Монтаж на CCFL в София?
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- CTORH
- младши ентусиаст
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: Монтаж на CCFL в София?
@F3P е прав, по закон никви геле дзъркели, освен ако не са оригинално вградени, както е на новите BMW-та например, не са валидни дневни светлини. То и аз принципно на ейнджълки си карам, щото така по ме кефи, ама това не значи, че не нарушавам закона.
- ociata
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: София/Враца
- Пол: Мъж
Re: Монтаж на CCFL в София?
Бе и сте прави и не сте. За да можеш да караш с "изгъзени" допълнително монтирани ангелки, трябва да отговарят на определени изисквания. Тези изисквания са описани и ето тук: http://www.tuning.bg/avto-novini/drl-dnevni-svetlini-polezna-informaciya-otnosno-izpolzvaneto-im-v-balgariya-23124
Това че по телевизията разни шкемебелии-полицаи ви обесняват, че нямате право на афтър маркет е пълна глупост. Друг е въпроса че сертифицирани ангели за нашите коли започват от $200 нагоре. Но държа да подчертая, че няма такова понятие като фабрично монтирани и нефабрично монтирани. Това са интерпретации на прости хора(журналисти, полицаи и т.н.), които не познават законите.
ПП Същата драма беше и с ксеноните - като лумнаха че ще спират колите с нефабричен такъв Такова определение в закон няма(а и няма как да има). Затова изгоряха няколко балъци дето ги глобиха понеже светлинната струя излизаше извън границите.
ОН: Ангелите се монтират относително лесно. Най-важното е да не бързаш и да внимаваш с щипките. Не знам ти от кой си ги купил и дали си ги купил вече? Ако не си, ми пиши лично, мога да ти кажа от къде ги взех аз и момчето предлага монтаж срещу 20 или 30лв(не помня точно)
ПП2 Мен лично пък по ми харесва когато е пуснат ксенона и работят ангелите от колкото само на ангели
Това че по телевизията разни шкемебелии-полицаи ви обесняват, че нямате право на афтър маркет е пълна глупост. Друг е въпроса че сертифицирани ангели за нашите коли започват от $200 нагоре. Но държа да подчертая, че няма такова понятие като фабрично монтирани и нефабрично монтирани. Това са интерпретации на прости хора(журналисти, полицаи и т.н.), които не познават законите.
ПП Същата драма беше и с ксеноните - като лумнаха че ще спират колите с нефабричен такъв Такова определение в закон няма(а и няма как да има). Затова изгоряха няколко балъци дето ги глобиха понеже светлинната струя излизаше извън границите.
ОН: Ангелите се монтират относително лесно. Най-важното е да не бързаш и да внимаваш с щипките. Не знам ти от кой си ги купил и дали си ги купил вече? Ако не си, ми пиши лично, мога да ти кажа от къде ги взех аз и момчето предлага монтаж срещу 20 или 30лв(не помня точно)
ПП2 Мен лично пък по ми харесва когато е пуснат ксенона и работят ангелите от колкото само на ангели
Последна промяна ociata на 05 Мар 2013, 10:52, променена общо 1 път
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Монтаж на CCFL в София?
Масовите ейнджълите НЕ СА дневни светлини... вече всеки сам си преценява доколко ми се заяжда с куките и кви са му рисковете.
Si non confectus, non reficiat.
- rhase
- младши ентусиаст
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: Монтаж на CCFL в София?
ociata написа:ПП2 Мен лично пък по ми харесва когато е пуснат ксенона и работят ангелите от колкото само на ангели
Особено жълти "амбър" рингове + ксенон
Тая пък работа с целогодишното каране на светлини я няма никъде другаде. Но това е коментирано в 200 теми вече. Да не говорим че лятото в 14:00ч. на повечето варели с 15 годишни крушки въобще не им се виждат, че светят фаровете (както и ЦЦФЛ ринговете де )
Много интересен е въпроса със спирането от движение, глобяване и т.н. Не трябва ли това да се прави от квалифициран човек, който това работи? Как полицая, на пътя ще прецени че светлината която излъчват пречи на движещите се с/у мен? Как ще премери силата на светлината, как ще определи, че има промени по фара, които не са правени от квалифицирано лице? Не се заяждам, интересно ми е как може да се излезе от подобна ситуация на пътя. Винаги си карам на фарове още преди да го наложат със закон - но извън града. В градът не виждам смисъл от цялата работа, освен за глоби. Да не говорим че се случва като карам зад някой, който е забравил да си пусне фаровете, като натисне спирачка и в първия момент подсъзнателно си мисля че е с фарове (все пак не им гледам само в стоповете) ... ако не спазвах дистанция, бихме омешили боите.
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани