1000 коня изригнаха!!!
Модератор: Общи модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- 7S\/E7OSLA\/
- ентусиаст
-
- Мнения: 870
- Регистриран на: 19.03.2006
- Местоположение: Сф
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70 08.2010
- Детайли за колата: Сив металик
1000 коня изригнаха!!!
чудовище
http://www.metacafe.com/watch/85817/bugatti_veyron/[url][/url]
Суперавтомобилът “Бугати Вийрън 16.4” бе черешката от върха на сладоледа, с която се забавляваха гостите на състезанието “Ролекс Монтерей Хистърик”, състояло се на 16 август на пистата в Лагуна Сека, Калифорния, САЩ. Тегленият от 1001 коня шосеен болид направи за първи път пред публика няколко кръга по пистата, преди на нея да излязат ветераните със същата марка, произведени между 1909 и 1939 г. До този момент “Бугати Вийрън 16.4” бе представен само като статичен експонат на няколко от най-големите автосалони на планетата “Фолксваген” ще качи на конвейера “Бугати Вийрън 16.4” до края на годината. Германската компания планира да произвежда ръчно по 1 шосеен болид седмично. Отсега е известно, че струващият 1 млн. евро автомобил мечта ще бъде произведен в ограничена серия от 300 бройки. Всяка кола ще има свой собствен пореден номер. Според източник от ръководството на “Бугати” независимо от седемцифрената цена повечето от още непроизведените болиди са вече разпродадени.
Прототипът на “Бугати Вийрън 16.4” бе показан за първи път на автосалона в Париж през есента на 2002 г. Оттогава досега изтече много вода и се чуха множество слухове за пускането или спирането на проекта. Дори премиерата на предсерийния прототип, която се състоя пак на автосалона в Париж през миналата година, не спря спекулациите за бъдещето на автомобила с най-много “най” и суперлативи. С динамичната премиера в Лагуна Сека обаче “Бугати” окончателно потвърди ангажимента си да предаде догодина първите тридесетина бройки на “Вийрън 16.4” на своите ВИП клиенти
Със своите 1001 коня най-скъпият сериен автомобил на планетата превъзхожда дори и болидите от Формула 1. В официалния каталог конструкторите са посочили само две цифри, характеризиращи динамиката на колата. Но и те са достатъчни, за да се добие реална представа за нейната уникалност. “Бугати Вийрън” набира 300 км в час за по-малко от 14 секунди, а максималната засечена скорост е 406 км в час.
Безпрецедентните в света на шосейните автомобили показатели се дължат най-вече на чудовищния 16-цилиндров W-образен мотор с 64 клапана (по 4 на цилиндър) и обем 8 л. Не по-малко смайващ от хилядата и един коня е и максималният въртящ момент от 1250 Нютонметра при 6000 оборота в минута на супермотора.
Погледнато отвън 2-местното суперкупе с централно разположен мотор прилича повече на огромен спойлер, отколкото на спортна лимузина. Конструкторите са монтирали подвижен спойлер в задната част на колата. В положение на покой той е прибран в ниша под задния прозорец. По време на движение спойлерът излиза автоматично, нагласявайки се с необходимата площ и ъгъл на атака според скоростта на движени.
“Бугати Вийрън 16.4” има самоносещо шаси от яка и лека алуминиева сплав. Външните панели са изработени от алуминий и стъклопластика. Дългото 4,46 м суперкупе има 7-степенна скоростна кутия с последователно превключване
Не по-малко смайващ е и интериорът на салона. Освен със задължителните за кола от най-висок клас материали като кожа, орехова дървесина и метални гарнитури за неговото обзавеждане са използвани и допълнителни екстри като скъпоценни камъни. С тях е украсен струващият 70000 евро спидометър на “Бугати Вийрън 16.4”
Bugatti Veyron 16.4 - габарити:
Дължина - 4466 мм
Широчина – 1998 мм
Височина 1206 мм
Междуосие - 2700 мм
Следа – 1723 (предни) и 1632 мм на задните колела.
Тегло - 1550 кг
Еторе конструира най-добрия автомобил на планетата
“Ако успея да постигна своята цел, то автомобилът, който ще построя, ще е без съмнение извън всякакви критики като мотор и конструкция”, пише през 1913 г. в писмо до своя приятел Габриел Еспане гениалният конструктор Еторе Бугати. Италианец по произход маестро Бугати започва да произвежда ръчно преди 76 г. първите си модели в една работилница във Франция.
Най-прочут от историческите модели на “Бугати” е легендарният “Тур-41 Ле Роял”. Еторе Бугати планирал да произведе 25 бройки от своя кралски модел – по един за всеки от властвалите по това време в Европа династии. Той обаче успява да изработи само шест от кралските лимузини. В момента цената им е около 10 млн. долара. Точно толкова бяха броени миналата година на търг за една от тях.
Още докато конструира лимузината “Ле Роял” Еторе Бугати казва, че това ще е най-добрият автомобил на планетата. Колата има уникален за времето си (а и по днешните стандарти) мотор с обем 12,8 л. Неговата мощност от 300 к.с. (при 1700 оборота в минута) надминава с пъти по брой на конете всички свои конкуренти.
Първият “Ле Роял” излиза от работилницата на Еторе Бугати през април 1927 г. Между потенциалните клиенти е и румънският крал Карол II. Той се среща с конструктора и дори обядва с него, за да бъдат уточнени параметрите на бъдещата сделка. Легендата гласи, че Еторе остава разочарован от държанието на коронованата особа. “Какъв крал може да е този човек? Погледнете го само как се държи на масата!, възкликнал ужасен конструкторът, поставяйки неприемливи за румънския крал условия.

http://www.metacafe.com/watch/85817/bugatti_veyron/[url][/url]
Суперавтомобилът “Бугати Вийрън 16.4” бе черешката от върха на сладоледа, с която се забавляваха гостите на състезанието “Ролекс Монтерей Хистърик”, състояло се на 16 август на пистата в Лагуна Сека, Калифорния, САЩ. Тегленият от 1001 коня шосеен болид направи за първи път пред публика няколко кръга по пистата, преди на нея да излязат ветераните със същата марка, произведени между 1909 и 1939 г. До този момент “Бугати Вийрън 16.4” бе представен само като статичен експонат на няколко от най-големите автосалони на планетата “Фолксваген” ще качи на конвейера “Бугати Вийрън 16.4” до края на годината. Германската компания планира да произвежда ръчно по 1 шосеен болид седмично. Отсега е известно, че струващият 1 млн. евро автомобил мечта ще бъде произведен в ограничена серия от 300 бройки. Всяка кола ще има свой собствен пореден номер. Според източник от ръководството на “Бугати” независимо от седемцифрената цена повечето от още непроизведените болиди са вече разпродадени.
Прототипът на “Бугати Вийрън 16.4” бе показан за първи път на автосалона в Париж през есента на 2002 г. Оттогава досега изтече много вода и се чуха множество слухове за пускането или спирането на проекта. Дори премиерата на предсерийния прототип, която се състоя пак на автосалона в Париж през миналата година, не спря спекулациите за бъдещето на автомобила с най-много “най” и суперлативи. С динамичната премиера в Лагуна Сека обаче “Бугати” окончателно потвърди ангажимента си да предаде догодина първите тридесетина бройки на “Вийрън 16.4” на своите ВИП клиенти
Със своите 1001 коня най-скъпият сериен автомобил на планетата превъзхожда дори и болидите от Формула 1. В официалния каталог конструкторите са посочили само две цифри, характеризиращи динамиката на колата. Но и те са достатъчни, за да се добие реална представа за нейната уникалност. “Бугати Вийрън” набира 300 км в час за по-малко от 14 секунди, а максималната засечена скорост е 406 км в час.
Безпрецедентните в света на шосейните автомобили показатели се дължат най-вече на чудовищния 16-цилиндров W-образен мотор с 64 клапана (по 4 на цилиндър) и обем 8 л. Не по-малко смайващ от хилядата и един коня е и максималният въртящ момент от 1250 Нютонметра при 6000 оборота в минута на супермотора.
Погледнато отвън 2-местното суперкупе с централно разположен мотор прилича повече на огромен спойлер, отколкото на спортна лимузина. Конструкторите са монтирали подвижен спойлер в задната част на колата. В положение на покой той е прибран в ниша под задния прозорец. По време на движение спойлерът излиза автоматично, нагласявайки се с необходимата площ и ъгъл на атака според скоростта на движени.
“Бугати Вийрън 16.4” има самоносещо шаси от яка и лека алуминиева сплав. Външните панели са изработени от алуминий и стъклопластика. Дългото 4,46 м суперкупе има 7-степенна скоростна кутия с последователно превключване
Не по-малко смайващ е и интериорът на салона. Освен със задължителните за кола от най-висок клас материали като кожа, орехова дървесина и метални гарнитури за неговото обзавеждане са използвани и допълнителни екстри като скъпоценни камъни. С тях е украсен струващият 70000 евро спидометър на “Бугати Вийрън 16.4”
Bugatti Veyron 16.4 - габарити:
Дължина - 4466 мм
Широчина – 1998 мм
Височина 1206 мм
Междуосие - 2700 мм
Следа – 1723 (предни) и 1632 мм на задните колела.
Тегло - 1550 кг
Еторе конструира най-добрия автомобил на планетата
“Ако успея да постигна своята цел, то автомобилът, който ще построя, ще е без съмнение извън всякакви критики като мотор и конструкция”, пише през 1913 г. в писмо до своя приятел Габриел Еспане гениалният конструктор Еторе Бугати. Италианец по произход маестро Бугати започва да произвежда ръчно преди 76 г. първите си модели в една работилница във Франция.
Най-прочут от историческите модели на “Бугати” е легендарният “Тур-41 Ле Роял”. Еторе Бугати планирал да произведе 25 бройки от своя кралски модел – по един за всеки от властвалите по това време в Европа династии. Той обаче успява да изработи само шест от кралските лимузини. В момента цената им е около 10 млн. долара. Точно толкова бяха броени миналата година на търг за една от тях.
Още докато конструира лимузината “Ле Роял” Еторе Бугати казва, че това ще е най-добрият автомобил на планетата. Колата има уникален за времето си (а и по днешните стандарти) мотор с обем 12,8 л. Неговата мощност от 300 к.с. (при 1700 оборота в минута) надминава с пъти по брой на конете всички свои конкуренти.
Първият “Ле Роял” излиза от работилницата на Еторе Бугати през април 1927 г. Между потенциалните клиенти е и румънският крал Карол II. Той се среща с конструктора и дори обядва с него, за да бъдат уточнени параметрите на бъдещата сделка. Легендата гласи, че Еторе остава разочарован от държанието на коронованата особа. “Какъв крал може да е този човек? Погледнете го само как се държи на масата!, възкликнал ужасен конструкторът, поставяйки неприемливи за румънския крал условия.

- pantata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 10.10.2004
- Местоположение: Sofia\Pleven\Sliven
те тоа дзвер хубаво ше се купи ако се замогнеме ма той върви в комплект с покупката на бензиностанция.Въобще кола за народа бугати-ваген
- pantata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 10.10.2004
- Местоположение: Sofia\Pleven\Sliven
Силно се съмнявам че арчи 18 на 100 а ако имах тея пари немаше да си взема бугати ми частен самолет да са еднакви разходите 

- 7S\/E7OSLA\/
- ентусиаст
-
- Мнения: 870
- Регистриран на: 19.03.2006
- Местоположение: Сф
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70 08.2010
- Детайли за колата: Сив металик
evans написа:Щом имаш пари да си я купиш,мисля че горивото не трябва да ти е проблемpantata-1234 написа:те тоа дзвер хубаво ше се купи ако се замогнеме ма той върви в комплект с покупката на бензиностанция.Въобще кола за народа бугати-вагениначе май 18на 100 харчи
туй смешното 18/100 нз от каде ти дойде

- The 5th element
- Арабиата
-
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
18/100 при загасен двигател и нанадолно
. А ся сериаозно - това типично харчи поне колко ламботата, да речем от 40/100 нагоре. Един приятел си докара от Германия Импреса, която е 2,5 мотор, и каза, че като я юрка с 260, разхода му отива на около 30/100 (и то с немски бенз.
).


It's not who You are, it's who You know...
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
В тоя ред на мисли.. http://www.metacafe.com/watch/128275/tom_crusie_vs_bugatti_veyron/ 

- Гост
-
SlipKnoT написа:В тоя ред на мисли.. http://www.metacafe.com/watch/128275/tom_crusie_vs_bugatti_veyron/
бая смеееех е

- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana, mr_petroff