На какъв автомобил карахте курсовете?
Модератор: Общи модератори
- SummonedToDIe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2068
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Книжката я взех от 2рия път
Първия път :
Листовките с 2 грешки(1 щото съм излязъл от квадратчето
)
Кормуването - не спрях на два стопа
не ги видях,те едни завъртяни и безсмислени
Втория път - като по учебник,а ДАИаджията - "Браво,браво"
Колата - Фолксваген Венто 1,9ТД - изобщо не вървеше

Първия път :
Листовките с 2 грешки(1 щото съм излязъл от квадратчето

Кормуването - не спрях на два стопа




Втория път - като по учебник,а ДАИаджията - "Браво,браво"

Колата - Фолксваген Венто 1,9ТД - изобщо не вървеше

Аз я взех от първия път(5 грешки на листовките - точно на конец!), ама колата ми беше нещо отвратително. Пежо 106 1.1 перка за вентилатор... плюс това гаснеше, прекъсваше и си беше ебала бойната слава тая трошка. А инструктура ми беше на 74 години - 50 години инструктор, преди това във военна школа(самия той бивш офицер). Е, нема такъв тормоз!! Тоя ме беше отказал да взимам книжка. Бе колата гасне, тоя вика не работиш със съединителя. Да не говорим, че тъпия съединител и не отлепваше понекога и спирачки имаше колко да не е без хич... Тръгвам веднъж, тоя явно му е скучно, натиснал ми газта и колата перка нанекъде... След 200 м след един завой почва да ми дудне - тука вече трябваше да си намалил, не бъ рзай толкова... а то тоя изрод си държи газта...
Другия инструктор беше на Голфче(аз ако знаех че после ще се кача на Голф щях при него да се запиша). Той ме закара до изпита, понеже тоя моя беше кисел гъзар и за да не се ядосва не ходи по изпити. По пътя до изпита колата му два пъти загасна, като единия път просто изгуби токове или де да знам но в обороти му умря и след малко пак тръгна... Той я препсува три пъти, каза че тая кола в тихите не работи, ама кво да се прави аз требваше на нея да се яви... а мацките се беха записали на една Лада, явно щото тате е казал на такова да се учат и немаше такъв смех... не могат да завъртат волана...
Ама след това поне всяка кола ми се струваше лесна, да не говорим за дизела...
Другия инструктор беше на Голфче(аз ако знаех че после ще се кача на Голф щях при него да се запиша). Той ме закара до изпита, понеже тоя моя беше кисел гъзар и за да не се ядосва не ходи по изпити. По пътя до изпита колата му два пъти загасна, като единия път просто изгуби токове или де да знам но в обороти му умря и след малко пак тръгна... Той я препсува три пъти, каза че тая кола в тихите не работи, ама кво да се прави аз требваше на нея да се яви... а мацките се беха записали на една Лада, явно щото тате е казал на такова да се учат и немаше такъв смех... не могат да завъртат волана...

Ама след това поне всяка кола ми се струваше лесна, да не говорим за дизела...
- SummonedToDIe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2068
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
sieg написа:Тръгвам веднъж, тоя явно му е скучно, натиснал ми газта и колата перка нанекъде...
Учебните автомобили нямат ли само спирачка и съединител за инструкторите


- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
За протокола :
ВАЗ 2105 от първия път, после ЗИЛ 130 пак от първия път !
ВАЗ 2105 от първия път, после ЗИЛ 130 пак от първия път !
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
прав си само съединител и спирачка иматSummonedToDIe написа:sieg написа:Тръгвам веднъж, тоя явно му е скучно, натиснал ми газта и колата перка нанекъде...
Учебните автомобили нямат ли само спирачка и съединител за инструкторите![]()




Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
Аз карах на Ладичка 2104 (комби) и листовките и курмуването (полигон и градско) ги взех от раз с 0 наказателни през далечната 1990 година еххххх а бяхме млади 

SGV
- theraven_nz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 25.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F15
Аз пък бех на 318 е36
Инструктора ми е кисело гъзаре и честно казано той ме зариби по марката... Преди няколко дена ходихме с него да пием по бира и видях, че му е забучил спортно окачване и некви люти 17-ски
Туй баварче може да е 220 хил. км ама хич не му личат. Само дето волана му се е протрил - иначе хич не мож го разбра. А табелата "У"биец отгоре просто му придава завършения облик



Инструктора ми е кисело гъзаре и честно казано той ме зариби по марката... Преди няколко дена ходихме с него да пием по бира и видях, че му е забучил спортно окачване и некви люти 17-ски

Туй баварче може да е 220 хил. км ама хич не му личат. Само дето волана му се е протрил - иначе хич не мож го разбра. А табелата "У"биец отгоре просто му придава завършения облик

---
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: mr_petroff