Проблем след поставянето на ГИ. РЕШЕН!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: Проблем след поставянето на ГИ.
Вчера повторих упражнението с откачането, но за жалост днес сутринта го нямаше този ефект. Днес карах само на бензин и на тръгване от работа пак не ми хареса как се държеше колата. Много се обърках вече...
- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: Проблем след поставянето на ГИ.
Колега къде са ти монтирали изпарителя....ако е над нивото на течноста е проблем докато не загрее. Също въздух в системата и не достатъчно количество охладителна течност.
Проблем докато загрее може да е ТПС датчика и си провери самия клапан.
По начало, като си сложиш ГИ се изострят болежките, които преди не си и знаел, че имаш
, а не е проблема в самото ГИ.
Проблем докато загрее може да е ТПС датчика и си провери самия клапан.
По начало, като си сложиш ГИ се изострят болежките, които преди не си и знаел, че имаш

Re: Проблем след поставянето на ГИ.
Сондьора написа:Колега къде са ти монтирали изпарителя....ако е над нивото на течноста е проблем докато не загрее. Също въздух в системата и не достатъчно количество охладителна течност.
Проблем докато загрее може да е ТПС датчика и си провери самия клапан.
По начало, като си сложиш ГИ се изострят болежките, които преди не си и знаел, че имаш, а не е проблема в самото ГИ.
Изпарителя ми е между дясното бомбе и купето (където е плюса).
Няма разлика, когато системата е пълна и обезвъздушена.
А когато загрее колата е по-добре, но също не работи добре на бензин - лага си остава при подаване на газ. Също така прехвърли ли на газ работи перфектно, което ме кара да си мисля, че е от данните, че е софтуерен проблем, а не хардуерен.
- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: Проблем след поставянето на ГИ.
Значи изпарителя ти е по-високо от нивото на течноста
и на студено ще ти прави винаги проблем, особено като паднат температурите още. Дори може и да ти гасне на газ докато не загрее на макс.
Е нали си ходил на майстори, те не са ли проверявали за грешки??
Ако си си проверявал ТПСа и не дава грешка, си изчисти клапата...при мен от там беше проблема.

Е нали си ходил на майстори, те не са ли проверявали за грешки??
Ако си си проверявал ТПСа и не дава грешка, си изчисти клапата...при мен от там беше проблема.
Re: Проблем след поставянето на ГИ.
Сондьора написа:Значи изпарителя ти е по-високо от нивото на течностаи на студено ще ти прави винаги проблем, особено като паднат температурите още. Дори може и да ти гасне на газ докато не загрее на макс.
Е нали си ходил на майстори, те не са ли проверявали за грешки??
Ако си си проверявал ТПСа и не дава грешка, си изчисти клапата...при мен от там беше проблема.
на газ няма проблеми колега, само и единствено в най-големите студове след като прехвърли има едно леко менене на оборотите, което изчезва след 1-2 минути каране
относно диагностиката, софтуера ми е такъв, че могат да ми четат само грешки, живи данни няма на нищо и нямам никакви грешки
имаш впредвид дроселовата клапа нали
- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: Проблем след поставянето на ГИ.
Да за него.....
Ако е така, както казваш, че изпарителя ти е там, искам да ти видя колата като станат темературите с минус..просто искам да погледна монтажа на изпарителя ( да сравним един вид
).
Ако е така, както казваш, че изпарителя ти е там, искам да ти видя колата като станат темературите с минус..просто искам да погледна монтажа на изпарителя ( да сравним един вид

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Проблем след поставянето на ГИ.
To няма какво да се гледа.. не му е там мястото на този изпарител!
Онзи ден звънях в един сервиз в Пловдив, където монтират ГИ-та Фобос... да питам дали можем да закараме на един приятел 36-цата за монтаж... попитах аз какво предлагат, понеже искаме Италианска уредба.. и "майстора" започна да ми обяснява какво предлагат.. "рейката и редуктора можем да Ви сложим и италиански, но работим с БГ компютри и софтуер наша доработка на Фобос, с леки забелжки.." след което аз естествено учуден питам за какви забележки става дума, а той ми казва "ами дребни софтуерни проблеми.. .с тихите обороти и някои други неща, но е по-дълго и е най-добре като се видим да Ви обясня..."
Вие мислите ли, че има шанс да отида там да ми слагат каквото и да било...? И да им давам суми от порядъка на 800-1000лв.
Онзи ден звънях в един сервиз в Пловдив, където монтират ГИ-та Фобос... да питам дали можем да закараме на един приятел 36-цата за монтаж... попитах аз какво предлагат, понеже искаме Италианска уредба.. и "майстора" започна да ми обяснява какво предлагат.. "рейката и редуктора можем да Ви сложим и италиански, но работим с БГ компютри и софтуер наша доработка на Фобос, с леки забелжки.." след което аз естествено учуден питам за какви забележки става дума, а той ми казва "ами дребни софтуерни проблеми.. .с тихите обороти и някои други неща, но е по-дълго и е най-добре като се видим да Ви обясня..."

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем след поставянето на ГИ.
Ненко Вранков написа:To няма какво да се гледа.. не му е там мястото на този изпарител!
Онзи ден звънях в един сервиз в Пловдив, където монтират ГИ-та Фобос... да питам дали можем да закараме на един приятел 36-цата за монтаж... попитах аз какво предлагат, понеже искаме Италианска уредба.. и "майстора" започна да ми обяснява какво предлагат.. "рейката и редуктора можем да Ви сложим и италиански, но работим с БГ компютри и софтуер наша доработка на Фобос, с леки забелжки.." след което аз естествено учуден питам за какви забележки става дума, а той ми казва "ами дребни софтуерни проблеми.. .с тихите обороти и някои други неща, но е по-дълго и е най-добре като се видим да Ви обясня..."
Вие мислите ли, че има шанс да отида там да ми слагат каквото и да било...? И да им давам суми от порядъка на 800-1000лв.
Ведраре ти е по-близо от Пловдив май...
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Re: Проблем след поставянето на ГИ.
Сондьора написа:Да за него.....
Ако е така, както казваш, че изпарителя ти е там, искам да ти видя колата като станат темературите с минус..просто искам да погледна монтажа на изпарителя ( да сравним един вид).
Не мога да ти я докарам студена да видиш как пали, даже и сегашните температури са идеални за показно.
Добре, а защо тогава има такава разлика в работата на бензин и на газ, положението на изпарителя не трябва ли да влияе и на работата на газ?
И да приемем, че работната температура вече е висока, затова не прави проблеми, защо тогава когато колата загрее до 90 градуса, превключа ли на бензин отново има проблем?
Последна промяна bmw_m3 на 23 Окт 2012, 22:22, променена общо 1 път
Re: Проблем след поставянето на ГИ.
Ненко Вранков написа:To няма какво да се гледа.. не му е там мястото на този изпарител!
Онзи ден звънях в един сервиз в Пловдив, където монтират ГИ-та Фобос... да питам дали можем да закараме на един приятел 36-цата за монтаж... попитах аз какво предлагат, понеже искаме Италианска уредба.. и "майстора" започна да ми обяснява какво предлагат.. "рейката и редуктора можем да Ви сложим и италиански, но работим с БГ компютри и софтуер наша доработка на Фобос, с леки забелжки.." след което аз естествено учуден питам за какви забележки става дума, а той ми казва "ами дребни софтуерни проблеми.. .с тихите обороти и някои други неща, но е по-дълго и е най-добре като се видим да Ви обясня..."
Вие мислите ли, че има шанс да отида там да ми слагат каквото и да било...? И да им давам суми от порядъка на 800-1000лв.
Този "Фобос" е такъв сбирщайн, че направо не знам как въобще ни вървят колите с него, а за майсторите - не знам, мойте може и да са кадърни (много е спорно), а техниката да им играе номера.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Проблем след поставянето на ГИ.
turbo написа:Ведраре ти е по-близо от Пловдив май...
Ведраре ми е много близо... виждал съм техни коли и въпреки отрицателното мое мнение за тях, приятелят ми, който ще слага газ настояваше да отидем миналата събота (и отидохме), понеже много хора ходили там - да вярно е -ходят... и благодарение на тях е високото им самочувствие и космическите им цени, за отвратителният им монтаж и евтините маркучи. Не искам никой да се опитва да ме убеждава в обратното, понеже на 2-ма познати колите съм преправял, след излизането им от въпросният сервиз... евтините Бг маркучи се нацепват като не знам какво само за 2-3 месеца... но пък какво ли и искам аз... все пак за 400лв за монтаж, няма да ти сложат маркучи Semperit я... те са скъпи...
- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: Проблем след поставянето на ГИ.
bmw_m3 написа:Сондьора написа:Да за него.....
Ако е така, както казваш, че изпарителя ти е там, искам да ти видя колата като станат темературите с минус..просто искам да погледна монтажа на изпарителя ( да сравним един вид).
Не мога да ти я докарам студена да видиш как пали, даже и сегашните температури са идеални за показно.
Добре, а защо тогава има такава разлика в работата на бензин и на газ, положението на изпарителя не трябва ли да влияе и на работата на газ?
И да приемем, че работната температура вече е висока, затова не прави проблеми, защо тогава когато колата загрее до 90 градуса, превключа ли на бензин отново има проблем?
Положението на изпарителя влияе само на газ.
Проблема ти е изцяло на екуто, понеже компа на ГИ копира екуто + данните за впръскване на газ...
Аз не вярвам, че си с фобос и изпарителя ти е там горе и колата при минус при прехвърляне на газ работи нормално...просто и аз съм с фобос

Мойта нямаше проблем, обаче се оказа, че има



Re: Проблем след поставянето на ГИ.
Сондьора написа:Положението на изпарителя влияе само на газ.
Проблема ти е изцяло на екуто, понеже компа на ГИ копира екуто + данните за впръскване на газ...
Аз не вярвам, че си с фобос и изпарителя ти е там горе и колата при минус при прехвърляне на газ работи нормално...просто и аз съм с фобос
Мойта нямаше проблем, обаче се оказа, че има...сега проблем нямам никакъв, колата върви перфе...пренастроиха ми я по моя молба да ми смъкне разхода, за тва сега е леко по тромава...казвам леко, не е много по осезаемо от на бенз , но разхода е 10-11 на сто (интересното е, че няма значение извън или градско, като ги питам що и те
![]()
)...
пак повтарям - при най-ниските температури има колебание в продължение на 1-2 макс. 3 минути след като прехвърли
от два дни карам колата на бензин като преди това откачих акум. и от тогава на газ не съм я карал - колата се държи много добре. явно става въпрос за настройки
а относно разхода - много съм съгласен за градското и извън градското - това лято на отиване към морето София - Бургас средна скорост 150 - разход 12.5 (газ) колкото и в града, на прибиране Варна - София средна скорост 100 - разход 8.3 (газ)
докато в случай че карам на бензин със 150 няма да харчи повече от 9
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем след поставянето на ГИ.
Настройки е явно цялата работа особено с тези разходи, които цитираш, но не може да се прецени дали сместа ти е твърде бедна или твърде богата на газ така дистанционно. От там ти идват и дертовете с бензина, след като си покарал на газ известно време. Бензиновият компютър се мъчи да се нагоди към работата на колата на газ (която не е коректна - или е бедна, или е богата в случая) и при работа на бензин нещата са извън контрол и всичко отива по дяволите.




БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Re: Проблем след поставянето на ГИ.
Ма айде малко да помислите.... Мястото на изпарителя до плюса е перфектно и няма да има никакви проблеми. Моя също е там и никога по никакви причини не ми е замръзвал или нещо подобно. Колата си има водна помпа която върти охладителната течност и в изпарителя също ще циркулира вода както циркулира на всички други места. Може да има проблем само ако охладителната течност е много малко. Относно придръпването на бензин студена: колега зареди 30-40 лева бензин и сипи в него някаква хубава добавка за прочистване на горивната система (препоръчвам Bardahl, Rowe или ProTec макар и че с GoldenEagle ще стане). Може и в малко по-голяма концентрация да го направиш от препоръчаното на опаковката. Изхаби го тоя бензин и после пак пиши как е колата. Ама карай на бензин докато не изхабиш сместа и когато може вдигай повече оборотите. Създай си навик да караш 100-тина километра само на бензин всеки месец и няма да имаш проблеми. Бензиновите дюзи опичат когато не се ползват. Отделно преминаването от едно гориво към друго малко или много шашка компа на колата ама чак пък да трябва да откачаш акумулатора или да трупа грешки... Впрочем явно малко хора в тая тема знаят ама откачането на акумулатора с цел изчистване на натрупани грешки е абсолютно безсмислено, защото веднъж записана грешката може да бъде изтрита само и единствено с диагностика. Такъв е компа на BMW, такъв е компа и на ГИ. Единственото което постигаш е, че компа трябва отново да дозира сместа и за това му трябва малко време. През това време пуска повечко бензин докато го натъмани ( демек дюзите пръскат повече) и от там илюзията, че всичко е ОК. Който не вярва много му здраве!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани