Да си признае веднага колегата , който ... :-)
Модератор: Общи модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Да си признае веднага колегата , който ... :-)
Купи и регистрира най-мощната най-рядка ( 1/20 автомобила специално произведени за Дубай) и ексклузивна серийно произвеждана Е34 ///М5 на всички времена с чудовищната си за времето си а и днес литрова мощност (3,8 литра на 408 к.с. мощност)
Аз като отявлен фен на класическите машини , на Е34 и най-вече ///М5 се радвам ,че в България има вече и такава "свирепия" в такова страхотно състояние "ЦУМ"
п.с. Ей тази кола да ми падне в ръцете за повечко време да й навикна и да разплача 39-ките със зиловите мотори а мамоооо
http://i20.photobucket.com/albums/b235/ ... 0Dubai.jpg
Георги Пенчев

Аз като отявлен фен на класическите машини , на Е34 и най-вече ///М5 се радвам ,че в България има вече и такава "свирепия" в такова страхотно състояние "ЦУМ"

п.с. Ей тази кола да ми падне в ръцете за повечко време да й навикна и да разплача 39-ките със зиловите мотори а мамоооо





http://i20.photobucket.com/albums/b235/ ... 0Dubai.jpg
Георги Пенчев
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)
На ОМВ-то зареждаше бензин вчера в Посока Пловдив на седемдесе и някой си километър там по баирите след тунела (аз не я видях а мой колега от фирмата ,който е виден скрапер и почитател на Е34).Регистрационния й номер е РВ0408КС
Георги Пенчев

Георги Пенчев
- Wolfeye
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 30.05.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата си!e46 320ci & e92 320d
- Детайли за колата: Devil heart.. Angel eyes...
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4208
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)
Сега каква Е34-ка се прави...
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)
^ Каквато и да е няма да е като тази та ако ще и вертикално излитане да прави
- 3795cm^3 S38 стандартен блок с полирани цилиндри
- Теглото на коляновия вал е намалено с около 5кг
- Фино балансирани бутала MAHLE от кован алуминий
- Маслено охлаждане на цилиндровата глава
- Теглото на мотовилката намалено с около 160гр., фино балансирана
- Степен на сгъстяване 11.4:1
- Спирачки AP Racing CP5555 6-бутални с дискове 334 x 34 mm
- Колектор и ауспух от Boysen
- Диференциал 3.91, 40% шпер с охлаждане от ALPINA
- Скоростна кутия от ALPINA
- Оптимизация по механиката и електрониката, прекъсвач на 7950 об/мин^-1
Прочетете инфото от този линк , там е изписано всичко за Е34 ///М5 като модели , ще намерите графиката която исках да ви покажа ,но нещо не се отваря - разликата от стандартния Ес38Бе38 340 к.с. до този брилиянтно доработения до респектиращите 408 к.с.
viewtopic.php?f=7&t=301272
Колата била черна с черна хела , със страховита джанта и убийствена стойка - няма как да я сбъркате , то на регистрационната табела си пише колко е мощна
Георги Пенчев

- 3795cm^3 S38 стандартен блок с полирани цилиндри
- Теглото на коляновия вал е намалено с около 5кг
- Фино балансирани бутала MAHLE от кован алуминий
- Маслено охлаждане на цилиндровата глава
- Теглото на мотовилката намалено с около 160гр., фино балансирана
- Степен на сгъстяване 11.4:1
- Спирачки AP Racing CP5555 6-бутални с дискове 334 x 34 mm
- Колектор и ауспух от Boysen
- Диференциал 3.91, 40% шпер с охлаждане от ALPINA
- Скоростна кутия от ALPINA
- Оптимизация по механиката и електрониката, прекъсвач на 7950 об/мин^-1
Прочетете инфото от този линк , там е изписано всичко за Е34 ///М5 като модели , ще намерите графиката която исках да ви покажа ,но нещо не се отваря - разликата от стандартния Ес38Бе38 340 к.с. до този брилиянтно доработения до респектиращите 408 к.с.

viewtopic.php?f=7&t=301272
Колата била черна с черна хела , със страховита джанта и убийствена стойка - няма как да я сбъркате , то на регистрационната табела си пише колко е мощна

Георги Пенчев
- zxsport
-
Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)
Penchev написа:^ Каквато и да е няма да е като тази та ако ще и вертикално излитане да прави![]()
- 3795cm^3 S38 стандартен блок с полирани цилиндри
- Теглото на коляновия вал е намалено с около 5кг
- Фино балансирани бутала MAHLE от кован алуминий
- Маслено охлаждане на цилиндровата глава
- Теглото на мотовилката намалено с около 160гр., фино балансирана
- Степен на сгъстяване 11.4:1
- Спирачки AP Racing CP5555 6-бутални с дискове 334 x 34 mm
- Колектор и ауспух от Boysen
- Диференциал 3.91, 40% шпер с охлаждане от ALPINA
- Скоростна кутия от ALPINA
- Оптимизация по механиката и електрониката, прекъсвач на 7950 об/мин^-1
Прочетете инфото от този линк , там е изписано всичко за Е34 ///М5 като модели , ще намерите графиката която исках да ви покажа ,но нещо не се отваря - разликата от стандартния Ес38Бе38 340 к.с. до този брилиянтно доработения до респектиращите 408 к.с.![]()
viewtopic.php?f=7&t=301272
Колата била черна с черна хела , със страховита джанта и убийствена стойка - няма как да я сбъркате , то на регистрационната табела си пише колко е мощна![]()
Георги Пенчев
Жорка, адаш, колкото и да е добра не е по-бърза от: Е34 - та на Фикстера (докато ДВГ-то беше в купето на е34), тази на Славянко и на колегата Булитт ... колата безспорно е уникална, но не е невиждано бърза е34-ка ...
Няма да забравя как всички фенове на е34 (вкл. и аз) ахкахме и охкахме като гледахме ускорението на е34-та на Фикстера на Бояна ... та не вярвам тази въпреки 400+++ коня да покаже нещо повече на правата ... сега за завои и цялостно поведение на колата не вярвам да се проведе качествена дискусия поради простата причина, че никой от нас няма опит с колата ...
Последна промяна zxsport на 17 Ное 2012, 0:29, променена общо 1 път
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)
Леко са несравними турбо проектите с тази М5. Не, че искам да ги омаловажавам, ама не върви да се правят такива съпоставки... Най-малкото тази М5-ца ще е по-културна, по-изчистена, по-нестандартна и по-желана от всичките турбо е34-ки, които изброи... 


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)
Кола, която е една от двайсет произведени бройки няма нужда и смисъл да показва и доказва каквото и да е било.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)
Тука става дума не за "правеняк" (колкото и да е силен и добър), а за кола с нумизматична стойност.
И на мен ще ми е интересно да я видя.
И на мен ще ми е интересно да я видя.
Si non confectus, non reficiat.
Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)
Не може да сравнявате такива върхове в германската инженерна мисъл с разни сбирщаин бегачки направени в нечий гараж ( с цялото ми уважение към труда на хората от форума) 
Ще я наснимам ако я засека някъде

Ще я наснимам ако я засека някъде

- zxsport
-
Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)
err0r написа:Леко са несравними турбо проектите с тази М5. Не, че искам да ги омаловажавам, ама не върви да се правят такива съпоставки... Най-малкото тази М5-ца ще е по-културна, по-изчистена, по-нестандартна и по-желана от всичките турбо е34-ки, които изброи...
Абсолютно си прав!!! Колата е уникална, но не е нещо извънземно и невиждано откъм ускорение, доускотение и поведение на пътя! Но не бива да сме коне с капаци и да отричаме, че има много по-бързи и обезопасени /култивирани/ от нея .... въпреки това, колата е уникална и в "сток" версията й предполагам е удивително приятна за шофиране ... М5

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)
Аз не искам да я виждам че после нема ми се влиза у мойта. 

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)
Жорка,има ли вероятност да сте се объркали и това да е просто някоя тупалка с М-техник
Ще се радвам много ако такава кола съществува тук при нас.



38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Exclusive89