Настройка на D2 койлоувъри
Модератор: bum_bum
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- tZv3t0zAr
- младши ентусиаст
- Мнения: 332
- Регистриран на: 6.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
- Мечтае да кара: e30 monster
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Настройка на D2 койлоувъри
tZv3t0zAr написа:http://www.d2racingsport.com/technical.htm
ей тука най-долу
Еий колега златен си Понеже си бях изгубил упътването, гледах на Д2 на сайта, но това ми е убягнало нещо...
Сега нещата ясни И пак - много благодаря!
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Настройка на D2 койлоувъри
Някой знае ли как се разкодира маркировката на пружините на Д2. По-конкретно:
предни: 12-205
задни: О-14-155
Кое какво означава, и какъв ще да е spring rate-a?
предни: 12-205
задни: О-14-155
Кое какво означава, и какъв ще да е spring rate-a?
- u`F`o
- ентусиаст
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Настройка на D2 койлоувъри
txl написа:Някой знае ли как се разкодира маркировката на пружините на Д2. По-конкретно:
предни: 12-205
задни: О-14-155
Кое какво означава, и какъв ще да е spring rate-a?
Пиши на D2 и Део един имейл и ще ти кажат. Въпреки това, не виждам като знаеш тази информация с какво ще ти помогне.
info@d2racing.com
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Настройка на D2 койлоувъри
Значи викаш рейтовете не са важни, важно е да е ниска и твърда
- u`F`o
- ентусиаст
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Настройка на D2 койлоувъри
Low is a lifestyle
Виж да вози твърдо, вече си е избор.
Поправи ме, ако греша, но ти не можеш да променяш рейтовете на пружините независимо от височината. Поне за D2 Street версията.
Виж да вози твърдо, вече си е избор.
Поправи ме, ако греша, но ти не можеш да променяш рейтовете на пружините независимо от височината. Поне за D2 Street версията.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Настройка на D2 койлоувъри
u`F`o написа:Low is a lifestyle
Виж да вози твърдо, вече си е избор.
Поправи ме, ако греша, но ти не можеш да променяш рейтовете на пружините независимо от височината. Поне за D2 Street версията.
Предните можеш да ги свиеш чрез натягане на едните пръстени. Това е независимо от височината. Доколкото помня самия производител казваше в упътването "да не се регулира височина, чрез тези пръстени за натягане на пружината". Аз го разбирам, че height adjustment не им е основното предназначение, а щом ги има то си мисля, че са за регулиране на твърдостта до известна степен...
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Настройка на D2 койлоувъри
С врътките можеш да променяш натягането (preload) на пружината, но спринг рейта продължава да си играе неговата роля - той е отделен параметър.
Няма как да го променяш, но можеш да решиш дали искаш окачване с такива пружини
А теоретично пружините могат да се сменят - задните по-трудно, защото трябва да са със същите геометрични размери отгоре и отдолу, но предните са просто линейни пружини, които имат като параметри свободна дължина, вътрешен диаметър и спринг рейт.
На Д2 им писах преди да питам тук, те ми отговориха набързо, че искат да знаят откъде съм преди да ми пратят информацията. Писах им откъде съм и нищо. Ще ги пробвам пак, но подозирам, че ме отсвириха.
Няма как да го променяш, но можеш да решиш дали искаш окачване с такива пружини
А теоретично пружините могат да се сменят - задните по-трудно, защото трябва да са със същите геометрични размери отгоре и отдолу, но предните са просто линейни пружини, които имат като параметри свободна дължина, вътрешен диаметър и спринг рейт.
На Д2 им писах преди да питам тук, те ми отговориха набързо, че искат да знаят откъде съм преди да ми пратят информацията. Писах им откъде съм и нищо. Ще ги пробвам пак, но подозирам, че ме отсвириха.
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Настройка на D2 койлоувъри
txl написа:С врътките можеш да променяш натягането (preload) на пружината, но спринг рейта продължава да си играе неговата роля - той е отделен параметър.
Няма как да го променяш, но можеш да решиш дали искаш окачване с такива пружини
А теоретично пружините могат да се сменят - задните по-трудно, защото трябва да са със същите геометрични размери отгоре и отдолу, но предните са просто линейни пружини, които имат като параметри свободна дължина, вътрешен диаметър и спринг рейт.
На Д2 им писах преди да питам тук, те ми отговориха набързо, че искат да знаят откъде съм преди да ми пратят информацията. Писах им откъде съм и нищо. Ще ги пробвам пак, но подозирам, че ме отсвириха.
Пиши на някой от дилърите в бг ...
Също меже да плзваш и други като xyz k-sport ит.н.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Projektzwo
- Мнения: 750
- Регистриран на: 18.02.2008
- Местоположение: Broken Balkanz
- Пол: Мъж
- Кара: 200CE
Re: Настройка на D2 койлоувъри
предните би следвало да са 12кг/мм, поне на моите цифрите са същите, само че на задните започват с "9", т.е. са 9кг/мм, но при теб с тази нула - нямам представа...
мен ме интересува Д2 дали предлагат 18кг и 16кг пружини, ако не - от къде мога да намеря пружини с подобни стойности, които да стават за Д2...
мен ме интересува Д2 дали предлагат 18кг и 16кг пружини, ако не - от къде мога да намеря пружини с подобни стойности, които да стават за Д2...
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Настройка на D2 койлоувъри
Projektzwo написа:предните би следвало да са 12кг/мм, поне на моите цифрите са същите, само че на задните започват с "9", т.е. са 9кг/мм, но при теб с тази нула - нямам представа...
мен ме интересува Д2 дали предлагат 18кг и 16кг пружини, ако не - от къде мога да намеря пружини с подобни стойности, които да стават за Д2...
на какво ще ги слагаш тия пружини .. аз съм с 13 на 11 и не мога си видя уредите какво показват от твърдост по пистата .. по улицата не ми се мисли ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Настройка на D2 койлоувъри
С 8/6кг примерно може ли да се кара по улиците? Чел съм по разни американски форуми слагат 8/10 на оригиналните места на е30 (което отговаря на 8/6)... Мисля варианти за пружини от койлове че не ми трябва регулиране на височина. Амортисьори си имам кони спорт, но "спортните" пружини h&r са доста меки, 3-4кг някъде и като цяло пак не съм доволен.
На никои не можеш. Просто ги сменяш...
u`F`o написа:Поправи ме, ако греша, но ти не можеш да променяш рейтовете на пружините независимо от височината. Поне за D2 Street версията.
На никои не можеш. Просто ги сменяш...
- Projektzwo
- Мнения: 750
- Регистриран на: 18.02.2008
- Местоположение: Broken Balkanz
- Пол: Мъж
- Кара: 200CE
Re: Настройка на D2 койлоувъри
Sharo написа:Projektzwo написа:предните би следвало да са 12кг/мм, поне на моите цифрите са същите, само че на задните започват с "9", т.е. са 9кг/мм, но при теб с тази нула - нямам представа...
мен ме интересува Д2 дали предлагат 18кг и 16кг пружини, ако не - от къде мога да намеря пружини с подобни стойности, които да стават за Д2...
на какво ще ги слагаш тия пружини .. аз съм с 13 на 11 и не мога си видя уредите какво показват от твърдост по пистата .. по улицата не ми се мисли ...
на 124-ката, теглото й ~1900кг, но хода на окачването ми не надхвърля 1см и е редно по-твърда пружинка...
така или иначе ще пробвам с тези които дойде окачването, но съм скептично настроен...
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Настройка на D2 койлоувъри
Projektzwo написа:Sharo написа:Projektzwo написа:предните би следвало да са 12кг/мм, поне на моите цифрите са същите, само че на задните започват с "9", т.е. са 9кг/мм, но при теб с тази нула - нямам представа...
мен ме интересува Д2 дали предлагат 18кг и 16кг пружини, ако не - от къде мога да намеря пружини с подобни стойности, които да стават за Д2...
на какво ще ги слагаш тия пружини .. аз съм с 13 на 11 и не мога си видя уредите какво показват от твърдост по пистата .. по улицата не ми се мисли ...
на 124-ката, теглото й ~1900кг, но хода на окачването ми не надхвърля 1см и е редно по-твърда пружинка...
така или иначе ще пробвам с тези които дойде окачването, но съм скептично настроен...
1см лелеее как един бре .. не е ли прекалееено малко
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Jim Beam
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: Настройка на D2 койлоувъри
Sharo написа:Projektzwo написа:Sharo написа:Projektzwo написа:предните би следвало да са 12кг/мм, поне на моите цифрите са същите, само че на задните започват с "9", т.е. са 9кг/мм, но при теб с тази нула - нямам представа...
мен ме интересува Д2 дали предлагат 18кг и 16кг пружини, ако не - от къде мога да намеря пружини с подобни стойности, които да стават за Д2...
на какво ще ги слагаш тия пружини .. аз съм с 13 на 11 и не мога си видя уредите какво показват от твърдост по пистата .. по улицата не ми се мисли ...
на 124-ката, теглото й ~1900кг, но хода на окачването ми не надхвърля 1см и е редно по-твърда пружинка...
така или иначе ще пробвам с тези които дойде окачването, но съм скептично настроен...
1см лелеее как един бре .. не е ли прекалееено малко
Горе доло толкова е. Карал съм зад него...
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани