Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Модератор: Технически модератори
75 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
kespanok написа:Здравейте,
В Петък смених радиатора на колата с такъв на BNR. Направиха ми и отстъпка защото съм бил от форума Тествах я на най-голямата жега в Неделя към 14:00 Всичко е наред.
Сега остана проблема с окачването ( задното ), вози ми твърдо и като влезна с лек дрифт в завой ми закачат гумите.... мисля да сменя сферите - предложения ?
Честит радиатор, предполагам си изчистил и климатичния преди монтажа.
Предложението е естествено нови сфери - Febi мисля че имат подходящи предложения по темата, не са евтини, но пък не се сменят всеки ден
- dobromir
- младши ентусиаст
- Мнения: 648
- Регистриран на: 21.09.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв
- Мечтае да кара: Памела Андерсен
- Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
kespanok написа:Здравейте,
В Петък смених радиатора на колата с такъв на BNR. Направиха ми и отстъпка защото съм бил от форума Тествах я на най-голямата жега в Неделя към 14:00 Всичко е наред.
Сега остана проблема с окачването ( задното ), вози ми твърдо и като влезна с лек дрифт в завой ми закачат гумите.... мисля да сменя сферите - предложения ?
Колега каквото и да сменяш по окачването отзаде пак щети опират гумите просто джантите са много широки или освен да разпънеш леко калниците има подробни клипчета в нета как става но не е желатено да не стане фал с боята
- bace_martu
- ентусиаст
- Мнения: 1035
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: Mladost Мнения: 1111
- Кара: колело
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Не е проблема в джантите а в гумите.
Аз също карам с десетки отзад с офсет 15 и не ми опира нищо.
Аз също карам с десетки отзад с офсет 15 и не ми опира нищо.
- kespanok
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 86
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Както трябва !
- Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Здравейте,
Както споменах колата е ниска отзад и вози адски зле. Проблема е в сферите според мен, а от там и ще се оправи проблема с гумите почти на 100%, на тях им трябва съвсем малко за да не опират.
Като я купих колата беше с 255 задни гуми и нямах проблеми, това е факт. С 275ците започна да закача, но съдейки и по проблема ми със сферите и по това което съм чел по други форуми, не би трябвало да закачат
Както споменах колата е ниска отзад и вози адски зле. Проблема е в сферите според мен, а от там и ще се оправи проблема с гумите почти на 100%, на тях им трябва съвсем малко за да не опират.
Като я купих колата беше с 255 задни гуми и нямах проблеми, това е факт. С 275ците започна да закача, но съдейки и по проблема ми със сферите и по това което съм чел по други форуми, не би трябвало да закачат
- bace_martu
- ентусиаст
- Мнения: 1035
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: Mladost Мнения: 1111
- Кара: колело
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
kespanok написа:Здравейте,
Както споменах колата е ниска отзад и вози адски зле. Проблема е в сферите според мен, а от там и ще се оправи проблема с гумите почти на 100%, на тях им трябва съвсем малко за да не опират.
Като я купих колата беше с 255 задни гуми и нямах проблеми, това е факт. С 275ците започна да закача, но съдейки и по проблема ми със сферите и по това което съм чел по други форуми, не би трябвало да закачат
Кажи с какви параметри са ти задните джанти и ще ти кажа дали ще ти опира и след като си отстраниш проблема с окачването.
При мен 275-ци също опират.
- kespanok
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 86
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Както трябва !
- Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
10 J x 17 ET 15 Rondell 58 са доколкото знам.
Предните са 8,5 J x 17 ET 13 и за там мисля да сложа 245, но ми се вижда че ще закача в макферсона ?
На теб как ти е окачването ?
Предните са 8,5 J x 17 ET 13 и за там мисля да сложа 245, но ми се вижда че ще закача в макферсона ?
На теб как ти е окачването ?
- bace_martu
- ентусиаст
- Мнения: 1035
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: Mladost Мнения: 1111
- Кара: колело
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
kespanok написа:10 J x 17 ET 15 Rondell 58 са доколкото знам.
Предните са 8,5 J x 17 ET 13 и за там мисля да сложа 245, но ми се вижда че ще закача в макферсона ?
На теб как ти е окачването ?
Мойте отзад са с абсолютно същите параметри и с 275 закача, но аз съм с обикновенно окачване. За това аз карам с гуми 255/40/17 и нямам никакви проблеми. Сигурен съм че и при теб ще опират и за напред дори и като оправиш окачването за това помисли за по-тесни гуми.
Отпред със с -40мм пружини и с 225 гуми всичко е 6 така.
Гумите за отпред за или 225 или 235 широчина. Няма смисъл да набиваш тия 245-ци. Така рискуваш и там да ти закача.
- kespanok
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 86
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Както трябва !
- Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Добре, отпред ще оставя 235/45/17, за отзад ще оставя тези засега, тя закача като я въртя главно, така че не е проблем. Лошото е че ми обелва боята на калника отвътре....
Офф: Искате ли да направим една среща за да поговориме наживо ?
Офф: Искате ли да направим една среща за да поговориме наживо ?
- bace_martu
- ентусиаст
- Мнения: 1035
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: Mladost Мнения: 1111
- Кара: колело
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
kespanok написа:Добре, отпред ще оставя 235/45/17, за отзад ще оставя тези засега, тя закача като я въртя главно, така че не е проблем. Лошото е че ми обелва боята на калника отвътре....
Офф: Искате ли да направим една среща за да поговориме наживо ?
Аз съм за, винаги
- kespanok
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 86
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Както трябва !
- Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Здравейте,
След съвет от bimmerforums.com реших да извадя всичко от задното ми гърне и да го заваря наново. Колата в момента е с прави тръби на мястото на катализаторите, със средно гърне ( оригинално ) и с задно оригинално гърне, но без нищо вътре
Ето какво се получи: http://www.youtube.com/watch?v=8DBk1Ovb ... ture=g-upl
Мисля да сложа резонатори на мястото на правите тръби, защото след 2500 оборота започва да дрънчи, и мисля да махна средното и да я оставя само със резонатори и задно, какво ще кажете ?
След съвет от bimmerforums.com реших да извадя всичко от задното ми гърне и да го заваря наново. Колата в момента е с прави тръби на мястото на катализаторите, със средно гърне ( оригинално ) и с задно оригинално гърне, но без нищо вътре
Ето какво се получи: http://www.youtube.com/watch?v=8DBk1Ovb ... ture=g-upl
Мисля да сложа резонатори на мястото на правите тръби, защото след 2500 оборота започва да дрънчи, и мисля да махна средното и да я оставя само със резонатори и задно, какво ще кажете ?
- bace_martu
- ентусиаст
- Мнения: 1035
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: Mladost Мнения: 1111
- Кара: колело
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
kespanok написа:Здравейте,
След съвет от bimmerforums.com реших да извадя всичко от задното ми гърне и да го заваря наново. Колата в момента е с прави тръби на мястото на катализаторите, със средно гърне ( оригинално ) и с задно оригинално гърне, но без нищо вътре
Ето какво се получи: http://www.youtube.com/watch?v=8DBk1Ovb ... ture=g-upl
Мисля да сложа резонатори на мястото на правите тръби, защото след 2500 оборота започва да дрънчи, и мисля да махна средното и да я оставя само със резонатори и задно, какво ще кажете ?
Вътре в купето как е ?
Шумно ли е много като нямаш нищо в заднато гърне ?
Как точно извади всичко от него ?
Има ли разлика в шума в купето преди и след тази интервенция на задното гърне ?
- kespanok
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 86
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Както трябва !
- Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
bace_martu написа:kespanok написа:Здравейте,
След съвет от bimmerforums.com реших да извадя всичко от задното ми гърне и да го заваря наново. Колата в момента е с прави тръби на мястото на катализаторите, със средно гърне ( оригинално ) и с задно оригинално гърне, но без нищо вътре
Ето какво се получи: http://www.youtube.com/watch?v=8DBk1Ovb ... ture=g-upl
Мисля да сложа резонатори на мястото на правите тръби, защото след 2500 оборота започва да дрънчи, и мисля да махна средното и да я оставя само със резонатори и задно, какво ще кажете ?
Вътре в купето как е ?
Шумно ли е много като нямаш нищо в заднато гърне ?
Как точно извади всичко от него ?
Има ли разлика в шума в купето преди и след тази интервенция на задното гърне ?
Здравей,
В купето е прекрасно, като затворя прозорците се чува много приятно, на отворени също е страхотно....въпреки че искам още по шумна да стане .
Като нямаш нищо в гърнето става по-шумно и плътно звученото .
Ще сложа снимки как точно става процедурата .
Има разлика но не е кой знае колко голяма, за мен лично е приятна, а както казах искам и още
- bace_martu
- ентусиаст
- Мнения: 1035
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: Mladost Мнения: 1111
- Кара: колело
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Аз съм на косъм да си махна цялото задно гърне, за това те питам и по-подробно как си се справил с подобна интервенция.
Имам приятел който на Е39 М5 махна задните гърнете, но като че ли ми е малко прекалено. Пак е много приятна, но една идея по шумна от това, което бих понесъл при извънградско каране. Ще се радвам ако имаш някакви снимки да покажеш на процедурата
Имам приятел който на Е39 М5 махна задните гърнете, но като че ли ми е малко прекалено. Пак е много приятна, но една идея по шумна от това, което бих понесъл при извънградско каране. Ще се радвам ако имаш някакви снимки да покажеш на процедурата
- kespanok
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 86
- Регистриран на: 13.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Както трябва !
- Мечтае да кара: 1971 Buick Riviera
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Ето снимки :
Лошото е че при мен беше тръгнало и гърнето, то се вижда къде са кръпките. А какво представлява на V8 гърнето отвътре не мога да ти кажа. За догодина и аз обмислям да махна всичко и да сложа прави тръби със резонатори.
Лошото е че при мен беше тръгнало и гърнето, то се вижда къде са кръпките. А какво представлява на V8 гърнето отвътре не мога да ти кажа. За догодина и аз обмислям да махна всичко и да сложа прави тръби със резонатори.
- bace_martu
- ентусиаст
- Мнения: 1035
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: Mladost Мнения: 1111
- Кара: колело
Re: Проблеми и отстраняването им (BMW 750i V12)
Сега не дрънка ли прекалено много като няма нищо в него ?
75 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани