Разработка на чисто нови автомобили
Модератор: Общи модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Разработка на чисто нови автомобили
Колеги , гледам едно предаване по Nationalgeographic - мегазаводи. И там показват как се произвеждат разни много скъпи коли. Гледах предавания за Ферари ,Нисан гт-р ламборджини и др .Много интересно ми беше часта в която тестват двигателите на специален стенд още преди да са влезнали в коша на колата и ги натоварват до краен предел.Става въпрос за чисто нови двигатели, сглобени буквално преди не повече от 30 мин . Винаги съм знаел че нов двигател или двигател след основен ремонт му трябва разработка докато се напаснат лагерите и не трябва да се натоварва колата , а те форсираха един двг на ферари до над 8500 оборота току що сглобен
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4209
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Разработка на чисто нови автомобили
На ролс-овете ако не се лъжа го пускаха на максимални обороти, близо час.. Което звучи доста налудничево, но така го преведоха
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Разработка на чисто нови автомобили
m.dimitrov1992 написа:Колеги , гледам едно предаване по Nationalgeographic - мегазаводи. И там показват как се произвеждат разни много скъпи коли. Гледах предавания за Ферари ,Нисан гт-р ламборджини и др .Много интересно ми беше часта в която тестват двигателите на специален стенд още преди да са влезнали в коша на колата и ги натоварват до краен предел.Става въпрос за чисто нови двигатели, сглобени буквално преди не повече от 30 мин . Винаги съм знаел че нов двигател или двигател след основен ремонт му трябва разработка докато се напаснат лагерите и не трябва да се натоварва колата , а те форсираха един двг на ферари до над 8500 оборота току що сглобен
Разработката е първите 2 минути после газ на ужас


ATR-42/72
- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: Разработка на чисто нови автомобили
Ама тва не са ви жигулките и мускалите от дядово ви време
. Тва са съвременни двигатели. Плюс тва тези стендове следят амнайсе хиляди параметъра в секунда и шанса нещо да се скапе е 1:1000000, ако не и по-малко. Пък и не на последно място тва са все спортяги т.е. предполага се, че колата се взима за натискане и си е смятана за тва. И да има период на разработка силно ме съмнява да е 70 000 -100 000км. Виж, ако е малолитражна нафтенка по-става 



- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
Re: Разработка на чисто нови автомобили
пък на мен ми е интересно как в магазина гумите са чисто нови, при положение ,че твърдят ,че всеки супер автомобил се тества 2-3 часа на писта... като гледах ГТ-Р-а как го 'лъзгат.....освен да имат колела, които се слагат само да мине теста на пистатата 



- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4209
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Разработка на чисто нови автомобили
Ауе, те там сигурно не са чували за сменяне на гуми 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Разработка на чисто нови автомобили
Е не са Жигулита, но с право човек може да се зачуди защо натоварват току що сглобен агрегат на пълна мощност, и то за продължително време. Всички триещи се елементи имат нужда от време за разработка, която се явява ключова за издържливостта им. През периода на разработка износването е доста по-голямо, което се обяснява с микрорелефа на триещите се повърхности на чисто новите части. Релеф, който в последствие се "изглажда" и износването рязко спада, докато се стигне до граничното му износване (когато частта вече не е годна за употреба). Много подходящ пример за това са дисковете и накладките, както и съединителите, където се наблюдава сухо триене. При лагерите в двигателя имаме гранично триене т.е. повърхностите са разделени от филм масло, но не вярвам и там да няма период на разработка.
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Разработка на чисто нови автомобили
Dirty M5 driveR написа:Е не са Жигулита, но с право човек може да се зачуди защо натоварват току що сглобен агрегат на пълна мощност, и то за продължително време. Всички триещи се елементи имат нужда от време за разработка, която се явява ключова за издържливостта им. През периода на разработка износването е доста по-голямо, което се обяснява с микрорелефа на триещите се повърхности на чисто новите части. Релеф, който в последствие се "изглажда" и износването рязко спада, докато се стигне до граничното му износване (когато частта вече не е годна за употреба). Много подходящ пример за това са дисковете и накладките, както и съединителите, където се наблюдава сухо триене. При лагерите в двигателя имаме гранично триене т.е. повърхностите са разделени от филм масло, но не вярвам и там да няма период на разработка.
Всичко което казваш е абсолютно вярно и това е проблема, че те правят точно обратното

Re: Разработка на чисто нови автомобили
Dirty M5 driveR написа:Е не са Жигулита, но ...
А дали пък случайно идеята не е да направят разработката още в завода и да получиш колата готова за каране

- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Разработка на чисто нови автомобили
Не мога да го намеря клипа в нета да видите ,абсолютно никаква разработка. Сглобяват го и директно на стенда и го цедад до край
Re: Разработка на чисто нови автомобили
m.dimitrov1992 написа:Не мога да го намеря клипа в нета да видите ,абсолютно никаква разработка. Сглобяват го и директно на стенда и го цедад до край
Ти какво очакваш- да го оставят 2 седмици да работи на 1500 оборота ли

Простичко казано- що се буташ там дето не разбираш нищо

- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Re: Разработка на чисто нови автомобили
Е не е нормално да дадеш един кашон пари за бегачка и първите 10 000 км. да е караша лекичко, щото и трябвало време за разработка 

- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: Разработка на чисто нови автомобили
F3P написа:И после тоя мотор издържа 300 000км. при жабарите, тук го караме още поне 100 000км. и пак трудно умира мотор при поне минимална поддръжка.
Е те новите нормални мотори по толко не държат, какво остава за спортните, за които автора говори, къде са предназначени за настъпване почти постоянно. Не мисля, че имат такъв ресурс на двигателя.

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Разработка на чисто нови автомобили
Аз що си мисля ,че не го правят със всеки двигател, ми примерно от партида взимат някакъв произволен и го тестват и ако има ядове връщат цялата партида.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Разработка на чисто нови автомобили
BMW_RIDER написа:Аз що си мисля ,че не го правят със всеки двигател, ми примерно от партида взимат някакъв произволен и го тестват и ако има ядове връщат цялата партида.
Това и на мен ми дойде на ум. Въпреки че по предавания съм чувал, че всеки двигател го тестват...
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани