За ролкейджа и ЗДвП

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М4

За ролкейджа и ЗДвП

Мнение от DanielzZz » 24 Яну 2013, 2:16

Пичове,някой знае ли как стоят нещата с кейджовете.Много хора ми казаха,че могат да ме спрат от движение.На какво основание,нищо по конструкцията на колата не изменям ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: За ролкейджа и ЗДвП

Мнение от bum_bum » 24 Яну 2013, 10:05

Е как да не изменяш като заваряваш сума метри тръба в купето? Ще те спрат без да се замислят.

Ролкейджа без каска ми се струва по-скоро опасен, отколкото помагащ.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: За ролкейджа и ЗДвП

Мнение от laviatan » 24 Яну 2013, 13:10

Спират те от движение като пич- имаме пресен пример с една Е30-ка :mhihi:
Наистина и bum_bum е прав - това си е и опасно за градско примерно. За писта с каска става - а до там примерно с репатрак.
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 15.10.2008
Местоположение: София

Re: За ролкейджа и ЗДвП

Мнение от GANIN » 25 Яну 2013, 11:44

Ако може и аз да питам - една нормално регистрирана кола, ако след това се направи за писта (със кейдж и други доработки) как стой документало върпсът? Каква застраховка се прави, прегледи минава ли или е по добре колата да се дерегистрира? С една дума какви документи и такси се плащат за състезателен автомобил?
Извинявам се на автора, че се намесвам в темата му, но мисля, че е близо до неговия въпрос.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: За ролкейджа и ЗДвП

Мнение от Sharo » 25 Яну 2013, 11:47

На темата бумбум е отговорил най-точно вече

GANIN написа:Ако може и аз да питам - една нормално регистрирана кола, ако след това се направи за писта (със кейдж и други доработки) как стой документало върпсът? Каква застраховка се прави, прегледи минава ли или е по добре колата да се дерегистрира? С една дума какви документи и такси се плащат за състезателен автомобил?
Извинявам се на автора, че се намесвам в темата му, но мисля, че е близо до неговия въпрос.


гражданската ти е %500 приблизително и не всяка компания я прави.
и със състезателно мпс нямаш право да се движиш по националната пътна мрежа
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

вълкодав
Аватар
Мнения: 1903
Регистриран на: 16.01.2007
Местоположение: Русйе
Пол: Мъж
Кара: go na 3ki :)

Re: За ролкейджа и ЗДвП

Мнение от RSxRacer » 25 Яну 2013, 11:50

Sharo написа:На темата бумбум е отговорил най-точно вече

GANIN написа:Ако може и аз да питам - една нормално регистрирана кола, ако след това се направи за писта (със кейдж и други доработки) как стой документало върпсът? Каква застраховка се прави, прегледи минава ли или е по добре колата да се дерегистрира? С една дума какви документи и такси се плащат за състезателен автомобил?
Извинявам се на автора, че се намесвам в темата му, но мисля, че е близо до неговия въпрос.


гражданската ти е %500 приблизително и не всяка компания я прави.
и със състезателно мпс нямаш право да се движиш по националната пътна мрежа

на колегата май идеята му е да я спре от движение и да си я носи на платформа до пистата или поне аз така разбрах. Ако не се лъжа Славянко беше разпитвал за кейджа и са му казали,че ако е разглобяем няма проблеми и за това си го направи точно такъв.
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: За ролкейджа и ЗДвП

Мнение от Sharo » 25 Яну 2013, 11:54

RSxRacer написа:
Sharo написа:На темата бумбум е отговорил най-точно вече

GANIN написа:Ако може и аз да питам - една нормално регистрирана кола, ако след това се направи за писта (със кейдж и други доработки) как стой документало върпсът? Каква застраховка се прави, прегледи минава ли или е по добре колата да се дерегистрира? С една дума какви документи и такси се плащат за състезателен автомобил?
Извинявам се на автора, че се намесвам в темата му, но мисля, че е близо до неговия въпрос.


гражданската ти е %500 приблизително и не всяка компания я прави.
и със състезателно мпс нямаш право да се движиш по националната пътна мрежа

на колегата май идеята му е да я спре от движение и да си я носи на платформа до пистата или поне аз така разбрах. Ако не се лъжа Славянко беше разпитвал за кейджа и са му казали,че ако е разглобяем няма проблеми и за това си го направи точно такъв.


Няма проблем до толко, че може го разглоби и да мине преглед като го спрат от движение .... друг е въпроса какво ще обясни за турбото :D
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 15.10.2008
Местоположение: София

Re: За ролкейджа и ЗДвП

Мнение от GANIN » 25 Яну 2013, 11:57

Именно - колата няма да стъпва на републиканската мрежа. Трябва ли да е регистрирана и да има номера, за да има валидна застраховка? Задължителна ли е застраховката, за да се кара по писта? Друг преглед освен този който се прави на пистата необходим ли е?
Изображение

вълкодав
Аватар
Мнения: 1903
Регистриран на: 16.01.2007
Местоположение: Русйе
Пол: Мъж
Кара: go na 3ki :)

Re: За ролкейджа и ЗДвП

Мнение от RSxRacer » 25 Яну 2013, 12:07

Sharo написа:
Няма проблем до толко, че може го разглоби и да мине преглед като го спрат от движение .... друг е въпроса какво ще обясни за турбото :D

To с тия варели нали знаеш,че въпроси винаги има :mhihi:
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: За ролкейджа и ЗДвП

Мнение от Sharo » 25 Яну 2013, 13:06

GANIN написа:Именно - колата няма да стъпва на републиканската мрежа. Трябва ли да е регистрирана и да има номера, за да има валидна застраховка? Задължителна ли е застраховката, за да се кара по писта? Друг преглед освен този който се прави на пистата необходим ли е?


Зависи на какво мероприятие искаш да караш
За да ти е валидна гражданската трябва да имаш преглед и всичко да ти е като по талон ако колата не е регистрирана като състезателно мпс.

Ако нямаш регистрация няма кака да имаш валидна гражданска

Гражданската на напълно изрядна (сток) кола на писта не важи ... както и каското.

"Състезателната" гражданска е приблизително %5000 на нормалнта както казах горе.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 15.10.2008
Местоположение: София

Re: За ролкейджа и ЗДвП

Мнение от GANIN » 25 Яну 2013, 14:25

Sharo написа:
GANIN написа:Именно - колата няма да стъпва на републиканската мрежа. Трябва ли да е регистрирана и да има номера, за да има валидна застраховка? Задължителна ли е застраховката, за да се кара по писта? Друг преглед освен този който се прави на пистата необходим ли е?


Зависи на какво мероприятие искаш да караш
За да ти е валидна гражданската трябва да имаш преглед и всичко да ти е като по талон ако колата не е регистрирана като състезателно мпс.

Ако нямаш регистрация няма кака да имаш валидна гражданска

Гражданската на напълно изрядна (сток) кола на писта не важи ... както и каското.

"Състезателната" гражданска е приблизително %5000 на нормалнта както казах горе.

Значи ако правилно съм разбрал, за да имам кола със изменения и подобрения, която да има валидна застраховка на пистата, трябва колата да е регистрирана като състезателен автомобил. Тук изниква въпросът - ако колата е е състезателен автомобил - то тя минава ли някакви годишни технически прегледи, има ли даници и изобщо какво следва като е "състезателен автомобил"?
Изображение

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: За ролкейджа и ЗДвП

Мнение от K_Ilkov » 25 Яну 2013, 14:55

Sharo написа:и със състезателно мпс нямаш право да се движиш по националната пътна мрежа

за това сигурен ли си защото ралиджийките между етапите се движат като нормални участници в движението
и са задължени да спазват всички ограничения и закони

не съм чел закони и тн, но горното е сигурно, че е така ... освен ако е решено по друг начин
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: За ролкейджа и ЗДвП

Мнение от Sharo » 25 Яну 2013, 15:13

K_Ilkov написа:
Sharo написа:и със състезателно мпс нямаш право да се движиш по националната пътна мрежа

за това сигурен ли си защото ралиджийките между етапите се движат като нормални участници в движението
и са задължени да спазват всички ограничения и закони

не съм чел закони и тн, но горното е сигурно, че е така ... освен ако е решено по друг начин

те са длъжни да спазват ограниченията и т.н. от ЗДвП ама са си незаконни ако се гледа правно ...
то и със сликове е забранено си по улицата ама да не мислиш, че си сменят гумите между етапите.
да не говорим за нивата на шум , затъмнени джамове, и т.н., които за един състезателен автомобил са "разрешени"
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 4213
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: За ролкейджа и ЗДвП

Мнение от Kroki » 25 Яну 2013, 15:56

За турбо правят проблеми?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: За ролкейджа и ЗДвП

Мнение от Sharo » 25 Яну 2013, 16:38

Kroki написа:За турбо правят проблеми?

Е мноо ясно... за сменен двигател също .. за липса а задна седалака пак ... и т.н.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Следваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook