ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 27.07.2012
Пол: Мъж

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60

Мнение от gh0s7r1d3r » 28 Юли 2012, 0:59

Здравейте колеги! Аз съм съвсем нов член на огромния ви форум и съм пред точно такава дилема. Дали да се метна на бензин с газ или на дизелов баварец. Доста клоня към газта поради няколко причини. Първата от тях е, че за да се вместя в бюджета си, се оглеждам в коли около 2005-а-2007-ма, а там да намериш дизел на малко километри е невъзможно. Всички знаем до какви главоболия може да доведе дизел на половин милион километра. Не, че е гаранция, че бензиновата 545/550 ще е на малко км, но е в пъти по-вероятно. А и при бензина няма ужасяващите неща като дюзи, турбини, дпф-и и т.н.
Друга причина е скапаното ни гориво, което допълнително тормози дизела, особено зимно време. Освен това V8 създава такова удоволствие от карането, което никой дизел не може.
От друга страна, да караш 545/550 на бензин си е сериозен разход и при положение, че газифицирането при БМВ, доколкото чета тук не е проблем (за разлика от ауди фси, тойоти и тн) то не виждам причина да не се прави. Това са коли за по 20000 лв вече - са далеч от "скъпите и лъскави" коли, въпреки, че така изглеждат. Цяла Италия и 2/3 от Холандия карат на газ, защо ние да се правим на по-баровци? В Германия също има доста коли с газ, а ако имаше повече места за зареждане, щяха да са още повече. Не е масово, защото големите и скъпи коли там се карат предимно от по-възрастни хора, които са си с по-големи възможности, но нашата нация не е такава.
Иначе, системата за смазване на клапаните се казва FlashLube и се монтира срещу 100-150 лв, разхода е около лт/10000 км и струва 30-40 лв. Колко е ефективно е малко под въпрос, но си заслужава да се застрахова човек.
В заключение, ще кажа, че в момента карам субару 3 литра на газ и за 12-15000 км не съм имал никакви грижи. Вървенето е много близко до бензина, разхода е с около литър-два нагоре, но по мои сметки, системата се изби на 10000-ния километър.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60

Мнение от @ndro » 28 Юли 2012, 15:46

gh0s7r1d3r написа:Освен това V8 създава такова удоволствие от карането, което никой дизел не може.

и с газ ще върви така, както с бензин.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 8.05.2008

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60

Мнение от shpeki » 28 Юли 2012, 18:32

За флаш любето и мен ме лъжеха за 1 л на 10 000км. Реалноста след 30 000 км на колата не жената е около 4 л на 10000 км. Отделен въпрос е, че това е абсолютна безмислица измислена за японските коли ама жената си е жена обича да е застрахована. На никои бмв няма да се вкопаят клапаните дори след милион на газ така, че е безмислено дори да се обсъжда.

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1892
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60

Мнение от Top Gun Maverick » 28 Юли 2012, 19:50

@ndro написа:
gh0s7r1d3r написа:Освен това V8 създава такова удоволствие от карането, което никой дизел не може.

и с газ ще върви така, както с бензин.

Това няма как да стане ако се кара с хубав бензин(имам предвид 98)или ако не се пуска повече газ на колата, но тогава икономията отива на никъде. А и при съвременна кола е доста по-трудно да си играеш да настройваш компа да вкарва доста повече гориво от необходимото.
И защо когато давате сравнение за колко върви на газ и на бензин давате за пример само от цъкането на копчето каква е разликата? Аз да ви дам един пример с Е39 528и преди години. Преди монтажа на газовия колата я дърпам 2 пъти със 2.0 150 коня Астра, която е поддържана перфектно и беше след основен ремонт. БМВ-то гореше масло. На дърпане от около 300 метра бия Астрата с кола и отгоре, после почвам да дърпам повече. Това сутринта преди да сложим газта. Слагаме газта и отиваме пак на същото място. Дърпаме се на бензин и на газ. На газта ме бие, обръщаме на бензи и нещата уж трябваше да са както сутринта, но...Астрата ме дърпа с един калник на същата дистанция. Мерим пак, пак същата работа. И преди някой да каже, че човека нещо не е направил както трябва, колата си беше направена повече от добре. Просто като се сложат един куп кабели, компютър, дюзи, бутилка и тя като се напълни до някакво ниво...това са си килограми отгоре и казваш сбогом на вървенето на колата, което е имала на бензин.
Ако някой, който слага газ се навие, нека си измери ускорението както може да речем 10 пъти на дистанция от около 400 метра и после с газта да иде пак. Ако се доближи дори до най-доброто си време при оптималните си настройки, нека ми пише на ЛС, черпя каквото и където каже. Успех.
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 8.05.2008

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60

Мнение от shpeki » 28 Юли 2012, 20:04

Оф айде стига глупости сте писали. Едни 20-40 кила и колата е биля спряла. Просто ти е насрал монтажа "майстора" и затова е имала проблеми и на газ и на бензин.

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 27.07.2012
Пол: Мъж

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60

Мнение от gh0s7r1d3r » 29 Юли 2012, 1:26

На много места в темата се твърди, че разхода за гориво не бил чак такова перо на фона на другите разходи за поддръжка, коет тотално не е вярно - ако караш, като мен по стотина км градско в София на бензин една 545, която при супер нормално каране би дала 16-17/100 - това са си около 50 кинта на ден. Като го умножим по 20 поне (работни дни) са си 1000 лв на месец. Да приемем, че два пъти месечно пътуваме до някъде - прибавяме още поне 250-300 кинта. Станаха 1300. На газ дори и 20 да дава - това са 24 лв на ден. Значи всеки ден аз ще пестя поне по 20 лв. Това си е една средна бг заплата спестена месечо само от гориво. Нека сме смешни на колонката....

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60

Мнение от Jordana » 29 Юли 2012, 7:32

Точно така си е.Някъде из форума скоро имаше тема за разхода на газ спрямо бензин.Определено има ефект от газта дори и да се кара 10000км на година.ГИ като инвестиция се изплаща за там някъде като км.Има хора които никога няма да сложат газ на автомобила си по субективни или други техни си причини но за този който е решил няма място за притеснение.Съвременна ГИ уредба и читав монтаж/сервиз пък нека ми тежи бутилката в багажника.Това че колата гори повече на газ е илюзия породена от някои особености на газта .Но че пада малко мощноста си е напълно вярно затова пък предимството от високия октан на пропана е незаменим при калпавите бензини в БГ.Та затова може да има и такива куриози на газ да върви по добре от колкото на калпав бензин.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1892
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60

Мнение от Top Gun Maverick » 29 Юли 2012, 9:40

Мен друго ми е интересно. Има ли Е60-ки във форума с двигател от 3.0 нагоре, които да са минали над 100 000 км. на газ за да дадат повече информация?
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60

Мнение от Emooo » 29 Юли 2012, 11:27

BMWPOWERRR_ACM написа:Мен друго ми е интересно. Има ли Е60-ки във форума с двигател от 3.0 нагоре, които да са минали над 100 000 км. на газ за да дадат повече информация?

В е60 форума почти няма бензинови е60ки пък, а на газ няма никакви.
Последна промяна Emooo на 29 Юли 2012, 12:07, променена общо 1 път
Tool - Fear Inoculum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60

Мнение от @ndro » 29 Юли 2012, 12:02

BMWPOWERRR_ACM написа:
@ndro написа:
gh0s7r1d3r написа:Освен това V8 създава такова удоволствие от карането, което никой дизел не може.

и с газ ще върви така, както с бензин.

Това няма как да стане ако се кара с хубав бензин(имам предвид 98)...

става дума за V8, колега. при добре настроена газова система ще усетиш никаква разлика.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1409
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F90 M5C

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60

Мнение от Cinder » 29 Юли 2012, 12:21

Най-добре едно М5 на газчица, ако ме питате мен. Щом има 550ки по 20к, сигурно ще се намери и някоя М5-чка за 25-30к преко сили :mhihi:

А и щом V8 не прави разлика между газта и бензина, V10 сигурно ще върви повече на газ от колкото със 100 октана :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 27.07.2012
Пол: Мъж

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60

Мнение от gh0s7r1d3r » 29 Юли 2012, 12:51

Cinder написа:Най-добре едно М5 на газчица, ако ме питате мен. Щом има 550ки по 20к, сигурно ще се намери и някоя М5-чка за 25-30к преко сили :mhihi:

А и щом V8 не прави разлика между газта и бензина, V10 сигурно ще върви повече на газ от колкото със 100 октана :mhihi:


Усещам някаква ирония ми се струва :) Ако може да се напрви успешна конверсия, даже и М5 бих газифицирал :). Кажи ми малко повече за твоята кола, колега, вместо да ме укоряваш :D. Нещо да ми направиш едно тест возене? :)

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1892
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60

Мнение от Top Gun Maverick » 29 Юли 2012, 14:21

Нещо не си доразбрал. Едва ли има някъде 550и за 20к. Не едва ли, ами няма такова, освен ако през него не е минавал товарния влак. :mhihi:
Може би си решил, че има защото в темата за 545/550 писах, че разхода е около 20 на 100. За такава цена обаче е абсурд.
А за М5 да купуваш на старо и да му слагаш тепърва газ като целиш някакви икономии...поддръжката на Е39 е висока и едва ли е точния модел за икономии.
Успех на газ да ти върви повече кола от същата на бензин, че и със 100 октанов, та и М5. :mhihi:
Тези Гермаци бе, защо ли не почнат една кампания за заводски уредби още като имат вече на бая места газ в Германия и е толкова хубаво, направо да дават и ускоренията на М5-ците на бензин и газ та да се види липсата на разликата.
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 27.07.2012
Пол: Мъж

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60

Мнение от gh0s7r1d3r » 29 Юли 2012, 14:27

550-ци има таман 5-6 в момента в немското мобиле в ценовия сегмент около 20-22 хиляди лева.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60

Мнение от @ndro » 29 Юли 2012, 14:28

Cinder написа:Най-добре едно М5 на газчица, ако ме питате мен. Щом има 550ки по 20к, сигурно ще се намери и някоя М5-чка за 25-30к преко сили :mhihi:

А и щом V8 не прави разлика между газта и бензина, V10 сигурно ще върви повече на газ от колкото със 100 октана :mhihi:

+1 :mhihi:
но извън майтапа, има 550-ки и М5-ци на газ и се движат екстра.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook