Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно....
Модератор: Общи модератори
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
larbi написа:Само да допълня, че на бедна смес, звука е различен и нито максималната скорост е същата нито ускорението. освен това предавките се превключват по-рано.
не се сърди, но в това изречение имаш точно "нула" верни неща...
обедняването на сместа е основен начин за... повишаване на конете. върви ръка за ръка със по-ранно запалване (центровка). особено пък при оборотите за които говориме тука.
разликата между режимите на двигателя при квалификация и този при самото състезание е че при квалификации имаш голямо дърпане на центровката във високите и богати смеси във средните и обедняване във високите с цел максимални коне. затова и максималните коне са при квалификации- няма кой да ти се пречка и няма нужда от въртящ момент за да се изпреварва. при състезание е обратното - дърпане на центровката агресивно в средните и началото на високите и съответното обедняване- целта е двигателя да има максимален въртящ момент (за сметка на конете) за да може да се изпреварва дори когато не си в оптимални (за коне) обороти.
колко време имаш? мога да напиша шибана книга по въпроса....
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
alx написа:larbi написа:наложи рестарт на Цялата електроника от БОКСА.
активната телеметрия е забранена
http://www.dnevnik.bg/sport/2013/03/20/ ... a_problem/
"Имало е софтуерен проблем, наложил намиращата се в бокса система с данните от болида на Марк Уебър да бъде рестартирана по време на загряващата обиколка. Това е нарушило подготовката за старта на състезанието, за което Марк и екипът му имат нашите извинения. Работим заедно с тях за предотвратяване на подобни случаи в бъдеще", заявиха от "Макларън".
"Загубихме телеметрията в загряващата обиколка. Това остави Марк на тъмно за старта, а ECU-то изключи и системата KERS. Докато рестартираме цялата система, той загуби няколко места. Трябва да поработят над софтуера си, защото имаше доста проблеми с него и в тестовете", каза Хорнер.
Бум Бум, продължаваш да пишеш простотии


- Манчев73
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 24.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е34-столичанка в повече
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
alx написа:larbi написа: [/qu
колко време имаш? мога да напиша шибана книга по въпроса....
аз мога да медитирам.....шибано де

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
larbi написа:alx написа:larbi написа:наложи рестарт на Цялата електроника от БОКСА.
активната телеметрия е забранена
http://www.dnevnik.bg/sport/2013/03/20/ ... a_problem/
"Имало е софтуерен проблем, наложил намиращата се в бокса система с данните от болида на Марк Уебър да бъде рестартирана по време на загряващата обиколка. Това е нарушило подготовката за старта на състезанието, за което Марк и екипът му имат нашите извинения. Работим заедно с тях за предотвратяване на подобни случаи в бъдеще", заявиха от "Макларън".
Бум Бум, продължаваш да пишеш простотии
пак някой някъде не е разбрал. двупосочната телеметрия е забранена. само пасивна (кола->бокс) е позволена. що ме караш да търся...
http://www.formula1.com/inside_f1/rules ... 1/fia.html
8.5.2 Pit to car telemetry is prohibited.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Манчев73
От къде разбра на колко събора съм бил....?
Между другото бил съм на два - не са много.Колко семки съм изчоплил .... не знам,не помня и колко кебапчета съм изял ...

Ама и на двата събора ни болиди от Ф1 ни пилоти от Ф1 видях .... какво общо има събора със Ф1

Ще си коментирам какво аз си реша,и Фетката ще го определям на такъв на какъвто ми прилича - между другото,не знам къде съм писал,че е некадърен

Чааак пъъък некадъреен ... ми неее момчето ся


- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
alx написа:larbi написа:alx написа:larbi написа:наложи рестарт на Цялата електроника от БОКСА.
активната телеметрия е забранена
http://www.dnevnik.bg/sport/2013/03/20/ ... a_problem/
"Имало е софтуерен проблем, наложил намиращата се в бокса система с данните от болида на Марк Уебър да бъде рестартирана по време на загряващата обиколка. Това е нарушило подготовката за старта на състезанието, за което Марк и екипът му имат нашите извинения. Работим заедно с тях за предотвратяване на подобни случаи в бъдеще", заявиха от "Макларън".
Бум Бум, продължаваш да пишеш простотии
пак някой някъде не е разбрал. двупосочната телеметрия е забранена. само пасивна (кола->бокс) е позволена. що ме караш да търся...
http://www.formula1.com/inside_f1/rules ... 1/fia.html8.5.2 Pit to car telemetry is prohibited.
да де, аз не споря за активната. Аз съм написал ОТ БОКСА, както ти правилно си ме цитирал.

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
larbi написа:В Австралия му се прецака ЕКУ чипа във формиращата обиколка и се наложи рестарт на Цялата електроника от БОКСА. При което МАРК цяло състезание кара БЕЗ КЕРС това са 80 коня по-малкоооооооо.
"от бокса" нямат контрол върху електрониката му.
това че керс-а не му е работил няма нищо общо с това какво става в бокса. както ти казах- бокса няма никакъв контрол над колата. само я "чете".
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Активна телеметрия е разрешена само за рейс контрола. За он/офф на ДРС-а.
Абе важно е, че си карат колите бедни, че да харчат по-малко и Макларън продават "ЕКУ чипове".
Абе тва ЕКУ чип кво е? Нещо като чип тунинг за формули ли
В смисъл ако имам 325и, което е 3000 кубика ама е по-малко коне от 330и въпреки, че е със същия мотор щото е с различен мап ако му сложа такъв ЕКУ чип от Макларън дали ще тръгне колкото 330-ка?
Ларби, само ти разбираш в тоя форум от тези неща, дай съвет!
larbi написа:
Бум Бум, продължаваш да пишеш простотии
Абе важно е, че си карат колите бедни, че да харчат по-малко и Макларън продават "ЕКУ чипове".

Абе тва ЕКУ чип кво е? Нещо като чип тунинг за формули ли

Ларби, само ти разбираш в тоя форум от тези неща, дай съвет!
- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
alx написа:larbi написа:В Австралия му се прецака ЕКУ чипа във формиращата обиколка и се наложи рестарт на Цялата електроника от БОКСА. При което МАРК цяло състезание кара БЕЗ КЕРС това са 80 коня по-малкоооооооо.
"от бокса" нямат контрол върху електрониката му.
това че керс-а не му е работил няма нищо общо с това какво става в бокса. както ти казах- бокса няма никакъв контрол над колата. само я "чете".
ок съгласен съм, но намиращата се в бокса система с данните от болида на Марк Уебър да бъде рестартирана по време на загряващата обиколка, това ще рече, че все пак никакъв никакъв контрол, ама тя като не работи за момент при рестарта и обърква електрониката от там и керса, нали така или пак нещо изпускам или може би хората от Ред Бул изпускат?
- Манчев73
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 24.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е34-столичанка в повече
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Binev_OuT написа:Манчев73
От къде разбра на колко събора съм бил....?
Между другото бил съм на два - не са много.Колко семки съм изчоплил .... не знам,не помня и колко кебапчета съм изял ...![]()
Ама и на двата събора ни болиди от Ф1 ни пилоти от Ф1 видях .... какво общо има събора със Ф1![]()
Ще си коментирам какво аз си реша,и Фетката ще го определям на такъв на какъвто ми прилича - между другото,не знам къде съм писал,че е некадърен![]()
Чааак пъъък некадъреен ... ми неее момчето ся
Падаш си по Никол Шейцингер и ръкоблудстваш или словоблудстваш......имаш право на това,но мнението ти е решаващо за Ф1 .......за фетката е много важно твоето мнение


- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Тая тема не е изобще за тоя раздел
Миналата година за цел сезон 5 страници...са за два старта 10стр шитни...

Миналата година за цел сезон 5 страници...са за два старта 10стр шитни...
- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
bum_bum написа:Активна телеметрия е разрешена само за рейс контрола. За он/офф на ДРС-а.
larbi написа:
Бум Бум, продължаваш да пишеш простотии
Абе важно е, че си карат колите бедни, че да харчат по-малко и Макларън продават "ЕКУ чипове".

Абе тва ЕКУ чип кво е? Нещо като чип тунинг за формули ли

Ларби, само ти разбираш в тоя форум от тези неща, дай съвет![/quote]




Ай наздраве, койт ни пий Господ да го убий както казваше един по тАлАвизорЪТ
- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Сондьора написа:Тая тема не е изобще за тоя раздел![]()
Миналата година за цел сезон 5 страници...са за два старта 10стр шитни...
Да е, то аз щях да пускам тема и тази година, щото мисля че миналата аз я пуснах (може и да се бъркам няма значение) ама си спомних колко бързо беше анатемосана от форума и почти никой не писа в нея и викам - за кво да се занимавам. па то я глей, мираж ли е кво е




Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
bum_bum написа:Активна телеметрия е разрешена само за рейс контрола. За он/офф на ДРС-а.
не. в правилата няма дефинирани изключения.
пише: 8.5.2 Pit to car telemetry is prohibited.
и нищо повече.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Едитвай си мненията, няма да ти казвам по 100 пъти. Ако продължаваш така и 200 страници ще стане. То половината тема е твои брътвежи.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana, Top Gun Maverick