Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно....

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.

Мнение от nightdriver » 27 Мар 2013, 1:19

larbi написа:
bum_bum написа:Абе ти нали следеше формулата от 1944-та година още :mhihi: Кога Алфонс и Хамилтън са били хем съотборници, хем и двамата световни шампиони по едно и също време?



олеле ти май нямаш спирачка, а? :shock:

http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0% ... B0_1_(2007)

Отбор Конструктор Шаси Двигател Гуми № Пилоти Тест пилоти
Водафоун Макларън-Мерцедес Макларън MP4-22 Мерцедес FO 108T 2.4L V8 B 1 Фернандо Алонсо Педро де ла Роса
Гари Пафет
2 Луис Хамилтън

И казах, че гледам от 1994 година :banghead:


тука май се обърка нещо , хамилтън става шампион 2008 , но тогава алфонс е отново при рено ...така че двамата не са се засичали като шампиони в един и същи тим !
Сигурно говориш за 2007-а , но тогава хамилтън остава втори и все още няма титла...
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.

Мнение от alx » 27 Мар 2013, 3:35

bum_bum написа:Не е много ясно написано там. Тук си пише в прав текст, че контролират ДРС-а
http://www.autosport.com/news/report.php/id/106069


Това не е телеметрия в духа на телеметрията. Това е като стане мазалото на пистата да им слагат юздите да не се изпреварват. Това е "рейс контрол до колата", не "бокс до колата"

Едит: сега видях че си си допълнил поста по въпроса :mrgreen:
алекс
трабант 601с
разни други возила


Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 1.10.2012
Пол: Мъж

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.

Мнение от F3P » 27 Мар 2013, 9:00

Сондьора написа:Кои са били в един отбор ли......Сена и Прост е тва са двамата в един отбор.....от моите спомени....


Е това и аз го помня, но има и една подробност- отивайки в Макларън Сена все още НЕ Е световен шампион. Моите спомени обаче показват и нещо друго по темата "Двама шампиони в 1 отбор" :winky:
http://www.youtube.com/watch?v=40BfnWBxJSY
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 14.09.2010
Пол: Мъж
Кара: Volkswagen CC 2.0 TSI

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.

Мнение от MapkoB » 27 Мар 2013, 10:41

За телеметрията да се включа, така деликатно. Ще ме извините, че не боравя с линкове, но откровено ме мързи..
В последното състезание на миналия сезон, след сблъсъка на фетчо, нали нещо му се сговни охлаждането? И Нюи спициално бил намалил натоварването в средни обороти (по спомен нали) че да не прегрее маторя и фетчо да загуби титлата. Ако това не е активна телеметрия, ще ме извинявате за некомпетентността.
Мен друго ми прави впечатление. Няколко пъти се е случвало фетел да бъде наказан или по някаква причина да се случи да изпадне в дъното на колоната. И винаги фенчетата припадат как бил се преборил и стигнал подиум, фор екзампъл. Но 95% от тези изпреварвания на мен лично ми изглеждат като пилот, застигнат с 5 обиколки от фетел. Няма борба, няма противопоставяне, ето бате, земи тая вътрешна траектория, жив и здрав да си.
Не гледам формулата от поне 5-6 години, последно бях за Фисикела :lol: прай сметка, и ми е през.. общо взето. Но някак си се дразня, че след 10-15-20 години (дано формулата още да я има) хората няма да са гледали сегашните сезони, и в историята тоя ще остане с 3 титли, а може и 4-5 както е тръгнало. На едно ниво и по-"велик" от пилоти като Вилньов, Прост, Лауда, Сена, Хакинен...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.

Мнение от bum_bum » 27 Мар 2013, 11:09

Промяна на настройките на колата може да се извършва и в бокса, когато сменят гуми или крило примерно. Не е задължително да става чрез активна телеметрия.

Едва ли има кой да повярва, че цялата формула работи за Фетел и ако изостане назад всички го пускат за да ги изпревари и да се класира възможно най-напред.

Тия приказки "Сена беше много велик", "Лауда беше номер едно", "по времето на едикой си.." малко ми звучи все едно да кажеш Льоб е пълен ташак, щото навремето в група Б кво беше .. Еми било ама сега не е и никой не знае как би се представил Лоб в група Б или пък Ватанен в съвременното ВРЦ. Както и Фетел във формула от 80-те или Сена в днешен болид.

Времената са такива и шампионите са тези. В едно съм сигурен, че няма спорт на планетата в който да си посредствен и да станеш световен шампион. Камо ли два или три пъти.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 16.11.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: W164/453

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.

Мнение от Комбина » 27 Мар 2013, 11:16

Рейс контрола нямат активен контрол над DRS системата в колите, а само "устен".
Поради тази причина в Австралия не помня точно кой беше си "пусна" DRS'а въпреки, че още не беше разрешен, дори го показаха на забавен кадър.

Истината е, че във формулата вече се говори повече за каски, крила, гуми, гаджета и всякакви други глупости от колкото да се кара!

P.S. Мисля, че греша. В Австралия имаше проблем и с флаговете... :bchug:
Последна промяна Комбина на 27 Мар 2013, 12:10, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 14.09.2010
Пол: Мъж
Кара: Volkswagen CC 2.0 TSI

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.

Мнение от MapkoB » 27 Мар 2013, 11:34

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=I28oRm7xoVg[/youtube]
Прословутото гп на абу даби, което и ти посочи. Мое мнение нали, не задължавам никого. Единственият, който някак си отказа да го пусне бе Бруно Сена и той взе, че се сбутуряса в него.. Ако кажете, че това не бе просто перфектна комбинация от кола/стратегия и ако не всеки, то поне половината от грида биха се справили не по-зле от себастианчо.. окей
А и никой не твърди, че фетел е посредствен, слаб и т.н. И най-некадърният във формулата да е, това означава, че е 22-рият най-добър в света. Но някои, вкл и аз, не намират случващото се за справедливо, и къде по-бурно, къде по-спокойно, се опитваме да стигнем до истината за трикратния световен шампион.


Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 1.10.2012
Пол: Мъж

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.

Мнение от F3P » 27 Мар 2013, 12:08

MapkoB написа:...95% от тези изпреварвания на мен лично ми изглеждат като пилот, застигнат с 5 обиколки от фетел. Няма борба, няма противопоставяне, ето бате, земи тая вътрешна траектория, жив и здрав да си....


А ти каква борба очакваш :?: От незапомнени времена е нещо нормално тези след 10-11-то място на финала да са изостанали с обиколка, че някои и с 2-3 обиколки- тези ли очакваш да се борят с пилот/кола на топ отборите който по стечение на обстоятелствата е назад :?:

Ей ти сметките от Австралия:
58 обиколки.
Райконен е с общо време от 1 час, 30 минути, 3 секунди- да го кажем час и половина за по-лесно, няма да издребняваме за 3 секунди. Грубо казано- 200+км/ч средна скорост
Идва средно по 1 минута и 33 секунди на обиколка- включително боксовете.
Изоставане с 1 обиколка на финала означава средно с 1,6 секунди по-бавна обиколка. Всяка 1 обиколка.
1,6 сек. при средна скорост от 200км/ч е "дребната" разлика от 85-90 метра. На обиколка. Иначе казано- дават им бинокъл, и то мощен...
При 2 обиколки изоставане стават отвратително грозни цифрите.

И ти очакваш пилоти които са много по-бавни и се борят я за някоя мижава точка (ако имат късмет), я изобщо да завършат да се борят за примерно 15-то място когато наказаният да стартира последен пилот на топ отбор с много по-бърза кола ги настигне :?: Има ли изобщо смисъл като ще ги отвеят след 3 завоя :?: Нормално е да го пуснат без драми.
Нещата обаче се променят когато наказаният настигне тея около 6-8-мо място...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.

Мнение от Leon » 27 Мар 2013, 12:27

F3P написа:
MapkoB написа:...95% от тези изпреварвания на мен лично ми изглеждат като пилот, застигнат с 5 обиколки от фетел. Няма борба, няма противопоставяне, ето бате, земи тая вътрешна траектория, жив и здрав да си....


А ти каква борба очакваш :?: От незапомнени времена е нещо нормално тези след 10-11-то място на финала да са изостанали с обиколка, че някои и с 2-3 обиколки- тези ли очакваш да се борят с пилот/кола на топ отборите който по стечение на обстоятелствата е назад :?:

Ей ти сметките от Австралия:
58 обиколки.
Райконен е с общо време от 1 час, 30 минути, 3 секунди- да го кажем час и половина за по-лесно, няма да издребняваме за 3 секунди. Грубо казано- 200+км/ч средна скорост
Идва средно по 1 минута и 33 секунди на обиколка- включително боксовете.
Изоставане с 1 обиколка на финала означава средно с 1,6 секунди по-бавна обиколка. Всяка 1 обиколка.
1,6 сек. при средна скорост от 200км/ч е "дребната" разлика от 85-90 метра. На обиколка. Иначе казано- дават им бинокъл, и то мощен...
При 2 обиколки изоставане стават отвратително грозни цифрите.

И ти очакваш пилоти които са много по-бавни и се борят я за някоя мижава точка (ако имат късмет), я изобщо да завършат да се борят за примерно 15-то място когато наказаният да стартира последен пилот на топ отбор с много по-бърза кола ги настигне :?: Има ли изобщо смисъл като ще ги отвеят след 3 завоя :?: Нормално е да го пуснат без драми.
Нещата обаче се променят когато наказаният настигне тея около 6-8-мо място...


Мисля, че колегата имаше предвид изпреварванията в челото на колоната, че са като тези на изостаналите пилоти, че и там няма борба... На последното състезание средната скорост на Фетел беше 188 км/ч.
Never mistake motion for action...


Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 1.10.2012
Пол: Мъж

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.

Мнение от F3P » 27 Мар 2013, 13:27

Leon написа:Мисля, че колегата имаше предвид изпреварванията в челото на колоната, че са като тези на изостаналите пилоти, че и там няма борба... На последното състезание средната скорост на Фетел беше 188 км/ч.


Ако някой изпреварва без борба и в челото на колоната какъв е извода :?:
1: Всички работят за този "някой" и му помагат да печели. Включително отбори като Ферари и Макларън и пилоти като Алонсо. Знаеш колко е вероятно :winky:
2: Колата е 3 нива над тези на конкурентите.
3: Пилота е много по-добър.
4: Комбинация от 2 и 3 в различна степен.

MapkoB написа:... Единственият, който някак си отказа да го пусне бе Бруно Сена и той взе, че се сбутуряса в него...

Бруно тогава се бореше за място с колата пред него и най-малко е очаквал глупостта трета кола да се набута в тоя завой да го изпреварва. Това си беше чиста грешка на Фетел- повярвал си е повече и се удари. Тоест нищо повече от състезателен инцидент.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: София/Бургас
Пол: Мъж
Кара: F15 xDrive30d N57T
Мечтае да кара: 911 Turbo

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.

Мнение от AGD » 27 Мар 2013, 14:08

Комбина написа:Рейс контрола нямат активен контрол над DRS системата в колите, а само "устен".
Поради тази причина в Австралия не помня точно кой беше си "пусна" DRS'а въпреки, че още не беше разрешен, дори го показаха на забавен кадър.

Истината е, че във формулата вече се говори повече за каски, крила, гуми, гаджета и всякакви други глупости от колкото да се кара!

P.S. Мисля, че греша. В Австралия имаше проблем и с флаговете... :bchug:

В Австралия имаше проблем със автоматичните системи за DRS и електронни флагове в кокпита. Когато всичко е наред пилотът не може да включи DRS извън разрешената зона и ако не е бил на 1 сек. от предния.
Настройки на колата от бокса са забранени.
8.5 Telemetry :
8.5.1 Telemetry systems must operate at frequencies which have been approved by the FIA.
8.5.2 Pit to car telemetry is prohibited.

Междувременно се появи информация, че Алонсо също не е послушал командата от бокса и сам е решил да остане на пистата, въпреки че от отбора поеха отговорност за решението. Не съм гледал повторения, но в края на първата обиколко в бокса на Ферари са били готови с нов нос за колата.
Последните коментари за действията на Фетел засягат не толкова отношенията му с Уебър, колкото как това се отразява на авторитета на Хорнър. Впечатлението е, че Хорнър не контролира отбора, а Фетел си прави каквото си иска с подкрепата на Хелмут Марко. Фетел и Уебър знаем, че никога няма да бъдат в приятелски отношения, но да дескредитираш отбора е доста глупаво. От друга страна въпросът е как ще се отрази това на марката Ред Бул и дали в крайна сметка Матешиц няма да е доволен от вдигнатия шум.

След два старта трябва да кажа, че не съм доволен от началото на сезона, въпреки че при отсъствието на Шумахер съм за Райконен (и Сутил, Хулкенберг и Бътън). Причината беше спомената още миналата година от Шумахер, тази година към неговите критики се присъедини и Ред Бул - тъпо е да имат чисти 4-5 обиколки и след това да трябва да си пазят гумите и да не могат да натискат на максимум. Когато искам да гледам състезания за издържливост гледам Льо Ман.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.

Мнение от madpetio » 27 Мар 2013, 14:15

от как спряха да наливат гориво в бокса и състезанието да е на доста по-високи обороти нещо загубих интерес....

абсолютна тъпотия ще карам едно състезание без до зареждане, а па ще сменям гумите през 10 обиколки
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.

Мнение от BMW_POWER » 28 Мар 2013, 19:08

madpetio написа:от как спряха да наливат гориво в бокса и състезанието да е на доста по-високи обороти нещо загубих интерес....

абсолютна тъпотия ще карам едно състезание без до зареждане, а па ще сменям гумите през 10 обиколки


Прав си Пеца, ама сега могат да те гепят с какво гориво караш. Имам приятел, който го заболяха пръстите да ми копи-пейства времена по обиколки на 7-кратния и се оказа, че колата му върви много бавно преди първия си след последния стоп ... сиреч, когато горивото му може да бъде проверено. В средата на състезанието е ненадминат :bowdown: Отделно, сега не могат да клатят единия си пилот за сметка на другия. Не е като единия да кара на квалификация с 30л гориво, другия със 100л (справка Макларън Хамилтън и Ковалайнен). Настройките са много по-различни, защото колата е една със 100л, друга с 10л гориво. Това трябва да го паснеш със скапаните пирели и особенно с двете им смеси.

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.

Мнение от MOGY » 28 Мар 2013, 19:21

За мен без зареждането с гориво се изгуби част от интригата,всеки гледал 2-3 състезания знае кой кога ще влезе +/- 1 обиколка.Да не говорим че във върха на моторните спортове 10 обиколки преди края да ти кажат по радиото да караш икономично :kuku:
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.

Мнение от alx » 28 Мар 2013, 19:22

това да направят ф1 "фюел рейс" е страшна глупост- поне за мене.

24-те часа на льо ман стана такова състезание и тди аудитата нямаше кой да ги бие докато не почнаха да ги забавят.

обърнаха формулата на либерален социализъм.

мисля, че е време да се направи "формула нула" и единственото ограничение е да е теглото (долна и горна граница). и кой както може. всичко ще се саморегулира- искаш двигател 2000 коня? моооооже - ама ще спираш често за гориво и гуми и няма да имаш далавера... и така...
алекс
трабант 601с
разни други возила

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook