проблем със строук-3.0 л.-забиване
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: проблем със строук-3.0 л.-забиване
Да ,добри разсъждения,колега.Затова днес смених и датч на разпр. вал и пак същото.После я четохме и никакви грешки ,освен ,че го няма автомата-програмата е от 2.8 автомат.Дори и след ,като я запаля и форсирам-не отчита грешки.Явно става нещо,но за кмпа е нормално,т.е. не е грешка.Утре ще търся дюзи от 2.8.А от м54в30 стават ли директно,че не съм виждал?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: проблем със строук-3.0 л.-забиване
30-ковите мисля, че стават ама не е проблема в дюзите със сигурност. Ако е от тях няма да го прави в тия обороти. Ако не им стига дебит ще се таванят във високите само.
- bmw325ci
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M50B25,M50B30,S50B30
- Мечтае да кара: M1 Procar
- Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3
Re: проблем със строук-3.0 л.-забиване
Не е от дюзите, 25-цовите са си ок до 6к, за по-нагоре за сега не мога да споделя, карантията ми е друга но обема ми е същия така че не си губи времет в тази област, търси другаде
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1250
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: проблем със строук-3.0 л.-забиване
Тука не е определящо тавана на дюзите, ами какво ги управлява. 28цовия компютър си управлява дюзите с по кратки импулси защото са с доста по голям дебит от 25цовите. За да имате дебит от 25цовите към тях трябва да се подават доста по дълги импулси, за да се компенсира по малкия дебит.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: проблем със строук-3.0 л.-забиване
Днес смених дюзите с 2.8 и сега се изрязва доста по- бързо ,определено ефект има,но проблема си остана и сега ме дразни още повече,особенно на първа и на втора,все едно изведнъж ти дърпат ръчната.Сега си мисля,дали детонационните датчици не усещат вибрации на тези обороти и да връщат аванса.Ако ги изключа,сигурно ще влезе в авариен режим.Мога да ги сменя,имам други.Или да ги откача от мотора и да ги оставя във въздуха.То и без това само тях не съм сменял и бубините .Но бубините не виждам какво могат да правят,та да се случва това.Другото,което неесъм сменил са ламбдите,но и те не дават грешки,а и не биха причинявали това.
- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: проблем със строук-3.0 л.-забиване
Пробвай да изкараш буксата на ваноса че с този смук. вал от м54в30 може да се шашка твоя комп
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1250
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: проблем със строук-3.0 л.-забиване
Моя защо не се шашка 

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: проблем със строук-3.0 л.-забиване
mladfen написа:Пробвай да изкараш буксата на ваноса че с този смук. вал от м54в30 може да се шашка твоя к
омп
Вече го пробвах-не помага.Мисля си ,че с тези тежки карантии дето са вътре-може би вибрациите точно при тези обороти да стигат някакъв пик и детонационните датчици реагират.Заводски всички карантии на м52 са леки и сигурно сензорите са по -чувствителни,още повече блока е алумин,а този е чугун.Не знам само дали само връщат аванса,или намалят едновременно и горивото.Щом го прави винаги и само при едни и същи обороти и не е проблема в компа,при това не отчита грешка,значи някой от датчиците реагира и кара компа да прави това.Освен детонационните датчици,за други възможни не се сещам.Може и да съм в грешка,но вече нямам друга идея.

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: проблем със строук-3.0 л.-забиване
Ако не сложиш сензорите просто няма да отчитат нищо. Отчитането им се променя дори от силата на затягане на болтовете. Датчиците като цяло са еднакви и заменяеми за М50 и М52. Разликата е само в буксите.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1250
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: проблем със строук-3.0 л.-забиване
а ако на буксата им закачиш други сензори, които не са вързани към блока, няма да отчитат нищо и ще се разбере дали е от тях.
Има ли възможност да гледате живи данни и да видите какво прави аванса ли си връща или времето на впръскване променя.
Има ли възможност да гледате живи данни и да видите какво прави аванса ли си връща или времето на впръскване променя.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Re: проблем със строук-3.0 л.-забиване
maxpower написа:а ако на буксата им закачиш други сензори, които не са вързани към блока, няма да отчитат нищо
И дали няма да има сериозни детонации?
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: проблем със строук-3.0 л.-забиване
maxpower написа:а ако на буксата им закачиш други сензори, които не са вързани към блока, няма да отчитат нищо и ще се разбере дали е от тях.
Има ли възможност да гледате живи данни и да видите какво прави аванса ли си връща или времето на впръскване променя.
Мисля,че може ,щото онзи ден виждах аванса как се променя,но не се сетих да видя какво става като забие.Ако не се оправи с откачени датчици ,пак ще я четем и този път ще видя и времето за впръскване.
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: проблем със строук-3.0 л.-забиване
bum_bum написа:Ако не сложиш сензорите просто няма да отчитат нищо. Отчитането им се променя дори от силата на затягане на болтовете. Датчиците като цяло са еднакви и заменяеми за М50 и М52. Разликата е само в буксите.
Сега се сещам,че колегата,който ми помага стяга всеки болт до скъсване и не си спомням кой от двамата стягаше детонационните датчици.Нищо чудно ,ако е той-ги е пренатегнал,а ако от това стават по-чувствителни може да реагират по-крайно.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1250
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: проблем със строук-3.0 л.-забиване
txl написа:maxpower написа:а ако на буксата им закачиш други сензори, които не са вързани към блока, няма да отчитат нищо
И дали няма да има сериозни детонации?
На празен ход натоварването на двигателя е почти никакво така или иначе, а и това е само за проба, никой не е казал, че ще се кара така постоянно. После компа си има карта на авансите, сензорите са там само, за да връщат аванса Ако има детонации. При това студено време ниската температура на въздуха доплънително намалява вероятността от детонации и може да работи с по голям аванс.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: проблем със строук-3.0 л.-забиване
Стават по-чувствителни като се натегнат със сигурност но пак не мисля, че е от тях.
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани