ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Преди 6 месеца си купих Е60 520i със мотирана газова Landi Renzo.
Досега съм минал около 10 000 км. и нямам абсолютно никакви забележки към въврвене и всякакви такива работи.
Така че газта си е абсолютно личен избор на собственика на колата.
По съм с склонен с разликата в разходите да си купувам други работи включително и за колата отколкото да ги наливам на вятъра.
Това си е лично мнение не го натрапва на никого , но са ми непонятни тези спорове за и против газта.
Все пак разликата в цените никак не е за пренебрегване за един трезвомислещ човек.
Досега съм минал около 10 000 км. и нямам абсолютно никакви забележки към въврвене и всякакви такива работи.
Така че газта си е абсолютно личен избор на собственика на колата.
По съм с склонен с разликата в разходите да си купувам други работи включително и за колата отколкото да ги наливам на вятъра.
Това си е лично мнение не го натрапва на никого , но са ми непонятни тези спорове за и против газта.
Все пак разликата в цените никак не е за пренебрегване за един трезвомислещ човек.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
ilia1984 написа:BMWPOWERRR_ACM написа:Днес говорих с моя човек, който ми слагаше газовите едно време за газифициране на М3 заради спора тук и примера със Шницер. Човекът сега се редува с брат си през 2 седмици и слагат газови в Гърция, като монтират и на доста скъпи и нови коли, както на Ес-класата за която писах по-назад.
Та специално за М3 ми каза, че не стават за газ. Скоро идвал някакъв при него с вече монтиран ГИ и нещата просто не ставали. Каза, че тези коли просто са направени да си вървят с бензин. Всичко било усложнено, нямало нужното място и разположението на доста неща било различно и било ужас за газ. Попитах го за течната фаза и отвърна, че монтира, но за М3 също не го спасява. Попитах го и за примера със Шницер като споменах, че всичко се прави от тях, но каза, че там работата е коренно различна и самата кола е пригодена за газ като без да знае подробности е сигурен, че са сменени доста неща.
Толкова от мен за М3 на газ.
Тука имаше питания и за течна фаза, цената ако всичко се правело както трябва можела да стигне и до 5000 като задължително се слагало въпросното филтърче в бутилката защото иначе тази помпа заминавала. Нашата газ наистина не ставала.
Колега гледам че не си запознат с LPG!!Монтирането на газова уредба не е лесна работа особено за нашите майстори то винаги е виновна колата,марката ,модел-а но не и майстораИзрази от типа "няма място" и т.н са доста смешни и няма да ги коментирам ac schnitzer е вярно че са преправяли двигателя но в посока по голяма мощност а не къде да монтират газовата
ако някой внимателно гледа ще види части на BRC(според хора от форума да си купиш BRC за хиляди левове са пари на вятъра странно защо са избрали точно тях за кола от 200 000 евро!!!) Значи може да се монтира !!! Всички двигатели които работят с високо окатанови бензини много добре се газифицират в случая М3 или М5 !!!!! LPG не отмива маслният филм по стените на цилиндрите и за това има по добри смазителни качества от бензина с други думи кола на газ ще мине с 40-50% повече км без ремонт от кола на бензин!
Колега, не знам колко съм запознат, но да не се окаже, че съм карал повече на километри на газ от теб.

Не е само мястото. Бас държа, че не си виждал нито една М-ка на газ извън ю-туб и баз държа, че не познаваш майстпр слагал газ на М-ка. Стига вече с това, че майсторите се оправдавали. Ще се "оправдават" ами, когато едно нещо просто не може да се направи сносно на газ или това е свързано с куп компромиси по самата кола, естествено.
За това, че газта имала по-добри смазочни качества от бензина...


Сега да ти кажа пък карам на метан и то заводско. Сигурно и за него ще кажеш, че не се правят подобрения, но опеловия ми двигател 1.6 има известни разлики с обикновен такъв, който не е проектиран за метан.
И межди другото, спрете се с тази газ. Единственият недостатък на метана спрямо нея е това, че колата ускорява по-бавно. Иначе освен по-евтина е и доста по-безпроблемна зимата. Колата стои на -20 вънка, излизам, чуквам си ключа и пали на метан без абсолютно никакво замисляне. Не се нуждае от стопляне като газта и си върви без колебания. А зимата газта докато загрее изгори 1 кило бензин и хайде икономията отива някъде другаде.

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Е добре де, за не знам си кой път пиша, че клапаните се смазват от маслото и никой не иска да ми обясни как се смазват от горивото. Горивото смазва и буталата на същия принцип, така ли? Карах предишната ми кола към 150 хил на газ и не разбрах кое му е лошото 


- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Еми от маслото се мажат клапаните и всичко друго в двигателя.То затова спор няма интересното е че продължават да битуват разни теории за мазане от бензина .И кое точно в бензина "маже" не става ясно.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Метана изгаря при по висока температура и при него оправдано да се правят промени по двигателя. Налягането при което се съхранява е 20 пъти по високо от това на газта. Има достатъчно разлики метана да не е масов като газта. Ако щете и вече почти удвоената цена.
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
BMWPOWERRR_ACM написа:Колега, не знам колко съм запознат, но да не се окаже, че съм карал повече на километри на газ от теб.Което в никакъв случай не е критерий за знание де.
Не е само мястото. Бас държа, че не си виждал нито една М-ка на газ извън ю-туб и баз държа, че не познаваш майстпр слагал газ на М-ка. Стига вече с това, че майсторите се оправдавали. Ще се "оправдават" ами, когато едно нещо просто не може да се направи сносно на газ или това е свързано с куп компромиси по самата кола, естествено.
За това, че газта имала по-добри смазочни качества от бензина......вероятно поради тази причина правят подобрения в някои случаи на смазочната система когато една кола се прави на газ и трябва да се доближи до работа с бензин. Но аз може да не ги разбирам тези работи, каму ли пък майстора ми.
![]()
Сега да ти кажа пък карам на метан и то заводско. Сигурно и за него ще кажеш, че не се правят подобрения, но опеловия ми двигател 1.6 има известни разлики с обикновен такъв, който не е проектиран за метан.
И межди другото, спрете се с тази газ. Единственият недостатък на метана спрямо нея е това, че колата ускорява по-бавно. Иначе освен по-евтина е и доста по-безпроблемна зимата. Колата стои на -20 вънка, излизам, чуквам си ключа и пали на метан без абсолютно никакво замисляне. Не се нуждае от стопляне като газта и си върви без колебания. А зимата газта докато загрее изгори 1 кило бензин и хайде икономията отива някъде другаде.
Колега един технически неподготвен млъкна ти си вторият дето много разбира няма нито време нито нерви да те ограмотявам



И още нещо метана работи при наляга близо 180-200 атмосфери едвали ще разбереш за какво говоря

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
ilia1984 написа:BMWPOWERRR_ACM написа:Колега, не знам колко съм запознат, но да не се окаже, че съм карал повече на километри на газ от теб.Което в никакъв случай не е критерий за знание де.
Не е само мястото. Бас държа, че не си виждал нито една М-ка на газ извън ю-туб и баз държа, че не познаваш майстпр слагал газ на М-ка. Стига вече с това, че майсторите се оправдавали. Ще се "оправдават" ами, когато едно нещо просто не може да се направи сносно на газ или това е свързано с куп компромиси по самата кола, естествено.
За това, че газта имала по-добри смазочни качества от бензина......вероятно поради тази причина правят подобрения в някои случаи на смазочната система когато една кола се прави на газ и трябва да се доближи до работа с бензин. Но аз може да не ги разбирам тези работи, каму ли пък майстора ми.
![]()
Сега да ти кажа пък карам на метан и то заводско. Сигурно и за него ще кажеш, че не се правят подобрения, но опеловия ми двигател 1.6 има известни разлики с обикновен такъв, който не е проектиран за метан.
И межди другото, спрете се с тази газ. Единственият недостатък на метана спрямо нея е това, че колата ускорява по-бавно. Иначе освен по-евтина е и доста по-безпроблемна зимата. Колата стои на -20 вънка, излизам, чуквам си ключа и пали на метан без абсолютно никакво замисляне. Не се нуждае от стопляне като газта и си върви без колебания. А зимата газта докато загрее изгори 1 кило бензин и хайде икономията отива някъде другаде.
Колега един технически неподготвен млъкна ти си вторият дето много разбира няма нито време нито нерви да те ограмотявамколко километра съм минал и минавам на газ бедната ти е представата
да то обяснявам за газовъздушна смес ,топлино число или клапани няма да ми стигне времето! Вярвай си че си прав само за метана дето пали без "никакво замисляне" ще ти кажа че като ти спра бензиновата помпа ще запалиш ама в някой друг филм
И още нещо метана работи при наляга близо 180-200 атмосфери едвали ще разбереш за какво говоря
Колега, няма да си мерим разни работи кой колко е карал, явно и ти си минал стотици хиляди на газ, но всеки си има позиция. Не можеш да ме убедиш, че газта притежава други предимства пред бензина освен цена(при повече годишни километри)и условна екологичност.
За метана не те знам над какви коли имаш наблюдения, но аз ти казвам, че моята пали на -20 на метан БЕЗ ДА ИГРАЕ РОЛЯ БЕНЗИНОВАТА ПОМПА! Ако искам да паля на бензин, то трябва да обърна на бензин и тогава може да се случи. Тръгвам на метан и проблеми няма. И колата в студа загрява доста по-бързо от друга бензинова заради(както ти отбеляза)доста по-високата температура на горене.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Току-що по новините говореха за упражняване контрол над качеството на горивата. Оказа се, че вече сме Европейските норми с едва 9% открити нарушения при проверките по бензиностанциите.
Тук идва "изненадата". Контрол над пропан-бутана НИКОЙ в държавата не упражнява. Излиза, че и въздух да ти вкарват...контрол няма. Аз между другото съм виждал да слагат газ, която да даде разход от около 80 на 100 при кола, която по принцип гори 8-10.
Контрол над пропан-бутана у нас щяло да има едва след 2-3 години(което за стандартите на БГ може да значи и 5-6), а над метана изобщо не се знае кога мислят да упражняват контрол.
Тук идва "изненадата". Контрол над пропан-бутана НИКОЙ в държавата не упражнява. Излиза, че и въздух да ти вкарват...контрол няма. Аз между другото съм виждал да слагат газ, която да даде разход от около 80 на 100 при кола, която по принцип гори 8-10.

Контрол над пропан-бутана у нас щяло да има едва след 2-3 години(което за стандартите на БГ може да значи и 5-6), а над метана изобщо не се знае кога мислят да упражняват контрол.

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Колега кви са тия свободни съчинения за въздух в пропана ? Наясно ли си при какво налягане се втечнява въздуха съставен от азот кислород и въглероден двуокис и при околна температура 30 градуса какво налягане ще се получи в газовата бутилка ако се вкара такъв втечнен микс ? Ще има само едно голямо бум.. за броени секунди.То никой превозвач производител или който да е няма си заложи главата с такова нещо понеже е сигурна експлозия.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Абе колега, използвах въздуха просто ей така като израз. Не съм имал предвид, че ще ти вкарват втечнен кислород и азот!
Ставаше дума, че каквото и да ти сипят, няма кой да упражни контрол, а ти ми се хващаш за глупости. Все едно да ти кажа, че в даден сервиз, където ти си сменяш маслото няма контрол и дори вода могат да ти налеят в двигателя, а ти да тръгнеш да ми обясняваш, че не може така защото ще се скапе още като завъртиш стартера! 


Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
BMWPOWERRR_ACM написа:Абе колега, използвах въздуха просто ей така като израз. Не съм имал предвид, че ще ти вкарват втечнен кислород и азот!Ставаше дума, че каквото и да ти сипят, няма кой да упражни контрол, а ти ми се хващаш за глупости. Все едно да ти кажа, че в даден сервиз, където ти си сменяш маслото няма контрол и дори вода могат да ти налеят в двигателя, а ти да тръгнеш да ми обясняваш, че не може така защото ще се скапе още като завъртиш стартера!
Голям контрол за пропан-бутана не е нужен. Елементарно - газ под налягане не може да го разредиш с нищо нито докато го превозваш нито докато е в бензиностанцията. Ако не го разреждат на кранчето от Русия значи никъде не го разреждат. Така че това е най-сигурното гориво от гледна точка на качество.
Tool - Fear Inoculum
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Хм, по принцип да. Но как ще ми обясниш това тогава. Има една бензиностанция тук, която преди години на няколко мои колеги беше дала ненормален разход от около 80 на 100 при положение, че колите им са супер обикновени, нямаха проблеми и не се правеха на интересни? Собственика просто им зареди колите до горе и им каза да мълчат, извини се и толкова. Представяш ли си как тази бензиностанция е лъгала в малки количества стотици пъти хората без да се усетят защото реално при зареждане на газ разлика от литър или 1.5 литра няма как да я усетиш? Значи все пак правят шмекерии, било то и на колонките.
Не знам и кой какво доставя на нас и на Гърция, но там газта е една, а тук съвсем друга.
Не знам и кой какво доставя на нас и на Гърция, но там газта е една, а тук съвсем друга.

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Хмм..малко странно ми се струва някой да е карал 100км с разход 80л
просто бутилки 100л има ама доста рядко да не кажа въобще.Случката по скоро е зареждане и гаста свършва по рано като водача е направил 30-40км и моментен разход 80л което е напълно възможно ако тоя се е улял и е ударил яко в кантара.Тва са чести случай при газта примерно бутилка 60л той ти зарежда 62л при положение че дори празна вътре винаги остават 3-4л газ.Тоест тя посмъртно няма как да я събере тая газ ама това е по колонката
.И тия неща ставаха преди години ..скоро не съм чул някой да се оплаква поне по големите вериги бензиностанции няма .


Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани