ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- raddy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 465
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Самоков/Боровец
- Пол: Мъж
- Кара: ше E30 сега:E90 N52B25
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
acorde написа:Защо не оценяваш факта че вътре има в10М5 агрегат в тройчица и са го сложили на газ
OK добър експеримент,доказали са че могат да го направят и какво - дори и при нормален дизайн,и по-ниска цена пак НИКОЙ няма да се навие да го прави серийно,просто защото НИКОЙ няма да го купи.
Но е първата стъпка - виждам и бъдещето - топ спортистите - Формула 1 на гаС



Така ще са още по-икономични с едно пълнене ще карат няколко съзтезания

И най-после и България ще има допирна точка с Формулата


- Cinder
- ентусиаст
-
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Защо ми е да се свързам с който и да било и да им обяснявам каквото и да било? Нещо не можах да ти схвана логиката
Това че Шницер са решили да експериментират, не значи че експеримента е бил успешен. Честно казано не съм чул да се харчат много тея Е90ки с В10 на газ
Може да провериш и на m3post.com мненията на собствениците на М3. Не знам защо реши, че щото видиш ли Шницер са го направили, трябва да е мега яко и добро 

Това че Шницер са решили да експериментират, не значи че експеримента е бил успешен. Честно казано не съм чул да се харчат много тея Е90ки с В10 на газ



- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Аз мога да ви дам един пример в защита на това, че каращите скъпи коли на газ не са предимно селски тарикати.
Има тука един човек, който си има бензиностанции в страната и на тях има същевременно газ. От доста години кара последната Ес класа. Сега малко е направена с вид Ес 63, Брабус и разни такива неща(изглеждат истински), но е Ес 350. Та този човек я кара на газ. Има пари бол, хвърля ги за каквото си ще, направи си и фолк-певица по едно време. Колата му е с номер С 222222. Правилно 6 двойки, а я кара на газ. Та сега, никой не може да ме убеди, че подобен човек дал куп пари само за единия скапан номер(не знам колко пари са 6 еднакви цифри, но няма да са малко)е тип, който си е сложил газ защото се чуди откъде да спести пари. Просто пътува много и си кара на газ. Инжекциона му го слага един приятел, който едно време слагаше и на моите БМВ-та газта. Та аз като противник на газта ви давам този пример да спрете със смешните изказвания, че газта я слагат хора, които са спестили последното левче да си купят Е60(което отдаааавна не е някаква супер луксозна кола със статут на Ф10, време е да го разберете и скоро ще е със статут на Е46, а след 3-4 години с такъв на Е39)и нямат пари нито да го поддържат, нито пък имат такива намерения.
Сега, пълно е и с такива хора, просто наводняването от кенефи със съмнителен произход кара такива хора да си купуват такива коли. Хора, които никога не са карали БМВ, но просто Е60 няма конкуренция в тези години нито с Е-класата на вид, нито с А6 и в БГ гледат да се изфукат с такива коли. Жените също са виновни за това защото доста харесват Е60.
Сега с падането цената на автомобила ще се напълни с подобни индивиди, а други хора като колегите Cinder и Emooo(и много други)ще намаляват. Така е всеки един неминуемо губещ цената си във времето автомобил.
Да не давам пример какво беше с Е36 и какво стана, че е болно чак. Сега се наблюдава същото и с Е46, с Е39...
И за финал...анатема за газта!
По темата с В10 на Шницер на газ, нищо чудно Газпром да са кихнали яко евро за да направят подобна гавра с колата. Все пак синът на Путин караше М6 още като излезна.
Ако толкова имаше нужда от М3 на газ, то от БМВ първи щяха да се сетят и да произвеждат подобни неща за да лапват парите те. За мен хубаво и евтино няма. Едно време търсехме, но разбрахме, че всичко хубаво е с цената си.
Има тука един човек, който си има бензиностанции в страната и на тях има същевременно газ. От доста години кара последната Ес класа. Сега малко е направена с вид Ес 63, Брабус и разни такива неща(изглеждат истински), но е Ес 350. Та този човек я кара на газ. Има пари бол, хвърля ги за каквото си ще, направи си и фолк-певица по едно време. Колата му е с номер С 222222. Правилно 6 двойки, а я кара на газ. Та сега, никой не може да ме убеди, че подобен човек дал куп пари само за единия скапан номер(не знам колко пари са 6 еднакви цифри, но няма да са малко)е тип, който си е сложил газ защото се чуди откъде да спести пари. Просто пътува много и си кара на газ. Инжекциона му го слага един приятел, който едно време слагаше и на моите БМВ-та газта. Та аз като противник на газта ви давам този пример да спрете със смешните изказвания, че газта я слагат хора, които са спестили последното левче да си купят Е60(което отдаааавна не е някаква супер луксозна кола със статут на Ф10, време е да го разберете и скоро ще е със статут на Е46, а след 3-4 години с такъв на Е39)и нямат пари нито да го поддържат, нито пък имат такива намерения.
Сега, пълно е и с такива хора, просто наводняването от кенефи със съмнителен произход кара такива хора да си купуват такива коли. Хора, които никога не са карали БМВ, но просто Е60 няма конкуренция в тези години нито с Е-класата на вид, нито с А6 и в БГ гледат да се изфукат с такива коли. Жените също са виновни за това защото доста харесват Е60.

Да не давам пример какво беше с Е36 и какво стана, че е болно чак. Сега се наблюдава същото и с Е46, с Е39...
И за финал...анатема за газта!

По темата с В10 на Шницер на газ, нищо чудно Газпром да са кихнали яко евро за да направят подобна гавра с колата. Все пак синът на Путин караше М6 още като излезна.

Ако толкова имаше нужда от М3 на газ, то от БМВ първи щяха да се сетят и да произвеждат подобни неща за да лапват парите те. За мен хубаво и евтино няма. Едно време търсехме, но разбрахме, че всичко хубаво е с цената си.

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Като осъзнаете факта, че нито една човешка група, каквато и да е тя, не може да се слага под общ знаменател, тогава ше има смисъл да се коментира сериозно! Докато си хейтвате из форумите, хората си перкат с V8-те на газ и не ги боли за хорските предрасъдъци и комплекси....
.....аааа да и плащат колкото вас за удоволствието
.....аааа да и плащат колкото вас за удоволствието

- _Maranello_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 15.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd / Ex. e61 535d
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Казах ви, че спора е безсмислен. Всеки си решава. В един момент нещо го кара да промени мнението си и да започне да разсъждава по друг начин. Затова "Никога не казвай никога". Преди 7-8 години нямаше как някой да ме убеди, че ще карам дизел. Вече имам втори такъв. Така, че крайните изказвания са смешни, особено ако ги прочетеш след време.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Здраве, безаварийно и безпроблемно!
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Cinder написа:Защо ми е да се свързам с който и да било и да им обяснявам каквото и да било? Нещо не можах да ти схвана логиката![]()
Това че Шницер са решили да експериментират, не значи че експеримента е бил успешен. Честно казано не съм чул да се харчат много тея Е90ки с В10 на газМоже да провериш и на m3post.com мненията на собствениците на М3. Не знам защо реши, че щото видиш ли Шницер са го направили, трябва да е мега яко и добро
Дали е бил успешен прецени сам при тези момчета всичко се тества! http://www.ac-schnitzer.de/bmw-automobi ... -weltweit/
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Присъщо е за бедните да се хвалят с това колко много пари са похарчили за нещо,за да впечатлят не самите себе си а другиму.
Който сипва по 50 кинта на седмица,да слага и ракетно гориво ако иска,но повярвайте ми 30-40 000 километра на година удрят сериозно бюджета и само глупак би се правил на гъзар с нещо,което би могъл да намали като паричен разход.Да не говорим че имам познати семейства в които той и тя правят всеки по толкова километра на година.Найс,а?Ама то на гол гъз лесно се говори.
Който сипва по 50 кинта на седмица,да слага и ракетно гориво ако иска,но повярвайте ми 30-40 000 километра на година удрят сериозно бюджета и само глупак би се правил на гъзар с нещо,което би могъл да намали като паричен разход.Да не говорим че имам познати семейства в които той и тя правят всеки по толкова километра на година.Найс,а?Ама то на гол гъз лесно се говори.
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Хаха още ли има хора дето си мислят, че е60 е някакъв космически кораб и особено 550 е такъв дето даже извънземните не са виждали. И е яко срамно да се кара на газ щото някой киселяк е неграмотен имне разбира каквоме тов Ги или евросонда.
Пиша го бавно за да може всички да го прочетат, газовата уредба е по безопасна от бензиновата.
Ако ви мирише на газ някъде или вътре в колата значи имате теч.
Най забавен е този на който му се е вмирисала колата от газта.
Въобще много комплексари много нещо.
Пиша го бавно за да може всички да го прочетат, газовата уредба е по безопасна от бензиновата.
Ако ви мирише на газ някъде или вътре в колата значи имате теч.
Най забавен е този на който му се е вмирисала колата от газта.
Въобще много комплексари много нещо.
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
BMWPOWERRR_ACM написа:Аз мога да ви дам един пример в защита на това, че каращите скъпи коли на газ не са предимно селски тарикати.
Има тука един човек, който си има бензиностанции в страната и на тях има същевременно газ. От доста години кара последната Ес класа. Сега малко е направена с вид Ес 63, Брабус и разни такива неща(изглеждат истински), но е Ес 350. Та този човек я кара на газ. Има пари бол, хвърля ги за каквото си ще, направи си и фолк-певица по едно време. Колата му е с номер С 222222. Правилно 6 двойки, а я кара на газ. Та сега, никой не може да ме убеди, че подобен човек дал куп пари само за единия скапан номер(не знам колко пари са 6 еднакви цифри, но няма да са малко)е тип, който си е сложил газ защото се чуди откъде да спести пари. Просто пътува много и си кара на газ. Инжекциона му го слага един приятел, който едно време слагаше и на моите БМВ-та газта. Та аз като противник на газта ви давам този пример да спрете със смешните изказвания, че газта я слагат хора, които са спестили последното левче да си купят Е60(което отдаааавна не е някаква супер луксозна кола със статут на Ф10, време е да го разберете и скоро ще е със статут на Е46, а след 3-4 години с такъв на Е39)и нямат пари нито да го поддържат, нито пък имат такива намерения.
Сега, пълно е и с такива хора, просто наводняването от кенефи със съмнителен произход кара такива хора да си купуват такива коли. Хора, които никога не са карали БМВ, но просто Е60 няма конкуренция в тези години нито с Е-класата на вид, нито с А6 и в БГ гледат да се изфукат с такива коли. Жените също са виновни за това защото доста харесват Е60.Сега с падането цената на автомобила ще се напълни с подобни индивиди, а други хора като колегите Cinder и Emooo(и много други)ще намаляват. Така е всеки един неминуемо губещ цената си във времето автомобил.
Да не давам пример какво беше с Е36 и какво стана, че е болно чак. Сега се наблюдава същото и с Е46, с Е39...
И за финал...анатема за газта!
По темата с В10 на Шницер на газ, нищо чудно Газпром да са кихнали яко евро за да направят подобна гавра с колата. Все пак синът на Путин караше М6 още като излезна.![]()
Ако толкова имаше нужда от М3 на газ, то от БМВ първи щяха да се сетят и да произвеждат подобни неща за да лапват парите те. За мен хубаво и евтино няма. Едно време търсехме, но разбрахме, че всичко хубаво е с цената си.
А стига майтап няма ГАЗПРОМ добива природен ГАЗ демек МЕТАН CNG


- bordo_77
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Всичко е въпрос на математика, мое лично мнение....в момента карам дизел, минавам около 30000-40000 на година, ако минавам по 5000 бих си купил бензин, но ако ми се наложи да минавам 50000-60000 с бензинова Е60 естествено че ще търся варианти да я снабдя с газова уредба. Газта, аз я възприемам като вид гориво=енергия.
p.s. За тези които които ще ги е срам на газ станцията да заредят Е60, има и още един проблем, на газ може и да не успеят да запалят гумите като при Е34

p.s. За тези които които ще ги е срам на газ станцията да заредят Е60, има и още един проблем, на газ може и да не успеят да запалят гумите като при Е34



- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Най ми е смешно някой като даде нищожния паралел със AC Schnitzer или G Power като стане дума да си газифицира БМВ-то. Сякаш грам не вдява, че живее в България и Гошо газаджията, къде инсталира ГИ със запалена арда без филтър в устата, надали притежава толкова skills като в техническия отдел на AC Schnitzer. Сигурно работи и изпълнява нещата както тях
Отделно българина е яко прост и не разбира, че тия компании правят нищо друго освен ЕКО екземпляри на lpG просто за реклама/PR.

Отделно българина е яко прост и не разбира, че тия компании правят нищо друго освен ЕКО екземпляри на lpG просто за реклама/PR.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
acorde написа:BMWPOWERRR_ACM написа:Аз мога да ви дам един пример в защита на това, че каращите скъпи коли на газ не са предимно селски тарикати.
Има тука един човек, който си има бензиностанции в страната и на тях има същевременно газ. От доста години кара последната Ес класа. Сега малко е направена с вид Ес 63, Брабус и разни такива неща(изглеждат истински), но е Ес 350. Та този човек я кара на газ. Има пари бол, хвърля ги за каквото си ще, направи си и фолк-певица по едно време. Колата му е с номер С 222222. Правилно 6 двойки, а я кара на газ. Та сега, никой не може да ме убеди, че подобен човек дал куп пари само за единия скапан номер(не знам колко пари са 6 еднакви цифри, но няма да са малко)е тип, който си е сложил газ защото се чуди откъде да спести пари. Просто пътува много и си кара на газ. Инжекциона му го слага един приятел, който едно време слагаше и на моите БМВ-та газта. Та аз като противник на газта ви давам този пример да спрете със смешните изказвания, че газта я слагат хора, които са спестили последното левче да си купят Е60(което отдаааавна не е някаква супер луксозна кола със статут на Ф10, време е да го разберете и скоро ще е със статут на Е46, а след 3-4 години с такъв на Е39)и нямат пари нито да го поддържат, нито пък имат такива намерения.
Сега, пълно е и с такива хора, просто наводняването от кенефи със съмнителен произход кара такива хора да си купуват такива коли. Хора, които никога не са карали БМВ, но просто Е60 няма конкуренция в тези години нито с Е-класата на вид, нито с А6 и в БГ гледат да се изфукат с такива коли. Жените също са виновни за това защото доста харесват Е60.Сега с падането цената на автомобила ще се напълни с подобни индивиди, а други хора като колегите Cinder и Emooo(и много други)ще намаляват. Така е всеки един неминуемо губещ цената си във времето автомобил.
Да не давам пример какво беше с Е36 и какво стана, че е болно чак. Сега се наблюдава същото и с Е46, с Е39...
И за финал...анатема за газта!
По темата с В10 на Шницер на газ, нищо чудно Газпром да са кихнали яко евро за да направят подобна гавра с колата. Все пак синът на Путин караше М6 още като излезна.![]()
Ако толкова имаше нужда от М3 на газ, то от БМВ първи щяха да се сетят и да произвеждат подобни неща за да лапват парите те. За мен хубаво и евтино няма. Едно време търсехме, но разбрахме, че всичко хубаво е с цената си.
А стига майтап няма ГАЗПРОМ добива природен ГАЗ демек МЕТАН CNGПропан Бутан LPG е отпадачен продукт при преработката на петрол а от него най много бензин трябва Това позорно място на газта до преди 10години беше за Нафтата.
Получаването на газа се случва при рафинирането на нефт, Но и на природен газ!
Проблемите за ДВГ са основно, че не смазва толкова добре горната част на цилиндрите и от там страдат клапаните като се износват по-бързо.
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
zBoost написа:Най ми е смешно някой като даде нищожния паралел със AC Schnitzer или G Power като стане дума да си газифицира БМВ-то. Сякаш грам не вдява, че живее в България и Гошо газаджията, къде инсталира ГИ със запалена арда без филтър в устата, надали притежава толкова skills като в техническия отдел на AC Schnitzer. Сигурно работи и изпълнява нещата както тях![]()
Отделно българина е яко прост и не разбира, че тия компании правят нищо друго освен ЕКО екземпляри на lpG просто за реклама/PR.
Колега как може да се определиш като прост и даваш такива примери


- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
BMWPOWERRR_ACM написа:......Проблемите за ДВГ са основно, че не смазва толкова добре горната част на цилиндрите и от там страдат клапаните като се износват по-бързо......
Е добре де, бензина ли маже клапаните и цилиндрите? Нали затова е мазилната уредба на мотора, да смазва с маслото било то клапани и цилиндри.
п.п.Една проста сметка показва че разликата на 100 км е горе долу двойна. За автомобил който гори да речем 13 бензин, харчи 35 лв на 100 км. Ако гори 15 газ ще харчи 18 лв на сто км. Това са 1700 лв на 10 хил км. При годишен пробег като моя от около 25-30 хил, това означава че спестявам между 4250 и 5100 лв на година



- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Ivo_Borisov написа:BMWPOWERRR_ACM написа:......Проблемите за ДВГ са основно, че не смазва толкова добре горната част на цилиндрите и от там страдат клапаните като се износват по-бързо......
Е добре де, бензина ли маже клапаните и цилиндрите? Нали затова е мазилната уредба на мотора, да смазва с маслото било то клапани и цилиндри.
п.п.Една проста сметка показва че разликата на 100 км е горе долу двойна. За автомобил който гори да речем 13 бензин, харчи 35 лв на 100 км. Ако гори 15 газ ще харчи 18 лв на сто км. Това са 1700 лв на 10 хил км. При годишен пробег като моя от около 25-30 хил, това означава че спестявам между 4250 и 5100 лв на годинаХа кажете, лошо ли е? Ами ако карате по 40 хил това са 6800 лв.
Ами ние БГ сме всичко друго , но не и прагматици ..... правим нещо за да изглеждаме еди как си или обратното...изобщо пълна пародия...
Естествено,че всичко се определя от това какво разстояние изминаваш годишно с автомобила си, какви са ти възможностите... Аз бих карал бензин именно поради факта,че годишно не минавам повече от 15К км и за мен инсталирането на ГИ не е оправдано... НО ако минавах както някои колеги по 30-40 и повече ами тогава нямаше и да се замисля дори ,още повече че най-вероятно при такъв годишен пробег колата се сменя много по-често от обикновеното

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани