ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
AgeraR написа:А някой от клуба да е пробвал или виждал е60/е39/е46 дизел-на-газ (ГАЗОДИЗЕЛ)? Колегите които не разбират въпроса ми да се поровят с търсачката преди да ръсят мнения!
Имам приятел със сервиз, който сложи газ на дизелова кола, но съвсем обикновена, нищо общо с изброените. По негови думи нямало проблем.
Ако искаш нещо да го пипитам само кажи какво.
- Rennfahrer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 9.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E60
- Мечтае да кара: М6
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Колеги, препоръчайте моля ви марка газов инжекцион за 6 цилиндров двигател - моделът ще бъде 525 или 530. Моля не споменавайте Принс, защото както споменах по-горе в темата, от сервиза им във Варна Кей Джи Варна ЕООД, ми казаха, че модел Prins VSI с директно впръскване щял да струва към 4000 лв. Е60-ците 525 или 530 с директно впръскване ли са двигателите?
И защо Уикипедия казва, че 2004–2007 525i/xi - 2.5 L (2497 cc) I6, 160 kW (218 PS; 215 hp), а навсякъде в мобиле.де и мобиле.бг го дават 192 коня?
Същото питане имам и за 530 модела. Уикипедия го дават: 2004–2007 530i/xi - 3.0 L (2979 cc) I6, 190 kW (258 PS; 255 hp), а сайтовете за коли навсякъде пишат 231 коня. Кое е вярното в крайна сметка?
Сайтът testdrive.bg между другото подкрепя данните от Уикипедия.
И защо Уикипедия казва, че 2004–2007 525i/xi - 2.5 L (2497 cc) I6, 160 kW (218 PS; 215 hp), а навсякъде в мобиле.де и мобиле.бг го дават 192 коня?
Същото питане имам и за 530 модела. Уикипедия го дават: 2004–2007 530i/xi - 3.0 L (2979 cc) I6, 190 kW (258 PS; 255 hp), а сайтовете за коли навсякъде пишат 231 коня. Кое е вярното в крайна сметка?
Сайтът testdrive.bg между другото подкрепя данните от Уикипедия.
- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Аз лично използвам ето този сайт за справка:
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/bmw/5er/#5er_e60
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/bmw/5er/#5er_e60
Only dead fish follow the stream...
- ristaka 82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 5.10.2011
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 i E60 N52B30AF
- Мечтае да кара: Bmw 550 i xDrive
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Става дума за две поколения двигатели М54 160kw/231к.с и N52 190kw/258к.с.... На 5 серия до колкото знам М54 са го слагали на Е39 и първата година на е60Rennfahrer написа:Същото питане имам и за 530 модела. Уикипедия го дават: 2004–2007 530i/xi - 3.0 L (2979 cc) I6, 190 kW (258 PS; 255 hp), а сайтовете за коли навсякъде пишат 231 коня. Кое е вярното в крайна сметка?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Rennfahrer написа:Колеги, препоръчайте моля ви марка газов инжекцион за 6 цилиндров двигател - моделът ще бъде 525 или 530.
BRC, BRC и пак BRC. Цената е около 2300, но да не подведа с точността. Ако имаш възможност да дойдеш до Казанлък(и ти се занимава)се слага в рамките на деня и наистина ще си доволен. Казвам ти го от опит с тези газаджии. Не знам откъде си, но където и да слагаш на тези мотори, нека да е BRC.
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Ай ся БРЦ, че БРЦ....Много други ГИ-та ше се справят без грижи с тия мотори, важно е тоя дето ги поставя дали знае кво прави!
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Ами колегата пита за маркА, не за маркИ. Аз от опит знам за БРЦ и затова му казвам БРЦ. Знам, че работи, хората, които ги поставят също са най-доволни от тях и ги препоръчват. Тези много маркИ, които визираш ти, едва ли си ги пробвал лично, а по-скоро си чувал. Аз говоря от опит и затова го препоръчвам като знам,, че колегата после няма да споменава роднините ми.
Разбира се това с условието за добър майстор, който знае какво прави, както си посочил ти. 


Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Нема нужда да съм пробвал, ако имам познат който поставя газови, нали? И Фобос и Бигаз и Ланди Ренцо са чудесни ГИ-та, даже последните две за мене са по добри от БРЦ като софтуерни възможности! Да не говорим за новите с корекция по ОБД, макар че и БРЦ би трябвало да имат такъв модел....абе най важното си е мастора, другото се натъманява, стига да не е нещо Спарк Туркеш 

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
И аз от личен опит да споделя , че съм с Ландиренцо и нямам никакви проблеми.
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Цената на брц идва от инжекторите( около 100-120лв бройката) Не знам дали е оправдана, Казват около 200хил км изкарват... обаче турските им братя изкарват около 100хил, е.. по бавнички са, с по занижени показатели...обаче са по 20лв бройката
. Аз бих заложил на БРЦ имал съм 2 коли със техни системи и 2 с боклуци( нищо че в момента не съм с БРЦ ) Просто... кабели, маркучи, накрайници... абе всичко им е по-добро от ниско-бюджетните китове.

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
инжекторите е най добре като чукнат 50 хил км да се изхвърлят - особено ако са нисък клас.Заради по новите ЕКУ масово се слагат нискоомни инжектори които са с по нисък живот по дефолт.Така че ако не се слагат някви много качествени инжектори като кейхин например мъките с калпави инжектори са налични още на 25-30 хил км.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
inter1 написа:И аз от личен опит да споделя , че съм с Ландиренцо и нямам никакви проблеми.
А каде ти е слагана газовата колега може ли да препоръчаш сервиз?
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Ландиренцото е слагана при ЕТ " Таньо Видев" на Кукленско шосе. Около 30000 км съм минал с него на газ. Иначе съм слагал още два инжекциона БРЦ в предишната петилетка и двата са били с инжектори Кейхин и съм ги по около 40000 км всеки и съм продавал автомобилите и от тях също съм доволен. Тях съм ги слагал в "Лазаров и син". Става въпрос за сервизи в Пловдив.
Не мога да кажа че има някаква разлика между различните инжекциони или ако има поне не съм разбрал.
Друго е като харчи 15 градско газ , а не бензин , и съответно извън града 9-10 . Става въпрос за 520i автоматик.
Тя и без това е като рейс , не е някаква състезателна кола.
Не мога да кажа че има някаква разлика между различните инжекциони или ако има поне не съм разбрал.
Друго е като харчи 15 градско газ , а не бензин , и съответно извън града 9-10 . Става въпрос за 520i автоматик.
Тя и без това е като рейс , не е някаква състезателна кола.
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Колега може и да си прав... ама аз сложих едни турски ментаци NLP в момента съм им минал по 80хил(на метан) И работят толкова равномерно(на графика ги гледам) и не чукат че... направо се чудя кога ще се предадат... вярно че метана е по чист газ... ама 88хил... и Цената им е по 19лв с ддс.........Jordana написа:инжекторите е най добре като чукнат 50 хил км да се изхвърлят - особено ако са нисък клас.Заради по новите ЕКУ масово се слагат нискоомни инжектори които са с по нисък живот по дефолт.Така че ако не се слагат някви много качествени инжектори като кейхин например мъките с калпави инжектори са налични още на 25-30 хил км.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Метана е по чисто верно е това. Те не че спират да работят ама знаеш кво се получава при LPG.Трудно и с хиляди молби прехвърляне на газ.Особено в по студено време.Неравномерна работа и повишен разход.А като се износят буталцата колкото и да ги регулираш все тая.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани