Non-OEM //M брони
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Non-OEM //M брони
Има много такива снимки, всички са от бимер форума/американския форум/. Не виждам да имат отвор до халогена. Въпроса ми е как се охлаждат спирачките при този случай? Има ли колеги от нашия форум да сложат по една снимка та да видим как стоят при тях нещата? Мерси предварително!

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Non-OEM //M брони
Не знам човек...
На схемата номер 18 който ти казах пише - "АIR BRAKE CHANNEL FRONT"
Стига толкова... за мотивация на новите тунингисти може да снимаш и как седят подкалниците с новата броня.
На схемата номер 18 който ти казах пише - "АIR BRAKE CHANNEL FRONT"
Стига толкова... за мотивация на новите тунингисти може да снимаш и как седят подкалниците с новата броня.

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Non-OEM //M брони
Колега, разбрах какво пише, но тия на снимките как се охлаждат? №18 и аз го имам, въпроса е през къде взима въздух? На капачките около халогените пише "Frame fog light" и нищо за отвори. Моля да пише някой който има такава броня! Мерси!
Подкалниците ще ги снимам като ги сменя с такива за м-броня
А иначе всеки който не иска да си тунингова бронята, нека си седи със старата очукана пък нека са му добре подкалниците 
Подкалниците ще ги снимам като ги сменя с такива за м-броня


Последна промяна Ivo_Borisov на 16 Авг 2012, 10:27, променена общо 1 път

Re: Non-OEM //M брони
aко правилно съм те разбрал колега искаш да разбереш от къде зимат въздух спирачките нали?
въздуховодите седят в двата края на средната решетка (съответно ако бронята е реплика има вероятност в двата края да е запушена щото не е предназначена да има такива въздуховоди и трябва да се разпробие).
въздуховодите седят в двата края на средната решетка (съответно ако бронята е реплика има вероятност в двата края да е запушена щото не е предназначена да има такива въздуховоди и трябва да се разпробие).
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Non-OEM //M брони
Да колега, запушена е. Гледам че на доста коли при които решетката е плътна в двата края, има допълнителни отвори. Ако не се бъркам и на Иво Войков също му е така бронята. Та мисълта ми е дали да разпробивам и аз 


Re: Non-OEM //M брони
ами колега четох доста теми по този случай попринцип не голяма загуба още повече след като при мен не са предвидени даже такива въздуховоди, но ако ги имаш що пък да не ги сложиш само имай в предвид че и на м бронята въздуховодите и по точно тунелите които отиват към подкалника са различни
и тях ще трявба да ги търсиш те са от своя страна от две части пластмасова и метална там някой с англичанка тряя ти ги продаде 


- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Non-OEM //M брони
Мерси колега, ще поразпитам и ще потърся! А за отворите май ще ги разпробивам.

- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: Non-OEM //M брони
на моята оригинална М броня няма отвори никъде. освен това тези въздуховоди номер 18 ги няма. капаците на халогените покриват целия отвор на бронята около халогена. решетката в средата е плътна в двата си края. колата е с с62б50. оригинално.

"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Non-OEM //M брони
Мерси за включването колега! Много изчерпателен отговор. Само ми е интересно защо няма охлаждане на спирачките и то точно на м-ка
Явно на моята двайска хич не и трябва охлаждане тогава 



Re: Non-OEM //M брони
Ето на този модел м5 брони има вход за въздуха:
http://www.m5board.com/vbulletin/attach ... on-196.jpg
Може би "тунинг фирмите",трябва да се насочат към този модел да копират...
ПП Сега като се загледах,може да си преправиш твоята на този модел.С малко сръчност и фантазия ще стане.
http://www.m5board.com/vbulletin/attach ... on-196.jpg
Може би "тунинг фирмите",трябва да се насочат към този модел да копират...
ПП Сега като се загледах,може да си преправиш твоята на този модел.С малко сръчност и фантазия ще стане.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Non-OEM //M брони
Мерси Калине!
Ще го мисля нещо такова, че като ги имам тия въздуховоди, поне да се използват.
Според мен, решетките не се продват с отвори защото кой има въздуховоди, кой няма...Същото като пръскалките, трябва да си ги пробивам сам.
Трябва да видя в магазина откъдето взех бронята дали имат такива хромирани втулки за решетката.

Ще го мисля нещо такова, че като ги имам тия въздуховоди, поне да се използват.
Според мен, решетките не се продват с отвори защото кой има въздуховоди, кой няма...Същото като пръскалките, трябва да си ги пробивам сам.
Трябва да видя в магазина откъдето взех бронята дали имат такива хромирани втулки за решетката.

- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Non-OEM //M брони
kalingk написа:Ето на този модел м5 брони има вход за въздуха:
http://www.m5board.com/vbulletin/attach ... on-196.jpg
Може би "тунинг фирмите",трябва да се насочат към този модел да копират...
ПП Сега като се загледах,може да си преправиш твоята на този модел.С малко сръчност и фантазия ще стане.
Някъде из форума или нашия или американския имаше една тема точно за тези отвори в бронята и въпроса беше че не са за охлаждане на дисковете на спирачките а за свеж (студен) въздух за смукателните колектори. Търсих я темата но не успях да я намеря.
По темата и аз съм с такава неоригинална броня и наистина има малко разминаване с калника и няма как да се донапасне че да се премахне тази разлика от около 1см.


така изглежда при мен.

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна gentata на 20 Авг 2012, 0:05, променена общо 1 път
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Non-OEM //M брони
Намерих един DIY. Като гледам въздуховодите са различни и не мога да разбера откъде дърпат въздух, май от долу, че и тая броня е без отвори. А след монтажа, гледам че и при тая броня има разлика от половин см при калника след монтажа 
http://www.540isport.com/DIY/M5frontbum ... rparts.htm
А в тази тема се говори че тези рингове са точно за спирачните отвори на М-бронята
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... umper+vent
И тук продават решетки с отвори за охлаждане на спирачките.
http://www.ddmtuning.com/Products/E39-M ... Brake-Duct
Още една тема за решетките и отворите за спирачките.
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... hlight=899
Ето снимка къде отиват въздуховодите от спирачките, точно там където е плътна решетката. Ще се пробиват отвори!
п.п. И един куп най различни DIY, само че на английски. Но всичко е с картинки, така че мисля че ще е от полза на някой.
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=884748

http://www.540isport.com/DIY/M5frontbum ... rparts.htm
А в тази тема се говори че тези рингове са точно за спирачните отвори на М-бронята

http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... umper+vent
И тук продават решетки с отвори за охлаждане на спирачките.
http://www.ddmtuning.com/Products/E39-M ... Brake-Duct
Още една тема за решетките и отворите за спирачките.
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... hlight=899
Ето снимка къде отиват въздуховодите от спирачките, точно там където е плътна решетката. Ще се пробиват отвори!
п.п. И един куп най различни DIY, само че на английски. Но всичко е с картинки, така че мисля че ще е от полза на някой.

http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=884748
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Non-OEM //M брони
Поразтърсих се малко и какво намерих за тези кръглите отвори на бронята. По принцип са предвидени при М5 за засмукване на студен въздух като има и китове които разделят въздушната струя към двигателя и към спирачките ето едно такова решение а ето го и кита. Но като гледам има и приложение само за охлаждане на дисковете за тези които не са с М5



- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Non-OEM //M брони
Да дигна една тема дето сте я ръчкали , но ме интересува ... хубаво за предна броня трябва сменя подкалниците , но за задната броня трябва ли да се смени нещо ? Отделно как седи въпроса с гърнето ? В момента съм със сток 2-ната туба има ли как да се изкара или трябва го сменя с друго ?
т.е.
ето такова е в момента

т.е.
ето такова е в момента

48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани