N42-дим зад мотора....
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- cHaunepucTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 19.08.2010
- Пол: Мъж
Re: N42-дим зад мотора....
Същата история и при мен...http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=302925
Колега, какво имаш предвид "гарнитура на главата"? Наистина миризмата е отвратителна, ама не ми губи грам антифриз, само малко масло/мн малко/, маслото е чисто..., антифриза също.
Ще ходя в събота на майстор, да погледнем, ама при мен се чува един звук от колекторите, все едно има дупка някъде, дано да е от това
Иначе дима не идва зад мотора, ами точно като се застане срещу колата, долу в ляво от мотора.
Колега, какво имаш предвид "гарнитура на главата"? Наистина миризмата е отвратителна, ама не ми губи грам антифриз, само малко масло/мн малко/, маслото е чисто..., антифриза също.
Ще ходя в събота на майстор, да погледнем, ама при мен се чува един звук от колекторите, все едно има дупка някъде, дано да е от това

Иначе дима не идва зад мотора, ами точно като се застане срещу колата, долу в ляво от мотора.
- vankodve
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 23.05.2008
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e46-323-2.5CI
- Мечтае да кара: E46M3,E92
Re: N42-дим зад мотора....
cHaunepucTa написа:Същата история и при мен...http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=302925
Колега, какво имаш предвид "гарнитура на главата"? Наистина миризмата е отвратителна, ама не ми губи грам антифриз, само малко масло/мн малко/, маслото е чисто..., антифриза също.
Ще ходя в събота на майстор, да погледнем, ама при мен се чува един звук от колекторите, все едно има дупка някъде, дано да е от това
Иначе дима не идва зад мотора, ами точно като се застане срещу колата, долу в ляво от мотора.
за едно и също нещо говориме колега






- cHaunepucTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 19.08.2010
- Пол: Мъж
Re: N42-дим зад мотора....
vankodve написа:cHaunepucTa написа:Същата история и при мен...http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=302925
Колега, какво имаш предвид "гарнитура на главата"? Наистина миризмата е отвратителна, ама не ми губи грам антифриз, само малко масло/мн малко/, маслото е чисто..., антифриза също.
Ще ходя в събота на майстор, да погледнем, ама при мен се чува един звук от колекторите, все едно има дупка някъде, дано да е от това
Иначе дима не идва зад мотора, ами точно като се застане срещу колата, долу в ляво от мотора.
за едно и също нещо говориме колегавакум помпата ти тече ....долу в ляво капе върху генерацията
от вакума ,задължително се маха капака на вакум помпата ,почиства се
О-пръстена ,маже се хубаво с силикон високо температурен за гарнитури
и по обратния ред зглобяваш като там където влиза помпата към главата пак силикон
проблема е от там ..при мен всичко е ок след тази процедура и няма и капка сега
там е проблема повярвай ......
Мерси колега!
Само да те питам, ти сам ли прави цялата процедура и достъпа до тая помпа...на канал ли трябва да кача колата?
- vankodve
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 23.05.2008
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e46-323-2.5CI
- Мечтае да кара: E46M3,E92
Re: N42-дим зад мотора....
cHaunepucTa написа:vankodve написа:cHaunepucTa написа:Същата история и при мен...http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=302925
Колега, какво имаш предвид "гарнитура на главата"? Наистина миризмата е отвратителна, ама не ми губи грам антифриз, само малко масло/мн малко/, маслото е чисто..., антифриза също.
Ще ходя в събота на майстор, да погледнем, ама при мен се чува един звук от колекторите, все едно има дупка някъде, дано да е от това
Иначе дима не идва зад мотора, ами точно като се застане срещу колата, долу в ляво от мотора.
за едно и също нещо говориме колегавакум помпата ти тече ....долу в ляво капе върху генерацията
от вакума ,задължително се маха капака на вакум помпата ,почиства се
О-пръстена ,маже се хубаво с силикон високо температурен за гарнитури
и по обратния ред зглобяваш като там където влиза помпата към главата пак силикон
проблема е от там ..при мен всичко е ок след тази процедура и няма и капка сега
там е проблема повярвай ......
Мерси колега!
Само да те питам, ти сам ли прави цялата процедура и достъпа до тая помпа...на канал ли трябва да кача колата?
Колега процедурата не е много сложна но зацепването на вакум помпата при сглобяване е много деликатен момент и трябва да се внимава






- cHaunepucTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 19.08.2010
- Пол: Мъж
Re: N42-дим зад мотора....
vankodve написа:cHaunepucTa написа:vankodve написа:cHaunepucTa написа:Същата история и при мен...http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=302925
Колега, какво имаш предвид "гарнитура на главата"? Наистина миризмата е отвратителна, ама не ми губи грам антифриз, само малко масло/мн малко/, маслото е чисто..., антифриза също.
Ще ходя в събота на майстор, да погледнем, ама при мен се чува един звук от колекторите, все едно има дупка някъде, дано да е от това
Иначе дима не идва зад мотора, ами точно като се застане срещу колата, долу в ляво от мотора.
за едно и също нещо говориме колегавакум помпата ти тече ....долу в ляво капе върху генерацията
от вакума ,задължително се маха капака на вакум помпата ,почиства се
О-пръстена ,маже се хубаво с силикон високо температурен за гарнитури
и по обратния ред зглобяваш като там където влиза помпата към главата пак силикон
проблема е от там ..при мен всичко е ок след тази процедура и няма и капка сега
там е проблема повярвай ......
Мерси колега!
Само да те питам, ти сам ли прави цялата процедура и достъпа до тая помпа...на канал ли трябва да кача колата?
Колега процедурата не е много сложна но зацепването на вакум помпата при сглобяване е много деликатен момент и трябва да се внимаваза да се стигне до помпата с сваля легенчето на поленовия филтър , пласмасовия капак на бубините
самата помпа се държи на три болта който се махат с ключе 10 '' без подходящ инструмент няма да стане
канал не е нужен ,аз лично свалих капака на клапаните за да виждам при зацепването на помпата всичко ок ли е ...и както ти казах когато свалиш помпата разглоби и капака (държи се на 6-7 болчета лимбуси )измий с бензин О-пръстена и канала , след това мажеш и събираш по обратния ред
ползвай хубав силикон примерно виктор-ренц
успех и пиши след процедурата
Да, той капака и без това ще се сваля. Днес бях на майстор и ми каза, че дима идва от изгарянето на масло, което идва от гарнитурата на капака на клапаните. Ще го свалим да проверим дали е от гарнитурата и ще ги накарам да погледнат и помпата, ама това сигурно другата седмица. Мерси колега.

- vankodve
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 23.05.2008
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e46-323-2.5CI
- Мечтае да кара: E46M3,E92
Re: N42-дим зад мотора....
cHaunepucTa написа:vankodve написа:cHaunepucTa написа:vankodve написа:cHaunepucTa написа:Същата история и при мен...http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=302925
Колега, какво имаш предвид "гарнитура на главата"? Наистина миризмата е отвратителна, ама не ми губи грам антифриз, само малко масло/мн малко/, маслото е чисто..., антифриза също.
Ще ходя в събота на майстор, да погледнем, ама при мен се чува един звук от колекторите, все едно има дупка някъде, дано да е от това
Иначе дима не идва зад мотора, ами точно като се застане срещу колата, долу в ляво от мотора.
за едно и също нещо говориме колегавакум помпата ти тече ....долу в ляво капе върху генерацията
от вакума ,задължително се маха капака на вакум помпата ,почиства се
О-пръстена ,маже се хубаво с силикон високо температурен за гарнитури
и по обратния ред зглобяваш като там където влиза помпата към главата пак силикон
проблема е от там ..при мен всичко е ок след тази процедура и няма и капка сега
там е проблема повярвай ......
Мерси колега!
Само да те питам, ти сам ли прави цялата процедура и достъпа до тая помпа...на канал ли трябва да кача колата?
Колега процедурата не е много сложна но зацепването на вакум помпата при сглобяване е много деликатен момент и трябва да се внимаваза да се стигне до помпата с сваля легенчето на поленовия филтър , пласмасовия капак на бубините
самата помпа се държи на три болта който се махат с ключе 10 '' без подходящ инструмент няма да стане
канал не е нужен ,аз лично свалих капака на клапаните за да виждам при зацепването на помпата всичко ок ли е ...и както ти казах когато свалиш помпата разглоби и капака (държи се на 6-7 болчета лимбуси )измий с бензин О-пръстена и канала , след това мажеш и събираш по обратния ред
ползвай хубав силикон примерно виктор-ренц
успех и пиши след процедурата
Да, той капака и без това ще се сваля. Днес бях на майстор и ми каза, че дима идва от изгарянето на масло, което идва от гарнитурата на капака на клапаните. Ще го свалим да проверим дали е от гарнитурата и ще ги накарам да погледнат и помпата, ама това сигурно другата седмица. Мерси колега.
за нищо колега


- cHaunepucTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 19.08.2010
- Пол: Мъж
Re: N42-дим зад мотора....
Сменихме О-пръстена между вакум помпата и главата, сменихме и гарнитурата на капака. Видимо теча е бил от гарнитурата.
Последна промяна cHaunepucTa на 13 Фев 2013, 16:32, променена общо 2 пъти
- overclock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Re: N42-дим зад мотора....
Цялата процедура я има обяснена много добре ето тук:
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f91 ... ir-t89903/
Големия О-пръстен не е поръчваем в оторизираните сервизи. Чел съм, че размера му е точно като на О-пръстена на масления филтър на същия мотор. Аз още не съм правил тази процедура и не мога да твърдя със сигурност, че е така.
Друг често срещан проблем при този мотор е сълзенето на антифриз от капачката до вакум помпата.
Ето за какво става въпрос и как се сменя:
http://upgr8s.blogspot.com/2012/03/bmw- ... -leak.html
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f91 ... ir-t89903/
Големия О-пръстен не е поръчваем в оторизираните сервизи. Чел съм, че размера му е точно като на О-пръстена на масления филтър на същия мотор. Аз още не съм правил тази процедура и не мога да твърдя със сигурност, че е така.
Друг често срещан проблем при този мотор е сълзенето на антифриз от капачката до вакум помпата.
Ето за какво става въпрос и как се сменя:
http://upgr8s.blogspot.com/2012/03/bmw- ... -leak.html
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
- cHaunepucTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 19.08.2010
- Пол: Мъж
Re: N42-дим зад мотора....
overclock написа:Цялата процедура я има обяснена много добре ето тук:
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f91 ... ir-t89903/
Големия О-пръстен не е поръчваем в оторизираните сервизи. Чел съм, че размера му е точно като на О-пръстена на масления филтър на същия мотор. Аз още не съм правил тази процедура и не мога да твърдя със сигурност, че е така.
Друг често срещан проблем при този мотор е сълзенето на антифриз от капачката до вакум помпата.
Ето за какво става въпрос и как се сменя:
http://upgr8s.blogspot.com/2012/03/bmw- ... -leak.html
Аз четох ,че размера му е точно като на о-пръстена на маслен филтър от е90 318i 129к.с...ама още не съм го свалил да го видя на живо.
Ще го направя в най-скоро време и обещавам да направя DIY, че ми писна вече от тая вакум помпа.
- vankodve
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 23.05.2008
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e46-323-2.5CI
- Мечтае да кара: E46M3,E92
Re: N42-дим зад мотора....
cHaunepucTa написа:overclock написа:Цялата процедура я има обяснена много добре ето тук:
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f91 ... ir-t89903/
Големия О-пръстен не е поръчваем в оторизираните сервизи. Чел съм, че размера му е точно като на О-пръстена на масления филтър на същия мотор. Аз още не съм правил тази процедура и не мога да твърдя със сигурност, че е така.
Друг често срещан проблем при този мотор е сълзенето на антифриз от капачката до вакум помпата.
Ето за какво става въпрос и как се сменя:
http://upgr8s.blogspot.com/2012/03/bmw- ... -leak.html
колега и да не намериш същия О пръстен за капака сваляш стария чистиш хубаво капака и канала на О пръстена ,мажеш с силкон виктор ренц тънак слой там къдет лежи пръстена и става бетон ...при мен заспа и помпата е суха на барут .НО задължително миеш помпата и пръстена с бензин подсушаваш и после силикона восокотемп. качествен силокон ...успех .
Аз четох ,че размера му е точно като на о-пръстена на маслен филтър от е90 318i 129к.с...ама още не съм го свалил да го видя на живо.
Ще го направя в най-скоро време и обещавам да направя DIY, че ми писна вече от тая вакум помпа.
- сашето.е46
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 14.03.2013
- Пол: Мъж
Re: N42-дим зад мотора....
същата работа е и при мен, колата я имам от една седмица и когато я купувах го видях това нещо, та си помислих за гарнитура на клапаните. Гледах още 2-3 такива и същата работа, излиза си дим от мотора, та явно май всички са така или повечето са с този проблем, та това не ме спря да си я закупя. Пушенето започва малко след като запалиш само на студен мотор, и след 1-2 мин спира и е по-добре през това време да не пускаш парното, че вкарва мирис на изгоряло масло.. Тепърва ще се занимая с този проблем, но според мен не е болка голяма. Интересното е , че не се вижда никъде оливане с масло и капане върху колекторите, няколко пъти го гледах, дима си излиза надлъжно и от двете страни като че ли изпод капака на двигатела, а гарнитурата личи че е сменяна,........ Благодаря на колегите за инфото, форума ви е голяма работа!!!! Ако някой има компетентно мнение по въпроса, то нека го изпрати..... 

- SHTILL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 12.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: турбо дизел
- Мечтае да кара: би-турбо дизел
Re: N42-дим зад мотора....
Колеги, кви са тия силикони, дето клепете на всякъде? На нова гарнитура/о-пръстен силикон не трябва. Не караме 35 годишни ЖИГУЛИ. На мен никога не ми е правило проблем след като сменя гарнитура или о-пръстен с НОВ/А да изпусне. Просто почиствам леглата и всичко е ок... 


- overclock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Re: N42-дим зад мотора....
Точният размер на големия О пръстен е 93х3. Има го в Микромакс, а предполагам и в повечето специализирани магазини за уплътнения. Ето как ляга:

Силикони, пасти и други глупости не съм ползвал. Добре е преди затварянето на помпата да се намаже добре с масло за да не завърти на сухо. При монтажа шпонката трябва да е във вертикално положение
.
Ето един инструмент който помага много при монтажа на помпата:


Силикони, пасти и други глупости не съм ползвал. Добре е преди затварянето на помпата да се намаже добре с масло за да не завърти на сухо. При монтажа шпонката трябва да е във вертикално положение

Ето един инструмент който помага много при монтажа на помпата:

Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
Re: N42-дим зад мотора....
Колеги,препоръчайте,някой добър майстор за тая вакуум помпа,направо глава ме боли от нея,при втори майстор ходя все не я оправят,преди 2 месеца за последно я направиха и сега гледам пак пуши,вече направо и аз се отчаях от тая простотия!
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
- Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S
Re: N42-дим зад мотора....
Колеги, а размера на малкия О-ринг може ли ?
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани