е23 3.2/3.5 от автомат към ръчка
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- biem_w
- ентусиаст
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
е23 3.2/3.5 от автомат към ръчка
здравейте. Не карам впечатляващата акула но трансплантирам мотор от е23 735 в е34 ... добре беше докато не започнах да пускам мотора в коша..... Излязоха ми много въпросителни в последствие... При монтирането видях ,че няма да се погодя с картера на това м30 ами ще се наложи да преместя дъното му напред защото опира в моста. След това идва момента в който има 2 датчика който седят на кутията отстрани. При монтажа на ръчната кутия от 518и е28 и няма къде да сложа тези датчици. Въпросът ми е ... Може ли да запали колата и без тях ? и някой правил ли е тази интервенция ?
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- biem_w
- ентусиаст
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: е23 3.2/3.5 от автомат към ръчка
разбрахме за какво иде реч.. варянта /инсталация от м30 е34/ Отпада.
Сега се търси кутия Гетраг 265 комплект с лоста
Сега се търси кутия Гетраг 265 комплект с лоста
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна biem_w на 15 Авг 2012, 23:52, променена общо 1 път
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: е23 3.2/3.5 от автомат към ръчка
Не знам кутията от какво е, но двата датчика ми напомнят на част от управление Мотроник1.1. Т.е. кутията трябва да може да работи на всякакви мотори.
Късно видях следващия ти пост.
Края на 80-те години се сменя мотроник 1.1 с 1.3. На първия два от датчиците са на скоростите, а на втория има един на шайбата на коляновия вал отпред (назъбената). Някой колега с е32 да помогне, коя е инжекцията на м30б35. Ако е мотроник 1.3 не ти трябват датчици на скоростите и може да ползваш инсталацията.
Ако съм разбрал правилно въпросите ти.
Късно видях следващия ти пост.
Края на 80-те години се сменя мотроник 1.1 с 1.3. На първия два от датчиците са на скоростите, а на втория има един на шайбата на коляновия вал отпред (назъбената). Някой колега с е32 да помогне, коя е инжекцията на м30б35. Ако е мотроник 1.3 не ти трябват датчици на скоростите и може да ползваш инсталацията.
Ако съм разбрал правилно въпросите ти.
Re: е23 3.2/3.5 от автомат към ръчка
Не стана ясно - сниманата скоростна кутия твоя ли е или по-вероятно е просто снимка от нета?
Защо в първото ти мнение става дума за скоростна кутия от 518? От скоростни кутии за М30 до М30 има разлики.
Можеш да ползваш инсталацията на М30В35 от е32/е34, която е с Мотроник 1.3, но ще се наложи да преправяш това-онова...
Включително да си намериш назъбената шайба и всички нещица, закачени към въпросната инсталация. Много е вероятно да нямаш и ламбда-сензор на сегашния двигател - ще трябва да намериш място и за него. Ще се наложи да преправяш куплунга от инсталацията към таблото с предпазителите.
Ако имаш Мотроник 1.1 - ще е по-лесно да намериш камбана за скоростна кутия с прорези за гореспоменатите датчици, както и самите датчици. Мотроници и периферия за е32 например - има два вида - с нормална газ и дроселова клапа, както и с "електронна" версия.
Ще трябва да се преправи и малко охладителната система в посока купе/парно.
Иначе за картера - по-добре си намери подходящ картер и не се занимавай с преработки.
Има две версии на по-стари М30 двигатели, вероятно и твоят М30, които имат дупки в блока за лапите към тампоните/предния мост на други места, в сравнение с моста на е34... ще трябват преходни планки или лапи собствено производство.
С една дума - избери по-лесния път.
Въпросителните няма да са малко, но най-добре ще може това да се обсъди, след като напишеш точно какво купе имаш, какъв двигател (година и версия) искаш да слагаш на това купе и с какви ВЕЧЕ набавени части разполагаш.
Защо в първото ти мнение става дума за скоростна кутия от 518? От скоростни кутии за М30 до М30 има разлики.
Можеш да ползваш инсталацията на М30В35 от е32/е34, която е с Мотроник 1.3, но ще се наложи да преправяш това-онова...
Включително да си намериш назъбената шайба и всички нещица, закачени към въпросната инсталация. Много е вероятно да нямаш и ламбда-сензор на сегашния двигател - ще трябва да намериш място и за него. Ще се наложи да преправяш куплунга от инсталацията към таблото с предпазителите.
Ако имаш Мотроник 1.1 - ще е по-лесно да намериш камбана за скоростна кутия с прорези за гореспоменатите датчици, както и самите датчици. Мотроници и периферия за е32 например - има два вида - с нормална газ и дроселова клапа, както и с "електронна" версия.
Ще трябва да се преправи и малко охладителната система в посока купе/парно.
Иначе за картера - по-добре си намери подходящ картер и не се занимавай с преработки.
Има две версии на по-стари М30 двигатели, вероятно и твоят М30, които имат дупки в блока за лапите към тампоните/предния мост на други места, в сравнение с моста на е34... ще трябват преходни планки или лапи собствено производство.
С една дума - избери по-лесния път.
Въпросителните няма да са малко, но най-добре ще може това да се обсъди, след като напишеш точно какво купе имаш, какъв двигател (година и версия) искаш да слагаш на това купе и с какви ВЕЧЕ набавени части разполагаш.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани