Посещение на НюрбургРинг - кое, как..?
Модератор: Общи модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Посещение на НюрбургРинг - кое, как..?
Здравейте,
от доста време не съм посещавал този форум и е възможно вече да е дискутирано, така че, ако се повтаря, моля да ми дадете линк за да се осведомя.
От доста време имам една мечта, която все си мислех, че никога няма да осъществя, но за моя радост, сега ми се открива възможност. Мечтата ми е да покарам малко на митичния "Зелен Ад", иначе казано НюрбургРинг.
Понеже знам, че няколко момчета от този форум ходиха редовно, или поне така беше до преди три години, се допитвам до Вас
Надявам се да се свържа по някакъв начин с тях, или с друг посещавал и карал на Ринга.
Планирам да направя това посещение догодина и искам да се информирам кое, как и защо
До колкото бях чувал, едно време даваха 335и под наем, съществува ли още тази практика? Каква е цената? (това е основното)
Отделно какви разходи са неизбежни и такива работи.
Общо взето и сам ще се опитам да се осведомя, но информацията от първа ръка е безценна!
Поздрави!
Р.Стефанов
от доста време не съм посещавал този форум и е възможно вече да е дискутирано, така че, ако се повтаря, моля да ми дадете линк за да се осведомя.
От доста време имам една мечта, която все си мислех, че никога няма да осъществя, но за моя радост, сега ми се открива възможност. Мечтата ми е да покарам малко на митичния "Зелен Ад", иначе казано НюрбургРинг.
Понеже знам, че няколко момчета от този форум ходиха редовно, или поне така беше до преди три години, се допитвам до Вас

Надявам се да се свържа по някакъв начин с тях, или с друг посещавал и карал на Ринга.
Планирам да направя това посещение догодина и искам да се информирам кое, как и защо

До колкото бях чувал, едно време даваха 335и под наем, съществува ли още тази практика? Каква е цената? (това е основното)
Отделно какви разходи са неизбежни и такива работи.
Общо взето и сам ще се опитам да се осведомя, но информацията от първа ръка е безценна!
Поздрави!
Р.Стефанов
Re: Посещение на НюрбургРинг - кое, как..?
Проверяваш датите, на които е отворен за т.нар. touristenfahren
http://www.nuerburgring.de/en/angebote/ ... leife.html
има голямо разнообразие от коли под наем специално за ринга, цените са дебели. Не излизай на ринга с наета кола без тя да е специфично за ринга, защото застраховката й там не важи (+ се следи с камери и глобите са много солени, и те слагат в черния списък на всички фирми по света за коли под наем)
За ринга казват следното - първите 100 обиколки са за да опознаеш пистата. На видео изглежда като обикновена писта, но всъщност денивелацията е огромна, има завои които не изглеждат остри, но са с обратен наклон и те изплюват от пистата много лесно, добре е да научиш главните завои наизуст предварително (т.е. цялата писта), има "слепи" завои.
http://www.nuerburgring.de/fileadmin/20 ... rgring.pdf
Добра идея е да караш на мокро първите обиколки, за да караш съвсем бавно и да не бавиш трафика твърде много, защото на сухо ще те подминават като спрял и ще натиснеш газта и...
Обиколката е около 10 минути, ама 10 минути много много напрегнато каране, като трафика (по-бързите коли, които е почти задължително да пропускаш веднага - предварително гледаш в огледалата, придържаш се към дясната част от платното дори в завой итн). Да научиш "линията" едва ли ще ти е полезно в началото, просто защото трафика няма да ти позволи да я следваш. Да караш с темпото на друг е опасно.
това го има постнато в една тема за Нюрбургринг, но е с ниско качество, затова слагам високо качество на следния ///М Nurburgring guide
Ето и един интересен за мен блог относно Нюрбургринг - обхваща 6 години време (2002-2008) и описва 70 посещения на ринга с хиляди обиколки със собствени коли (вкл. и порше), обиколки с чужди коли, като пасажер итн
http://www.jwhubbers.nl/ring/index.php
http://www.nuerburgring.de/en/angebote/ ... leife.html
има голямо разнообразие от коли под наем специално за ринга, цените са дебели. Не излизай на ринга с наета кола без тя да е специфично за ринга, защото застраховката й там не важи (+ се следи с камери и глобите са много солени, и те слагат в черния списък на всички фирми по света за коли под наем)
За ринга казват следното - първите 100 обиколки са за да опознаеш пистата. На видео изглежда като обикновена писта, но всъщност денивелацията е огромна, има завои които не изглеждат остри, но са с обратен наклон и те изплюват от пистата много лесно, добре е да научиш главните завои наизуст предварително (т.е. цялата писта), има "слепи" завои.
http://www.nuerburgring.de/fileadmin/20 ... rgring.pdf
Добра идея е да караш на мокро първите обиколки, за да караш съвсем бавно и да не бавиш трафика твърде много, защото на сухо ще те подминават като спрял и ще натиснеш газта и...
Обиколката е около 10 минути, ама 10 минути много много напрегнато каране, като трафика (по-бързите коли, които е почти задължително да пропускаш веднага - предварително гледаш в огледалата, придържаш се към дясната част от платното дори в завой итн). Да научиш "линията" едва ли ще ти е полезно в началото, просто защото трафика няма да ти позволи да я следваш. Да караш с темпото на друг е опасно.
това го има постнато в една тема за Нюрбургринг, но е с ниско качество, затова слагам високо качество на следния ///М Nurburgring guide
Ето и един интересен за мен блог относно Нюрбургринг - обхваща 6 години време (2002-2008) и описва 70 посещения на ринга с хиляди обиколки със собствени коли (вкл. и порше), обиколки с чужди коли, като пасажер итн
http://www.jwhubbers.nl/ring/index.php
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4213
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Посещение на НюрбургРинг - кое, как..?
Малко ще ви се стори смешно, това което ще кажа, но..
Мой съвет е да си изтеглиш симулатора rFactor, и да си сложиш тази писта(мога да ти прата и играта и пистата). Оригинално имаш доста голям избор от коли, можем да помогнем и да сложиш разни DTM Е30-ки и т.н. Конкретно тази писта в тази игра е направена много реално и като ти остане време, завъртай по 1-2 обиколи и ще научиш завойте. Така като излезнеш, ще си МАЛКО по-подготвен.
Мой съвет е да си изтеглиш симулатора rFactor, и да си сложиш тази писта(мога да ти прата и играта и пистата). Оригинално имаш доста голям избор от коли, можем да помогнем и да сложиш разни DTM Е30-ки и т.н. Конкретно тази писта в тази игра е направена много реално и като ти остане време, завъртай по 1-2 обиколи и ще научиш завойте. Така като излезнеш, ще си МАЛКО по-подготвен.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: Посещение на НюрбургРинг - кое, как..?
Хич не е смешно. Много пилоти разучават пистите със симулатори. Естествено не е като истинско, но ще придобиеш малка представа за пистата.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Re: Посещение на НюрбургРинг - кое, как..?
аз до ринга не стигнах, но преди половин година имам такава пусната тема, в която се включиха няколко човека, които са ходили
общо взето колата под наем е доста дебела оферта.. дават фв широкота.. и за возене само има некъв астън мартин.. и ринг такси
viewtopic.php?f=4&t=287687
общо взето колата под наем е доста дебела оферта.. дават фв широкота.. и за возене само има некъв астън мартин.. и ринг такси
viewtopic.php?f=4&t=287687
No bling at the Ring
Re: Посещение на НюрбургРинг - кое, как..?
Здравейте,
благодаря много за бързите отговори!
Явно няма да се наема автомобил от пистата, тъй като е безмислено! 600 евро са доста дори за 335и, а камоли за Сироко, предполагам само на предно...
Относно сложността на пистата съм се осведомил и съм далеч от мисълта, че е шега работа. Все пак до колкото знам на година загиват средно 12 души на нея. Това със карането на дъжд е добър съвет! Лошото е, че трябва да уцелиш дъждовен ден
Симулатори вече има доста, общо взето всяка игра с автомобили не минава без Ринга напоследък. Доста обиколки съм навъртял като малко по-малък, но определено са далеч от истината
благодаря много за бързите отговори!
Явно няма да се наема автомобил от пистата, тъй като е безмислено! 600 евро са доста дори за 335и, а камоли за Сироко, предполагам само на предно...
Относно сложността на пистата съм се осведомил и съм далеч от мисълта, че е шега работа. Все пак до колкото знам на година загиват средно 12 души на нея. Това със карането на дъжд е добър съвет! Лошото е, че трябва да уцелиш дъждовен ден

Симулатори вече има доста, общо взето всяка игра с автомобили не минава без Ринга напоследък. Доста обиколки съм навъртял като малко по-малък, но определено са далеч от истината

Re: Посещение на НюрбургРинг - кое, как..?
sk. написа:Здравейте,
благодаря много за бързите отговори!
Това със карането на дъжд е добър съвет! Лошото е, че трябва да уцелиш дъждовен ден![]()
всъщност там е доста гористо и планинско и дори над теб да свети слънце, в други 2-3 части може да е препръскал дъждец...
стичаща се вода през пистата не е рядкост, дори да е валяло вчера
за на дъжд аз не се изразих правилно, но идеята е, че повечето карат по-бавно и внимателно и ще ти е по-лесно с трафика
защото да не пропускаш някого се счита за лоши обноски
а също така - ако някой те е настигнал, то той е по дефиниция е по-бърз от теб и е препоръчително да го пропуснеш : )
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Посещение на НюрбургРинг - кое, как..?
Коли под наем не дават.
Гледаш календара кога е отворена за туристи(обикновенни шофъори) със серийни коли,отиваш малко преди това и си предплащаш обиколките предварително,по спомен беше 23 евро на обиколка.Дават ти карта,която е магнитна и е за теб персонално.Когато отворят пистата,има маршали чекираш се с въпросната карта и излизаш да караш.Внимай защото пистата е доста технична с много обратни завои и вместо гуми консуматив стават накладките,ако нямаш хубави въобще не излизай че има няколко много екстремни спирания
По принцип другите се пазят но имай в предвид че доста бързи коли карат редом с теб и става страшно ако се стигне до контакт без значение дали по пистата или в друга кола.
Имах в предвид че входа за любителите е съвсем различен от където влизат състезателите и трябва да питаш понеже много сложно ще стане да ти обяснявам.
Ринг Таксито в момента е Е60 М5(макс 4 човека над 18 год.) и беше 200+евро по спомен и Астън Мартин В8(макс 1 човек) но е много по-скъпо.Цената е за една обиколка.Ако искаш да се возиш на Ринг Такси всичко се плаща предварително онлайн защото билети свършват много бързо
Успех и приятно изживяване там!
Повярвай няма с какво да се сравни карането там
Гледаш календара кога е отворена за туристи(обикновенни шофъори) със серийни коли,отиваш малко преди това и си предплащаш обиколките предварително,по спомен беше 23 евро на обиколка.Дават ти карта,която е магнитна и е за теб персонално.Когато отворят пистата,има маршали чекираш се с въпросната карта и излизаш да караш.Внимай защото пистата е доста технична с много обратни завои и вместо гуми консуматив стават накладките,ако нямаш хубави въобще не излизай че има няколко много екстремни спирания

По принцип другите се пазят но имай в предвид че доста бързи коли карат редом с теб и става страшно ако се стигне до контакт без значение дали по пистата или в друга кола.
Имах в предвид че входа за любителите е съвсем различен от където влизат състезателите и трябва да питаш понеже много сложно ще стане да ти обяснявам.
Ринг Таксито в момента е Е60 М5(макс 4 човека над 18 год.) и беше 200+евро по спомен и Астън Мартин В8(макс 1 човек) но е много по-скъпо.Цената е за една обиколка.Ако искаш да се возиш на Ринг Такси всичко се плаща предварително онлайн защото билети свършват много бързо

Успех и приятно изживяване там!
Повярвай няма с какво да се сравни карането там

- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Посещение на НюрбургРинг - кое, как..?
я и аз да се включа, че по-едно време доста често ходех пък и май един голф отписах там
коли под наем има
http://www.rent4ring.de/en/info/rentals ... leife.html
http://rsrnurburg.com/drive-the-track/p ... g-sessions
аз бих ти препоръчал сузики суифт-а. като картинг е, седи залепена, защото е на полу сликове, доста прощава грешките и в най-лошия случай е най-евтина да я отпишеш. прочети внимателно каква застраховка имаш защото ако стане беля е много ама много скъпо.
колегите горе са ти дали линк на който да провериш кога е отворена пистата, имай предвид, че напоследък трудно можеш да направиш повече от 10 обиколки за един ден - стават ужасно много катастрофи и затварят докато изчистят. уикендите е прекалено голяма лудница, ако имаш възможност отиди през седмицата.
за спане като наближи време ми прати лично и ще ти дам телефона на марко - ние винаги спим в неговата къща-пансион, нещо от порядъка на 20 евро на човек на вечер. има и други пансиони, хотелите са малко и режат глави. има няколко ресторанта, в пицария пинокио всички се събират след якото каране и се разправят истории и е доста приятна атмосфера, големите пици са между 6-9 евро. има дюнери по 4 евро както и разни други места където с 15 евро човек се наяжда.
това с първите 10 обиколки на мокро е пълна глупост, пистата е ужасно хлъзгава и ако не знаеш какво те очаква дори и да караш бавно пак може да пострадаш. излизаш на сухо с големите батки и караш внимателно, постоянно си гледаш в огледалата и даваш път, учтиво е да пускаш мигач. хората които карат бързо са наясно, че има и много бавни коли и те пазят също. внимаваш много за мотористи, защото бързо се появяват и още по-бързо падат, също в завоите като легнат не ги виждаш, когато са до теб и може много лесно да ги отнесеш. общо взето си караш карането и си правиш кефа, много е важно обаче да не си повярваш, което обикновено става на 3-5тата обиколка - тъкмо почваш да си мислиш, че познаваш пистата и да раздаваш газ и имаш близка среща с някоя мантинела. ако приемаш съвет намери някой в паркинга който познава пистата (обикновено кола с клетка, полу сликове и т.н.) или си харесай някой с бмв (м3 цсл например) и го помоли да те качи за една обиколка и малко от малко да ти покаже пистата. с брат ми сме возили много хора и нас са ни возили също. в повечето случай хората са отзивчиви, може да предложиш ти да им платиш обиколката например (пак е по-евтино от ринг таксито а има много хора които са пъти по-бързи от него и могат да ти кажат къде е идеалната линия на всеки завой) симулаторите са добра идея, ГТ4 или ГТ5, форца, предполагам и на други игри я има.
поздрави и успех



коли под наем има
http://www.rent4ring.de/en/info/rentals ... leife.html
http://rsrnurburg.com/drive-the-track/p ... g-sessions
аз бих ти препоръчал сузики суифт-а. като картинг е, седи залепена, защото е на полу сликове, доста прощава грешките и в най-лошия случай е най-евтина да я отпишеш. прочети внимателно каква застраховка имаш защото ако стане беля е много ама много скъпо.
колегите горе са ти дали линк на който да провериш кога е отворена пистата, имай предвид, че напоследък трудно можеш да направиш повече от 10 обиколки за един ден - стават ужасно много катастрофи и затварят докато изчистят. уикендите е прекалено голяма лудница, ако имаш възможност отиди през седмицата.
за спане като наближи време ми прати лично и ще ти дам телефона на марко - ние винаги спим в неговата къща-пансион, нещо от порядъка на 20 евро на човек на вечер. има и други пансиони, хотелите са малко и режат глави. има няколко ресторанта, в пицария пинокио всички се събират след якото каране и се разправят истории и е доста приятна атмосфера, големите пици са между 6-9 евро. има дюнери по 4 евро както и разни други места където с 15 евро човек се наяжда.
това с първите 10 обиколки на мокро е пълна глупост, пистата е ужасно хлъзгава и ако не знаеш какво те очаква дори и да караш бавно пак може да пострадаш. излизаш на сухо с големите батки и караш внимателно, постоянно си гледаш в огледалата и даваш път, учтиво е да пускаш мигач. хората които карат бързо са наясно, че има и много бавни коли и те пазят също. внимаваш много за мотористи, защото бързо се появяват и още по-бързо падат, също в завоите като легнат не ги виждаш, когато са до теб и може много лесно да ги отнесеш. общо взето си караш карането и си правиш кефа, много е важно обаче да не си повярваш, което обикновено става на 3-5тата обиколка - тъкмо почваш да си мислиш, че познаваш пистата и да раздаваш газ и имаш близка среща с някоя мантинела. ако приемаш съвет намери някой в паркинга който познава пистата (обикновено кола с клетка, полу сликове и т.н.) или си харесай някой с бмв (м3 цсл например) и го помоли да те качи за една обиколка и малко от малко да ти покаже пистата. с брат ми сме возили много хора и нас са ни возили също. в повечето случай хората са отзивчиви, може да предложиш ти да им платиш обиколката например (пак е по-евтино от ринг таксито а има много хора които са пъти по-бързи от него и могат да ти кажат къде е идеалната линия на всеки завой) симулаторите са добра идея, ГТ4 или ГТ5, форца, предполагам и на други игри я има.
поздрави и успех




- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
Re: Посещение на НюрбургРинг - кое, как..?
Много полезна тема - на мен също ми е в To-do листа за догодина.
Благодаря за информацията.
Благодаря за информацията.
Touring & windsurf club
Re: Посещение на НюрбургРинг - кое, как..?
oxam,
Определно за теб се сещах, че описваше ринга. Ника не го помня, но аватара със Z3-ката ме подсеща.
Благодаря за изчерпателния отговор!
1) Най-вероятно ще тествам Сузуки Суифта. Сигурно се кара доста готино, със семита и 4х4.
2) Двата сайта, които си дал също ще са ми много полезни и ми спестиха следващото питане. Дали имате инфо и за други писти, на които може да се кара. Замислям се, че може би ще е добра идея да покарам първо на някоя друга писта, преди да отида на "Зеления ад".
Общо взето доста материал имам да прочета и за пистата и за това, как да запазвам ресурса на автомобила или да го ползвам по оптимален начин, за да може да уцелее примерно за 5 последователни обиколки. Покарах онази вечер Железница - Бистрица - София, хем не давах много газ надолу и внимавах със спирачките, но направо ги запалих на 5-тия завой. Не знам наклона ли е прекалено голям или трябва да коригирам техниката на спиране, но спирачките направо окапаха... траекторията също куца отвсякъде, но все пак на път от републиканската мрежа няма как да се кара свободно, макар и в 3ч. през нощта.
Бтв, може да имаме достатъчно време да се съберем някоя БГ група на Ринга
Благодаря ви за отговорите и със сигурност ще имам още мнооого въпроси
Поздрави!
Определно за теб се сещах, че описваше ринга. Ника не го помня, но аватара със Z3-ката ме подсеща.
Благодаря за изчерпателния отговор!
1) Най-вероятно ще тествам Сузуки Суифта. Сигурно се кара доста готино, със семита и 4х4.
2) Двата сайта, които си дал също ще са ми много полезни и ми спестиха следващото питане. Дали имате инфо и за други писти, на които може да се кара. Замислям се, че може би ще е добра идея да покарам първо на някоя друга писта, преди да отида на "Зеления ад".
Общо взето доста материал имам да прочета и за пистата и за това, как да запазвам ресурса на автомобила или да го ползвам по оптимален начин, за да може да уцелее примерно за 5 последователни обиколки. Покарах онази вечер Железница - Бистрица - София, хем не давах много газ надолу и внимавах със спирачките, но направо ги запалих на 5-тия завой. Не знам наклона ли е прекалено голям или трябва да коригирам техниката на спиране, но спирачките направо окапаха... траекторията също куца отвсякъде, но все пак на път от републиканската мрежа няма как да се кара свободно, макар и в 3ч. през нощта.
Бтв, може да имаме достатъчно време да се съберем някоя БГ група на Ринга

Благодаря ви за отговорите и със сигурност ще имам още мнооого въпроси

Поздрави!
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Посещение на НюрбургРинг - кое, как..?
този маршрут беше моя нюрбургринг преди години, още си спомням мислено почти всички завои 
да не би да държиш съединителя натиснат докто спираш преди завои ?

да не би да държиш съединителя натиснат докто спираш преди завои ?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Посещение на НюрбургРинг - кое, как..?
sk. написа:oxam,
Определно за теб се сещах, че описваше ринга. Ника не го помня, но аватара със Z3-ката ме подсеща.
Благодаря за изчерпателния отговор!
1) Най-вероятно ще тествам Сузуки Суифта. Сигурно се кара доста готино, със семита и 4х4.
2) Двата сайта, които си дал също ще са ми много полезни и ми спестиха следващото питане. Дали имате инфо и за други писти, на които може да се кара. Замислям се, че може би ще е добра идея да покарам първо на някоя друга писта, преди да отида на "Зеления ад".
Общо взето доста материал имам да прочета и за пистата и за това, как да запазвам ресурса на автомобила или да го ползвам по оптимален начин, за да може да уцелее примерно за 5 последователни обиколки. Покарах онази вечер Железница - Бистрица - София, хем не давах много газ надолу и внимавах със спирачките, но направо ги запалих на 5-тия завой. Не знам наклона ли е прекалено голям или трябва да коригирам техниката на спиране, но спирачките направо окапаха... траекторията също куца отвсякъде, но все пак на път от републиканската мрежа няма как да се кара свободно, макар и в 3ч. през нощта.
Бтв, може да имаме достатъчно време да се съберем някоя БГ група на Ринга![]()
Благодаря ви за отговорите и със сигурност ще имам още мнооого въпроси
Поздрави!
Ако имаш желание след 1ви октомври като се прибирам в Бг мога да те "разведа" по тоя път... Не че съм голям карач, но г/д го чувам карането





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Re: Посещение на НюрбургРинг - кое, как..?
Здравейте отново,
първо доста съм страхлив, когато ме вози някой друг, но мерси за предложението
Точно този път не ме кефи много, тъй като е почти без никакъв страничен наклон и не се доближава достатъчно до Ринга.
Аз ползвам пътят между Суходол и Филиповци. Около 2,5км, има 6-7 завоя, като всеки е доста специфичен и всичките са с наклон
Но да оставим рейсърските изпълнения за друг път 
Започнах да разцъквам на НФС пистата. Карам си с някакво Голфче (пределно бавно), но някак не успявам да се концентрирам толкова, че да запомня линията и завоите. За момента доста по-добре ми се струват клипчетата от юТуб. Има си специално качени клипчета със Сузуки Суифт, правени най-вероятно от Рент4Ринг.ком. Определено от тях научавам доста повече. Начинът, по който малкия брамбъзък се движи е доста интересен. Седи като залепена и е супер респонсив. Прави ми впечатление, че не на всякъде шофьорът дава газ нищо, че привидно има права отсечка. На няколко участъка просто поддържа скороста около 67-68 мили.
Също така, четох и доста инфо от техния сайт. Те също препоръчват да се кара на дъжд, тъй като трафика щял да бъде от 30 до 50% по-малко, а мотористите изчезвали напълно. Твърдят, че това доста облекчавало новобранците
Охам, чудя се как издържат гумите и накладките, ако човек реши да покара сериозно и да завърти 5-6 последователни обиколки? То реално и 2 последователни сигурно са много, все пак 74 завоя...
Тук в БГ, като завъртят 10 обиколки на писта Дракон (Калояново) и гумите от дясната страна приключват... (общо взето)
първо доста съм страхлив, когато ме вози някой друг, но мерси за предложението

Точно този път не ме кефи много, тъй като е почти без никакъв страничен наклон и не се доближава достатъчно до Ринга.
Аз ползвам пътят между Суходол и Филиповци. Около 2,5км, има 6-7 завоя, като всеки е доста специфичен и всичките са с наклон


Започнах да разцъквам на НФС пистата. Карам си с някакво Голфче (пределно бавно), но някак не успявам да се концентрирам толкова, че да запомня линията и завоите. За момента доста по-добре ми се струват клипчетата от юТуб. Има си специално качени клипчета със Сузуки Суифт, правени най-вероятно от Рент4Ринг.ком. Определено от тях научавам доста повече. Начинът, по който малкия брамбъзък се движи е доста интересен. Седи като залепена и е супер респонсив. Прави ми впечатление, че не на всякъде шофьорът дава газ нищо, че привидно има права отсечка. На няколко участъка просто поддържа скороста около 67-68 мили.
Също така, четох и доста инфо от техния сайт. Те също препоръчват да се кара на дъжд, тъй като трафика щял да бъде от 30 до 50% по-малко, а мотористите изчезвали напълно. Твърдят, че това доста облекчавало новобранците

Охам, чудя се как издържат гумите и накладките, ако човек реши да покара сериозно и да завърти 5-6 последователни обиколки? То реално и 2 последователни сигурно са много, все пак 74 завоя...

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Посещение на НюрбургРинг - кое, как..?
При правилно каране нямаш тия проблеми... Спирачките най-лесно се палят като има повече напрежение във водача и не се познава мястото на което се кара... Не ме питай от къде знам
За гумите... Ако не са гадни самите гуми и ги пазиш (това не ти коства много, само трябва да изчистиш резките подавания на газ и прекалено ранните разбира се...) малко от малко е ОК. Колкото по-рано газ толкова по-добре, но накрая се оказва че набиваш рано газта, бориш колата през завоя, гумите прегряват, почват да се разпадат... А ти не си по-бърз
Най-важното е да караш привидно "бавно" без драматизъм - изчистено без резки газ/спирачка/волан... Колкото по-изчистено, толкова по-бързо и толкова по-щадящо техниката... За жалост е лесно на думи и трудно на практика, но с повече каране се постига 

За гумите... Ако не са гадни самите гуми и ги пазиш (това не ти коства много, само трябва да изчистиш резките подавания на газ и прекалено ранните разбира се...) малко от малко е ОК. Колкото по-рано газ толкова по-добре, но накрая се оказва че набиваш рано газта, бориш колата през завоя, гумите прегряват, почват да се разпадат... А ти не си по-бърз





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: slatanic