз бих направил същото (по някой причини които други не могат да разберат).
Винаги чета постовете ти с голямо уважение (особенно в Е34 раздела) и тук пак си написал много вярни неща, и малко ми е неудобно да споря, но... за протокола

1. намират се под 300К, но трябва да си готов да платиш малко повече над средната цена на конкретния модел. (чак безумна цена)
2. според мен пък ако ще е 3.0Д автомата си е удоволствие. А и наистина на 3.0Д 184к.с. автомата има склонност да се чупи, но на 3.0Д 193к.с. не сум чувал автомата да дава проблеми, е може да има някакви еденични случай по незнайни причини.

п.с. айде следващия нека ме "яде" мен


- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
Re: Е60 530d / E39 530d
Е30,Е34-ретро коли



- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Е60 530d / E39 530d
iani qnkov написа:Сменил съм ги бате не се притеснявай миналата година пффф...за това един приятел с бързото ГСИ с спортно окачване по пътя между Тетевен и Български Извор се чуди от каде му е дошло като се сгонихме,щото е39тката разбираш ли се люлее и не може да влиза с висока скорост в завойте...
В тона на предните постове малко ще се отклоня от темата, но като олдскул фен не мога да не подкрепя истинската кола

Пробвал съм на един и същ път е39 520 и е34 520, и двете в отлично техническо състояние и поведението на първото пред второто е отвратително, пенсионерско и мерцедесоподобно - тонове недозавиване, тая предница все към дърветата иска да ходи


Трябва да уточня че 39ката минава с доста по-висока скорост през завоите отколкото е34 тръгва настрани, но няма баланса да усетиш кога си на лимита и прекалиш ли много бързо си в близките дървета

- sandini
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2004 530i, 6MT
- Мечтае да кара: all M cars
Re: Е60 530d / E39 530d
Тука стана малко "отидох за iPod, ама си всех Walkman". Обожавам Е34, ама прочетете първо какво търси колегата, запознайте се и тогава давайте мнение. Във въпроса Е60 вс. Е39 никъде не фигурира Е34. Плюс това колегата търси кола за дълъг път, а и си има Е30...
Продавам:
18" Джанти за Е46 и Е85 - viewtopic.php?f=132&t=293507
18" Джанти за Е46 и Е85 - viewtopic.php?f=132&t=293507
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани