Рециклиране на шарнири
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- zmeyan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
Re: Рециклиране на шарнири
Ако имаш предвид "ушичките" - да малко пречат, но не ушичките, а по отвора на носача има един около 2мм ръб, който е по самия отвор. Там където лягат "ушичките" този ръб се припилява с ъглошлайф, отнема се, а шарнирите се набиват с преса. Сменят се и левия и десния, за да са и двата от Е36, иначе се получава леко разминаване между късите шарнири на Е46 и Е36. Не е фатално, но е силно препоръчително да са еднакви.
- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Рециклиране на шарнири
vavilon написа:RaHzElChO написа:Точно такъв сложиха при мен, пасна перфектно, не пречи никъде, но вече не прилича на нищо, и двата са разбити жестоко.
А защо не пробва да сложиш от Е36?
Колега тези са от Е36

Мерси за информацията на останалите

Re: Рециклиране на шарнири
Имам два разбити носача и експериментирам с тях. Външния се изби лесно и набих шарнир от Е36, пасна перфектно. Не мога да избия вътрешния. Опитвам се с преса на 8-9 тона и не мърда.... има ли особеност при избиването на дългия шарнир?
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Рециклиране на шарнири
BaHka написа:Имам два разбити носача и експериментирам с тях. Външния се изби лесно и набих шарнир от Е36, пасна перфектно. Не мога да избия вътрешния. Опитвам се с преса на 8-9 тона и не мърда.... има ли особеност при избиването на дългия шарнир?
най-много да пръснеш носача друго няма да направиш с тази преса, вътрешния се вади на фреза и се прави отвор във носача.

- gocho_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 544
- Регистриран на: 3.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 2000г.
Re: Рециклиране на шарнири
Незнам за колегата....
Аз ги правя при стругар - фреза там нямат.
Специализирани са само за това във момента.
Нищо не се "залива" както се лъжат да ходят при измислени майстори някой.
Стругова се ново парче полиамид (съответната твърдост и показатели за такова приложение),
светара на болта се полира (ако е нужно)
и отдолу се прави изцяло нова капачка (с резба и метален нит за контра)
Става бетон и кара много километри, но съответно и цената не е като при "заливащите" и т.н.)
Аз ги правя при стругар - фреза там нямат.
Специализирани са само за това във момента.
Нищо не се "залива" както се лъжат да ходят при измислени майстори някой.
Стругова се ново парче полиамид (съответната твърдост и показатели за такова приложение),
светара на болта се полира (ако е нужно)
и отдолу се прави изцяло нова капачка (с резба и метален нит за контра)
Става бетон и кара много километри, но съответно и цената не е като при "заливащите" и т.н.)

- zmeyan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
Re: Рециклиране на шарнири
gocho_ става въпрос не за "рециклиране", а за набиване на изцяло нови шарнири от Е36, а за целта първо трябва да се махнат разбитите от Е46 

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Рециклиране на шарнири
zmeyan написа:gocho_ става въпрос не за "рециклиране", а за набиване на изцяло нови шарнири от Е36, а за целта първо трябва да се махнат разбитите от Е46
точно така от това по здраво няма накъде сменят се и двата шарнира направо с такива от е36 и напрактика оригиналните носачи стават вече със сменяеми шарнири и следващия път ако има такъв се чукват само на преса и се набиват нови, няма стругване полиране и заливане, макар, че до сега и доста носачи съм направил като съм рециклирал дългия а съм сменил само късия шарнир и на моята кола е така и вече над 60000 км нямам проблеми с носачите не са мръднали като тампоните на носачите са ми поуарфлекс от английските.
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Рециклиране на шарнири
Ъпдейт към днешна дата! Колеги, рециклирайте, но никога не давайте да ви сложат Lemforder, защото до 1000 км ще я правите колата отново. Lemforder имат демпферна подложка, която се смазва за отрицателно време. Двама колеги хвърлихме около 200 лв и после правихме наново. Този път заложихме на Meyle HD, които нямат нищо общо с онова подобие на шарнир!
Meyle HD

Lemforder

Както виждате, разлика от земята до небето.
Купувате си ги и ги носите, където искате да ги набият на преса!
Meyle HD

Lemforder

Както виждате, разлика от земята до небето.
Купувате си ги и ги носите, където искате да ги набият на преса!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Рециклиране на шарнири
RaHzElChO написа:Ъпдейт към днешна дата! Колеги, рециклирайте, но никога не давайте да ви сложат Lemforder, защото до 1000 км ще я правите колата отново. Lemforder имат демпферна подложка, която се смазва за отрицателно време. Двама колеги хвърлихме около 200 лв и после правихме наново. Този път заложихме на Meyle HD, които нямат нищо общо с онова подобие на шарнир!
Meyle HD
Lemforder
Както виждате, разлика от земята до небето.
Купувате си ги и ги носите, където искате да ги набият на преса!
Попаднал си на ментета колега моята кола е с четири такива и са 60 хил. с това момче при което си ходил да ти прави колата заедно ги сменяхме преди две години и от тогава до сега не са мръднали, а тази подложка на лемфьордера не е случайно сложена там тя е просто за по-комфортна возия и не на последно място цената му е 50 лв, а мейлето 28, едва ли лемфьордер дето правят окачване за оригинално вграждане ще се изложат с един шарнир просто явно си попаднал на менте внос.
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Рециклиране на шарнири
oci написа:
Попаднал си на ментета колега моята кола е с четири такива и са 60 хил. с това момче при което си ходил да ти прави колата заедно ги сменяхме преди две години и от тогава до сега не са мръднали, а тази подложка на лемфьордера не е случайно сложена там тя е просто за по-комфортна возия и не на последно място цената му е 50 лв, а мейлето 28, едва ли лемфьордер дето правят окачване за оригинално вграждане ще се изложат с един шарнир просто явно си попаднал на менте внос.
Той ми ги поръча, не съм попадал аз на тях. Той поръча и на колегата Gabriel и неговите са на същото дередже. Комфорт? Колата возеше като лагерница с тези Лемфьордери, сега няма нищо общо. Мейлето ги дават по-здрави, почти 2 пъти по-евтини, а за работата да не говорим. Дори за миг не съм се съмнявал в качеството на работата на Иво, а в боклуците, които неговия човек донесе. Факт е, че на две различни коли, 330xd комби и 320d седан за отрицателно време станаха на пастет!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Рециклиране на шарнири
RaHzElChO написа:oci написа:
Попаднал си на ментета колега моята кола е с четири такива и са 60 хил. с това момче при което си ходил да ти прави колата заедно ги сменяхме преди две години и от тогава до сега не са мръднали, а тази подложка на лемфьордера не е случайно сложена там тя е просто за по-комфортна возия и не на последно място цената му е 50 лв, а мейлето 28, едва ли лемфьордер дето правят окачване за оригинално вграждане ще се изложат с един шарнир просто явно си попаднал на менте внос.
Той ми ги поръча, не съм попадал аз на тях. Той поръча и на колегата Gabriel и неговите са на същото дередже. Комфорт? Колата возеше като лагерница с тези Лемфьордери, сега няма нищо общо. Мейлето ги дават по-здрави, почти 2 пъти по-евтини, а за работата да не говорим. Дори за миг не съм се съмнявал в качеството на работата на Иво, а в боклуците, които неговия човек донесе. Факт е, че на две различни коли, 330xd комби и 320d седан за отрицателно време станаха на пастет!
Българска работа ние сме държавата на ментетата аз досега съм сменил на доста коли и още нямам рекламация явно е въпрос на време и при мен да попадне някое менте

- zmeyan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
Re: Рециклиране на шарнири
Да добавя и аз - при същия майстор сложихме шарнири от е36 и тампони на Пауърфлекс, но нещо единия се скапа за буквално 500км, та се наложи да ги сменя с Лемфзордър и досега вече над 50хил км и не са мръднали. Тампоните обаче си ги вземах аз и Иво въобще не беше виновен, само добри думи мога да кажа за него.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Рециклиране на шарнири
По въпроса лично за Иво - не го виня по никакъв начин.Но се надявам да има едно на ум вече 
Факт сега вече съм със сменяеми шарнири
Разлика с мейлето е към доста по-добро.

Факт сега вече съм със сменяеми шарнири

Разлика с мейлето е към доста по-добро.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- zlatko_87
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 21.07.2010
- Местоположение: Plovdiv Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320d 163kc 2006г
Re: Рециклиране на шарнири
Може ли някои да ми даде телефон на някои сервиз кадето рециклират шарнири за София, благодаря предварително
- nencu
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 23.12.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: e46
- Мечтае да кара: e9 coupe
Re: Рециклиране на шарнири
Колеги може ли някои да ми даде телефон или адрес на сервиз където рециклират шарнири във Варна.
Благодаря предварително

Благодаря предварително

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани