M42 vs M44

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

M42 vs M44

Мнение от Dimo » 05 Мар 2006, 12:11

Странно е че има какви ли не неща в търсачката, ма такова нещо не намерих, а живо ме интересува, а и мисля че инфото ще е полезно за още доста хора ;)

Какви са основните разлики на двата двигателя, има ли различни модификации, как най лесно се различават един от друг, от коя година се монтира М44, предимства и недостатъци, слаби места и т.н.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 18.04.2004

Мнение от kal » 05 Мар 2006, 13:28

според RealOEM M44 се монтира от 02.95, М42 е 1800куб. а М44 1900 куб. и въртящия момент го стига на 4200 оборота ако не се лъжа, малко по икономичен е, ина4е разлика във конете и вървежа няма, доколкото знам

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 05 Мар 2006, 14:03

има една по съществена разлика - М44 няма нищо ковано в него ,нито вала ,нито биелите или пък буталата .. като здравина ще е на светлинни години назад от М42 що се отнася до тунинговане ,пък и не само.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 18.04.2004

Мнение от kal » 05 Мар 2006, 14:14

тва не го знаех ама пък и как се изказа само на светлинни години, това че е по модерен двигател ли го прави по слаб?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 11.10.2004
Местоположение: Пернишко село :)
Детайли за колата: Peugeot 307 SW

Мнение от Panzer_i » 05 Мар 2006, 14:55

M42- 140 кончета, а М44-143 :!:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1481
Регистриран на: 23.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc

Мнение от _BoBI_ » 06 Мар 2006, 5:07

Alexi написа:има една по съществена разлика - М44 няма нищо ковано в него ,нито вала ,нито биелите или пък буталата .. като здравина ще е на светлинни години назад от М42 що се отнася до тунинговане ,пък и не само.


Аз до колкото знам от "Лудия" колега :) М42 е по-добър за "надуване" и издържа на по-голямо налягане, а както знаем колкото по-голямо налягане толкова повече коне ;)
Но едва ли Димо те интересува точно надуването до колто те познавам :yes:

Аз съм си мисле да пусна такава тема, това е много добра идея и се надявам повече хора да си кажат мнението, повече знаещи.
Питал съм се и друго защо пък точно М42 са го направили с кованите неща по него, а следващите мотори не, М50 също не е, а би трябвало :?: Някой ако знае....
Аз предполагам, че им е излязло скъпо като производство и са се отказали от кованите елемнти иначе като идея е перфектно според мен иначе какво лошо има да си подобрят здравината на моторите...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 1.04.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 330d
Мечтае да кара: F80 M3

Мнение от ivo098 » 23 Авг 2006, 8:33

тия дни ще гледам един Compact 96 година, и ме интересува като дигна капака как най-лесно да разбера M44 или М42 е, че ако го взема може да се помисли за принудително пълнене в бъдеще и ми се ще да е M42..
Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.

Your Sh!ttiness may vary.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 777
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: на пътя
Кара: 330Xi
Мечтае да кара: 760

Мнение от Christoff » 23 Авг 2006, 10:10

ivo098 написа:тия дни ще гледам един Compact 96 година, и ме интересува като дигна капака как най-лесно да разбера M44 или М42 е, че ако го взема може да се помисли за принудително пълнене в бъдеще и ми се ще да е M42..


Ама тоя Компакт ако е 1.6 ще е М43 :idea:
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 1.04.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 330d
Мечтае да кара: F80 M3

Мнение от ivo098 » 23 Авг 2006, 10:14

Christoff написа:
ivo098 написа:тия дни ще гледам един Compact 96 година, и ме интересува като дигна капака как най-лесно да разбера M44 или М42 е, че ако го взема може да се помисли за принудително пълнене в бъдеще и ми се ще да е M42..


Ама тоя Компакт ако е 1.6 ще е М43 :idea:


е щом питам за М44 и М42 значи е 1.8, не е ли логично....?
Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.

Your Sh!ttiness may vary.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 777
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: на пътя
Кара: 330Xi
Мечтае да кара: 760

Мнение от Christoff » 23 Авг 2006, 10:20

@ ivo098

да бе, логично е, ама го написах за всеки случай

П.П. айде чакаме те в "компактния" под-клуб ;)
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Мнение от Exy » 23 Авг 2006, 11:46

Съжалявам ако разводнявам темата, но не се сдържам да попитам на М42 кои части са ковани? Буталата ковани ли са??? :shock: :D Все съм си мислел, че тези неща вървят към силовия тунинг и фабрично няма такива двигатели.
We love you Ronnie!

дере дънки сред голи мадами
Аватар
Мнения: 2242
Регистриран на: 13.01.2004
Местоположение: Sofia

Мнение от Mamouk » 23 Авг 2006, 12:59

ivo098 написа:
Christoff написа:
ivo098 написа:тия дни ще гледам един Compact 96 година, и ме интересува като дигна капака как най-лесно да разбера M44 или М42 е, че ако го взема може да се помисли за принудително пълнене в бъдеще и ми се ще да е M42..


Ама тоя Компакт ако е 1.6 ще е М43 :idea:


е щом питам за М44 и М42 значи е 1.8, не е ли логично....?


М44 е по-скоро 1,9... М44Б19 ;)
Legends may sleep...but they never die!
Плюй си на гъза и се пързаляй!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 1.04.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 330d
Мечтае да кара: F80 M3

Мнение от ivo098 » 23 Авг 2006, 13:01

Mamouk написа:
ivo098 написа:
Christoff написа:
ivo098 написа:тия дни ще гледам един Compact 96 година, и ме интересува като дигна капака как най-лесно да разбера M44 или М42 е, че ако го взема може да се помисли за принудително пълнене в бъдеще и ми се ще да е M42..


Ама тоя Компакт ако е 1.6 ще е М43 :idea:


е щом питам за М44 и М42 значи е 1.8, не е ли логично....?


М44 е по-скоро 1,9... М44Б19 ;)


да и това го знам ;)
все пак как най-лесно като дигна капака да разбера M42B18 или M44B19 e?
Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.

Your Sh!ttiness may vary.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 1.04.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 330d
Мечтае да кара: F80 M3

Мнение от ivo098 » 23 Авг 2006, 18:46

ivo098 написа:
Mamouk написа:
ivo098 написа:
Christoff написа:
ivo098 написа:тия дни ще гледам един Compact 96 година, и ме интересува като дигна капака как най-лесно да разбера M44 или М42 е, че ако го взема може да се помисли за принудително пълнене в бъдеще и ми се ще да е M42..


Ама тоя Компакт ако е 1.6 ще е М43 :idea:


е щом питам за М44 и М42 значи е 1.8, не е ли логично....?


М44 е по-скоро 1,9... М44Б19 ;)


да и това го знам ;)
все пак как най-лесно като дигна капака да разбера M42B18 или M44B19 e?


никой ли не може да отговори... :(
че възникна още един въпрос, какъв е шанса 318ti да е със шпер, слага ли се изобщо на компакт??
Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.

Your Sh!ttiness may vary.

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 23 Авг 2006, 19:48

аз съм чувал че слагат , или поне имаше един компакт на обява с шпер и човека каза че е сигорен за шпера. А м44 май има по различен всмукателен колектор .... за най лесно разгледай м42 дето е бъкано с тях и после гледай за разлики
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook