Малка икономична кола
Модератор: Общи модератори
- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
Re: Малка икономична кола
Витанов написа:фиат, алфа, спагети........
нямам дума с която мога да определя това изделие
, същото се отнася и за авеото и сродните му. Колегата да се преорентира бързо към нещо японско в ниския клас без значение марката, ваген/шкода/сеат/форд също са на много прилично ниво в този сегмент
Задължително колата трябва да е някой ВАГЕН, та да ти се ебе майката от датчици, ролки, сензорчета и све, струващо неква нереална сума, само за да носиш гордо V и W на предната решетка. Или пък ония великите 1.4MPI и 1.4 16V, на който смяната на ангренаж, обслужваща каишка, масло и водна помпа струва 1/3, та и малко повече от самата кола... А колко касов хит е да си наденеш едно Поло ТДИ-ка, е тогава вече изгрубяваш жестоко! Може и японско, Микра 1.5ДЦИ с лек френски привкус или пък Мазда 2, все отявлени самураи...
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Малка икономична кола
Ами аз нямам и не съм имал такава кола. За мен и моята ситуация е безсмислена и не съм се интересувал.
Казах само за тези до които съм имал допир . Ходничката е добро предложение, като единствено не съм съгласен че не е спартанска - пълно цокало си е но в този клас конкурентите не са много по-добре .
Казах само за тези до които съм имал допир . Ходничката е добро предложение, като единствено не съм съгласен че не е спартанска - пълно цокало си е но в този клас конкурентите не са много по-добре .
Re: Малка икономична кола
Nasti написа:Витанов написа:фиат, алфа, спагети........
нямам дума с която мога да определя това изделие
, същото се отнася и за авеото и сродните му. Колегата да се преорентира бързо към нещо японско в ниския клас без значение марката, ваген/шкода/сеат/форд също са на много прилично ниво в този сегмент
Задължително колата трябва да е някой ВАГЕН, та да ти се ебе майката от датчици, ролки, сензорчета и све, струващо неква нереална сума, само за да носиш гордо V и W на предната решетка. Или пък ония великите 1.4MPI и 1.4 16V, на който смяната на ангренаж, обслужваща каишка, масло и водна помпа струва 1/3, та и малко повече от самата кола... А колко касов хит е да си наденеш едно Поло ТДИ-ка, е тогава вече изгрубяваш жестоко! Може и японско, Микра 1.5ДЦИ с лек френски привкус или пък Мазда 2, все отявлени самураи...
страшен си


I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- Beamerdriver
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 20.06.2012
- Местоположение: Germany München/Bulgaria/Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: E30
Re: Малка икономична кола
Дизеларката ми харчи 7/100 градско зимно Софийско на кратки разстояние- 5-10 км каране...Чудя се коя ли бензинка би могла да се похвали с такива стойности....А, и да поддържа 140 на магистралата с 4,5-5/100 нафта
- cHaunepucTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 19.08.2010
- Пол: Мъж
Re: Малка икономична кола
Аз съм за Skoda Fabia 1.9 SDI, пък да видим какви ремонти и грижи ще има...а разхода....той е чуден 

- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Re: Малка икономична кола
Хонда Сивик 6-ца хеч 1.4, 90hp на газ 

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Малка икономична кола
А, да. Сивика е другия сигурен избор. Която и да е генерация.
Sent using Tapatalk 2
Sent using Tapatalk 2
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- BAHKATA_TDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: Sofia, BG
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring/Е46 Coupe/ X3
- Мечтае да кара: new BMW
Re: Малка икономична кола
exotique написа:Дизеларката ми харчи 7/100 градско зимно Софийско на кратки разстояние- 5-10 км каране...Чудя се коя ли бензинка би могла да се похвали с такива стойности....А, и да поддържа 140 на магистралата с 4,5-5/100 нафта
Без по никакъв начин да искам да засегна теб или който и да е от този форум, но във форума - 50% нямат гадже, другите 25% не мислят за дете, а останалите като мен имат 1, 2 ... дечица ... ...някой ден, когато ти се наложи, в забързана сутрин, да слезнеж да запалиж колата, и на 10-та минута слезне жената с детето, за да го закараш на ясла/градина и детето ти каже "Тате вътре има ХУУУУУ" - ще усъзнаеш, че дизела не е за малки разстояния в града.
От личен опит мога да кажа, че несъществува дизелов агрегат, който при -5 -10 градуса зимата за 10 минути на място да загрее на 90' и да духа вътре топло.
Бензинова малолитражка 1,2.... 1,4 за 10 минути работейки на място, при -5 -10 градуса зимата е на 90' и детенцето ти влиза на топло.

Много от опарилите се от италиански автомобили са хора карали екземпляри от края на 80 и началото на 90 години на миналия век, в които коли вярно електрониката беше под всякаква критика. А за тез които хвалят ВАГените в ибиза и шкода от 2001 г. голяма част от електрониката е Магнети умрели

Жена и кола, колкото и да ги избираш, те все са на късмет

- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: Малка икономична кола
exotique написа:Дизеларката ми харчи 7/100 градско зимно Софийско на кратки разстояние- 5-10 км каране...Чудя се коя ли бензинка би могла да се похвали с такива стойности....А, и да поддържа 140 на магистралата с 4,5-5/100 нафта
Яриса може да се похвали с такива стойности.

- barabqga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Царево
- Пол: Мъж
Re: Малка икономична кола
само не и корса от ей тея 

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Малка икономична кола
barabqga написа:само не и корса от ей тея
интересно виждане...
особено 1.2, 1.4 стария мотор. (не екотрак), пък и исузу дизела не е лош

само 1.0 екотрак три цилиндъра къде е най-тъпия мотор на света.

- barabqga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Царево
- Пол: Мъж
Re: Малка икономична кола
1.4 търкалях известно време не екотек , вярно може и да съм попаднал на кош ама...
Re: Малка икономична кола
Bavarcho написа:barabqga написа:само не и корса от ей тея
интересно виждане...
особено 1.2, 1.4 стария мотор. (не екотрак), пък и исузу дизела не е лош
само 1.0 екотрак три цилиндъра къде е най-тъпия мотор на света.
Колеги, вярно е, че всеки хвали своето, но жена ми има такава корса 1,4 автомат бензин 94ти набор от 3 години и 20к км. Е до сега освен обслужване на колата съм сменил пръстен на семеринга ако не се лъжа и това ми струваше 15 лв с труда. Аа да и уплътнение на гарнитурата за още 20тина лв с труд. Вярно жена ми я кара само в града и харчи стабилно бенз заради автомата, сигурно докарва над 10-11 в града, ама колата е чук, тя скоро ще стане пълнолетна, а да не казвам колко дупки е изяла и окачването не се обажда. Цените за поддръжка са по-ниски отколкото като си сервизирам колелото баси, чувам че ръждата много ги гони тея Корси, ма то нема пълен кеф : )
Иначе съвет по темата няма да давам, то е ясно, че всеки дето е останал доволен от нещо ще го похвали, а ако се е разочаровал от нещо ще го оплюе. Явно въпроса е да попаднеш на запазена кола и после да я подържаш добре, съотвено проблемите ще са незначителни. Та успех на автора, който впрочем май не е написал нито едно мнение след първото, докато тук колегите обсъдиха десетки варианти по няколко пъти вече...
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Малка икономична кола
и за да споделя за пунто 2,1.2,16в.много приятно возило,елементарна поддръжка,евтина при това.вярно всяка неравност по пътя се усеща в купето,но е доста лека колата.извънградско при нормално каране разхода клони на ''почти нищо'',парното нагрява въздуха вътре доста бързо,има добри спирачки,силни фарове,градски режим на волана,добра видимост и ергономичност откъм уреди,табло и шоф седалка.много маневрен автомобил,идеален за паркиране и навиране по всякакви малки улички.в сравнение с корса б просто е много напред фиата откъм удобство.одеве смених съединителчето и педала сега не се усеща.за дамско приложение колата е много удачна.
като слаби места на модела намирам тампоните на мотора,които се късат и трита и са малко скъпчки,но се намират и по-евтини варианти,липсата на абс при някои екземпляри,много пукат пантите на вратите
,тапицерията по вратите увисва,много фина изработка на всички детайли.с тея пластмаси трябва да се борави внимателно,че всичко едвам чака да се счупи.предният собственик на моето кенефче май е било доста едро момиче и имаше бая поражения по интериора-ръкохватката за предния капак,седалката скъсана,разни кори поломени,но всичко се оправя лесно.
като слаби места на модела намирам тампоните на мотора,които се късат и трита и са малко скъпчки,но се намират и по-евтини варианти,липсата на абс при някои екземпляри,много пукат пантите на вратите

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани