Проблем след поставянето на ГИ. РЕШЕН!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 880
Регистриран на: 21.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 M52b20 Touring

Re: Проблем след поставянето на ГИ.

Мнение от Сондьора » 24 Окт 2012, 23:20

Колега съгласен с поста ти, но не съгласен с разположението на изпрителя, не става въпрос за замръзване, а става дума, че е над нивото и преседял е на сухо, т.е. въздух..ясно, че имаш помпа...но тая течност се движи с не равномерна температура, датчика се лъже и пуска газта, а дефакто не е достигнала температурата..единствения проблем е на празен ход и то при минус темератури, и тва не е кой знае какъв проблем, понеже влиза в работна температура за около има няма 5 мин, след 35градуса на течността....За тва на повечето им ги слагат под, а не над нивото в съда...
Поне така съм виждал и си е така...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем след поставянето на ГИ.

Мнение от turbo » 25 Окт 2012, 7:07

Тази схема, която предлага колегата с добавките никак не е лоша и винаги е добре в нашите чудесни бензинчета да има някоя и друга добавчица. Лошото е, че в този случай няма да помогне на колегата, за да му заработи колата, както трябва. Това ми стана ясно след смяна на 3 комплекта инжектори на M50B20 Vanos, който се кара основно на газ. Сменян е и регулаторът на налягането на бензина. Та сега успяхме да я докараме да си работи малко гадно сутрин, докато не премине на газ. И това стана с по-прецизни настройки на времената на газ - играчка е ама става.

П.П.: Мился, че всички ще се съгласим, че инжектори, които са замърсени няма как да работят един път зле, а друг път перфектно, ако не се почистят междувременно по някакъв начин.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Re: Проблем след поставянето на ГИ.

Мнение от Mpower84 » 25 Окт 2012, 17:46

turbo написа:Тази схема, която предлага колегата с добавките никак не е лоша и винаги е добре в нашите чудесни бензинчета да има някоя и друга добавчица. Лошото е, че в този случай няма да помогне на колегата, за да му заработи колата, както трябва. Това ми стана ясно след смяна на 3 комплекта инжектори на M50B20 Vanos, който се кара основно на газ. Сменян е и регулаторът на налягането на бензина. Та сега успяхме да я докараме да си работи малко гадно сутрин, докато не премине на газ. И това стана с по-прецизни настройки на времената на газ - играчка е ама става.

П.П.: Мился, че всички ще се съгласим, че инжектори, които са замърсени няма как да работят един път зле, а друг път перфектно, ако не се почистят междувременно по някакъв начин.


Инжекторите просто не са работили перфектно откакто са замърсени. След откачането на акумулатора, при дозирането на сместа са вкарвали повече гориво и това е създало илюзията, че всичко е наред което в никакъв случай не означава, че колата е перфектна. Просто тогава му се е струвала наред, защото проблема е бил по-слабо осезаем. И колега проблема се изразява при работа на бензин... нз защо говориш за прецизна настройка на времената на газ.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 26.10.2004
Местоположение: София

Re: Проблем след поставянето на ГИ.

Мнение от bmw_m3 » 25 Окт 2012, 21:13

Ами става объркване, повечето не четат проблемите, които съм описал и ми дават грешни съвети, но какво да се прави.

Ще го кажа така - колата има проблем на бензин, а на газ работи перфектно.

Това с добавката не даде резултат. Карам с нея месеци наред, карах и извънградско към 100-150 км с доста прилични обороти - ефект никакъв (става въпрос за добра добавка).

И също така като писах поста след първото сваляне на акумулатора става въпрос за перфектна работа на колата, а не че е била по-добре и ми се е струвала идеална. Пак повтарям - беше без забележка!

До днес карах само на бензин и пак не работи като хората.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем след поставянето на ГИ.

Мнение от turbo » 28 Окт 2012, 12:21

И към двамата колеги по-горе:
1. Не знам от къде е идеята, че когато се откачи акумулаторът и след това колата почва да лее бензин като лейка в цилиндрите? :wtf: :dunno: Има някаква минимална вероятност да си изчиства някои запаметени стойности от предишните километри каране, които са сметнати по доста сложни алгоритми взимайки предвид най-различни показания на датчиците по мотора. Нали се сещаме, че инжекторите няма да се изчистят от това, че акумулаторът е бил откачен за 8-9-10 часа? :mhihi: Освен това замърсен инцектор не значи такъв, който пръска примерно 30% по-малко гориво, а такъв, който не го пръска правилно (плюе горивото) - за справка в ЮТубе-то има клипчета бол :idea:
2. Четете внимателно, защото няма да повтарям. Колата има проблем при работа на бензин, защото се кара на газ през 96% от времето, в което моторът работи. ЗАЩО?!?! Времената на газ са настроени добре и колата си работи чудесно на газ, но има разлика (предположение! едни до 10% +/-) спрямо перфектните времена, които биха "излъгали/заблудили" компютъра на колата (фабричния), че двигателят работи на бензин постоянно. Поради това, да го наречем, "предозиране" на подаваното гориво (газта в случая), компютъчето на мотора започва да "мисли" схема/и за оправяне на нещата, която е ОК за газ, но на бензин се оказва кофти идея, когато започне да се прилага (при сутрешното палене). УСПЕХ!!! ;)
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 26.08.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: колело с обратна дирекция
Мечтае да кара: колело с предно предаване

Re: Проблем след поставянето на ГИ.

Мнение от Metzeler » 28 Окт 2012, 12:36

bmw_m3 написа:колата е е36 2000 кубика, а газовата е Фобос

при рязко натискане на педала се чува точно как смуче въздух, това го имаше и преди (малко по-слабо) и нямаше проблем и ако от това е проблема не би ли трябвало и на газ да го прави, защо тогава го няма
иначе проверих всичко до самите колектори
дали една диагностика може да покаже, че вкарва повече въздух отколкото трябва


Имам приятел с е39 520и сложи си Фобос и същия проблем ама 1към1 буквално! и така и не разбраха газаджиите от какво е

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Проблем след поставянето на ГИ.

Мнение от Jordana » 28 Окт 2012, 14:11

Сега първо колата работи лошо на бензин и добре на газ говори за проблеми в горивната система.
Второ горното е много относително понеже каква е отправната точка за сравнение не е много ясно ?
Възможно е да работи по добре на бензин след откачане на акумулатора но е много странно защото адаптивната функция на ЕКУто си прави режима за 20-30км и би трябвало да е обратното -първо лошо и после като мине км да се оправи.Настройките на времената на газовите инжектори при режим газ и времената на бензин не са едни и същи в случая със сигурност което говори за лоша настройка на ГИ. или проблем в инжекторната система на бензин.В случая единствено могат да се отхвърлят проблемите в запалителната система.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 26.10.2004
Местоположение: София

Re: Проблем след поставянето на ГИ.

Мнение от bmw_m3 » 28 Окт 2012, 19:00

малка подробност в случай че е от полза - колата е с чип сложен преди газовата

и другото е че проблемите са от самото взимане на колата от сервиза

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 26.08.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: колело с обратна дирекция
Мечтае да кара: колело с предно предаване

Re: Проблем след поставянето на ГИ.

Мнение от Metzeler » 28 Окт 2012, 20:55

имам си аз нещо на ум и ще го пробвам на тва приятелче на колата утре и ще ти дам отговор дали не е от тва проблема при него
Мисълта ми е свързана с 2-3 датчика дросел и тн ама да не говоря предварително

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 26.10.2004
Местоположение: София

Re: Проблем след поставянето на ГИ.

Мнение от bmw_m3 » 28 Окт 2012, 21:13

ще се радвам да споделиш после, ще отпаднат няколко неща поне, ако не е от тях

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 26.10.2004
Местоположение: София

Re: Проблем след поставянето на ГИ.

Мнение от bmw_m3 » 05 Ное 2012, 23:48

колата беше при газаджийте, смениха наново целия софтуер на газовата с последната версия и засега всичко е наред с колата

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 9.03.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36 (318и - комби)

Re: Проблем след поставянето на ГИ.

Мнение от A_andrey86 » 06 Ное 2012, 10:56

Здравейте колеги,

Реших и аз да Ви пиша, защото и аз имах подобен проблем с глъхненето и играеното на обороти само на бензин, преди да прехвърли на газ. Колата ми е с чисто нов газов инжекцион на Кар Газ. След няколко ходения при различни газаджии ми обясниха, че компютера запомня настройките на газ и сутрин като пали на бензин му трябва време да се настрои на бензин. И докато се опитва - оборотите играят. После колата неусетно достига 40 градуса и прехвърля на газ и оборотите заспиват. Това, което аз права е да мина на бензин малко преди да загася двигателя на предната вечер (да поработи 2 мин на бензин) и сутринта нямам никакви проблеми с оборотите като паля.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проблем след поставянето на ГИ.

Мнение от kdl » 06 Ное 2012, 12:44

Прощавайте колеги, ама в момента е основно хейтване и повтаряне на едно и също.
Нямам никакви пристрастия към монтажите на Фобос, даже са отвратителни или поне 90% от тях, понеже видях с очите си добър техен монтаж (но на уредба монтирана отдавна). Това не променя факта, че компонентите им не са никак лоши. Имат особености, но не са боклуци. Същото важи и за БСМ-ските уредби.

Това е форум, във форумите могат да се качват снимки. Снимай детайлно компонентите как са монтирани, качи снимките във форума, може и да успеем да ти дадем насоки.
Кой ти знае чипа какъв е и в какви времена кара инжекторите да работят, ти изведнъж се сети за него на 3та страница.
Освен ако няма някакви анти-монтажи, всичко останало е въпрос на настройки. Защо не са ти ги направили е друга тема.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 956
Регистриран на: 17.11.2007
Местоположение: Pyce
Пол: Мъж
Кара: 97' E36 m43b18 sedan
Мечтае да кара: E34

Re: Проблем след поставянето на ГИ.

Мнение от svilgg » 06 Ное 2012, 19:40

Понеже и аз съм споменал за същия проблем при моята да отбележа че компа на газовата ми е ПроГаз
Изображение
Изображение
АЗ ЖИВЕЯ ТУК :kuku:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 26.10.2004
Местоположение: София

Re: Проблем след поставянето на ГИ.

Мнение от bmw_m3 » 10 Ное 2012, 3:56

liloff написа:Прощавайте колеги, ама в момента е основно хейтване и повтаряне на едно и също.
Нямам никакви пристрастия към монтажите на Фобос, даже са отвратителни или поне 90% от тях, понеже видях с очите си добър техен монтаж (но на уредба монтирана отдавна). Това не променя факта, че компонентите им не са никак лоши. Имат особености, но не са боклуци. Същото важи и за БСМ-ските уредби.

Това е форум, във форумите могат да се качват снимки. Снимай детайлно компонентите как са монтирани, качи снимките във форума, може и да успеем да ти дадем насоки.
Кой ти знае чипа какъв е и в какви времена кара инжекторите да работят, ти изведнъж се сети за него на 3та страница.
Освен ако няма някакви анти-монтажи, всичко останало е въпрос на настройки. Защо не са ти ги направили е друга тема.


Е, ако ти кажа какъв е чипа ще ти говори ли нещо, ще разбереш ли каква е разликата да кажем на впръскване на горивото или нещо друго? До колкото виждам не са заваляли коментари от сорта на "да това е проблема", "несъвместими са" или каквото и да е било. Ако става въпрос за допълнителни подробности като снимки, ок, ако имаш нещо в предвид мога да го снимам, но за подробна информация по-скоро ми се струва по-коректно да изкарам и подробности за газовата, за отделните и компоненти. Общо взето какво ли не мога да опиша, но не знам дали ще помогне, точно затова пускам темата за да ме насочат къде може да е проблема за да го потърся там.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook